DISKUZE K ČLÁNKU Úleva pro týmy: Pirelli velikost pneumatik příští rok nezmění

Pirelli příští rok s přechodem na nové motory s větším krouticím momentem pneumatiky nezvětší, týmy si proto můžou oddechnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úleva pro týmy: Pirelli velikost pneumatik příští rok nezmění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 20.08.2013 08:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 7 lidí) 19.08.2013 10:39
McLaren na to šel kulišácky, s velkou slávou… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 19.08.2013 10:29
Už jsem to tady jednou psal, ale někde se ten… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 19.08.2013 08:41
Po tomhle vtipu jsem už zcela probuzený. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    94.113.8.XXX
    spekulace V padocku se spekuluje, že Mercedes by měl v kvalifikaci dávat 600nm a přes 900hp (spolu s ERS).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      620 Nm by mělo být běžné, už se tu o tom psalo. 900 koní je ale hodně.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.182.20.XXX
    Pirelli za to nemůže.. FIA a Senilní Bernie společně kopou F1 hrob 07

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    S týmto návrhom prišlo Pirelli neskoro,... ...lebo na zväčšovanie pneumatík, je už nekoro, ale zväčšiť šírku mohli už predtým, nakoľko mohli predpokladať, že k zvýšeniu krútiaceho momentu v zásade dôjde, oproti atmosferickým motorom V8, lebo ide o pokročilé práce na vozidle pre r. 2014, ktoré sa budú už čoskoro realizovať a pôjdu do finále. Ak Mercedes svoj motor posunul svojim výkonom tak vysoko, bude zaujímavé sledovať, či rovnako bude ten motor aj spoľahlivý a vydrží skutočne toľko závodov, koľko má a či aj ostatné komponenty boli prepracované a pripôsobené tomuto extrémnemu výkonu, ako je spojka, prevodovka, atď. 01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    No uvidíme jak to vůbec dopadne Já jsem si celkem jistý, že čím později FIA smlouvu s Pirelli podepíše, tím vyšší požadavky bude Pirelli mít. Což se zřejmě FIA ani týmům nebude vůbec líbit, ale už bude příliš pozdě na sehnání jiného dodavatele.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Pokud se FIA nedomluví na správných podmínkách s Michelinem o který má velký zájem i samotný Jean Todt, tak Pirelli nejspíše zůstane.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Rozměr zůstane. Ale co výrobce. O něm stále není ještě rozhodnuté a je celkem reálné, že Pirelli bude nahrazené kvalitnějším dodavatelem.
    Už teď je jasné, že díky většímu krouťáku budou na gumy mnohem větší požadavky a kdyby současné šmejdy zůstaly, tak by se zase opakovala destrukční anabáze z úvodu letošní sezóny.

    + 3 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Kvalitnějšího bys nenašel, proto zůstane. Nejsou to žádné šmejdy, high-engineering pro splnění požadavků FIA.

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Po tomhle vtipu jsem už zcela probuzený. 12

        + 4 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ty tvé ... a neznalost je na druhou stranu spíše k pláči. 02
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 10 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            K pláči je spíše Tvá zaslepenost. Copak jsi neviděl na vlastní oči roztržené gumy v závodech a tu hromadu cárů, které z těch šmejdů kolem tratě zůstává?

            + 4 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Zaslepenost 12 Nečteš, nevíš. Kdyby se týmy držely doporučených parametrů, tak by se to nestalo. Kdo se držel všech, tomu to neruplo.. navíc tam byl ten ostrý obrubník.

              + 9 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Už jsem to tady jednou psal, ale někde se ten příspěvek vytratil.
                V Silve jsou ty obrubníky stejné snad už deset roků a nikdy se podobné problémy s gumami nevyskytovali. Dokonce ani Pirelli pravou příčinu "prý" nezjistili a praskliny se nacházely na různých místech gumy, což svědčí o šmejďáckém výrobku.

                V McLarenu už měli pomluv ze strany Pirelli natolik plné zuby, že si raději veškeré jejích nastavení "písemně" potvrdit od Pirelli a stejně Pérezovi guma v závodě praskla.
                Z toho jasně vyplývá, že chyba nebyla na straně týmů, ale neschopností Pirelli vyrábět kvalitní pneumatiky pro F1.

                + 5 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Asi jsi to neuměl napsat dostatečně slušně, tak se nediv. S takovými hulváty tady naštěstí umí zatočit! 11

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Loqenc

                  Loqenc

                  77.240.177.XXX
                  McLaren na to šel kulišácky, s velkou slávou prohlásil, že oni předepsané tlaky a odklon kol dodrželi, ale už pomlčel o tom, že přehazovali pravou pneu s levou, což mohlo být vzhledem ke konstrukci těchto gum zásadní.

                  + 7 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Proto jsem taky psal o dodržování všech parametrů, což některým chytrákům uniká, protože se jim to nehodí do krámu, aby mohli kydat.

                    + 5 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Ne né, především kvůli přehazování kol chtěli od Pirelli písemné vyjádření. Později to potvrdil i sám balšoj Hembery s poznámkou, že byli vůči požadavkům týmu příliš ohleduplní.

                    + 3 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  Jdi už s tím fanatismem někam. Primární příčinou problémů s gumami jsou požadavky FIA a sekundární nedodržování doporučení týmy. Na výrobce můžeš nadávat leda až jako na třetího v řadě.

                  Tvůj argument, že obrubníky jsou stejné snad deset let, je úplně mimo, když požadavek na měkké pneu s krátkou životností a strmě padající křivkou výkonnosti na jejím konci je starý teprve několik let a navíc se pneu meziročně upravovaly podle požadavků FIA a, světe div se, týmů.

                  Navíc tvůj (a Todtův) milovaný Michelin jasně deklaroval, že do F1 za stejných podmínek, jaké má Pirelli, nepůjde. Proč asi? Protože by se potýkali s nachlup stejnými problémy, jejichž příčinou jsou "krvavé" požadavky zadání, nikoliv něčí neschopnost.

                  + 13 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Ano, FIA takový požadavek dala, ale Pirelli si samo rozhodovalo, jaké směsi nasadí. Dva roky gumy držely, ale Pirelli se samo rozhodlo, že nasadí ještě větší fekália a do toho už FIA tahat nikdo nemůže.
                    Navíc FIA ani jednou neřekla, že by Pirelli mělo přitvrdit, vlastně změkčit své nedodělky.
                    Kdyby u Pirelli pracovali soudní lidé, tak by si uvědomili, kde je hranice a nešli až za hranu.
                    Pokud Michelin na takové podmínky nepřistoupí, tak to neznamená, že u nich pracují odborníci a né smečka diletantů jako u Pirelli.

                    + 3 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama