DISKUZE K ČLÁNKU Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul
Podle Fernanda Alonsa je přímo zázrakem, že je on i jeho tým Ferrari stále v boji o titul, i když šance už jsou spíše matematické než-li reálné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
08.10.2013 19:51
No jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
09:05 10.10.2013 89.24.157.XXXOno je to jednoduché se po nedělním obědě vyvalit k televizi a čučet na závod. Horoval bys pro závod každý týden, kdybys byl mechanikem u týmu a každý víkend místo odpočinku s rodinou bys bydlel v jiném hotelu a kolikrát třeba do půlnoci makal na autě? On by se Ti ten kočovný život brzy přejedl
-
-
-
-
-
-
-
anonym
23:46 09.10.2013 90.180.0.XXXTo mas nejakou kratkou pamet dvojitej difuzor mel i Williams a Toyota...Tohle neustali omilani toho ze Brawn vyhraval jenom kvuli DD je k smichu...Brawny byly tak rychli protoze meli proste celkove nejlepsi aerodinamiku do ktery honda vrazila 500 milionu dolaru(vyvoj)...
-
-
-
-
-
uzivatel001000
19:51 08.10.2013 46.39.185.XXXNo jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje tomu, že by měl RB nelegální auto. Vyšla na veřejnost nějaká domněnka, sice podaná odborníkem, ale přesto to není nic podloženého. A ty už to bereš jako hotovou věc. Kdyby ten vůz měl být ilegální, tak by se to rozhodně v paddocku a u zeleného stolu řešilo.
Nejsem fanda RB a ani Vettela, už mně to taky moc nebaví sledovat, když je to pořád dokola. Ale to rozhodně není důvod k tomu, abych ztratil soudnost a okamžitě za úspěchy hledal nějakou nelegálnost. Bohužel, dnes a denně se setkávám s lidmi, kteří přesně takoví jsou a je mi z nich na blití.
-
-
Arnošt
12:50 09.10.2013 213.151.83.XXXPokud znáte historii Ferrari, pak víte, že úspěchy slavili téměř vždy piloti a jiným jazykem a temperamentem. Ono s úspěchy je spojena schopnost předat inženárům kvalitní poznatky, umět popsat co by se mělo upravit. Program nasranosti takto nemůže fungovat. Proto Alonzo nevítězí a ani vítězit nebude. Mimo to je už za zenitem.
-
-
erdedy
20:08 08.10.2013 195.91.14.XXXWoooow pozor, Emerson sa vrátil...!
Ty mas hadam presne 1 prispevok za pol roka...
Ale k veci - ja som presne cakal, kedy bude tento clanok "tu", aby som si porovnal/potvrdil, ci "robi zazraky len sam ALO, alebo cely team". (ako sa mohlo zdat z "inych" prekladov/vykladov)
Komu teraz verit?-
uzivatel000046
07:38 09.10.2013 194.228.216.XXXCelá diskusia okolo "we/me" je úplne zbytočná a len zahmlieva podstatu veci.
Či sa používa množné alebo jednotné číslo na význame to nič nemení.
Povedzme, že je správne používať len "we".
Otázka potom znie, kto je "my"?
Ak ste si Vy ( a ostatní kritici prekladov ) nevšimli, tak Alonso "vytvoril" akoby dve Scuderie Ferrari. Jednu vyrábajúcu črep, s ktorým sa nedá bojovať o titul. O tomto Ferrari sa síce priamo nehovorí, ale je v pozadí celého rozhovoru. Dokonca opakovane. Niekto za auto majúca len na štvrté miesto musí niesť zodpovednosť, logické.
Potom je tu akési druhé Ferrari, činiace zázraky a stále bojujúce, aspoň teoreticky, o titul.
Otázka sa znovu vracia. Kto je to "my"? Ktorá z týchto dvoch Scuderii je ten divotvorca?
Odpoveď je v článku. Tá, s tou modrou prilbou, nijaká iná.
Opäť sa môžme len domnievať, kto do tejto "modrej Scuderie" patrí. My dvaja s mojim závodným inžinierom? My dvaja s mojim telocvikárom? My traja?
Alebo len my - ja a moja modrá prilba?
To si naozaj môže každý vyložiť po svojom a nemá to nič spoločné s prekladom.
PS Vždy verte len sebe. Je to najistejšie.-
erdedy
10:22 09.10.2013 195.91.10.XXXAle to druhe auto s zltou prilbou naozaj o titul nebojuje... Ok, PK ale ten je ALO ukradnuty, ako "spravnemu" egocentrikovi. (nic to len tak...)
Ja chapem, ze ALO potreboval "cosi" vyplodit aj je jasne, "co si mame vsetci mysliet" (resp. domysliet), ale on uz raz taky je a neni to prvykrat. V podstate to povedal (zasa) velmi vychcane a jasne "politicky".
Co sa tyka prekladov - jasne, ze taketo vyjadrenia sa daju ohybat ako sa komu zachce, a to aj roznym redakciam vyhovuje. Vzdy ide az v prvom rade o kliky.
Ci myslel "me" alebo "we" je uz jedno, bomba je na svete a "tak to ma byt".
On zachvilu ohlasi, ze samozrejme myslel cely team (ako inak) a bude z toho vlastne pochvala.
P.S.: tym chcem povedat, ze som rad, ze "tu" to nebolo napisane s "domyslenim si". Nech si jeho slova vylozi kazdy sam po svojom/za seba, nie aby mi nejaky "autor" podsuval svoj dôvtip.
-
-
-
erdedy
10:27 09.10.2013 195.91.10.XXXJasne. Suzuka pocitam mozno bude o nejakom navrate (krok spät), k nejakej "funkcnej" specifikacii (vramci moznosti). Ako je zname, ALO dost casto odmieta "novinky". A nedivim sa, Ferrari ma (stale) problem s tunelom (korelaciou), tak si v tejto faze sezony vybera automaticky "rychlejsiu/overenu" variantu. Ze je to casto na skodu, je ina vec (to sme tu uz raz preberali).-
Arnoux
19:59 09.10.2013 37.48.44.XXXNo jasně, to je všechno pravda, ale nekoukáš na F1 tyden, tak víš,že cesta na vrchol je někdy fakt těžká a mnohdy je soupeř prostě o maličkej kousek lepší.O minuloroční titul přišel opravdu smolně a nesportovně.Sebral ho v zatáčce cvok Romain a je po všem.Před třema lety to ale bylo naprosto fér.Renaulty byly na výjezdech rychlejší a na top speedu nebyl nárok.To je prostě sport a někdy je i podcenovaný auto lepší-jako ted Sauber.Povede se prostě nastavit.
Když to vezmu objektivně je Alonso za poslední 4 roky s Vettelem horký kandidát na titul a Ferrari auto,který jim dlouhodobě dokáže konkurovat,takže co chtít víc a rozhodně není důvod k těmhle plačkám.Všichni ví,že Alonso super pilot a není třeba potápět tým a lidi co makaji na autě a určitě chtějí vyhrávat stejně jako on.
Chápu jeho frustraci z toho,že se potácí za Sauberem,nemůže ho předjet a v radiu poslouchá jak Lotusy ženou Vettela až rozhadruje gumu a dojedou za nim 5s.Je to k vzteku, ale další závod bude jiný a zase to vyjde Ferrari.
Tímhle se RB nedá porazit,pujde to jedině tvrdou prací a nadějí v každym dalším závodě.
Na druhou stranu čemu se divit u pilota, který dva tituly MS se svým týmem převážil pouhou učastí ve Scuderii Ferrari.To je vrchol drzosti a spravedlnost snad opravdu existuje.
Snad Fernando konečně pochopí co znamená tým,se kterým jezdec získá dva tituly mistra světa.
Jestli ale bude tahkle dál pokračovat-vyběhnou s nim.Italská hrdost to dlouho nevydrží.Věřim,že Kimiho mu tam stejně dali jako odplatu za tyhle moudra.
-
Nasir
20:25 09.10.2013 188.175.176.XXXTvoje příspěvky mám rád, ale tentokrát píšeš moc obecně. O naštvanost z jednoho závodu podle mě nejde. Nebo není to to hlavní. Spíš už ho nebaví opakované potíže s vývojem vozu během sezóny. I v případě, že návrh vozu je zpočátku dobrý. Proto žádal tým o příchod Allisona a dalších. Vyjádřil jsem se k tomu výše, příspěvek 17:48.-
Arnoux
22:07 09.10.2013 37.48.44.XXXNasire naprosto s tebou souhlasím.Jde o celkové působení u Ferrari-jeho velká očekávání a zklamání.Myslel jsem to tak,že poslední závod je vždy spouštěčem těhle komentářů.Když dojede druhý sice se ztrátou parníku, je ticho, ale ted ho určitě nadzvedly oba Lotusy+Sauber .Víš že jim fandím, tak uplně objektivní nejsem-aspon se snažim, ale mít dvě auta do 5s za Vettlem- to se prostě počítá.
Fernando ale není kluk do nepohody-to jsem plně přesvědčen.Na druhou stranu si asi představoval serii titulů jako měl Michael. Ale za život jsem poznal jedno přísloví, který platí na 100% a sice "všechno je jinak".
Stejně myslím,že už to ale přehání.Taliáni jsou strašně hrdý (jako bratia Slováci ) a jak je nas.. a to nebude dlouho trvat-pujde od válu.To si troufám tipnout.Nevím jakej názor máš ty, ale počítám že stejně skončí u MCL-Honda.S Kimim dlouho nevydrží.Nejde o umění jezdit, tam problém jistě nebude, ale spíš po stránce osobnostní.Má dost nervy a to u pilota F1 není dobře.
Četl jsem samozřejmě celou diskusi vč. tvých příspěvků.Dneska moc zajímavá a konstruktivní.Tak to má bejt.
-
-
erdedy
00:38 10.10.2013 178.41.86.XXXClovece, ja by som ho mozno uz aj radsej videl prec z Ferrari. Neviem, uz mam fakt pocit, ze ked to nejde tak to nejde...
V McL by mozno dokazal aj vyhrat sampionat, tie kiksy co zazival HAM napr. minuly rok, si myslim, ze u ALO mozno neexistovali, lebo on by ich "zjedol aj s topankami" po takom niecom.
Tak samozrejme uplne najradsej by som bol, keby sa da dohromady "Mild Seven/Team spirit" a Alfonz v nom, samozrejme Symonds a Briatore a Carlosove (Ghosn-ove) prachy aj podpora k tomu, ale to by som uz bol v "Bohnicích" od radosti.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek