DISKUZE K ČLÁNKU Brawn: Do Ferrari už se nevrátím

Šéf týmu Mercedes, Ross Brawn, odmítá, že by jednal s Ferrari o možném návratu poté, co opustí svoji pozici u Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn: Do Ferrari už se nevrátím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 17.08.2013 10:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 27 lidí) 12.08.2013 21:10
Sorry, "musim"... :-D "...v… »
» erdedy (Hlasovalo 27 lidí) 12.08.2013 21:46
Jake kraviny, ved potrebovali nejaky "… »
» erdedy (Hlasovalo 24 lidí) 12.08.2013 22:00
Jo a zabudol som - "to vsetko (samozrejme)… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  1) obvineni jeste nemas v trestnem rejstriku a neni to prece verejne, takze o tom ODS v dobe konani voleb nemusela vedet.
                  2) ustava je napsana holt jak napsana je, spoleha na moralku a slusnou spolecnost, takze se stalo, ze odsouzeny poslanec vystridal jineho, ktery slozil mandat bylo zcela podle zakona a to podle predem daneho poradniku a neni to zadna novinka, v te ustave to je uz pres 20 let.
                  3) nakonec ho vydali a uz sedi v base, takze az takovy absurdistan to neni.
                  4) na konci roku 2012 s tim ODS nemohla jednoduse delat vubec nic, jinak by porusili zakony CR
                  5) vice absurdni mi prijde, ze v ustave ci jinych zakonech neni osetreno pobirani poslaneckeho platu i pro pravoplatne odsouzene poslanec a v dobe odsezeni trestu, tedy kdy ze zcela jasne priciny svou funkci nemohou vykonavat, ale tam uz se pripravuje, ci uz dokonce je schvalena novela zakona.
                  6) myslim ze staci i ta politika v F1 a neni treba navic tahat na tyto stranky ten sliz z nasich zakonodarnych sboru 17

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  178.41.72.XXX
                  Ano, to posledne pismeno hned naznacuje, ze sa jedna o "s"-pasitelov...12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • PC

            212.47.2.XXX
            Sorry, ale pokud správně chápu, výsledkem soudu bylo, že podle jeho názoru sice byla porušena pravidla, ale Mercedes z testu nezískal žádný prospěch, protože se testovaly pneu až na rok 2014 (kdy už bude zcela jiný vůz) a Mercedes nevěděl jaké směsi testuje a nezískal ani výsledná data testů. Navíc vše probíhalo v režii Pirreli a ta člena FIA dotazovala a informovala (i když nestandartně a neinformovala jiné týmy). Firmě Pirreli ale, přes její letité apely a prosby, Mercedes jako jediná stáj vyšel vstříct a pomohl jí testovat se současným vozem a závodními piloty. Tyto výsledky testů pak Pirreli využije ve prospěch všech týmů.
            Na základě těchto podkladů došel soud k závěru, že pravidla částečně porušili všichni účastnění včetně FIA, ale že všichni konali v dobré víře a tedy Mercedes bude potrestán pouze zákazem testů.
            Z toho myslím vyplývá, že všechno ostatní - kdo co z toho měl, kdo v co věří, co si kdo myslí - jsou jen čisté spekulace a nic víc. Držme se tedy faktů a nepřekrucujme je. Spekulace budou stále jen spekulace i když se budou přemílat třeba stokrát.

            + 5 / − 16

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              Chápeš špatně. Výsledkem soudu bylo i to, že Mercedes získal i nefér výhodu - viz zápis Tribunálu FIA z jednání, str. 18, odstavec (v):
              "Mercedes did obtain some material advantage as a result of the testing, which, at least potentially, gave it an unfair sporting advantage to the knowledge and with the intention of Pirelli."
              A Mercedes mohl vědět, co testuje, protože jak se v dokumentu dočteš dále, Pirelli mu důvěrná data předalo.
              Tedy žádné spekulace, jak tvrdíš v závěru. Fakta jsou jasná, byť tady byla individua, která se je snažila lživě překroutit.

              + 16 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • PC

                212.47.2.XXX
                No já v tvém textu vidím, že mohl získat výhodu snad potenciálně, ne tedy, že nějakou výhodu opravdu získal.
                To znamená to, co jsem říkal, že obviňovat Mercedes ze zisku prospěchu by byly jen spekulace a že trvat na přísnějším trestu by byl nesmysl.
                Ještě prosím dodej text o těch předaných datech, ať vidíme, jestli i tam ti něco neuteklo.

                + 2 / − 16

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • XR

                  109.81.245.XXX
                  Mohl získat výhodu - ne snad jak píšeš, ale dle originálu přinejmenším! Myslíš si, že kdyby přišli na to, kde se můžou zlepšit, že by to ve vývoji dobrovolně ignorovali a nevyužili toho?

                  K těm důvěrným datům:
                  "In the light of the data which Pirelli did in fact pass to Mercedes by way of the confidential email it is plain beyond sensible argument that Pirelli had intended confidentially to pass some data to Mercedes, which Pirelli expressly regarded as being of high importance."

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • PC

                    212.47.2.XXX
                    Zase jen spekuluješ. Nic z toho co tvrdíš a Mercedesu podsouváš nebylo tribunálem prokázáno, takže všechny dohady jsou jen dohady a spekulace.
                    A z toho kousku textu o předaných datech také nevyplývá, jestli je skutečně Pirelli předalo Mercedesu, ale jen že z e-mailů vyplýval takový úmysl!!!!!!!! Ten rozdíl mezi úmyslem a skutečným činem bys mohl vycítit i ty, ne?

                    + 0 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • XR

                      109.81.245.XXX
                      Já nespekuluji, cituji jen závěry tribunálu, tu zprávu jsem opravdu nepsal.
                      Protože ti používání vykřičníků sice jde, ale anglicky neumíš (nebo jen postrádáš soudnost a kus sebereflexe, popř. ti dělá dobře být oportunisticky v opozici a za hlupáka), tak jen dodám, že věta "Data which Pirelli DID in fact pass to Mercedes" znamená, že k předání dat opravdu došlo!

                      + 8 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • PC

                        212.47.2.XXX
                        Ještě jsi pozapomněl vysvětlit, co Mercedes získal předáním dat od Pirreli, když testované pneu byle ve směsích pro rok 2014, ale příští rok bude každý vůz zcela jiné konstrukce a když Mercedes testoval na nějaké konstrukci pneu a ta se minulý závod úplně změnila?
                        Copak si žádný z těch klikačů mínusů neuvědomujete, že i kdyby Mercedes získal všechna data, která mu mohlo Pirelli poskytnou, že po změně pneu by o jakoukoliv výhodu přišel a byl by tam kde dřív, ale to se nestalo Mercedesu naopak pokročil a Lewis získal výhru? Že mu spíš pomohly změny v konstrukci a použití pneu než nějaké pochybné testy? Navíc všichni mohli několik dnů testovat naprosto stejně a navíc s letošními pneumatikami, se závodními jezdci a s novými díly a dostali naprosto všechna data - přesto to nikomu nic moc nepřineslo a řada týmů ani neměla zájem testovat se svými závodními jezdci! 3
                        Asi nedokážete překousnout obyčejný fakt, že když se investuje, tak to prostě musí přinést výsledky.

                        + 0 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          109.81.245.XXX
                          "Copak si žádný z těch klikačů mínusů neuvědomujete, že..."
                          Všichni jste blbí jenom já jsem ponorka. Copak ti schází?
                          Pokud jsem si všiml, debata nebyla o tom, o jakou výhodu přišel - původně jsi tvrdil, že Pirelli žádná data Mercedesu nepředalo a vše jsi označoval za spekulace. Omyl jsi nepřiznal, ale hlavně, že plácáš nesmysly dál - s takovými lidmi se diskutovat nedá.

                          "Asi nedokážete překousnout obyčejný fakt, že když se investuje, tak to prostě musí přinést výsledky."
                          Jasně, viz v posledních letech v F1 Toyota, BMW, Honda, či dříve Jaguar, Ligier, March, Prost, Spyker, Steart, Super Aguri, Tyrell atd.

                          + 9 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • PC

                            212.47.2.XXX
                            Chceš tvrdit, že BMW, Toyota nebo Honda nedosáhly velkých úspěchů? Třeba Honda byla další rok jednoznačný mistr světa a vítěz poháru konstruktérů........
                            Ty starší týmy moc neznám, tak F1 zase nesleduji. Ale vzpomínám si, že například tým Prost byl braný jako snad nejchudší a to ve všech směrech v celém poli. Takže sem pleteš nesmysly. Já jsem vždy mluvil o velkých investicích a o silných velkých stájích.
                            Mluv se mnou slušně, já jsem nikdy nikoho blbým nenazval.
                            Žádný omyl jsem nepřiznal, protože se pomýlený necítím a stále si trvám na svém, protože nikdo ani zde mě, ani tribunálu nepředložil žádné důkazy. Těch pár zdejších vytržených vět z celé zprávy o ničem nesvědčí. Ale i z nich vyplývá směšnost celého případu, kdy Pirelli děkuje desetkrát denně Mercedesu za test, FIA si to moc dobře uvědomuje a mlčí a zároveň je čím dál jasnější, že Mercedesu jsou možná získaná data opravdu k ničemu, že si skutečně nijak a v ničem nepomohl. Řvou a tlučou kolem sebe v F1 jen ty z týmů, kteří už léta zanedbávají poctivou práci, kteří se drží koryta jako klíště a nedovolí žádnou inovativnost. Všichni, kdo se v oboru pohybují, dobře vidí, že Mercedesu sedly změny pravidel a konstrukce pneu a že test jim nijak nepomohl.

                            + 0 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              85.193.24.XXX
              Obávám se, že faktů se nedržíš ani ty:
              1. Tribunál naopak konstatoval, že Mercedes testem získal výhodu.
              2. Mercedes věděl co testuje, potvrdil to Nico Rosberg při GP Kanady.
              3. Mercedes se sice FIA dotazoval, ale nesplnil podmínky, které od CH.W. dostal.
              4. O tom, že Mercedes chtěl spasit Pirelli - hezká pohádka, vážně tomu někdo věří?

              + 16 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • PC

                212.47.2.XXX
                Věř si čemu chceš, důležitá jsou fakta a (ať si Nico říkal co chtěl - dej sem přepis toho hovoru - jestli jsi ho tedy vůbec četl a jen neslyšel, že jedna paní povídala....), ta byla tribunálem vyhodnocena a nemohlo dojít k jinému výsledku než došlo. K těm údajně získaným výhodám - viz moje odpověď výše - jen zase překrucuješ fakta - potenciální možnost získání výhody neznamená získání výhody.

                + 0 / − 16

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr.B

                  Mr.B

                  85.193.24.XXX
                  A o jakých faktech píšeš, když o testování nikdo nic neví a jediný, kdo ho měl možnost alespoň trochu zkoumat byla FIA, která konstatovala, že Mercedes výhodu získal? To spíš napiš ty z jakých faktů čerpáš to přesvědčení, že Mercedes výhodu nezískal? Jakékoli testování není jenom o pneumatikách, ale i spolehlivosti motoru a monopostu, o sžití jezdců s autem (na které si Hamilton mimochodem stěžoval) a dalších věcech a v tom Mercedes výhodu získal.

                  + 17 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • PC

                    212.47.2.XXX
                    Ty si opravdu nedáš pokoj - obviníš mě, že se nedržím faktů a vzápětí přiznáš, že ve skutečnosti nikdo o testování nic přesnějšího neví!!!! Ale o tom to přeci je! Fakta nic nedokázala a tedy všechno jsou pouhopouhé spekulace. Tribunál tedy nemohl rozhodnout jinak než pro mírný trest! V celém civilizovaném světě totiž platí něco jako presumpce neviny až dokud se neprokáže opak. A nějaká potenciální možnost výhod proti jiným...............to jsou jen spekulace. Výhoda mohla být získána a využita, ale také nemusela - nic toto nedokazuje. Tribunál rozhodl jediným možným způsobem a správně. Nemá v rukách nic, co by dokazovalo opak. Proto jsou všechny dohady jen pouhé spekulace! Už se s tím smiř - spekulacemi nic nevyřešíš ani nic nedokážeš.

                    + 0 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mr.B

                      Mr.B

                      85.193.24.XXX
                      Co bych si dával pokoj, když si myslím, že se mýlíš?

                      Pokud FIA po přezkoumání všech dostupných materiálů vyhlásila, že je Mercedes je viný, tak to musely být prokazatené věci a ne nějaké dohady, nebo dokonce spekulace, jinak by se Mercedes ihned odvolal.

                      Jediný, kdo uvádí nějké dohady, které nejsou ničím podložené, jsi Ty. Uvedu jeden příklad: "protože se testovaly pneu až na rok 2014". V některých případech, například "nezískal ani výsledná data testů", Ti bylo dokonce dokázáno, že to není pravda.

                      Takže prosím, drž se sám svých doporučení a nespekuluj a nevymýšlej si :-)

                      + 8 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • PC

                        212.47.2.XXX
                        Zdá se, že máš krátkou paměť - ale to je snadná rada, projeď si moje příspěvky výše. Nikde jsem netvrdil, že je Mercedes nevinný. Naopak, řekl jsem, že byla pravidla porušena všemi účastníky testu.
                        Ale tribunál nezískal žádné dostatečné informace pro jednoznačné určení nějakého viníka, proto ten jeho mírný rozsudek a potrestání Mercedesu a proto ta podivná vyjádření ...všichni konali v dobré víře...... Ty a ostatní klikači jste, bůhví proč, přesvědčeni, že právě Mercedes je jednoznačný viník a jediný měl být potrestán a hlavně s maximální přísností.
                        Ale chápu to
                        - potrestat Pirelli? -jediného dodavatele pneu, který navíc sám uvažuje o odchodu - to by asi byla poslední kapka a F1 by byla náhle bez pneu.
                        -potrestat informovaného člena FIA? -vždyť on jen držel ústa a tak vlastně nic neprovedl.
                        -tak už zbývá opravdu jen Mercedes-má máslo na hlavě, bránit se nemůže, tak do něj.....
                        Ale ty a ostatní mínusoví klikači jsou hodně naivní, jestli si představují, že ještě někdy někdo bude potrestán jako McLaren stamilionovou pokutou nebo, že to k něčemu bylo (mimochodem, ani tehdy se neprokázalo, že McLaren získaná data k něčemu využil a prodával je člen Ferrari a přesto byl McLaren cupován se vší parádou. Toho stejného se dopustil i Renault a bylo ticho po pěšině, tak nemluv o jistém prokázání viny, při padnutí rozsudku nebo o nějakých důkazech. Vidíš sám, že nejrůznější tribunály, ale i soudy si dělají ze všech dobrý den a rozhodují jen různé zájmy). Dnes je dávno jiná doba a silné automobilky v F1 jsou nejspíš její jedinou šancí na přežití v dalších letech. Žádný silný tým žádné postihy nemůžou odradit od shánění informací jakýmkoliv způsobem a za jakoukoliv cenu. Na to se v F1 točí příliš mnoho peněz. Už se opakuji, ale tvrdím, že velké radikální tresty jsou nesmysl, že jediná šance na něco blízkého spravedlnosti je dorovnat podmínky i ostatním týmům.

                        + 1 / − 8

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          109.81.245.XXX
                          Takovou směs blábolů, polopravd a lží jsem už dlouho neviděl 18

                          + 8 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mr.B

                          Mr.B

                          188.92.13.XXX
                          Tak to vezmeme popořadě:

                          1. Copak jsem se někde zmiňoval o tom, že tvrdíš, že je Mercedes nevinný?! Nic takového jsem nikde nepsal.
                          2. Mercedes byl tribunálem FIA odsouzen. To co tvrdíš dál o tom, proč FIA přikročila k mírnému trestu je jenom Tvoje vymyšlená pohádka. Já Ti klidně převyprávím jinou: ve FIA jsou přizdisráči, kteří nemají koule na to po právu potrestat Mercedes za porušení pravidel a proto udělili ten trest tak malý.
                          3. Co tak čtu reakce, nikdo si nemyslí, že jenom Mercedes je jednoznačný viník. Jednoznačný ano, ale společně s Pirelli.
                          4. S tím, že si dělá FIA co chce se dá souhlasit.

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Pan Někdo

    90.183.82.XXX
    Žádná škoda,stačí se podívat na jeho rozhodování,když tam jezdil jěště Schumacher.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama