DISKUZE K ČLÁNKU Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul

Podle Fernanda Alonsa je přímo zázrakem, že je on i jeho tým Ferrari stále v boji o titul, i když šance už jsou spíše matematické než-li reálné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 10.10.2013 09:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 08.10.2013 19:51
No jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje… »
» Harry (Hlasovalo 14 lidí) 08.10.2013 21:39
Alonso tyto řeči vede jen proto, aby ještě víc… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 09.10.2013 06:14
Zní to blbě, ale on superpilot skutečně je.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • Pepan

                              Pepan

                              89.24.157.XXX
                              Ono je to jednoduché se po nedělním obědě vyvalit k televizi a čučet na závod. Horoval bys pro závod každý týden, kdybys byl mechanikem u týmu a každý víkend místo odpočinku s rodinou bys bydlel v jiném hotelu a kolikrát třeba do půlnoci makal na autě? On by se Ti ten kočovný život brzy přejedl

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  90.180.0.XXX
                  To mas nejakou kratkou pamet dvojitej difuzor mel i Williams a Toyota...Tohle neustali omilani toho ze Brawn vyhraval jenom kvuli DD je k smichu...Brawny byly tak rychli protoze meli proste celkove nejlepsi aerodinamiku do ktery honda vrazila 500 milionu dolaru(vyvoj)...14

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          No jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje tomu, že by měl RB nelegální auto. Vyšla na veřejnost nějaká domněnka, sice podaná odborníkem, ale přesto to není nic podloženého. A ty už to bereš jako hotovou věc. Kdyby ten vůz měl být ilegální, tak by se to rozhodně v paddocku a u zeleného stolu řešilo.
          Nejsem fanda RB a ani Vettela, už mně to taky moc nebaví sledovat, když je to pořád dokola. Ale to rozhodně není důvod k tomu, abych ztratil soudnost a okamžitě za úspěchy hledal nějakou nelegálnost. Bohužel, dnes a denně se setkávám s lidmi, kteří přesně takoví jsou a je mi z nich na blití.

          + 15 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Arnošt

        213.151.83.XXX
        Pokud znáte historii Ferrari, pak víte, že úspěchy slavili téměř vždy piloti a jiným jazykem a temperamentem. Ono s úspěchy je spojena schopnost předat inženárům kvalitní poznatky, umět popsat co by se mělo upravit. Program nasranosti takto nemůže fungovat. Proto Alonzo nevítězí a ani vítězit nebude. Mimo to je už za zenitem.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.14.XXX
      Woooow pozor, Emerson sa vrátil...!04
      Ty mas hadam presne 1 prispevok za pol roka...03

      Ale k veci - ja som presne cakal, kedy bude tento clanok "tu", aby som si porovnal/potvrdil, ci "robi zazraky len sam ALO, alebo cely team".03 (ako sa mohlo zdat z "inych" prekladov/vykladov)
      Komu teraz verit?12

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000046

        uzivatel000046

        194.228.216.XXX
        Celá diskusia okolo "we/me" je úplne zbytočná a len zahmlieva podstatu veci.
        Či sa používa množné alebo jednotné číslo na význame to nič nemení.
        Povedzme, že je správne používať len "we".
        Otázka potom znie, kto je "my"?
        Ak ste si Vy ( a ostatní kritici prekladov ) nevšimli, tak Alonso "vytvoril" akoby dve Scuderie Ferrari. Jednu vyrábajúcu črep, s ktorým sa nedá bojovať o titul. O tomto Ferrari sa síce priamo nehovorí, ale je v pozadí celého rozhovoru. Dokonca opakovane. Niekto za auto majúca len na štvrté miesto musí niesť zodpovednosť, logické.
        Potom je tu akési druhé Ferrari, činiace zázraky a stále bojujúce, aspoň teoreticky, o titul.
        Otázka sa znovu vracia. Kto je to "my"? Ktorá z týchto dvoch Scuderii je ten divotvorca?
        Odpoveď je v článku. Tá, s tou modrou prilbou, nijaká iná.
        Opäť sa môžme len domnievať, kto do tejto "modrej Scuderie" patrí. My dvaja s mojim závodným inžinierom? My dvaja s mojim telocvikárom? My traja?
        Alebo len my - ja a moja modrá prilba?

        To si naozaj môže každý vyložiť po svojom a nemá to nič spoločné s prekladom.

        PS Vždy verte len sebe. Je to najistejšie. 03

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.10.XXX
          Ale to druhe auto s zltou prilbou naozaj o titul nebojuje... 04 Ok, PK ale ten je ALO ukradnuty, ako "spravnemu" egocentrikovi. 06 (nic to len tak...)

          Ja chapem, ze ALO potreboval "cosi" vyplodit aj je jasne, "co si mame vsetci mysliet" (resp. domysliet), ale on uz raz taky je a neni to prvykrat. 03 V podstate to povedal (zasa) velmi vychcane a jasne "politicky".03

          Co sa tyka prekladov - jasne, ze taketo vyjadrenia sa daju ohybat ako sa komu zachce, a to aj roznym redakciam vyhovuje. Vzdy ide az v prvom rade o kliky.
          Ci myslel "me" alebo "we" je uz jedno, bomba je na svete a "tak to ma byt".04

          On zachvilu ohlasi, ze samozrejme myslel cely team (ako inak) a bude z toho vlastne pochvala.15

          P.S.: tym chcem povedat, ze som rad, ze "tu" to nebolo napisane s "domyslenim si". Nech si jeho slova vylozi kazdy sam po svojom/za seba, nie aby mi nejaky "autor" podsuval svoj dôvtip.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        37.48.49.XXX
        No ale počkej v neděli.V Suzuce jim to pofrčí-Fernanda tipnu na druhej flek a všechno bude v pořádku.04
        Má nervy v kýblu, ale tohle asi neni dobrá cesta do budoucna.Zvášt když Kimi víc boduje než kecá. 03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.10.XXX
          Jasne. Suzuka pocitam mozno bude o nejakom navrate (krok spät), k nejakej "funkcnej" specifikacii (vramci moznosti). Ako je zname, ALO dost casto odmieta "novinky". A nedivim sa, Ferrari ma (stale) problem s tunelom (korelaciou), tak si v tejto faze sezony vybera automaticky "rychlejsiu/overenu" variantu. Ze je to casto na skodu, je ina vec (to sme tu uz raz preberali).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            37.48.44.XXX
            No jasně, to je všechno pravda, ale nekoukáš na F1 tyden, tak víš,že cesta na vrchol je někdy fakt těžká a mnohdy je soupeř prostě o maličkej kousek lepší.O minuloroční titul přišel opravdu smolně a nesportovně.Sebral ho v zatáčce cvok Romain a je po všem.Před třema lety to ale bylo naprosto fér.Renaulty byly na výjezdech rychlejší a na top speedu nebyl nárok.To je prostě sport a někdy je i podcenovaný auto lepší-jako ted Sauber.Povede se prostě nastavit.

            Když to vezmu objektivně je Alonso za poslední 4 roky s Vettelem horký kandidát na titul a Ferrari auto,který jim dlouhodobě dokáže konkurovat,takže co chtít víc a rozhodně není důvod k těmhle plačkám.Všichni ví,že Alonso super pilot a není třeba potápět tým a lidi co makaji na autě a určitě chtějí vyhrávat stejně jako on.

            Chápu jeho frustraci z toho,že se potácí za Sauberem,nemůže ho předjet a v radiu poslouchá jak Lotusy ženou Vettela až rozhadruje gumu a dojedou za nim 5s.Je to k vzteku, ale další závod bude jiný a zase to vyjde Ferrari.

            Tímhle se RB nedá porazit,pujde to jedině tvrdou prací a nadějí v každym dalším závodě.
            Na druhou stranu čemu se divit u pilota, který dva tituly MS se svým týmem převážil pouhou učastí ve Scuderii Ferrari.To je vrchol drzosti a spravedlnost snad opravdu existuje.
            Snad Fernando konečně pochopí co znamená tým,se kterým jezdec získá dva tituly mistra světa.

            Jestli ale bude tahkle dál pokračovat-vyběhnou s nim.Italská hrdost to dlouho nevydrží.Věřim,že Kimiho mu tam stejně dali jako odplatu za tyhle moudra.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Tvoje příspěvky mám rád, ale tentokrát píšeš moc obecně. O naštvanost z jednoho závodu podle mě nejde. Nebo není to to hlavní. Spíš už ho nebaví opakované potíže s vývojem vozu během sezóny. I v případě, že návrh vozu je zpočátku dobrý. Proto žádal tým o příchod Allisona a dalších. Vyjádřil jsem se k tomu výše, příspěvek 17:48.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                37.48.44.XXX
                Nasire naprosto s tebou souhlasím.Jde o celkové působení u Ferrari-jeho velká očekávání a zklamání.Myslel jsem to tak,že poslední závod je vždy spouštěčem těhle komentářů.Když dojede druhý sice se ztrátou parníku, je ticho, ale ted ho určitě nadzvedly oba Lotusy+Sauber .Víš že jim fandím, tak uplně objektivní nejsem-aspon se snažim, ale mít dvě auta do 5s za Vettlem- to se prostě počítá.
                Fernando ale není kluk do nepohody-to jsem plně přesvědčen.Na druhou stranu si asi představoval serii titulů jako měl Michael. Ale za život jsem poznal jedno přísloví, který platí na 100% a sice "všechno je jinak".

                Stejně myslím,že už to ale přehání.Taliáni jsou strašně hrdý (jako bratia Slováci 03) a jak je nas.. a to nebude dlouho trvat-pujde od válu.To si troufám tipnout.Nevím jakej názor máš ty, ale počítám že stejně skončí u MCL-Honda.S Kimim dlouho nevydrží.Nejde o umění jezdit, tam problém jistě nebude, ale spíš po stránce osobnostní.Má dost nervy a to u pilota F1 není dobře.

                Četl jsem samozřejmě celou diskusi vč. tvých příspěvků.Dneska moc zajímavá a konstruktivní.Tak to má bejt. 01

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.86.XXX
              Clovece, ja by som ho mozno uz aj radsej videl prec z Ferrari. Neviem, uz mam fakt pocit, ze ked to nejde tak to nejde...
              V McL by mozno dokazal aj vyhrat sampionat, tie kiksy co zazival HAM napr. minuly rok, si myslim, ze u ALO mozno neexistovali, lebo on by ich "zjedol aj s topankami" po takom niecom.03
              Tak samozrejme uplne najradsej by som bol, keby sa da dohromady "Mild Seven/Team spirit" a Alfonz v nom, samozrejme Symonds a Briatore a Carlosove (Ghosn-ove) prachy aj podpora k tomu, ale to by som uz bol v "Bohnicích" od radosti. 06

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Dlhy

      188.123.100.XXX
      Ako to vyzera na efjednaeská? predpokladam ze navstevnost vdaka novemu skvelemu dizajnu zavratne rastie:)

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • strata

        109.81.245.XXX
        No nic moc.. novinek sice kvanta, ale kvalita pokulhava.. design je sice subjektivni, ale me taky moc nesedi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama