DISKUZE K ČLÁNKU Brawn: Do Ferrari už se nevrátím

Šéf týmu Mercedes, Ross Brawn, odmítá, že by jednal s Ferrari o možném návratu poté, co opustí svoji pozici u Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn: Do Ferrari už se nevrátím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 17.08.2013 10:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 27 lidí) 12.08.2013 21:10
Sorry, "musim"... :-D "...v… »
» erdedy (Hlasovalo 27 lidí) 12.08.2013 21:46
Jake kraviny, ved potrebovali nejaky "… »
» erdedy (Hlasovalo 24 lidí) 12.08.2013 22:00
Jo a zabudol som - "to vsetko (samozrejme)… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, vždy je lepšia spolupráca,... ...ako výmena osobnosti, aj policajti tvrdia, viac hláv, viac rozumu. 18 Preto niekedy v zvodke je aj pes. 11

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    testovanie "Maďarsku jsme vyhráli s pneumatikami, které jsme v minulosti nikdy netestovali." A červení testovali aj 2x toľko, a prd z toho ! 12 12 12

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.183.82.XXX
    Vyhrál díky tomu,že Honda pracovala už xtou dobu na novém autě,dříve než ten tým koupil Brawn,jen tak pro pořádek.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    Brawn Nechci ho podcenit,ale dost pochybuju,že by Ferrari ještě mělo zájem - né kvůli tomu,že by tam měli tak dobrý lidi,ale protože Brawn neni takovej génius za jakýho byl branej.

    Sice Honda/Brawn šla pod ním nahoru,ale jen díky difuzorům,pak šli hodně rychle dolu a od tý doby jim trvá přes 3 roky než se vrátili "na dýl" k nejvyšším příčkám.

    Ale beru,že ted asi jako šéf týmu tolik nestaví vozy jako dřív u Ferrari,kde byl myslím technický ředitel.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pan Někdo

      90.183.82.XXX
      Taky si myslím,že to není žádný genius,co vlastně dokázal?

      + 6 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Co dokázal? Koupil za dolar formulový tým a v dalším roce s ním vyhrál titul v jednotlivcích i konstruktérech. Čili nic moc.12

        + 18 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Což svědčí spíše o jeho obchodním talentu a v případě difuzorů o jeho politickém vlivu. Nemyslíš?

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        86.49.16.XXX
        Netvrdím že je špatnej,ale pokud nemá za zadkem Byrneho,tak nic moc ty jeho výsledky - myslim že tu o tom byl i článek.
        A určitě už neni tolik respektovanej jako za dob Ferrari .... netvrdím tím ale,že by za sebou neměl úspěchy a výsledky.

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • AAA

      178.41.73.XXX
      No podľa mňa išla Honda pod jeho vedením docela dolu. Roky 2007-2008 boli katastrofálne. Auto stálo za... a snažili sa to vykompenzovať šialenými stratégiami. Jediná výnimka je rok 2009, ale za to môže skôr Brawn ďakovať šikovnému technikovy, ktorý prišieľ na fígel s difúzorom a takisto za dlhý vývoj auta.

      Na to, že mal následne podporu automobilky a aj slušnú jazdeckú dvojicu boli roky 2010-2012 len nudným priemerom. Výnimku tvorí len tento rok.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Roberto

        78.99.193.XXX
        Ak sa nemýlim tak s Hondou 2007 nemal nič spoločného a keď prišiel bola už rozpracovaná 2008-mička, ale keď ju kukol povedal si že z toho už nič nevykreše a sústredil sily na rok 2009 keď sa menili pravidlá - a vyplatilo sa.
        Teraz ale robí šéfa tímu, má vedľa seba ešte Wolfa, pod sebou tech. riaditeľa Bella a výkonného tech. riaditeľa Loweho, čo je imho trocha škoda že sa nedrží svojho remesla ale radšej šiel v hierarchií hore.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • AAA

          178.41.73.XXX
          Fuuu no vlastne hej mal som za to, že do Hondy nastúpil v roku 2007 a podľa wiki to bol až rok 2008 takže máš pravdu, ale aj tak Brawn bol stratég a tie šialene stratégie čo vtedy v Honde vymýšlal z toho sa krútila hlava. Pokiaľ sa dobre pamätám napr. v Monacu, Button jazdil na parádnej 6. priečke a 2 kolá pred koncom išieľ do boxov na poslednú plánovanú zastávku 04 .

          Ale poviem ti ďalší príklad kde Brawn zlyhal a to v roku 2009. Celú sezónu jazdili so snehobielym monopostom, a to len preto lebo Brawnovi sa málila každá ponuka. Potom sa dostali do finančných ťažkostí a nielenže skoro nezvládli záver sezóny, ale stavím sa, že nedostatok financií aj výrazne ovplyvnil vývoj monopostu na rok 2010.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.101.XXX
    Sorry, "musim"... :-D "...v Mercedesu jsme opět konkurenceschopní díky práci, která započala před 18 měsíci." - a dokoncena bola tesne po pretekoch v Barcelone...03

    To len tak, aby sa nezabudlo na prasivost "najvyssieho zrna!", lebo vyhlasenia predstavitelov naznacuju, ze sa ich to netyka... 06

    + 27 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.101.XXX
      Oprava - najhrubsieho zrna!

      + 20 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      86.49.16.XXX
      Sice je jasný,že jim ty testy dost pomohli,ale meleš totální kraviny,protože kdyby měli vůz jako Caterham/Marussia(tak pomalej),tak by jim to bylo k ničemu a ani by se o tom skoro nemluvilo(pokud by tedy zázračně nezrychlili a nebojovali najednou třeba o body).

      + 10 / − 28

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.7.XXX
        Jake kraviny, ved potrebovali nejaky "posledny komponent" - vydrz pneumatik!03 To je malo?04
        Nespochybnujem, ze maju auto fakt rychle, akurat "zralo". Uz zrejme nezere!

        Marusia by nemohla bojovat o body, lebo och auto na to nema z inych dovodov.

        A nakoniec - vobec ma nezaujima vlastne "kolko" im to pomohohlo. Akurat narazam na to, ze od panov z MB som zatial nepocul (aj ked bol MB jednoznacne uznany vinnym!) nejake - "prepacte, zle sme si to vysvetlili" alebo mieco podobne. Stale len omielaju "ako tvrdo pracovali, ake vysledky ich tvrdej prace vidime" prip. "nevieme ci sme to zvladli" zachvilu "mame na titul pomály" atdatd.

        + 27 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.101.XXX
          Jo a zabudol som - "to vsetko (samozrejme) v dobrej viere"... Ako inak.03

          + 24 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Myslíš "v dobré víře pro prospěch Mercedesu"? Tak to je jasné, to jsi fakt zapomněl.
            Asi jako když tunelář Kalousek říkal, že jeho "vládní reformy jsou nezbytné". Myslel tím "vládní reformy nezbytné pro Kalouskův prospěch". 03

            + 25 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.91.5.XXX
              Cau Nasir!
              Jo takych spasitelov sme u nas mali fakt mnoho (podobne ako u Vas) a este maju tu drzost nam do "ksichtu" omielat dookola, "ako nam vsetci pomohli" a "najutlacanejsi chudaci" (kapitalistami) su pod ich ochranou... Prd makovy!!!
              U nas teraz opravuju nejaku dajme tomu krizovatku - viem (dobre), ze tam ma byt v buducnosti (nejakej najblizsej) vybudovany "kruháč".20 Myslis, ze ho urobia "naraz"? V ziadnom pripade! To by niekto prisiel o (fajnu) proviziu! Takze radsej sa vsetko vrati do povodneho stavu a po mesiaci sa to cele rozdrbe znova, aby mohli ten kruhac postavit! 11cisty kokotistan!03

              + 21 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                Ano, věřím, že naše země jsou plné ekonomických spasitelů, kteří jediní vědí, co je potřeba udělat, ačkoliv jejich jediná "kvalifikace" je zkrachovalá firma a dluhy, před kterýma "spasitel" uteče do poslanecké lavice, kde může rozdávat rozumy z praxe.

                U nás máme teď novinku. Jedna strana, která je plná těchto "spasitelů", nedávno nominovala do sněmovky člověka, který byl tehdy obviněn a poté odsouzen za zneužití pravomoci veřejného činitele! To je ideální kvalifikace pro rozhodování o zákonech, no ne? Tato strana (ODS) totiž asi prodělala kolektivní lobotomii, takže už ji už neměl kdo zastupovat a nezbývalo jí, než poslat do sněmovny zločince. To je banánistán jak vyšitý. I když tvůj výraz sedí taky. Hlavně když na tyto spasitele koukáš, tak sedí hodně. 03

                + 17 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama