DISKUZE K ČLÁNKU Rosbergova rychlost ospravedlňuje Schumacherův návrat

Ross Brawn věří, že dosavadní výkony Nica Rosberga v této sezoně - doposud startoval čtyřikrát z první řady a vyhrál dvě Velké ceny - ospravedlňují návrat Michaela Schumachera do Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosbergova rychlost ospravedlňuje Schumacherův návrat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 22.08.2013 00:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 10 lidí) 18.08.2013 21:27
Srovnání Myslím, že opravdové srovnání budeme… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 19.08.2013 18:52
Když to vezmu principiálně. Když pilot "A… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2013 09:45
Ano, Schumi chtěl titul a svého kolegu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    85.237.224.XXX
    Ano beru v potaz jen fakta, domněnky ne...
    Jak bojovalo Ferrari o titul jsme viděli v r.2009....Schumacher šel taky do týmu, který měl neomezený rozpočet a vzal sebou hlavní strůjce svého ůspěchu u Benettonu - Byrne, Brown, Todt. A jestli měl podle tebe Šumák průměrný vůz, tak zrovna takový má tři sezony za sebou také Alonso. Fakta, Jeldo, fakta mluví jasně, tady nejsi na všesvazovém sjezdu šumákofilů, na mne dojmologií dojem neuděláš...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jelda

      93.153.33.XXX
      co jsem taháš rok 2009? V roce 2010 bylo Ferrari velmi dobré,určitě ne průměrné.....ALO tam šel prakticky do hotové špičkové stáje,zatímco MSC šel z mistrovského Benettonu do průměrného Ferrari,které bylo v roce 96 na míle daleko od titulu.MSC tam šel s tím,že ten tým postaví spolu s Todtem postupně na nohy,tak postupně přišli Brawn a Byrne.....a jinak že mělo Ferrari neomezený rozpočet?A teď je tomu snad jinak?Ferrari má pořád největší rozpočet jenom není bohužel tak efektivní jako RedBull.A když už také máš rád ty fakta.....za první 3 roky Alonso u Ferrari vyhrál 9 závodů zatímco Schumacher za první 3 roky u Ferrari vyhrál 14 závodů -> to mluví samo za sebe.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • prcák

    212.109.191.XXX
    proč se k tomu vracet Schumacher kraloval éře F1,která byla nakloněna jízdě na totálním limitu a kdy závodník neměl strach jít do ostřejšího souboje.Vrátil se do úsporné F1,navíc po pauze a po čtyřicítce.To nejlepší měl dávno za sebou.Zkusil to,nevyšlo to dle představ.Hotovo,tečka.
    Souboje (ať už kvalifikační,nebo závodní) jaké předváděl s Mikou a jinými,v dnešní době F1 zkrátka nenabízí.Jeho 7 titulů překoná možná Vettel,ale Schumacherova kariéra byla fascinující.Pro mě jednoznačně nejlepší závodník všech dob.I přes nepovedený comeback...01

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jelda

      93.153.33.XXX
      ale i tak mu to nešlo špatně......i tak dokázal s těmi mladíky držet krok jak šel čas od jeho návratu a to také není vůbec špatné :-) .....ovšem ve výsledku se na to nedá dívat jako úspěšný comeback,protože se u MSC automaticky čekájí vítězství a tituly a na to asi jak už výkonnostně(byť já byl s jeho rychlostí v roce 2012 spokojen),tak technikou neměl spolu s Mercedesem.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to skutočne tak,... ...Nico je veľmi dobrý jazdec, ktorý robí všetko preto aby sa stále zlepšoval, kdežto Michael ťažil len zo svojej skúsenosti a auto neumožňovalo obom sa nejako výrazne presadiť, už len preto, že nebola konzistencia jeho výkonu počas celej sezóny a Mercedes len vždy nechvalne dobiehal ostatné tímy špičky, ale povedzme si úprimne, až v tomto roku sa mu podarilo výkonnosť auta vyrovnať s Red Bulom, Lotusom a Ferrari natoľko, aby sa obaja jazdci Mercedesu výraznejšie presadili a zvíťazili v závode, kde im všetko ideálne fungovalo. Ako to bude v druhej polovici sezóny uvidíme. 11

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    194.228.11.XXX
    Srovnání Myslím, že opravdové srovnání budeme moci udělat až příští rok, kdy bude jak Nicko, tak Lewis řídit nové auto, které ani jeden z nich neměl možnost dříve zkusit. Momentálně musím říct, že Nicko měl Lewise porážet pokud by byl tak dobrý, když má auto které zná za poslední roky do posledního šroubku a být před ním v šampionátu. A zatím to je úplně opačně. Takže bych s těmi srovnáními kde chce vyzdvihovat Nicka prozatím počkal....

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Nevím co chceš řešit...Rosberg roznesl Šumáka na kopytech a teď dostává čočku od Hamiltona. V Monaku není supervýkon vyhrát z poleposition a na Silverstone po Hamiltonově defektu a odstoupení Vettela asi taky ne. Rosberg se sice Hamiltona jakžtakž drží, ale to dlouho nepotrvá...už teď ztrácí na Hamiltona tolik bodů bodů co Hamilton na Vettela - tedy na lídra šampionátu.
      Rosberg byl lepší než Schumacher a je horší než Hamilton.

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jelda

        93.153.33.XXX
        prej roznesl na kopytech :D radši se podívej,jak to vypadalo minulý rok než budeš něco psát do světa a nekoukej jenom na body,kde to je zavádějící ;-)

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          Nevím na co jiného než na body bych se měl dívat....F1 se jezdí na body. A výmluvy támhle a tohle by se našli u každýho pilota, třebas i u Massy, který také stěží nasbírá polovinu bodů co kolega18

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jelda

            93.153.33.XXX
            Rozhodně by ses neměl dívat jenom na body obzvlášť při srovnání mezi MSC a ROS v roce 2012,kde MSC nedokončil několik závodů ne-vlastní vinou.....body nemají úplně tu vypovídající hodnotu,protože právě na začátku sezony,kdy byl Mercedes relativně konkurenceschopný si ROS nasbíral spoustu bodů narozdíl od MSC,který skoro každý závod nedokončil kvůli technice nebo jiným okolnostem......nejlepší je se podívat na jejich výsledky v kvalifikacích a závodech kde to je 10:10.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              kvaldy říkáš, jo? Inu takový Grosjean loni v kvalifikacích porazil Raikkonena a i když také nenasbíral ani polovinu toho co Kimi, tak budem holt čumět na kvaldy...
              Schumacher odjel vedle Rosberga TŘI sezony, ve všech jasně prohrál a ve dvou to byl debakl. Nemáš nějakou jinou, lepší výmluvu? Vymlouvat se na smůlu, anebo štěstí je z pohledu tří sezon nesmysl a nejen ze statistického pohledu.
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jelda

                93.153.33.XXX
                Grosjean byl v kvalifikacích sice lepší,ale byl v závodech hodně problematický.....dost závodů si pokazil sám.......V roce 2010 byl opravdu ROS lepší než MSC to nepopírám....v roce 2011 už byl MSC skoro stejně dobrý jako ROS,ale pořád v kvalifikacích bylo vidět,že MSC nestačí....no a v minulé sezoně jezdil MSC minimálně stejně dobře jako ROS.......když se na to podívám,tak mi z toho nevyplývá,že by MSC dostal nějakou nakládačku,ale spíše to,že rok od roku se MSC dotahoval na ROS a vyplývá to i v jeho poslední sezoně 2012,kde to je MSC 10:10 ROS.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  ... Grosjean si pokazil vlastní vinou tolik závodů co Šumák, ale dokázal Raikkonena porazit alespoň v kvaldách - Šumák nedokázal ani to.18
                  Zbytek jsou bajky, které mají omluvit Šumákův propadák - Rosberg ho zcela jasně porazil ve všech třech sezonách, opravdu nevím co chceš řešit...snad kvadraturu kruhu, nebo co...
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jelda

                    93.153.33.XXX
                    sám jsi jedna velká anti-schu-bajka :))

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Když to vezmu principiálně. Když pilot "A" porazí pilota "B" v každé kvalifikaci, v závodě bude pořád před ním, ale pokaždé bude mít technickou závadu, tak pilot "B" bude lepší než pilot "A"?
            Nemluvím teď konkrétně o NR a MS. Jen obecně aby sis uvědomil, jak moc body vypovídají o kvalitách pilotů. 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              Klidně to vem principálně. Jestli bude mít pilot "A" v každém závodě technické závady a pilot "B" je mít nebude, tak je jasné že pilot "B" umí zacházet s vozem ,na rozdíl od pilota "A" a je tedy tím lepším. Vozy měli totiž stejné....14

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                93.99.87.XXX
                Hmmm, zajímavá úvaha. Takže když měl Alonso problémy s klapkou křídla, mohl za to on? Když Webberovi odešel KERS, nebo mu nedotáhli kolo, pbyla jeho vina? Když Vettelovi odešel alternátor,taky jeho vina? Co třeba porucha palivového čerpadla, nebo porucha jednoho z počítačů? Za to může pilot jak?
                Víš, ono je to už celkem dávno, kdy mohli piloti přetáčet motory a způsobit jeho poruchu nebo přehřátí. Dnes jsou omezovače. Každý prostě šlápne na plný plyn do omezovače a brzdí co to jde. 03 Asi jediná možnost, jak porouchat stylem jízdy auto, je to do něčeho opřít. 04 Tak zkus trochu přemýšlet než něco takového plácneš. 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  Podívej se jak jezdil Šumák třeba po obrubnících v Monaku a snad pochopíš. Krom toho nasbíral hodně penalizací za poničení závodů jiným jezdcům, takže to není a nebylo o závadách - za tři roky Rosberga neporazil ani jednou. Můžeš to svalovat na poruchy...já sa podívám např. na tragikomedii z Maďarska, která začala již na roštu, sestřelení Kobajašiho, Sennu, Vergneho a dalších a pak se tvému komentáři jen zasměju. Šumák dostal na prdel, to prostě nejde okecat20

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Ale já nikde netvrdím, že nebyl Rosberg lepší. 04 Ono srovnávat pilota 10 let za vrcholem s pilotem v nejlepších letech nemá smysl. 03
                    Jen se na to nedívám černobíle a jsem schopný zohlednit i poruchy vozu, za které pilot nemůže. V jeho poslední sezoně neměl těch bodů o moc míň, přestože měl o hodně víc poruch, než Nico. A jeho nehody do toho nepočítám! Dokážu vnímat, že měl jak špatné, tak skvělé závody i sezony. 03

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      V jeho poslední sezoně neměl těch bodů o moc míň ? Dyť ich měl stěží polovinu co Rosberg. Proč bych nemohl srovnávat Rosberga s jezdcem, který se vrátil do F1 jen kvůli tomu, že chtěl další titul? Špatné i dobré závody mají všichni a Šumák měl daleko víc těch špatných jak Rosberg dobrých - o tom to přeci je, takhle se oddělují ti dobří piloti do ...jiných19

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama