DISKUZE K ČLÁNKU Rosbergova rychlost ospravedlňuje Schumacherův návrat

Ross Brawn věří, že dosavadní výkony Nica Rosberga v této sezoně - doposud startoval čtyřikrát z první řady a vyhrál dvě Velké ceny - ospravedlňují návrat Michaela Schumachera do Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosbergova rychlost ospravedlňuje Schumacherův návrat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 22.08.2013 00:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 10 lidí) 18.08.2013 21:27
Srovnání Myslím, že opravdové srovnání budeme… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 19.08.2013 18:52
Když to vezmu principiálně. Když pilot "A… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2013 09:45
Ano, Schumi chtěl titul a svého kolegu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Tak to jo, když rozhodují body jen ze tří sezon a v těch prohrál po čtyřicítce s kvalitním pilotem na vrcholu kariéry, je to jasný. Byl prostě tragický pilot, kterému padaly tituly a miliony samy přímo do klína. 04
                        Úplně klidně ti tu představu brát nebudu. Měj se. 03

                        + 1 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          85.237.224.XXX
                          Jakou mou představu? Šumák chtěl další titul a přiznal to dokonce i letos,jinak by se nevracel....tak teď nevím, buď to byl opravdu tragickej pilot, což jsem ostatně nikde a nikdy netvrdil, anebo je tragická tvá logika. Tvůj kolega je první soupěř kterého musíš porazit...když chtěl porazit Rosberga, tak mu nijak nemohlo pomoct, že někdy v pravěku porazil "esa" rangu Irvine, anebo Verstappen

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Ano, Schumi chtěl titul a svého kolegu neporazil. Nikde netvrdím opak. Z žádného jeho kolegy se (pro mě logicky) hvězda nestala. Ale nestala by se, kdyby dostala příležitost v pořádném voze? Tebou zmínění piloti za Schumim zaostávali podobně jako Massa. Ten Massa, který vyfoukl titul Kimimu a stejný Massa, jaký dostává zhruba stejnou "čočku" od Alonsa. Z toho mi vychází, že ti piloti na tom byli asi tak podobně jako Massa nebo Kimi. 03 A Kimi za eso považován je. 04 A stejně tak mi z toho vychází, že na tom BYL Schumi podobně jako dnes Alonso.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • anonym

                              85.237.224.XXX
                              Kimiho za eso považovat můžeš, já nikoliv. Jezdec který jezdí valnou část své kariéry v top autech a získá jeden ušmudlaný titul jen díky štěstí, pomoci Massy a jednomu zkratu soupeře podle mne eso nebude. Button, Massa, Webber - to jsou jezdci, se kterými se může Raikkonen srovnávat....Nikoli s Hamiltonem, Alonsem, nebo Vettelem - ti totiž esa jsou.

                              + 2 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                OK. V tom případě bych jen připomenul podobné odstupy od Massy mezi Schumim a Alonsem a klidně nebudu brát v úvahu Massovu nehodu, která měla podle některých velký vliv na jeho rychlost v posledních letech. Jestliže je podle tebe Alonso eso, pak.... 04

                                + 1 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • anonym

                                  85.237.224.XXX
                                  Pak co? Alonso na jasně horším autě než měl RB přišel o titul díky chybě týmu v strategii 2010 v Abu a loni díky benevolenci komisařů vůči Vettelovi, který způsobil hromadnou kolizi přičemž měl z prdele kliku, že mohl pokračovat v závodě. V obou sezonách unikl Alonsovi titul o pár bodů, při starém systému bodování, by mu v r.2010 dokonce titul připadl...
                                  Teď se podívej na Lotus, který rozhodně je a také loni bylo podobně konkurenceschopné jako Ferrari - Raikkkonen si připsal jediné vítězství díky vypadnutí Hamiltona a letos také jen jedno vítězství díky výjimečné a nestandartní strategii - nu a teď se podívej na Alonsa, nebo Hamiltona...

                                  + 3 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Nechápu co sem taháš Vettela. Já mluvím jen o srovnání s Massou!!!

                                    + 1 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • anonym

                                      85.237.224.XXX
                                      A co je s Massou tedy, neměl tehdy na Šumáka a nemá ani na Alonsa...Co mi jako chceš nacpat, že byl ve svý době Šumák extratřída? Jo, to byl, ale např. se slabším vozem nebyl nikdy tak blízko titulu jako Alonso 2010 a loni. A když Alonso jednou projede souboj se svým kolegou jako Šumák poslední tři sezony, pak už taky nebude extrařída - stejně jako Šumák 2010-2012. Nějak Majku nerozumím oč ti jako jde...

                                      + 2 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Jen jsem chtěl naznačit, že zas tak špatný nebyl, když měl nad Massou podobnou převahu, jakou má dnes Alonso. Nic víc. 03

                                        + 1 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Jelda

                                        93.153.33.XXX
                                        co to zase meleš? Schumacher mohl být normálně šampionem v roce 97 a 98 kde měl po většinu sezony slabší vůz než Villeneuve nebo Hakkinen a taky bojoval o titul až do posledního závodu.

                                        + 2 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • anonym

                                          85.237.224.XXX
                                          No jo, Jeldo...Šumák ztrácel v ´98 na titul 14 bodů a v ´97 byl dikvalifikován a i kdyby nebyl, tak neměl k titulu blíž jak Alonso v l. 2010 a 2012. V prvním případě by při stejném bodování titul urval a v druhém by ztrácel na titul pouhý bod. O konkurenci nemluvě - Schumacher měl v obou případech konkurenci jen v jednom týmu (97 Williams a 98 McL), Alonso musel svádět boj o titul krom RB také s McL a Lotusem, tedy s třemi týmy.
                                          Podle mě jsi zbytečne asertivní, když nemáš argumenty které bys mohl ustát, tak alespoň neurážej. Takhle to vypadá, že meleš ty a možná nejen vypadá.
                                          Přeji Ti Slunce a mír v duši...14

                                          + 2 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Jelda

                                            93.153.33.XXX
                                            kamaráde....jsi s tím už trapnej jak znevažuješ za každou cenu Schumacherovi výkony.....v roce 97 byla situace taková,že před posledním závodem vedl Schumacher o 1.bod tudíž byl v podobné situaci jako Alonso 2010.....no a v roce 98 ztrácel Schumacher na Miku před posledním závodem 4.body což je opět skoro podobná situace kde byl Alonso 2012.....jak MSC tak ALO dokázali bojovat s horším až do posledního závodu sezony.A co že jako měl MSC pouze soupeře v jednom týmu?To ti jako příjde snad lehčí?Mě to spíš příjde,že naopak se ty dva týmy mohou na sebe více soustředit a o to těžší je ho překvapit což se například dneska může snadno stát pokud tým nedává pozor......a buď rád,že měl Schumi tu nehodu v roce 99,jinak by na 99% byl mistrem světa i v tomto roce když se podíváš na fakt,že Irvine dokázal vydržet v boji o titul až do posledního závodu.

                                            + 2 / − 3

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                          • Jelda

                                            93.153.33.XXX
                                            a co třeba rok 2003? tam byl soupeř jak Williams,tak McLaren.

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • anonym

                                              85.237.224.XXX
                                              Ano, v r. 2003 byl Šumák u Ferrari osmým rokem, Alonso má odjeto u Ferrari zatím tři kompletní sezony....Nerad se opakuju, ale když nemáš obstojné argumenty, tak alespoň neurážej.... Co z toho, že Šumák před Jerezem ´97 vedl o bod, když o titul přišel vlastní vinou? Alonsa o titul v první sezoně připravil tým a při bodovacím systému z 90 let by ten titul stejně patřil jemu. Srovnávám první tři sezony obou, Alonso je zatím jasně lepší - jestli máš s tím problém, tak je čistě tvůj, Fakta hovoří jasně...

                                              + 1 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Jelda

                                                93.153.33.XXX
                                                a co jako,že Alonso byl v roce 2010 teprve první rok u Ferrari? Alonso přišel rovnou do špičkové stáje,která jezdí o titul,ale Schumi přišel do Ferrari v roce 96,které bylo naprosto průměrné a i tak s ním dokázal vyhrát 3 závody a hned v dalším roce se jelo už o titul.......a s tím Jerezem 97 šlo o to,že i on byl ve hře o titul do posledního závodu stejně jako Alonso v roce 2010,dokážeš už to pochopit co se ti tady snažím říci?Bereš v potaz jenom fakta,ale už ne okolnosti za jakých oba závodili....tvoje upravené argumenty obstojí leda tak u tebe a tobě podobných,ale jinak ne.

                                                + 2 / − 3

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jo k těm obrubníkům: Jak souvisí s poruchami palivového systému, drs klapky křídla, brzd nebo elektroniky??? Neměl by být vůz dělaný tak, aby vydržel přejetí obrubníku??? Jiní přes ně nejezdí??? Promiň, ale ta představa je celkem vtipná. 03

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      Jezdí Majku, jezdí...ale ne podlahou17

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Podlahou? To neměl kola? Nebo měl nižší auto než ostatní? 12

                        + 3 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          85.237.224.XXX
                          Tak Majku, jestli vyjedeš polovinou vozu za obrubník, tak obvykle po obrubníku jezdíš podlahou, takže ne, jiní jezdci neměli nižší auta....jen se uměli na obrubník trefit tak, aby na něm nehoblovali podlahu.18

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            93.99.87.XXX
                            V Monaku půlkou vozu za obrubník? Není tam zeď?12 Až budeš mít nějakou statistiku, ze které vychází agresivnější styl, pak se můžeme začít bavit o tom, jak to souvisí s poruchami které Schumi měl. Prostě nijak, pokud člověk nechce na někoho házet špínu. 03

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama