DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari by mělo zapomenout na titul v roce 2014, míní Permane z Lotusu

Fernando Alonso byl dotázán, zda-li si myslí, že změny pravidel v sezoně 2014 nabídnou Ferrari příležitost pro zlikvidování náskoku Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari by mělo zapomenout na titul v roce 2014, míní Permane z Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 27.09.2013 13:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 15 lidí) 25.09.2013 00:50
nejak se v tom zamotal "A nebudou… »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 15 lidí) 25.09.2013 05:09
No vidis, sam to rikas? Zazracny titul u Brawna!… »
» enzo (Hlasovalo 12 lidí) 25.09.2013 10:45
Dá se to čekat Sice nevěřím, že 2 sec na kolo je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    93.186.31.XXX
    odchod Kimihi No fakt to asi vsetkych boli ze Kimi odchadza z Lotusu do Ferrari.
    Vsade plno vyjadreni o tom, ze buduci rok Ferrari nebude mat na RB

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Docela se s tím dá souhlasit Vyjádření Permane je docela srozumitelné a z velké části se s ním dá souhlasit. Každý kdo sleduje F1 ví, že ani dnes to není o motoru, ale spíše o aerodynamice, kterou má prostě RBR lepší než ostatní. Jediné s čím by se dalo polemizovat je vliv na této převaze ze strany SV. Nijak nechci snižovat jeho kvalitu, ale já osobně jsem přesvědčený, že není o tolik lepší pilot než MW, dokonce si myslím, že jsou na stejné úrovni. Rozdílnost jejich časů je naprosto jasná a kdo z vás sleduje závody i prostřednictvím livetimů vím, že je až naprosto neuvěřitelný. Třeba v Belgii jezdil SV v 1. a 3. sektoru stejné nebo podobné časy jako ostatní(dokonce v době kdy to FA zkoušel byl SV v těchto sektorech pomalejší), ale během celého závodu nějakým záhadným způsobem dokázal SV každému ve druhém sektoru nadělit 0.8 až 1.3 s, včetně MW i FA. Otázka tedy zní : Je SV tak výjimečný pilot ??? nebo, Nepodvádí celý RBR v případě jeho vozu tak jak se to již v minulosti stalo u jiných a dokonce i přímo u RBR ??? Odpovězte si každý dle svého. Zdarec Pikaso.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.133.XXX
    Dá se to čekat Sice nevěřím, že 2 sec na kolo je způsobeno jen Vettelem, ale dokud do vývoje bude RB sypat stejné prachy a mít lidi s nápady, tak je celkem jasné, že budou po vychytání počátečních potíží dominovat i nadále. V RB se pravděpodobně díky prostředkům dělá na autě 2014 daleko déle než u jiných týmů.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Všetko záleží od spoľahlivosti,.. ...pohonných jednotiek a nových prevodoviek, ktoré bubú msieť byť šité na mieru pre jednotlivé okruhy. Navyše nový sovtwer musí zaisťovať perfektnú spoluprácu motora 1,6 V6 Turbo s oboma hybridnými systémami MGU-k a MGU-H. Ferrari má nový aerotunel, takže nové auto pre r. 2014 by malo byť úplne bez chyby. V Maranelle určite urobia všetko, aby sa vrátili úplne do čela. 01

    + 8 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000776

      uzivatel000776

      94.112.78.XXX
      Jjen aby Ferrari neprislo o svou oblibenou vymluvu s korelaci dat z aero tunelu. Nic ve zlem.

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Najprv musia urobiť dobre koreláciu dát,... ...z aerotunela s výsledkami z koncoročných testov v r. 2013, aby dával hodnoverné výsledky a mohli potom navrhnuté diely metódou CFD a vytlačené na 3D tlačiarni v mierke 3:5, čo je 60% model (60:100) ofukovať tak, aby namerané hodnoty odpovedali skutočnosti a navrhnuté diely pre ten ktorý závod im poskytovali prírastok rýchlosti a nemuseli ich vyrábať na sklad ako doteraz pri používaní starého aerotunela, kedy korelácie z neho s metódou CFD nedávali hodnoverné údaje tak, ako si to predstavovali. Lebo ešte donedávna ak porovnali nové diely a tie staré, tak prírastok nebolo ani badať. Nové metódy sú veľmi sofistikované, ale aj náročné na investície a Ferrari sa konečne rozhodlo do toho riadne zaivestovať a tiež do novej administratívnej budovy, čo sa im určite dvojnásobne vráti, lebo v príjemných podmienkach sa ľudom z tohoto tímu bude určite lepšie pracovať a aj Luca bude mať lepšiu farbu. 01

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Švejdy

    89.103.17.XXX
    Moc brzo Myslim si, že podobná prohlášení je třeba brát s velkou rezervou. Momentálně nikdo nemá takové informace aby mohl nějak přesněji odhadovat kdo kde příští rok bude, jak výrobci motorů, tak samotné týmy info o vývoji tají a myslim, že občas vypustí nějákou zprávičku aby se zdálo, že se jim daří/nedaří. Navíc je toho hodně co se příští rok změní a jak už jsme se v historii přesvědčili i maličkost může rozhodnout ;) Všechno je zatim jedno velký tajemství a nezbývá než počkat minimálně na první testy ale spíš až na první GP. Těšim se na to a doufám, že se dočkáme zajímavé a vyrovnané sezóny! :)

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000776

    uzivatel000776

    94.112.78.XXX
    2009-2014 Nesmime zapominat na to ze prave zmeny pravidel v roce 2009 restartovaly rozlozeni sil. Nebyt tenkrat dvojtych difuzoru u Brawnu tak si letos jede Vettel pro patej titul. Opravdu necekam ze by to melo pristi rok vypadat jinak. Doufam ve vyrovnanou sezonu ale neocekavam ji. Muze to byt definitivni tecka za erou top RbR ale s tim co maji se muze stat ze to bude naopak zacatek nove ery dominance. Je taky dost mozny ze novy motory budeme vnimat jen minimalne a tak doufam ze jejich vyvoj nebude hned v dalsim roce zmrazen. Uz kvuli honde doufam ze nebude :)

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    122.56.190.XXX
    No vidis, sam to rikas? Zazracny titul u Brawna! Souhlasim! Ale RB tady sbira jeden titul za druhym uz ctvrty rok....v zadnem pripade to neni zazrak a ani nahoda.
    Jsou proste dobri I kdyz to vetsina fandu zde nerada slysi a buci. Ja fandim McL ale tam uz je to fakt asi jen o vire.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.238.XXX
      Taky jsem fanda MCL, víra je slepá a já také. MCL je jen samý velkohubý prohlášení a já jim to už pěknou dobu (ne)žeru. Těším se na Hondu, ale to bude taky chvilku trvat, než si to sedne. Už se připravuju, jak v 2014 čtu: "potřebujeme doladit detaily, počkejte v roce 2015, v 2015-překlápíme zdroje na auto 2016"..... No uvidíme. Jsem stále fanda MCL, to už není fandění ale sadomasochismus co prožíváme. :-) Zdar všem. Tomáš

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Takže proč by neměli být lepšími i v příštím roce? Protože Rory Byrne. Jestli někdo dokáže porazit Neweyho, je to on 03

    + 14 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    nejak se v tom zamotal "A nebudou dostatečně blízko ani v příštím roce, pokud bude mít Red Bull takovou převahu, jakou mají momentálně." - tohle moc nedává smysl, protože to můžu říct o každém a vždy to bude pravda. Je jasné, že pokud budou mít převahu tak nemá šanci, ale tady jde právě o to jestli jí budou mít. 03
    Pohonné jednotky jsou jedna věc a druhá věc jsou výfukové plyny v tom je rb teď i přes omezení pořád nejlepší a o to příští rok přijde, dále drobné zjednodušení celého aero, podle mě je šílené teď tohle tvrdit kdo bude kde, prostě chtěl asi na sebe jen trošku upozornit. Navíc není tu jen ferrari, ale také mercedes a ani mcl bych neodepisoval...

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    122.56.190.XXX
    Permane je insider a vi toho mnohem vice nez vetsina outsideru dohromady. Nezaklada svoje nazory na vire, ale na znalosti techniky, prostredi a vyvoje.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • djb

      89.102.233.XXX
      to je sice možné, ale stačí se podívat jen kousek zpět na Brawn a jejich zázračný titul ... stačí maličkost a i Ferrari může povstat jako Fénix z popela a Red Bull se může potopit jako Titanik na chvost pole ... nový motor, díky rozdílné velikosti, váze a spotřebě bude mít vliv na rozložení hmotnosti atd ... Navíc pro příští rok je novinek povícero, takže nakonec to třeba dopadne tak šíleně že i ta Maruška bude jezdit na bednu. Nebo se taky nestane nic 03

      + 17 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.5.XXX
        Tak dominance týmu Brown v r. 2009 byla způsobena hlavně Hondou, která úplně odepsala rok 2008 a tvrdě vyvíjela nové auto, které mimo jiné testovala ve 3 různých aero tunelech a do vývoje nacpali nejvíce peněz ze všech týmů. Bohužel pak přišla krize a Honda se musela svého programu F1 zbavit a pak přišel spásně pan Brown a tým pod cenou koupil. Motor do auta sehnal defakto z milosti od Mercedesu (tehda s tím myslím musely souhlasit všechny týmy) a i když se zúčastnil jenom posledních předsezóních testů, monopost Honda všem ukázal záda. Red Bull v průběhu sezóny mohutně dotahoval a Brown GP a Button byli šampioni jenom proto, že v první polovině sezóny měli absolutně dominantní auto. Pro potvrzení mých slov uvádím nasbírané body obou hlavních konkutentů na titul: 1-8 závod - Button (Brawn GP) - 64b., Vettel (RB) - 39b.; 9-17 závod - Button 31b, Vettel - 45b a to 2x nedojel.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Máš v podstatě pravdu, jen jsi zapomněl dodat, že to byl zrovna Brawn, kdo pro Hondu to auto vyvíjel.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.179.131.XXX
    Tyhle kecy vždy zaručeně nejvíc pobaví....Podle mě si rozumný člověk netroufá odhadnout, jak se bude příští sezona vyvíjet, je to velká hádanka...já věřím, že Fernando nebo Kimi konečně uspějí a zatnou tipec Vettelovi

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama