DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes kritizuje náklady v F1, desáté místo v šampionátu konstruktérů není nezbytné
Podle majitele Caterhamu Tonyho Fernandese, kterému se nelíbí stoupající náklady v F1, není pro jeho tým životně důležité, aby letos porazil Marussii a skončil v šampionátu desátý.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Fernandes kritizuje náklady v F1, desáté místo v šampionátu konstruktérů není nezbytné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovali 2 lidé)
10.10.2013 09:37
Podle mně by měly existovat koeficienty, které… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
FantomasMan
08:35 11.10.2013 87.197.124.XXXSúhlas Ja plne súhlasím s názorom Fernandesa. A tento pán a aj celý tím je mi sympatický. A aj preto som fanúšik tímu Catherman. -
Pepan
20:37 10.10.2013 89.24.157.XXXZ exkrementu bič neupleteš, pokud upleteš, nezapráskáš a pokud zapráskáš, jen sám sebe potřísníš. Pan Fernandes by si měl uvědomit, že podniká v královské disciplíně motorsportu a ta holt něco stojí. A pokud se mu zdá, že je to nad jeho poměry, měl by se odebrat do některé z nižších sérií, kde ho to tak moc stát nebude.-
uzivatel000792
08:29 11.10.2013 88.212.36.XXXA ty by si si mal uvedomit, ze to co hovori Fernandess hovori dalsich 6 timov. Aj oni maju odist do nizsich serii? A kto zostane v F1?-
-
Pepan
09:20 11.10.2013 89.24.157.XXXDíky FIA je F1 tak trochu kontraproduktivní. Na jedné straně se apeluje na snižování nákladů, na druhé straně budou v příští sezóně motory 2-3x dražší než letošní. I ten limit paliva na závod je postavený na hlavu, protože tak se z královské disciplíny motorsportu stává nějaká ekorallye. Plně ale souhlasím s Kaporem. Ten pán by měl sedět na jedné židli a nedělat milión činností současně. Už ten výrok o omezení nákupu hráčů hovoří za vše. Dotyčný si prostě jenom pořídil další hračku, ta ho teď stojí více než si původně myslel a tak brblá. Kdyby seděl na jedné židli a pro F1 dýchal jako jiní, možná by jeho tým byl úspěšnější, měl by více sponzorů a méně finančních starostí. A ještě jedna věc. Vždycky se najde někdo, kdo bude brblat že je F1 drahá. I kdyby byl finanční strop na sezónu sebenižší Pak ale hrozí riziko, že počet zájemců o závod bude větší než je propustnost trati, ti kteří se do závodu nedostanou, přijdou o své sponzory a budou o to více nadávat že F1 je drahá. A s rozdílnou kvalitou strojů a jezdců pak také roste riziko havárie, případně úrazu či úmrtí jezdce. A to asi nechce nikdo.
-
-
-
-
Kapor
17:24 10.10.2013 194.160.178.XXXNetreba Tony sedieť na viacerých stoličkách,.. ...ale radšej v jednom pohodlnom kresle a to sa týka aj v podnikaní v F1, ktoré si vyžaduje celého človeka a nie len sem tam, ako to praktizuje Tony, si odskočiť a rozptýliť sa sem tam od futbalu. Ak Lotus vykázal tento rok zaslúžený pokrok nielen v konštrukcii, ale aj príprave auta o Caterhame sa to povedať nedá, hoci používajú ten istý motor, ako Lotus a Renault im poskytuje všetky služby štandardne, ktoré dostávajú aj iný odberatelia a Marusia je v celku pred nimi s obstarožným Cosworthom, ktorý v budúcom roku bude už minulosťou, lebo turbomotory stavať a dodávať do F1 nebude, čo je v celku veľmi úsmevné, že Caterham to tak v tomto roku krvaví a hovorí to za všetko. -
uzivatel001000
09:37 10.10.2013 46.39.185.XXXPodle mně by měly existovat koeficienty, které by zohledňovaly umístění týmů v předchozích třeba 2 sezónách. Neúspěšné týmy by měly být malinko finančně zvýhodněny a silné týmy by nemusely dostat tak moc. Nezdá se mi fér, aby tým, který zvítězí dostal takové množství financí, aby díky nim ještě zvětšil výkonnostní rozdíl v další sezóně. Samozřejmě by to nesmělo být demotivující, ale dokážu si představit stanovení maxima financí, které by šly na vývoj a infrastrukturu a zbytek by byl zisk pro majitele týmu. Ty rozpočtové stropy, které prosazoval Mosley nebyly podle mně zas až tak špatné. Rozhodně by to prospělo sportu. Stav, který je nastaven teď prostě zvýhodňuje silné týmy. Toť můj názor.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek