DISKUZE K ČLÁNKU Úleva pro týmy: Pirelli velikost pneumatik příští rok nezmění
Pirelli příští rok s přechodem na nové motory s větším krouticím momentem pneumatiky nezvětší, týmy si proto můžou oddechnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Úleva pro týmy: Pirelli velikost pneumatik příští rok nezmění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
11:23 19.08.2013 194.160.178.XXXS týmto návrhom prišlo Pirelli neskoro,... ...lebo na zväčšovanie pneumatík, je už nekoro, ale zväčšiť šírku mohli už predtým, nakoľko mohli predpokladať, že k zvýšeniu krútiaceho momentu v zásade dôjde, oproti atmosferickým motorom V8, lebo ide o pokročilé práce na vozidle pre r. 2014, ktoré sa budú už čoskoro realizovať a pôjdu do finále. Ak Mercedes svoj motor posunul svojim výkonom tak vysoko, bude zaujímavé sledovať, či rovnako bude ten motor aj spoľahlivý a vydrží skutočne toľko závodov, koľko má a či aj ostatné komponenty boli prepracované a pripôsobené tomuto extrémnemu výkonu, ako je spojka, prevodovka, atď. -
-
Ferda
08:03 19.08.2013 46.47.176.XXXRozměr zůstane. Ale co výrobce. O něm stále není ještě rozhodnuté a je celkem reálné, že Pirelli bude nahrazené kvalitnějším dodavatelem.
Už teď je jasné, že díky většímu krouťáku budou na gumy mnohem větší požadavky a kdyby současné šmejdy zůstaly, tak by se zase opakovala destrukční anabáze z úvodu letošní sezóny.-
-
-
-
-
-
Ferda
10:29 19.08.2013 46.47.176.XXXUž jsem to tady jednou psal, ale někde se ten příspěvek vytratil.
V Silve jsou ty obrubníky stejné snad už deset roků a nikdy se podobné problémy s gumami nevyskytovali. Dokonce ani Pirelli pravou příčinu "prý" nezjistili a praskliny se nacházely na různých místech gumy, což svědčí o šmejďáckém výrobku.
V McLarenu už měli pomluv ze strany Pirelli natolik plné zuby, že si raději veškeré jejích nastavení "písemně" potvrdit od Pirelli a stejně Pérezovi guma v závodě praskla.
Z toho jasně vyplývá, že chyba nebyla na straně týmů, ale neschopností Pirelli vyrábět kvalitní pneumatiky pro F1.-
-
anonym
10:53 19.08.2013 178.255.168.XXXJdi už s tím fanatismem někam. Primární příčinou problémů s gumami jsou požadavky FIA a sekundární nedodržování doporučení týmy. Na výrobce můžeš nadávat leda až jako na třetího v řadě.
Tvůj argument, že obrubníky jsou stejné snad deset let, je úplně mimo, když požadavek na měkké pneu s krátkou životností a strmě padající křivkou výkonnosti na jejím konci je starý teprve několik let a navíc se pneu meziročně upravovaly podle požadavků FIA a, světe div se, týmů.
Navíc tvůj (a Todtův) milovaný Michelin jasně deklaroval, že do F1 za stejných podmínek, jaké má Pirelli, nepůjde. Proč asi? Protože by se potýkali s nachlup stejnými problémy, jejichž příčinou jsou "krvavé" požadavky zadání, nikoliv něčí neschopnost.-
Ferda
11:13 19.08.2013 46.47.176.XXXAno, FIA takový požadavek dala, ale Pirelli si samo rozhodovalo, jaké směsi nasadí. Dva roky gumy držely, ale Pirelli se samo rozhodlo, že nasadí ještě větší fekália a do toho už FIA tahat nikdo nemůže.
Navíc FIA ani jednou neřekla, že by Pirelli mělo přitvrdit, vlastně změkčit své nedodělky.
Kdyby u Pirelli pracovali soudní lidé, tak by si uvědomili, kde je hranice a nešli až za hranu.
Pokud Michelin na takové podmínky nepřistoupí, tak to neznamená, že u nich pracují odborníci a né smečka diletantů jako u Pirelli.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek