DISKUZE K ČLÁNKU Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul

Podle Fernanda Alonsa je přímo zázrakem, že je on i jeho tým Ferrari stále v boji o titul, i když šance už jsou spíše matematické než-li reálné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 10.10.2013 09:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 08.10.2013 19:51
No jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje… »
» Harry (Hlasovalo 14 lidí) 08.10.2013 21:39
Alonso tyto řeči vede jen proto, aby ještě víc… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 09.10.2013 06:14
Zní to blbě, ale on superpilot skutečně je.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • kakaa

      88.100.133.XXX
      a nejen to, je mi to u prdele, ale všichni ztrácí čas urputnejma soubojema s toro rosso, dokonce i chudák webber, ale jak někdo z nich neuhne dost rychle vettelovi jde na kobereček k dieterovi, jojo juniorka redbullu funguje na jedničku, nebýt jich dle mého názoru by letos jel vettel teprve pro druhý titul, a jestli někdo nechápe tuhle "týmovou" režii, tak je nevšímavej, 2010 dostal titul za zmatky a chyby na trati nebo zaco já nevim, 2011 mistrovská jízda s mistrovským autem, 2012 půl sezony mimo hlavně díky počasí pak dobrý, letos zase mistrovská jízda s nej autem, na titul s takovýmhle autem by to mělo vypadat vždycky jako 2011 a 2013, no jen doufám, že redbull pro další sezony nebude tak dominantní a užijeme si vettela víc v soubojích v poli, ať je třeba dvacetinásobnej nejmladší mistr, ale ať o to bojuje, ne že bude na bedně skoro zadarmo11

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    Foto Ta "ilustrační" fotka je dokonalá! :-D 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    91.127.224.XXX
    Týmito rečami si Alonso koleduje o ďalší spor s Lucom di Montezemolom...ale... ... otázka znie : Pre čo to robí...?

    ... buď je fakt frustrovaný z auta, ale v tom prípade je vyjadrenie sa na verejnosti troška "neprofesionálne"...

    ... alebo, si chystá chodník, či cestičku na odchod do Mc Larenu ...

    ... Tak, ako to vidíte Vy...?

    ... 03 ...

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.22.XXX
      On tím chtěl říct, že ON je superpilot a dostává z auta 160% a tým, že se taky, jako celkem snaží no 18

      + 17 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Zní to blbě, ale on superpilot skutečně je. Zkusme si představit, že by Ferrari mělo dva Massy. Tým by se pohyboval někde na 4-5. místě v tabulce a možná i níž, protože i když Massa dělá Allonsovi nosiče vody, určitě tam je i opačná vazba a Alonso Massu psychicky táhne k lepším výkonům. Alonso je ten tahák, zatímco Massa už to psychicky dávno zabalil.

        + 9 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Knoxx

      217.168.213.XXX
      Nevím no, ale je otravný jak poslední dobou si pořád na něco stěžuje..

      + 16 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chufu

      62.245.112.XXX
      Chápu, že je frustrovaný. Já jsem současnou F1 taky frustrovaný. Ze 4 nadějných sezón u Ferrari, se stal 2x zázrakem boj do posledního dechu, 2x je sezóna totálně nudná (ve směru boje o titul). Myslím, že Fernando, ač už 2 tituly má, určitě maká jako kůň (nezaměňovat s Nagyovou 12 ) aby utáhl ještě jeden. Na to, že o titul bojuje takřka pravidelně s výjimkou ojedinělých sezón se třemi různými značkami, je to rozhodně borec.
      Vettel samozřejmě jezdit umí, ale rozdíl, který vidíme v posledních závodech, je z větší míry dán nějakou pololegální vychytávkou na autě (viz článek o tvrzení Minardiho). Z toho asi pramení největší frustrace. Z toho, že se s tímto stavem momentálně nedá nic dělat.
      Myslím, a doufám, že si cestičku do McLarenu neumetá, už tam byl. Určitě je jeho srdci bližší Ferrari s podobným jazykem a temperamentem.

      + 21 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.156.XXX
        Najsmutnejsie je ze Vettel jazdi s ilegalnym autom a FIA s tym nic nerobi. A ak bude mat TC aj na buduci rok, uplne umely majster sveta. To uz Button ma u mna vacsi respekt ako Vettel. Ten nic neukazal, len vyhravat na dominantnom aute.

        Co sa tyka tych titulov o chlp kludne sa mohlo stat ze Alonso by mal uz 4 tituly a Vettel len 2

        + 17 / − 25

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Shaze

          89.203.142.XXX
          To co tvrdíš není moc fér. Máš snad nějaký důkazy o tom že RB má ilegální auto? Fandím Ferrari, ale dokud se neprokáže, že mají ilegální vůz, tak nezbývá než sklopit hlavu a pogratulovat za dobře odvedenou práci 03

          + 19 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            94.112.101.XXX
            Brawn měl také "legální" auto.

            + 10 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              Špatně, Brawn měl legální auto - bez těch uvozovek. Nebo mi něco uniklo a kvůli něčemu jej dodatečně diskvalifikovali?

              + 15 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                86.49.79.XXX
                Brawn postavil auto, které zcela jasně obcházelo před sezónou stanovené nové pravidlo. K překvapení všech ostatních, byl vůz uznán legálním a to pouze na základě právnických či slovních kliček. Je dost pravděpodobné, že FIA byla tak zaskočená tím, že by museli vedoucí tým diskvalifikovat, že raději legalizovala nelegální, jen aby nediskreditovala celou formuli jedna. Ostatní pak jen těžko doháněli časově technologický náskok Brawnu. Pro mě Brawn získal titul pouze na základě zákulisních machinací. Podle mého Brawn vsadil před sezónou na jednu kartu, tedy na to, že se mu podaří zlegalizovat zdánlivě nelegalizovatelné a následný politický verdikt "soudu" rozhodl danou sezónu, nikoliv tedy jezdci na trati. Pokud by bylo řešení Brawnu jasně legální či nelegální, tak i ostatní se přizpůsobili mnohem rychleji a mohli Brawn dohnat mnohem dříve a sezónu ještě zvrátit. Jenže verdikt byl neúměrně natahován a ostatní týmy, jsouc přesvědčeni, že řešení je nelegální, tak uvolňovali zdroje především až poté, co byl překvapující verdikt vysloven.

                + 8 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Tohle všechno nesvědčí ani tak o nelegálnosti Brawnova vozu jako spíše o špatné formulaci pravidel. Kdyby byla pravidla definována dobře, bylo by minimum šedých zón a tím i minimum možností podobných úniků. Problém je v tom, že FIA je sbírka strejců, kteří mají teplé korýtko a sport jako takový je zase až tak nezajímá. A výsledky jejich konání vidíme všichni.

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • XR

                  109.81.245.XXX
                  Nic neobcházel, využilo šedé zóny - tak jak to bylo u všech vítězných týmů. Nebo mi chceš říct, že to, co Red Bull dělá několik let s výfukovými plyny je v duchu toho, co FIA zamýšlela?

                  FIA zaskočená nebyla, Brawn to s ní konzultoval dlouho před zahájením sezóny - tohle je jen tvá domněnka. A navíc nešlo o jen o Brawn GP, s podobným řešením přišla i Toyota a Williams - taky plně legální dle formulace v pravidlech. Pro odborníky verdikt nebyl žádným překvapením.

                  + 10 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Arnoux

                    37.48.49.XXX
                    Tak tohle je velký omyl.Jako první se FIA na dvojitý difuzor dotazoval RB společně s Renaultem a byl jim v zásadě zakázán.
                    Brownu byl jako zázrakem uznán legálním a proto sezonu považuju nejen já jako vysoce nesportovní-bohužel legální.
                    Toyota s Williamsem jen okopírovali řešení o nějakém jejich nápadu nemůže být řeč.





                    + 6 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • XR

                      109.81.245.XXX
                      Není to žádný omyl. Jde o to, jak se zeptáš. RB se s Renaultem ptali jinak. FIA neřekla něco jiného RB, Renaultu a něco jiného Brawnovi, Toyotě a Williams. Poslední tři jmenovaní byli při dotazování se chytřejší.

                      Toyota a Williams nic nekopírovala, takto jezdili ti tři hned od začátku od prvního závodu. Kopíroval zbytek pole. To, že čekal na rozhodnutí FIA, taky není úplně pravda. Oficiálně ano, ale jakmile viděli to řešení, začali jej vyvíjet hned. To není věc, kterou by stihli mít v příštím závodě, jak k tomu došlo (zoptimalizovat to na stávající řešení navržené dle jiné filozofie je věc druhé).

                      + 7 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        195.80.165.XXX
                        XR obvykle s Tebou na 100% suhlasim (a to bezvyhradne!), ale dnes musim trochu oponovat - ono Brawn ten vyklad DD "spracoval najprefikanejsie" a vyslo mu to, ale pokial si dobre spominam, velmi podobny vyklad (teda skor upozornenie na mozne "zneuzitie") predniesli aj spominany RB a Renault, ale tam ten povestny "duch" zrejme este sedel zrovna za stolom so schvalovacou peciatkou... a neschvalil... 04
                        A ano pravda je, ze Brawn sam presne tiez na to iste po cely cas upozornoval.

                        Pominuvse moj "nepekny" nazor na "Brawna + nejaky kumpani spojeny vo FIA + tlak velkych vyrobcov = vsetko mi prejde", len poviem, ze Brawn (a aj s jeho vychytavkami) je tak trochu minimalne posudzovany inym metrom.

                        P.S.: Raz som tu daval taky maly "zoznam zaujimavych udalosti" v posudzovani - "Brawn vs ostatni vs FIA" / "ostatny vs FIA", resp. "ostatny vs FIA vs Brawn" alebo tak nieco. Pohladam ak chces. Vystavujem sa tym sice (znova) "riziku" obvinenia zo strany "bezuhonnej" casti citatelov, ale kludne to nejak prekusnem. 06
                        Ale je mozne, ze si to cital (niesi tu prvy den).

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • XR

                          78.157.160.XXX
                          To že spolu občas nesouhlasíme, je v pořádku - od toho jsou pak diskuse. Řekl bych ale, že si vzpomínáš špatně - vysvětloval to jednou Whiting. Je rozdíl se zeptat: "Hele, slyšeli jsme něco o dvojitým difu, můžeme to teda příští rok udělat?" nebo se zeptat, zda zadní nárazovou strukturu můžu řešit takto s přívodem vzduchu? Ptali se jinak: Brawn chytřeji, RB hloupě - proto to tak dopadlo. Neboli výklad nebyl různý ke stejné věci, výklad byl různý k různým dotazům.

                          Vím, že ti Ross už delší dobu leží v žaludku - na ten seznam si vzpomínám a s některými věcmi souhlasím, Brawn GP nicméně nikdy nejezdil s nelegálním vozem. A řešení ostatních bylo jiné - Williams podobné, ale například Toyota neměla double, ale dokonce triple-deck vzadu.

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • erdedy

                            erdedy

                            178.41.86.XXX
                            Tak to mas pravdu, nelegalne nebolo, mna skor sral len ten "duch..." 06

                            Ale kaslat uz na to, ide Suzuka! Mohli by byt preteky kludne kazdy tyzden...12

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Petr

                              Petr

                              109.81.245.XXX
                              Jste se zbláznili ne? Víte, jaký to je záběre pro mechaniky, inženýry, lidí z médií, jejich rodiny - tolik závodů? Si to pak pište všechno sami 06

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama