DISKUZE K ČLÁNKU Horner není z penalizace Webbera "moc" nadšený
Šéf Red Bullu, Christian Horner, si myslí, že Mark Webber a Fernando Alonso měli být pouze 'klepnuti přes prsty' za jejich "taxi jízdu po konci GP Singapuru".
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner není z penalizace Webbera "moc" nadšený
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jon
08:29 23.09.2013 90.180.50.XXXPalec dolu komisarum Gesto od Fernanda, palec nahoru. Ze je Mark jeden z mala nesterilnich pilotu, za to bude mit muj obdiv naporad. Ocividne komisari meli nudnejsi zavod na incidenty, tak se v prubehu zavodu museli vyradit na Hulkovi (to vraceni pozice byl uplny nesmysl) a po zavode tomu daji takhle korunu. Jedine stesti, ze za to exemplarne nepotrestali i Alonsa, aby mimo trat o letosnim titulu rozhodli uz nadobro. Snad jedine pozitivum je, ze Lewisovi i Nicovi dali moznost vratit pozici a neposlat je za par kol na drive through. V pripade Lewise to bylo skutecne za hranou, protoze nikde nemel vuli trochu slevit Massa byl ve vyhodnejsi stope. A behem predjeti ho cuknutim zkousel vyhnat mimo idealni stopu. Ale ten Nico. Jel o ctvrt auta predem, Perez tam naletel jak magor a jeste si zabral idealni vyjezdovou stopu. Tam opravdu nevim, co mel delat ...
Letos mi uz tech kontroverznich trestu prijde az presprilis. Predevsim, pokud se v jury ocitne McNish. To mi uz pak zustava rozum stat, kdyz aktivni zavodnik a ucastnik desitek VC F1 nedokaze objektivne udelit/neudelit trest na zaklade kontroverzniho posouzeni zavodni situace a dale potom posuzovat temer na zaklade verejneho mineni.-
Jens
08:37 23.09.2013 109.81.245.XXXNaopak, komisařům palec hore. Piloti dobře vědí, že se nesmí komisařovi vysmeknout a utéct na trať. Alonso si nemůže zastavit kdekoliv v závodní stopě, obzvlášť ne hned za prudkou zatáčkou. Tohle skončilo jen měkým napomenutím, že měl Webber už dva, je jeho problém.
Nehledě na to, jak je nebezpečné se prohánět tak rychle po okruhu, když si pilot jen tak sedí na bočnici, s nohou zaháknutou mezi volant a pedály. Kdyby Alonso více cuknul a Webber by se zabil, to byste mudrovali jinak!-
jon
10:51 24.09.2013 90.180.50.XXXTo neni o mudrovani, ale o pristupu k zavodeni. Ale je jasne, ze podobne momenty vzdy vytvori dva tabory lidi s nazorem na vec. Pokud se nekomu podobne chvile nezamlouvaji, nesmi se potom divit, ze se F1 stava nudnou podivanou. Pro me to byl nejhezci moment pretaktizovane a vcelku nudne VC.
-
-
Petr
08:57 23.09.2013 109.81.245.XXXJe pravda, že to moc bezpečné nebylo. Video z bezpečnostní kamery v inkriminovaném místě na okruhu: [odkaz na stránku]
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Adam P.
22:23 22.09.2013 46.47.136.XXXzasloužili by spíš metál Alonsovi s Webberem bych naopak ocenil - pro diváky je to skvělá show a o tu přece jde, zejména v posledních letech... Jasně, že udělat to někdo na silnici s podobně rychlým autem, tak jde o život, ale tohle jsou jedni z nejlepších pilotů na světě a dobře ví co dělají.
Já být na Webberově místě, tak mám asi naděláno v kalhotách, Alonso se s tím moc nemazal :D A na té fotce u článku to vypadá, že si za tím volantem pěkně dřímá - jakoby měl zavřené oči :)-
Adam P.
22:40 22.09.2013 46.47.136.XXXno... podíval jsem se na to ještě raz a to místo kde ho nabíral nebylo zrovna vhodné... a pak taky Alonso viděl jen pravou stranu trati, do levých zatáček jezdil naslepo.. samo, že je zná, ale tohle bylo asi zatím nejnebezpečnější svezení jaké jsem v F1 viděl :D
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek