DISKUZE K ČLÁNKU "Bonusové" velké ceny by mohly uspokojit Bernieho i fanoušky
Norbert Billaud, francouzský motoristický redaktor, navrhl uspořádat propagační Velké ceny před, nebo po sezoně
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Bonusové" velké ceny by mohly uspokojit Bernieho i fanoušky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pavel A.
16:53 30.07.2013 88.103.60.XXXNemistrovské závody Nemistrovské závody se dříve jezdily, ale to bylo v kalendáři 15 závodů. Týmy nechtějí 22 závodů, ale jen 20 protože je to na ně moc, tak není pravděpodobné, že by jich dobrovolně absolvovali 22 s tím, že by za ně ještě nedostaly body. Myslím, že přání je otcem myšlenky, tohle není nereálné. -
-
eR
14:30 30.07.2013 94.113.56.XXXŘekl bych, že budoucnost bude spíš taková, že bude existovat např. 10 velkých cen, které se budou jezdit každý rok (Spa, Silverstone, Monza, Japonsko, Brazílie atd. - prostě takové ty klasiky) a potom bude 10 velkých cen, které budou každý rok jiné. Podle toho, kdo dá pro ten rok nejvyšší nabídku. To je dle mého hlavní důvod proč Bernie neustále podporuje (slovně) výstavbu nových okruhů, a proč se muví i např o Mexiku nebo JAR. Když bude na světě 40 okruhů certifikovaných pro F1, tak se nabízí situace, kde se tyto okruhy budou přeplácet za možnost pořádání VC o což, dle mého, Berniemu hlavně jde. Jednou ta ekonomika zase růst začne a pokud v té době bude postaveno dost okruhů, tak mu začnou každoroční žně.
Jinak nevím jak Vám, ale mně se letošní program závodů, kdy jsou dva závody těsně po sobě a potom delší pauza, vůbec nelíbí. Pravidelnost, která byla při systému závod každý druhý týden, se mi líbila víc. Teď během té pauzy často úplně ztratím zájem o F1, protože se nic neděje.-
Pepan
19:20 30.07.2013 89.24.157.XXXZkuste se vžít do té pravidelnosti jako mechanik týmu. V té přestávce má šanci se podívat domů a odpočinout si. Pokud by byly velké ceny co dva týdny, byli by na cestách zhruba osm měsíců v roce. Takový život se přejí i svobodným, nehledě na to, že ty jejich platy zase tak astronomické nejsou. A to nemluvím o tom, že i když jsou přestávky dvoutýdenní, týmy toho zase na autech tak moc opravit nestihnou, protože to pár dní trvá, než se dostanou do svého mateřského servisu.
-
-
AAA
13:13 30.07.2013 178.41.47.XXXNedáva mi to vôbec zmyseľ. Tímy predsa nechcú viac ako 20 GP lebo je to veľa cestovania, logistiky a nákladov. Ani by som nechcel vidieť tie diskusie keby sa napr. konal minulý rok po sezóne kde Alonso skončil 3b za Vettelom "bonusová" GP ktorú by Alonso vyhral. To by zas bolo názorov kto by mal a kto nemal byť majstrom. Podľa mňa za každú GP by víťaz mal dostať 25b ktoré sa mu pripíšu do majstrovskej tabuľky, inak by bola motivácia nižšia. Nehovoriac o tom, že by na spomínanú "bonusovú" GP dorazilo len 5 tímov. Kto by sa na to pozeral? Mal by vôbec taký Hamilton radosť keby vyhral GP v ktorej sa nezúčastnia Vettel ani Alonso? Mal by potom motiváciu vyhrať takúto GP?-
anonym
21:00 30.07.2013 178.22.116.XXXPodle mě to až tak špatnej nápad není, ve fotbale jsou přece taky přatelské zápasy, vím že je to velký rozdíl ale hlavně ten nápad se staršími jezdci se mi hodně líbí a myslím že tými by si vynechat možnost otestovat před sezónou auto nedovolily.
-
-
Kapor
12:44 30.07.2013 194.160.178.XXXJe to dobrá myšlienka,... ...ale bývalí jazdci by asi museli štartovať na budúcich autách 1,6 V6 Turbo s ERS, kde by museli byť na to extra vyčlenené komponenty, t.j. motorry, prevodovky a iné, mimo limit pre aktívnych jazdcov, lebo ak by svoje pôvodné autá rozsekali, už nik by ich nedal nik do poriadku a vtip je aj v tom, že ak aj každý zo závodných veteránov vlastní nejaký ten monopost, každý je z iného roku a závodenie rôznych ročníkov by bolo neobjektívne, lebo by nevypovedalo nič o momentálnej forme bývalých jazdcov F1. Ak by to bolo ale veľmi nahustené medzi závodmi F1, minulo by sa to záujmu. Bolo by to však možné nielen pred, po, ale aj počas sezónnej prestávky uprostred a to na aktuálnych autách tímov, ktoré v F1 pôsobia.-
Kapor
12:55 30.07.2013 194.160.178.XXXA aby som nezabudol,.. ...aj mechanici a ostatní členovia tímov veteránov, by boli seniori, ktorí sa tým už neživia, ale robili by to pre zábavu a za povedzme odmenu so zisku, ktorá by im pokryla osbné náklady tohoto koníčka. Tak by sme tam mohli zbadať aj kľajúcich vyslúžilcov mechanikov, ktorí to koleso nevynenia za 4 sekundy, ale napr. za 8. Bola by to riadna sranda.
-
-
Roberto
12:22 30.07.2013 84.47.2.XXXnemyslím si Tímy samotné nechcú ďalšie GP lebo by museli najať ďalší tím ľudí alebo preťažovať tých súčasných. Pred sezónou sa pretekový tím venuje testom, potom sa autá zabalia a putujú do Austrália, nie je tam žiadny priestor na ďalšie preteky. No a po sezóne ktorá končí 24.11 sú všetci radi že je koniec. Kto a kde by ešte pretekal uprostred decembra? Nemajstrovský pretek po sezóne by už ani fanúšikov nezaujímal a presvedčiť Schumachera alebo Häkkinena aby sa v polke decembra pachtili niekam do Indie či Kóreji... dedkovia tam rozflákajú autá a to tiež niečo stojí
Keď už dodatočné preteky tak severoamerické majstrovstvá F1, aowr tam má krízu, sú tam tímy ktoré by ochotne jazdili s rok starými autami, sú tam diváci, je tam kúpna sila, sú tam okruhy, tímy by radi svoje staré šasi ešte rok využili v USA alebo predali Penskemu, Mercedes i Honda i ostatní by s radosťou dodali motory a bola by to živná pôda pre výchovu americkýcj jazdcov pre MS, v amerike chýba F1 poriadna juniorka.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek