DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes kritizuje náklady v F1, desáté místo v šampionátu konstruktérů není nezbytné

Podle majitele Caterhamu Tonyho Fernandese, kterému se nelíbí stoupající náklady v F1, není pro jeho tým životně důležité, aby letos porazil Marussii a skončil v šampionátu desátý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernandes kritizuje náklady v F1, desáté místo v šampionátu konstruktérů není nezbytné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 11.10.2013 09:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 2 lidé) 10.10.2013 08:34
Poměry ve sportu, F1 nevyjímaje, bohužel jen … »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 10.10.2013 09:37
Podle mně by měly existovat koeficienty, které… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 10.10.2013 20:37
Z exkrementu bič neupleteš, pokud upleteš,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Súhlas Ja plne súhlasím s názorom Fernandesa. A tento pán a aj celý tím je mi sympatický. A aj preto som fanúšik tímu Catherman.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Z exkrementu bič neupleteš, pokud upleteš, nezapráskáš a pokud zapráskáš, jen sám sebe potřísníš. Pan Fernandes by si měl uvědomit, že podniká v královské disciplíně motorsportu a ta holt něco stojí. A pokud se mu zdá, že je to nad jeho poměry, měl by se odebrat do některé z nižších sérií, kde ho to tak moc stát nebude.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      A ty by si si mal uvedomit, ze to co hovori Fernandess hovori dalsich 6 timov. Aj oni maju odist do nizsich serii? A kto zostane v F1?03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Přesně tak. Nechtěl bych, aby F1 dopadla z pohledu konstruktérů jako DTM či IndyCar. Bez těch menších týmů to bude neudržitelné, už to nebude F1, což si málokdo asi uvědomuje.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Díky FIA je F1 tak trochu kontraproduktivní. Na jedné straně se apeluje na snižování nákladů, na druhé straně budou v příští sezóně motory 2-3x dražší než letošní. I ten limit paliva na závod je postavený na hlavu, protože tak se z královské disciplíny motorsportu stává nějaká ekorallye. Plně ale souhlasím s Kaporem. Ten pán by měl sedět na jedné židli a nedělat milión činností současně. Už ten výrok o omezení nákupu hráčů hovoří za vše. Dotyčný si prostě jenom pořídil další hračku, ta ho teď stojí více než si původně myslel a tak brblá. Kdyby seděl na jedné židli a pro F1 dýchal jako jiní, možná by jeho tým byl úspěšnější, měl by více sponzorů a méně finančních starostí. A ještě jedna věc. Vždycky se najde někdo, kdo bude brblat že je F1 drahá. I kdyby byl finanční strop na sezónu sebenižší Pak ale hrozí riziko, že počet zájemců o závod bude větší než je propustnost trati, ti kteří se do závodu nedostanou, přijdou o své sponzory a budou o to více nadávat že F1 je drahá. A s rozdílnou kvalitou strojů a jezdců pak také roste riziko havárie, případně úrazu či úmrtí jezdce. A to asi nechce nikdo.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Netreba Tony sedieť na viacerých stoličkách,.. ...ale radšej v jednom pohodlnom kresle a to sa týka aj v podnikaní v F1, ktoré si vyžaduje celého človeka a nie len sem tam, ako to praktizuje Tony, si odskočiť a rozptýliť sa sem tam od futbalu. Ak Lotus vykázal tento rok zaslúžený pokrok nielen v konštrukcii, ale aj príprave auta o Caterhame sa to povedať nedá, hoci používajú ten istý motor, ako Lotus a Renault im poskytuje všetky služby štandardne, ktoré dostávajú aj iný odberatelia a Marusia je v celku pred nimi s obstarožným Cosworthom, ktorý v budúcom roku bude už minulosťou, lebo turbomotory stavať a dodávať do F1 nebude, čo je v celku veľmi úsmevné, že Caterham to tak v tomto roku krvaví a hovorí to za všetko. 02

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Podle mně by měly existovat koeficienty, které by zohledňovaly umístění týmů v předchozích třeba 2 sezónách. Neúspěšné týmy by měly být malinko finančně zvýhodněny a silné týmy by nemusely dostat tak moc. Nezdá se mi fér, aby tým, který zvítězí dostal takové množství financí, aby díky nim ještě zvětšil výkonnostní rozdíl v další sezóně. Samozřejmě by to nesmělo být demotivující, ale dokážu si představit stanovení maxima financí, které by šly na vývoj a infrastrukturu a zbytek by byl zisk pro majitele týmu. Ty rozpočtové stropy, které prosazoval Mosley nebyly podle mně zas až tak špatné. Rozhodně by to prospělo sportu. Stav, který je nastaven teď prostě zvýhodňuje silné týmy. Toť můj názor.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Poměry ve sportu, F1 nevyjímaje, bohužel jen odráží nezdravý stav společnosti, kde se každý snaží vyzrát nad ostatníma 17 a za vším hledej peníze...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama