DISKUZE K ČLÁNKU Andrettiho tým by chtěl závodit v F1 se zákaznickými vozy

Jeho otec, Mario Andretti vyhlásil, že Michael by se angažoval ve Formuli 1 za předpokladu, že budou schváleny zákaznické vozy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Andrettiho tým by chtěl závodit v F1 se zákaznickými vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 18.09.2013 18:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 11 lidí) 16.09.2013 13:15
bývalo to běžné ještě nejsou tak dávno doby, kdy… »
» Pavel A. (Hlasovalo 9 lidí) 16.09.2013 15:43
Zákaznické vozy V 70. letech byly zákaznické… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 16.09.2013 13:41
Neodporuješ si trošku? Zákaznické vozy přeci ve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Roberto

              84.47.0.XXX
              Aké staré vozy? Pravidlá sa menia z roka na rok a staré autá sa nedajú používať pár rokov tak ako kedysi. Takže súčasné autá bez vývoja? To by som chcel vedieť ako Matemu zakážeš aby dáta z RB posielal do TR. Jedine tak v krajine zázrakov. To isté napríklad Mercedes, vozy by boli rovnaké medzi hlavným a pomocným tímom aby dokopy nazbierali viacej relevantných dát. Williams či FI by autá nepredávali, dáta nemali a táto stredná trieda F1 sa vytratila v prospech gigantov a ich "chudobných príbuzných" a v F1 jazdili 2-3 značky ako v DTM. Ďakujem, neprosím. Kto na to nemá, nech jazdí Indy Car.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              Pak by se kupovali vozy pouze od jednoho, max. dvou týmů, protože od ostatních by to nemělo smysl. Ostatně právě tohle zabilo IndyCar, nakonec se to smrsklo nejprve na dva a pak vždy jen na jednoho dodavatele šasi.

              Formule 1 naproti tomu vždy byla o konstruktérech, o závodění těch nejlepších proti nejlepším. Pokud si můžete koupit to nejlepší auto, pak jde úroveň soutěžení dolů - a s tím i zájem veřejnosti.

              Týmy, které by si kupovali ta nejlepší šasi, by poráželi současné menší týmy (Sauber, Williams, Force Indii atd.), navíc by špičkové týmy své zákazníky bránily. Zvýšilo by to moc špičkových týmů (zákazníci by museli skákat tak, jak by dodavatel pískal), a menší týmy by to vymazalo z F1.

              Možná není všech 11 nezávislých týmů tak konkurenceschopných, možná je to náročné prostředí pro vstup nových, ale F1 je bez zákaznických vozů mnohem zdravější. Spíše by se vedení mělo opravdu zamýšlet nad omezením utrácení za nepodstatné díly a zajistit, aby peníze, které F1 vydělává, zůstaly v F1.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zix.

                Zix.

                78.102.229.XXX
                Tohle je pro tebe i Roberta - upřímně dost pochybuju,že by týmy dávali někomu svoje aktuální auta,když už tak rok starý auta a nebo upravený,aby je mohli nasadit i ten další rok.
                Tedy si myslím,že týmy jako Sauber by to nezabilo,protože by ty zákaznický týmy museli stavět hodně tragický auta - aby bylo jejich aktuální auto horší než rok starý od top týmu.

                A u toho počtu aut bych to neviděl s velikým číslem - viděl bych to na 2 auta s kterýma se závodilo a konec.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Roberto

                  78.98.200.XXX
                  Ale dávali, sami sebe, Red Bull a STR sú príkladom. Automobilky by tiež mali junior tímy, jednak preto že radšej zarobia sami než že by mali nechať zarobiť dákeho Andrettiho alebo Richardsa, jednak je VEĽMI dôležité že pri rovnakých autách by zbierali z GP a testov 2x viacej informácií, to je brutálna motivácia aby autá boli rovnaké - to by vykántrilo stredne veľké tímy F1, zostali by len A giganti a B juniori.

                  Okrem toho, upravovať vlaňajšie autá na pravidlá ďalšieho roka, to sú predsa +náklady, lebo také niečo nemôžu sklincovať dvaja roboši, to by potrebovalo vlastný malý vývojový program, mozgy, peniaze, testy, previerky, a pri väčšej zmene pravidiel ako teraz 2013/2014 by to nemalo zmysel už vôbec, narvať všetky budúcoročné novinky do súčasného auta by bola výzva aj pre samotného Neweyho. Také niečo funguje v DTM kde sa vždy pár rokov držia rovnaké pravidlá a jazdia aj tri roky staré vozy, ale nemyslím že by niekto v F1 chcel vidieť súboj len 2-3 výrobcov ala DTM.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Zix.

                    Zix.

                    78.102.229.XXX
                    Aktuální auta by měli určitě jen pro sebe,jinak by si pořídili podobně jako Red Bull svůj B tým a mohli to dělat - nic jim v tom nebrání.
                    Zatímco kdyby měli zákaznický týmy,tak by jen dodali vůz,asi v nečem pomáhali,zákaznickej tým by vše zaplatil(vůz nebo pronájem,veškerý náklady apod.) a navíc by k nim mohli nacpat nějaký mladý,který si chtěj ověřit.

                    A když sme u DTM - tak nějak jako dřív u DTM by to fungovalo. Tým by měl hlavní svoje vozy a zákaznický týmy by měli rok a více starý. Pak u tý pomoci je u každýho jinak a asi by bylo i ve F1.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      78.102.229.XXX
      V tom co píšeš souhlasim,ale jak píše Roberto - Red Bull už má B tým a dával ho Toro Rossu,McLaren měl málem Prodrive,Ferrari chce 3. vozy a Honda taky měla SA jako B tým.
      V tomhle by teda problém nebyl.

      Otázka spíš je jak by to fungovalo - jestli by jim tým dal auto a at se staraj nebo by jim pomáhal. A jak by to bylo s daty.
      Určitě by to všude bylo jinak,ale nejspíš by B tým(nebo tým kterej by měl starý auta) měl nějakou smlouvu,že by auto po roce zas vrátilo a nikomu by nedali data. A dál by se asi museli starat samy - což je otázka jak by dávali,když takový SA třeba ne.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama