DISKUZE K ČLÁNKU Nové turbomotory s problémy: Ferrari trápí spotřeba, Mercedes a Renault spolehlivost
Inženýři ve Formuli 1 stojí před rokem 2014 před jednou z největších výzev v historii F1. Není možná až příliš velká? V zákulisí se totiž mluví o velkých vývojových problémech Renaultu, Ferrari a Mercedesu. Experti předpovídají sezonu s mnoha selháními motorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nové turbomotory s problémy: Ferrari trápí spotřeba, Mercedes a Renault spolehlivost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovali 4 lidé)
17.09.2013 14:55
Pokud nehodláš jít s dobou a nelíbí se ti směr,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Chasnik
16:09 18.09.2013 78.24.10.XXXPříliš jsme si zvykli na vysokou spolehlivost vozů F1, ale z historického pohledu to není standard. Chce snad někdo říct, že v 80. letech nebyla F1 zajímavá? A přitom se podívejte do tabulek, poznámkami Ret, DNF a překvapivě i DSQ se to tam jenom hemží. A dovolí si někdo označit dobu, ve které závodili Lauda, Prost, Senna, Piquet, Mansell a další, jako nudnou??
Sice mi nejde dohromady volání po snižování nákladů a právě tyto drahé změny, ale samotný fakt, že holt nebudou všichni dojíždět vždycky do cíle, podle mně na atraktivitě neubere.
-
-
-
-
-
uzivatel001000
09:20 17.09.2013 46.39.185.XXXNemalujme čerty na zeď. Inženýři mají před sebou ještě půl roku, než budou nuceni motory nasadit do závodních podmínek. To je ještě celkem dlouhá doba.
Navíc pochybuji, že by některý z výrobců šel s kartami ven. V této době vypustí pouze to, co vypustit chtějí. Těmito zprávami se akorát snaží, aby konkurence nabyla dojmu, že je na tom lépe a polevila ve vývoji.
Myslím si, že k nějakým selháním dojde, ale věřím, že to bude +/- ve stejném rozsahu, jako to bylo letos s pneumatikami. Nic zásadního.
-
-
-
-
-
-
anonym
03:05 17.09.2013 78.1.113.XXXCo je to za nesmyslnou argumentaci? Elektromršítka při závodění jako divák nemáš šanci zaznamenat, navíc jsou už dávno používaná v woučasných vozech.
Naopak tohle je velká výzva pro inženýry, vše integrovat do malého prostoru a miniaturizovat. Konečně zase bude co předávat do automobilového průmyslu a běžných aut.-
anonym
09:29 17.09.2013 90.182.20.XXXTak to už asi jenom já mám rád starou školu.. když se dnes podíváme na nová auta... ESP co nejde vypnout. Generátor zvuku. Tři turba. Čím dál tím náchylnější systémy vstřikování. Už ani to manuální řazení neni skoro nikde. (Trochu paradoxně je v mé oblíbené ZR1.) A mohl bych pokračovat.. nevim jak vy, ale já nechci vozit v auťe pod zadníma sedačkama mega baterii, ani nechci kers, ani turbo spojený s generátorem. Tohle auto bude jen pro lidi, co si ho koupěj v autosalonu a po 100tkm pošlou dál. Až si to auto někdo koupí, bude muset vyměnit opotrřebovanou baterii, novej startér kvůli dementnímu start and stop co ušetří panáka paliva za cestu a spoustu dalšího... :(-
zlo
10:41 17.09.2013 94.113.8.XXXBlbost. To je jednoduše vývoj. Mě je uplně jedno, zda budou jezdit na elektriku, když to bude mít pořádný výkon. Elektromotory mají ohromný potenciál. Dokonce bych nechal ERS neomezené, žádný limit pro výkon a čas nasazení. Asi bychom se pak divili, co by za pár let jezdilo za monstra. Zákaz turba byla obecně velká chyba. -
uzivatel001000
14:55 17.09.2013 46.39.185.XXXPokud nehodláš jít s dobou a nelíbí se ti směr, jakým se to ubírá, tak si kup takové auto, které tyto vychytávky nemá a starej se o něj tak, aby se ti po těch letech nerozpadlo.
Mně se také nelíbí dnešní přetechnizované vozy, které se hodí do nouzáku kuli každé prkotině. Ikdyž bych třeba na nějaké nové auto střední třídy měl, tak si raději koupím ojetinu za 2/3 cenu, se kterou však budu zcela ztotožněn a tu zbývající 1/3 vrazím do modernizace a případných oprav.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek