DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Force India s novými pneumatikami nejvíce ztrácejí. Kdo na změně naopak vydělal?

První závod s novo-starými pneumatikami je za námi. Kdo na změně vydělal a kdo ne?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Force India s novými pneumatikami nejvíce ztrácejí. Kdo na změně naopak vydělal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 23.08.2013 13:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 18.08.2013 11:08
Gumy praskaly i těm, kteří dodržovali veškeré… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 18.08.2013 12:00
Správně se to píše Pirelli.13 »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 19.08.2013 09:46
Hmm, to jezdí a jak to souvisí se srovnáním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pneumatiky bola vždy lotéria,.. ...a bude to platiť aj naďalej, že tímy ktorým vyhovujú, ich budú chváliť a tímy ako Force India a Ferrari, nebudú nadšené, lebo kým prídu tímy, ako na to, ostaní im odskočia, alebo ich doženú a o tom to je. Ak sa pneumatiky na sezónu vyrobia a vyhovujú väčšine tímov, už počas sezóny by sa nemali meniť. Toto pravidlo by sa malo dodržiavať a nemalo by sa meniť, ak niektorý z tímov zaplače. Tak ako je to pravidlo v detskej škôlke. 18 11

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      To máš sice pravdu, jenže, když výrobce nemá možnost řádného testování s letošními vozy, tak se jen tak od oka trefit nemůže. Výsledkem je pak buď malé nebo velké opotřebení nebo třeba ty exploze pneu. Takže ke změnám pneu pak dojít během sezóny prostě musí. Výsledkem je, že poškození jsou všichni.
      Měly by se zavést povinné předsezóní testy pro výrobce pneumatik a to s vozy co nejvíce týmů. Vše pod dohledem a bez předání dat týmům. Výrobce by pak nebyl za blbce a týmy by byly spokojenější.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.230.XXX
    Gumy Gumy měli zůstat, nejhorší co může být tak během sezóny něco měnit, uměle to sice drží fanoušky, ale takový blci fanoušci zase nejsou...FI a FER zřetelně ztratili, RB a MER šli výrazně nahoru a vypadá to opět na tažení RB, zatopit by mohl Lotus, ale záleží jak budou investovat do novinek když jsou na tom blbě s penězma...začíná to bejt fakt divná F1 :(

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.80.171.XXX
      Blb je kdo nevidi, ze slo o zdravi...

      + 7 / − 23

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.170.XXX
        Keby pouzivali tlaky ake mali a nemenili strany pneumatik nic by sa nestalo.

        + 18 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.183.82.XXX
        Blb může být jenom ten,kdo fandí Redbullu,proto ta změna pneumatik.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          194.213.46.XXX
          Jak je na tom asi člověk, co si nevšiml, že RB měl v Maďarsku (na nových gumách) nejhorší rychlost v posledních 5 závodech a dál tvrdí, že na nových gumách vydělal. 12

          + 2 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.183.82.XXX
            No nevím,nevím,ale jestli se to k tobě jěště nedoneslo,tak Redbull jezdí na větší přítlak,tak asi proto.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Hmm, to jezdí a jak to souvisí se srovnáním minulých závodů s Maďarskem??? Nebo jsi myslel, že se v Maďarsku jezdilo s vysokým přítlakem a proto se RB tolik nedařilo? Tak proč byli rychlejší v Monaku? Tam se jezdí na nejvyšší přítlak.
              20
              Prostě když je potřeba něco "svalit" na RB, tak argumenty nemusí obsahovat logiku. Že?
              12

              + 1 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama