DISKUZE K ČLÁNKU Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul
Podle Fernanda Alonsa je přímo zázrakem, že je on i jeho tým Ferrari stále v boji o titul, i když šance už jsou spíše matematické než-li reálné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Podle Alonsa je zázrak, že Ferrari se svým vozem ještě stále bojuje o titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
08.10.2013 19:51
No jako já nevím, ale zatím nic nenasvědčuje… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
kakaa
08:14 09.10.2013 88.100.133.XXXa nejen to, je mi to u prdele, ale všichni ztrácí čas urputnejma soubojema s toro rosso, dokonce i chudák webber, ale jak někdo z nich neuhne dost rychle vettelovi jde na kobereček k dieterovi, jojo juniorka redbullu funguje na jedničku, nebýt jich dle mého názoru by letos jel vettel teprve pro druhý titul, a jestli někdo nechápe tuhle "týmovou" režii, tak je nevšímavej, 2010 dostal titul za zmatky a chyby na trati nebo zaco já nevim, 2011 mistrovská jízda s mistrovským autem, 2012 půl sezony mimo hlavně díky počasí pak dobrý, letos zase mistrovská jízda s nej autem, na titul s takovýmhle autem by to mělo vypadat vždycky jako 2011 a 2013, no jen doufám, že redbull pro další sezony nebude tak dominantní a užijeme si vettela víc v soubojích v poli, ať je třeba dvacetinásobnej nejmladší mistr, ale ať o to bojuje, ne že bude na bedně skoro zadarmo
-
-
uzivatel000968
18:56 08.10.2013 91.127.224.XXXTýmito rečami si Alonso koleduje o ďalší spor s Lucom di Montezemolom...ale... ... otázka znie : Pre čo to robí...?
... buď je fakt frustrovaný z auta, ale v tom prípade je vyjadrenie sa na verejnosti troška "neprofesionálne"...
... alebo, si chystá chodník, či cestičku na odchod do Mc Larenu ...
... Tak, ako to vidíte Vy...?
... ...-
-
Pepan
06:14 09.10.2013 89.24.157.XXXZní to blbě, ale on superpilot skutečně je. Zkusme si představit, že by Ferrari mělo dva Massy. Tým by se pohyboval někde na 4-5. místě v tabulce a možná i níž, protože i když Massa dělá Allonsovi nosiče vody, určitě tam je i opačná vazba a Alonso Massu psychicky táhne k lepším výkonům. Alonso je ten tahák, zatímco Massa už to psychicky dávno zabalil.
-
-
Chufu
19:27 08.10.2013 62.245.112.XXXChápu, že je frustrovaný. Já jsem současnou F1 taky frustrovaný. Ze 4 nadějných sezón u Ferrari, se stal 2x zázrakem boj do posledního dechu, 2x je sezóna totálně nudná (ve směru boje o titul). Myslím, že Fernando, ač už 2 tituly má, určitě maká jako kůň (nezaměňovat s Nagyovou ) aby utáhl ještě jeden. Na to, že o titul bojuje takřka pravidelně s výjimkou ojedinělých sezón se třemi různými značkami, je to rozhodně borec.
Vettel samozřejmě jezdit umí, ale rozdíl, který vidíme v posledních závodech, je z větší míry dán nějakou pololegální vychytávkou na autě (viz článek o tvrzení Minardiho). Z toho asi pramení největší frustrace. Z toho, že se s tímto stavem momentálně nedá nic dělat.
Myslím, a doufám, že si cestičku do McLarenu neumetá, už tam byl. Určitě je jeho srdci bližší Ferrari s podobným jazykem a temperamentem.-
anonym
19:30 08.10.2013 178.143.156.XXXNajsmutnejsie je ze Vettel jazdi s ilegalnym autom a FIA s tym nic nerobi. A ak bude mat TC aj na buduci rok, uplne umely majster sveta. To uz Button ma u mna vacsi respekt ako Vettel. Ten nic neukazal, len vyhravat na dominantnom aute.
Co sa tyka tych titulov o chlp kludne sa mohlo stat ze Alonso by mal uz 4 tituly a Vettel len 2
-
-
-
-
mi88ki
00:28 09.10.2013 86.49.79.XXXBrawn postavil auto, které zcela jasně obcházelo před sezónou stanovené nové pravidlo. K překvapení všech ostatních, byl vůz uznán legálním a to pouze na základě právnických či slovních kliček. Je dost pravděpodobné, že FIA byla tak zaskočená tím, že by museli vedoucí tým diskvalifikovat, že raději legalizovala nelegální, jen aby nediskreditovala celou formuli jedna. Ostatní pak jen těžko doháněli časově technologický náskok Brawnu. Pro mě Brawn získal titul pouze na základě zákulisních machinací. Podle mého Brawn vsadil před sezónou na jednu kartu, tedy na to, že se mu podaří zlegalizovat zdánlivě nelegalizovatelné a následný politický verdikt "soudu" rozhodl danou sezónu, nikoliv tedy jezdci na trati. Pokud by bylo řešení Brawnu jasně legální či nelegální, tak i ostatní se přizpůsobili mnohem rychleji a mohli Brawn dohnat mnohem dříve a sezónu ještě zvrátit. Jenže verdikt byl neúměrně natahován a ostatní týmy, jsouc přesvědčeni, že řešení je nelegální, tak uvolňovali zdroje především až poté, co byl překvapující verdikt vysloven.-
Pepan
06:24 09.10.2013 89.24.157.XXXTohle všechno nesvědčí ani tak o nelegálnosti Brawnova vozu jako spíše o špatné formulaci pravidel. Kdyby byla pravidla definována dobře, bylo by minimum šedých zón a tím i minimum možností podobných úniků. Problém je v tom, že FIA je sbírka strejců, kteří mají teplé korýtko a sport jako takový je zase až tak nezajímá. A výsledky jejich konání vidíme všichni. -
XR
07:16 09.10.2013 109.81.245.XXXNic neobcházel, využilo šedé zóny - tak jak to bylo u všech vítězných týmů. Nebo mi chceš říct, že to, co Red Bull dělá několik let s výfukovými plyny je v duchu toho, co FIA zamýšlela?
FIA zaskočená nebyla, Brawn to s ní konzultoval dlouho před zahájením sezóny - tohle je jen tvá domněnka. A navíc nešlo o jen o Brawn GP, s podobným řešením přišla i Toyota a Williams - taky plně legální dle formulace v pravidlech. Pro odborníky verdikt nebyl žádným překvapením.-
Arnoux
08:07 09.10.2013 37.48.49.XXXTak tohle je velký omyl.Jako první se FIA na dvojitý difuzor dotazoval RB společně s Renaultem a byl jim v zásadě zakázán.
Brownu byl jako zázrakem uznán legálním a proto sezonu považuju nejen já jako vysoce nesportovní-bohužel legální.
Toyota s Williamsem jen okopírovali řešení o nějakém jejich nápadu nemůže být řeč.
-
XR
08:54 09.10.2013 109.81.245.XXXNení to žádný omyl. Jde o to, jak se zeptáš. RB se s Renaultem ptali jinak. FIA neřekla něco jiného RB, Renaultu a něco jiného Brawnovi, Toyotě a Williams. Poslední tři jmenovaní byli při dotazování se chytřejší.
Toyota a Williams nic nekopírovala, takto jezdili ti tři hned od začátku od prvního závodu. Kopíroval zbytek pole. To, že čekal na rozhodnutí FIA, taky není úplně pravda. Oficiálně ano, ale jakmile viděli to řešení, začali jej vyvíjet hned. To není věc, kterou by stihli mít v příštím závodě, jak k tomu došlo (zoptimalizovat to na stávající řešení navržené dle jiné filozofie je věc druhé).-
erdedy
12:58 09.10.2013 195.80.165.XXXXR obvykle s Tebou na 100% suhlasim (a to bezvyhradne!), ale dnes musim trochu oponovat - ono Brawn ten vyklad DD "spracoval najprefikanejsie" a vyslo mu to, ale pokial si dobre spominam, velmi podobny vyklad (teda skor upozornenie na mozne "zneuzitie") predniesli aj spominany RB a Renault, ale tam ten povestny "duch" zrejme este sedel zrovna za stolom so schvalovacou peciatkou... a neschvalil...
A ano pravda je, ze Brawn sam presne tiez na to iste po cely cas upozornoval.
Pominuvse moj "nepekny" nazor na "Brawna + nejaky kumpani spojeny vo FIA + tlak velkych vyrobcov = vsetko mi prejde", len poviem, ze Brawn (a aj s jeho vychytavkami) je tak trochu minimalne posudzovany inym metrom.
P.S.: Raz som tu daval taky maly "zoznam zaujimavych udalosti" v posudzovani - "Brawn vs ostatni vs FIA" / "ostatny vs FIA", resp. "ostatny vs FIA vs Brawn" alebo tak nieco. Pohladam ak chces. Vystavujem sa tym sice (znova) "riziku" obvinenia zo strany "bezuhonnej" casti citatelov, ale kludne to nejak prekusnem.
Ale je mozne, ze si to cital (niesi tu prvy den).-
XR
21:02 09.10.2013 78.157.160.XXXTo že spolu občas nesouhlasíme, je v pořádku - od toho jsou pak diskuse. Řekl bych ale, že si vzpomínáš špatně - vysvětloval to jednou Whiting. Je rozdíl se zeptat: "Hele, slyšeli jsme něco o dvojitým difu, můžeme to teda příští rok udělat?" nebo se zeptat, zda zadní nárazovou strukturu můžu řešit takto s přívodem vzduchu? Ptali se jinak: Brawn chytřeji, RB hloupě - proto to tak dopadlo. Neboli výklad nebyl různý ke stejné věci, výklad byl různý k různým dotazům.
Vím, že ti Ross už delší dobu leží v žaludku - na ten seznam si vzpomínám a s některými věcmi souhlasím, Brawn GP nicméně nikdy nejezdil s nelegálním vozem. A řešení ostatních bylo jiné - Williams podobné, ale například Toyota neměla double, ale dokonce triple-deck vzadu. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek