DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Maďarska: Lewis na koni

Právě uprostřed maďarské Grand Prix se nám sezóna překlopila do druhé poloviny. Závod v zemi dobrého uheráku, čardáše a bikavéru většinou patřil mezi ty, u kterých si člověk nehty napětím neokouše – letos bylo těch vypjatých okamžiků také pomálu, ale až do samého konce bylo o co bojovat. A po závodě se také oč dohadovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE - GP Maďarska: Lewis na koni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 06.08.2013 10:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 02.08.2013 18:09
Vysvětli mi, jak mohl tým, nebo komisaři… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2013 00:04
S myšlenkou, kterou se tu snažíš propagovat… »
» Pavel A. (Hlasovali 3 lidé) 02.08.2013 14:20
Buď je opuštění trati přestupek, nebo není.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      Koukám, že ti došly argumenty, protože ses nebyl schopen vyjádřit k tomu, že jde pouze o benevolenci komisařů. Není to něco, na to mají piloti nárok. Nikdo nebude zakazovat Buttonovi jet do pitu jen proto, aby měl soupeř možnost mu pozici vrátit. To je problém a riziko toho, kdo se provinil. Důvod té benevolence je snad jasný - v těsných soubojích se zkrácení trati někdy jezdec nevyhne, aby auto ukočíroval a vyhnul se kolizi. Nebylo by dobré za to okamžitě trestat, tím by se omezila snaha předjíždět. Nikdo ovšem nemá na vrácení pozice nárok, prostě to musí udělat rychle. Tak co to tu na mě zkoušíš, že píšu "prakticky to samé co ty". Možná bys měl ubrat na kecání a víc přemýšlet nad tím, co píšou tví oponenti.

                      Nehledě k tomu, že tvá věta "kdyz nekdo dostane sanci na reparat, meli by tu sanci mit vsichni" je chabý výmysl. Oni totiž tu šanci v 99,9 procentech piloti mají. Když jezdec vrátí pozici hned (!), nemůže se mu stát, že mu za chvíli soupeř vjede boxů. Pokud ale tým nebo jezdec teprve řeší, co mají dělat, může se stát, že prostě svůj čas promrhají a už tu šanci mít nebudou. To je jejich problém. Ty tady operuješ s nesmyslem, že současná pravidla někomu tu šanci berou a jinému ne. BTW totéž se svého času stalo i Alonsovi, že mu soupeř krátce poté odstoupil, takže byl potrestán. Ale nevšiml jsem si, že by v té době někdo jako ty hysterčil, že je to nefér a že jiní "tu šanci" měli.

                      A ještě tohle "moudro" nám vysvětli - když komisaři zdělili Ferrari, že musí vrátit pozici, jinak budou potrestáni, to byla podle tebe náhoda, obliba nebo okolnost? A když tým s komisaři nekomunikuje a myslí si, že pozici vrátit nemusí, je to podle tebe co? Náhoda, obliba nebo okolnost?

                      Poslední souvětí - no jo, my ztrácíme soudnost, protože musíme číst tvé hloupé závěry, kdykoliv zmíníš Alonsa. 03 Ale mindrák z toho opravdu nemám a Odin určitě taky ne. Tvé závěry totiž nejsou náš problém. 12

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        A kdyz se situace vysetruje az po zavode, jak muze tym komunikovat aby situaci resil? To zase vysvetli ty me. Opravdu kazdy tym dostane sanci na reparat pote co udelaji komisari zavery? Nerekl bych.
                        Stalo se to podle me v roce 2010 nebo driv, kdy jezdil Kubica, ktery odjel do boxu s poruchou hned jak ho Alonso predjel mimo trat a Alik na to doplatil. Mozna tehdy nikdo neodporoval a nesouhlasil s tim, ze to pro Alonsa byla smula, takze z toho nebylo nekonecne vlakno, jako nyni 03
                        Takze nemusis hned hystercit a mit mindraky 18

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Že F1 není už dávno sport gentlemanů, ale velkých financí víme všichni. A my, fanoušci, mnohdy nebudeme rozhodnutí chápat. Pokud by to bylo tak, že pilot musí být trestán s týmem za všechny prohřešky, tak by Hamilton s Alonsem vůbec nedokončili onu skandální špionážní sezónu. Tam se tvrdilo, že by vyloučením pilotů došlo ke znehodnocení šampionátu, přitom v roce 1984 byl Tyrrell vyloučen včetně pilotů a tam o podobné jemnocity nešlo. Dnes už se musíme na plno rozhodnutí dívat z pohledu sponzorů a další zájmů. Je to prostě tak.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        srovnavat chybu v tymu v zavode se spionazni aferou mi prijde nestastne. Ze je F1 prolezla slizkou politikou vim, ale jak pisu, prekvapuje me, ze stejne politicky uvazuji i zdejsi diskuteri a autori clanku. Protoze jak jinak nez politikou nazvat, ze Alonso za vyhodu v zavode odejde s pokutou 15 tisic euro pro tym a Lewis, Seb apod. jsou diskvalifikovani za odstaveni vozu v kvalifikaci pro nedostatek paliva. V ani jednom pripade za to nenese jezdec odpovednost a presto je jednou trest symbolicky a jindy zcela fatalni.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Celkem chápu o co ti v tomto případě jde a mám podobný názor, ale....
          Stejně jako tobě připadá nešťastné srovnávat chybu týmu se špionážní aférou, nelze stejně srovnávat kvalifikaci se závodem. V obou případech totiž platí trochu jiná pravidla a v obou případech mají stejná pochybení týmu diametrálně rozdílné účinky. Když to obrátím, neslyšel jsem např. že by byl tým, nebo pilot potrestán za to, že mu zbylo málo paliva po závodě.
          Jsem též (jako ty) přesvědčen, že ono použití DRS Alonsovi pomohlo. Nedokážu ale odhadnout o kolik si polepšil. O cca 3-5 sec.? Víc to jistě nebylo. V konečném důsledku by skončil na stejném místě jako dojel. A i kdyby dostal trest 20 sec. nic by se nestalo. Alonso nikoho díky této chybě týmu na trati nepředjel, tým to okamžitě řešil a jak tvrdí, spíše Alonsovi uškodili. Tak proč taková histerie z tvé strany?

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            prestan prosim pouzivat slova "hysterie" "averze" apod. protoze jsi uplne mimo.
            Kvalifikaci jsem uvedl proto, ze se to realne nekolikrat stalo, zatimco behem 100 minutoveho zavodu dokaze tym auto ohlidat, aby tam ten litr zustal, zatimco, kdyz ti natankuji 9 litru nebo 6 a potrebujes ujet 3 kola, kdy potrebujes 3 litry na kolo, tak muzes to treti kolo setrit kolik chces, ale stacit to nebude. Pokud by po zavode nemel nekdo dostatek benzinu, tak by dostal stejny trest jako v kvalde. A kdyz to porovnas s Alonsovym DRS, jde prakticky o to same, ale "tresty" jsou zkratka diametralne odlisne.
            A znovu, ikdyz primo nikoho nepredjel, je klidne mozne, ze to melo vliv na vyvoj zavodu pozdeji, po vyjezdu z boxu, brzdeni rychlejsich vozu v jinou dobu, vyjeti z boxu pred pomalejsim apod. takze pro me argument, ze tim nikoho nepredjel nema zadnou hodnotu. Osobne si myslim, ze tim mel prakticky nelegalni auto a klidne mohl dostat cernou vlajku, nebo diskvalifikaci pokud by komisari byli prisni a vyuzili dostupna pravidla. Rozhodne za takove provineni neni jenom prujezd boxy.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Až si tu od tebe přečtu stejný názor na Alonsa i Hamiltona za podobné prohřešky, přestanu používat slova "averze a histerie". Se spoustou tvých postřehů a názorů se dá souhlasit, nebo jsou minimálně na zamyšlení, ale nesmí v nich figurovat Alonso. To naprosto vypínáš mozek a reaguješ jak býk na pohyb červeného hadru. Uvědom si, že tvůj Hamík si titul v r.2007 pos..l sám. Alonso na jeho selháních neměl žádnou vinu.
              Pokud vím, tak nádrže F1 mají pravidly omezenou kapacitu (pokud se nic nezměnilo), tak že během závodu mohou nastat chvíle "šetření", ale piloti nemusí dojet do pitlane s litrem paliva. Klidně mohou odstavit auto třebas za cílovou čárou a trest nedostanou. Což je oproti kvalifikaci celkem podstatný rozdíl. V kvaldě je hmotnostní rozdíl paliva pro zajetí o nějakou tisícinku lepšího kola a tím získání výhody lepšího postavení na startu, podstatnější. Matematicky vyjádřeno dle tvého příkladu (čísla nejsou podstatná). Pokud tedy jedeš 3 kola a potřebuješ 3 litry na kolo a natankují ti místo 9 litů (respektive 10-ti, aby litr zbyl) jen 6 l, tak (krom toho, že do cíle třetího kola nedojedeš), získáváš výhodu 1/3 hmotnosti paliva. Zatímco v závodě, když dostaneš o stejné 3 litry méně, získáváš výhodu (podle počtu kol, např. při 60 kolech) 1/60 hmotnosti paliva. Což je diametrální rozdíl. V závodě prakticky nezjistitelný, zatímco v kvaldě rozhodující.03 18
              Ohledně DRS a Alonsa jsou tvé argumenty silně spekulativní, tak že jen potvrzují moje závěry, že tvůj vztah k Alonsovi je silně neobjektivní až histerický. Kde, kdy a koho Alonso omezil, zbrzdil a poškodil při, nebo po výjezdu z boxů? Ve své histerii meleš nesmysly.02 13

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                1) ze by mel Alonso podil na neziskani titulu 2007 pro Lewise me nikdy nenapadlo ani ve snu, az dneska jsem si precetl tvoji myslenku, takze v tomto jsi mimo stejne jako v 99,9% tvych spekulaci ohledne meho vztahu k Alonsovi.
                2) tvoje matematika ohledne kvalifikace je silne manipulativni, demagogicka a zavadejici. Musis vychazet z celkove hmotnosti vozu a nikoli pouze z hmotnosti benzinu, ktery v kvalifikaci tvori 1-2% celkove hmotnosti. Uvedu ti jiny priklad. Potrebujes 10 kg paliva a dostanes 9kg. Jak se zde v informativnich clancich o okruzich pise, 10kg paliva ma v prumeru dopad cca 0,3s na kolo. Pokud mas o 1kg mene, mas vyhodu cca 0,03s na kolo. Napr. Lewis vyhral v Barcelone 2012 o 0,5s. Melo tedy jeho mensi mnozstvi paliva zasadni dopad na vysledek v kvalifikaci?
                3) po zavode muzes taky odevzdat vzorek pro kontrolu, jinak proc myslis, ze obcas pilot odstavi auto hned za cilovou carou? Myslis si, ze benzin pouzity v zavode se nekontroluje, pouze v kvalifikaci? To jsi na omylu a v minulosti byly pripady, kdy po zavode padaly tresty a vysetrovani. Shodou okolnsti i poslednim zavode 2007 v Brazilii mely dva vozy, abych nekecal tusim Williamsy nebo BMW, uz si to presne nepamatuju podezreni, ze jejich palivo nesplnuje pravidla a hrozila jim diskvalifikace a tim by se Lewis stal dodatecne mistrem. Nakonec se to nepotvrdilo, nebo se komisari rozhodli jinak. To je dnes uz fuk.
                4) Ohledne Alonsa jsem naopak v Madarsku objektivni, protoze pisu, ze to MOHLO mit jiny dopad nez ze nikoho nepredjel, ale nikde netvrdim, ze to tak 100% bylo, protoze to sam nevim. Zatimco vy bez dukladnych informaci pisete, ze nikoho nepredjel, tak se vlastne nic nestalo a tecka.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  add 1) Ok. Bohužel jsem si všiml tvých silně protialonsovských vyjádření až po aféře 2007. Tak že se právem domnívám, že jej za neúspěch Hama vinníš. Možná se v tomto pletu a jen nemáš rád Ferrari. Ale v tom případě mi je divné, že občas zaznamenám objektivní pohled na Massu (z tvé strany), ale na Alonsa nikdy.05
                  add 2) Nemyslím si, že bych počítal demagogicky.18 Jednoduše jsem chtěl říci, že zatímco na Q potřebuješ podstatně méně paliva a každý gram navíc hraje roli, tak při závodě se nějaký ten litr navíc (nebo namíň) "schová". Kdybych to obrátil, tak jet Q s plnou nádrží je obrovská nevýhoda, zatímco jet závod s plnou, je nutnost. Tvůj výpočet beru, ale uvažuješ v něm jen s Q. Zatímco v předminulém příspěvku kalkuluješ i se závodem. Tak účelově nekličkuj.03

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    add 3) Ano vzorky se odevzdávají i po závodech. Tuším, že od roku 1995, kdy byl Schumacher s Benettonem podezřelý z používání "vylepšeného paliva". Ale už nemusíš mít litr a dojet s ním do pitlane, jako při Q. Platí jiná pravidla, která si tu chceš účelově měnit.02
                    add 4) pokud považuješ svůj spekulativní názor na Alonsa za objektivní a chtěl bys jej za to trestat, tak to vyjadřuje vše. Podle této tvé šablony by se dalo jednoduše míchat pořadím v jakémkoliv závodě. Klidně by se mohli i měnit mistři světa. I nu bravo! Odkopal jsi se ještě víc.18 18 18

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      1) nevim jakym pravem se domnivas, ze vinim Alonsa za Lewisuv neuspech v 2007, nemas k tomu zadne relevantni data. To ze nekoho treba nemam rad jeste neznamena, ze mu budu davat za vinu vsechny nehody sveta 03
                      2) Znovu se te ptam. Kdyz 1kg benzinu ovlivni kolo o cca 0,03s a pilot vyhraje kvalifikaci o 0,5s, mel nedostatek paliva v jeho voze zasadni vliv na jeho umisteni v kvalifikaci? Je to totiz stejny princip jako u Alonsa s DRS. Lewis by tu kvaldu vyhral tak jako tak, ale misto toho ho diskvalifikovali. Alonso si s DRS mozna nepomohl, ale porusil zcela jasne pravidla a zadny trest nedostal.
                      3) Ja nekde hovorim o tom, ze musis dojet po zavode do pitlane? Celou dobu hovorim, ze musis mit i po zavode vzorek a proto obcas nekdo odstavi vuz po zavode a nedojede. Zadna pravidla nemenim, to jen ty mi zase po milionte neco podsouvas. Priste poradne cti a nedelej zavery ze svych pocitu, ale drz se striktne fakt, to jest toho co jsem skutecne napsal a ne toho, co ty si evidentne zcela mylne domyslis. Tim totiz celou diskuzi posouvas do stavu, kdy jsme se hadali o hovne a zacinas me s tim znovu mirne stvat, protoze potom musim psat tyhle romany a resit nesmysly, misto abychom se drzeli tematu 20
                      4) Chtel jsem trest pro Alonsa, protoze porusil pravidla. Kdyz porusis pravidla ikdyz nemaji vliv na poradi, tak obvykle nasleduje trest, napr. rychly prujezd boxy o 3 km na vjezdu, kdyz obcas nekdo pozde dobrzdi a hned mas prujezd boxy ani nevis jak a pritom sis pomohl tak k 0,01 sekunde, ale pravidla jsou pravidla. Alonso si prokazatelne pomohl k sekunde, mozna vic, ale zadny trest nedostal. Proc teda dvoji metr a politika a vy s tim souhlasite?

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      A k te objektivnosti. Asi mas jenom selektivni pamet, jinak by sis pamatoval, co jsem psal o Alonsove jizde ve Valencii 2012 apod. Je docela usmevne, ze mi vycitate s Nasirem, ze nemam soudnost kdyz zminim Alonsa, pritom to prave vypada presne opacne 13

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        1) Relevantní data k tomu nemám, také jsem napsal, že se DOMNÍVÁM, tak se nevztekej. Beru to že jej nemáš rád.
                        2) Pokud je pravdivý tvůj předpoklad, že 1 kg paliva znamená ztrátu 0,3sec. pak by Lewis kvaldu vyhrál tak, jako tak. Problém je účelovost tvého pohledu. Zatímco v tomto případě chceš pravidla obcházet, takovýmto "důkazem", v případě Alonsa odmítáš jakékoliv jiná hlediska a např. v případě Grosjeana máš pohled úplně opačný. Asi se spolu shodneme, že za každé porušení pravidel musí následovat trest, ať už jde o Alonsa, Hamiltona, nebo Grosjeana, či kohokoliv jiného. Problém je výše trestu. Zatímco v případě Q a zůstatku paliva, jsou pravidla dosti jasná a trest jednoznačný,(s čímž ty samozřejmě v případě Hama, nesouhlasíš), tak v případě neoprávněného použití DRS mi to tak nepřipadá. I já bych byl raději, kdyby Alonso dostal trest např. 20 sec.po závodě, nebo nějaký jiný během závodu. Ale nevím jak striktně je tento přestupek pravidly řešen. Asi nijak, jinak by tomuto trestu neunikl. Jestliže pravidla umožňují výběr mezi tresty, komisaři po prozkoumání důvodů, tuto možnost využili. A že i v tomto případě jde o špinavou politiku je jasné mně i tobě. Ale v minulosti i Hamíka netrestali z podobných politických důvodů. Proto mě udivuje tvůj přístup.
                        3) Ve tvém příspěvku 9:53 jsi zmiňoval trest za málo paliva při Q a v závodě. Jen jsem srovnal Q a závod a napsal, že jde o dva různé případy posuzované různými pravidly.
                        4) Nesouhlasím s nepotrestáním Alonsa. Viz. add 2). Jen mi připadá, že by se tím nic na pořadí nezměnilo (v případě 20sec.). Do sporu jsme se dostali až kvůli tvé spekulaci o Alonsových omezeních kohosi díky této výhodě a porovnávání Q a závodu, dle stejných pravidel.03

                        + 3 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          89.29.32.XXX
                          Zadny problem ucelovosti neni. Ja Lewisuv trest v kvalde akceptuji a ikdyz se mi to vubec nelibilo, protoze by vyhral tak jako tak a byla to dalsi obrovska chyba tymu, ktera Lewise stala zase spoustu bodu, tak s nim souhlasim, protoze je presne podle pravidel.
                          Ohledne paliva jsou pravidla podle me podobna, jediny rozdil bude, ze po zavode uz nemusis dojet do pitlane. Problemy se nestavaji, protoze tymy maji spoustu casu ten litr paliva behem celeho zavodu usetrit narozdil od kvaldy.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Jen poznámka - myslím, že Hamiltonovi fanboys Alonsovi nevyčítají přímo ztrátu titulu Hamíka, protože k tomu měl nejblíž i v posledním závodě. Vyčítají mu to, co udělal v Maďarsku, a že "napráskal" FIA zkoumání podvodně získané dokumentace Ferrari některými lidmi v McL. Je příznačné, že jim nevadí, řekněme, spoluúčast na podvodu, ale to, že se to nezametlo pod koberec (české vyčurané pokrytectví - já a moji oblíbenci podvádět můžeme, běda ostatním!). Jak se na to asi dívá dlouholetý fanda F1, který má kvůli neférovosti averzi k Sennovi a Schumimu? Řečnická otázka. 03

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Jestli to bylo na mě, tak tohle téma jsme spolu už dost dlouze probírali cca před dvěma lety.03
                      Co se týče Maďarska, tak tam Alonso "jen" vrátil Hamiltonovi podraz. A tým (z mého pohledu) potopil proto, že tento tým nebyl schopen (ochoten) problémy mezi Hamem a jím řešit. Prostě to tam řídil Dennis se starým Anthonym ku prospěchu jeho synáčka.
                      A ano, máš pravdu, je to typické české vyčůrané pokrytectví.
                      Dokonce bych řekl, že časem i Hamík prozřel a potřeboval se prostředí v McLarenu zbavit, stejně jako Alonso. Jen mu to trvalo trochu déle, než pochopil.

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      nevim jestli jsi "cechacek", ale mas taky svoje typicke pokrytecke chovani, kdy pouzivas polopravdy, zkreslene informace apod. Kdyby Alonso napraskal tym jako prvni a diky nemu by odstartovala afera, tak bys mel pravdu. Ale on evidentne s Mcl spolupracoval ikdyz vedel, co se deje a teprve az to bouchlo, tak nejen ze chtel opustit potapejici se lod, on jeste sam udelal do trupu nejake diry navic. A to je rozdil, nez cos popsal a proc ho lidi nemaji radi.

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    37.48.32.XXX
    K tvému,,favoritu,,nutno ještě podotknout,že právě v Madˇarsku 92,pět závodů před koncem sezony slavil svůj jediný titul v F1!!!
    Článek opět paráda!01
    O Romainově předjetí se dá hodně polemizovat,ale to je věc názoru!(či spíše pravidel?) 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.101.XXX
    - Hezké shrnutí, jen s tím vyhodnocením Grosjeanova předjetí Massy bytostně nesouhlasím.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama