DISKUZE K ČLÁNKU "Bonusové" velké ceny by mohly uspokojit Bernieho i fanoušky

Norbert Billaud, francouzský motoristický redaktor, navrhl uspořádat propagační Velké ceny před, nebo po sezoně

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bonusové" velké ceny by mohly uspokojit Bernieho i fanoušky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 31.07.2013 11:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 6 lidí) 30.07.2013 12:54
Že by se vrátila tradice? Nemistrovské závody … »
» Pavel A. (Hlasovalo 6 lidí) 30.07.2013 16:53
Nemistrovské závody Nemistrovské závody se dříve… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 30.07.2013 15:14
Mechanici všech týmů budou určitě nad tímto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel A.

    Pavel A.

    88.103.60.XXX
    Nemistrovské závody Nemistrovské závody se dříve jezdily, ale to bylo v kalendáři 15 závodů. Týmy nechtějí 22 závodů, ale jen 20 protože je to na ně moc, tak není pravděpodobné, že by jich dobrovolně absolvovali 22 s tím, že by za ně ještě nedostaly body. Myslím, že přání je otcem myšlenky, tohle není nereálné.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    109.80.16.XXX
    Bych dal VC na sněhu Pořádně zasněžený okruh s pneumatikami s hřeby. Taková SPA na sněhu to by byla prča! 11

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mechanici všech týmů budou určitě nad tímto řešením jásat.02

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    94.113.56.XXX
    Řekl bych, že budoucnost bude spíš taková, že bude existovat např. 10 velkých cen, které se budou jezdit každý rok (Spa, Silverstone, Monza, Japonsko, Brazílie atd. - prostě takové ty klasiky) a potom bude 10 velkých cen, které budou každý rok jiné. Podle toho, kdo dá pro ten rok nejvyšší nabídku. To je dle mého hlavní důvod proč Bernie neustále podporuje (slovně) výstavbu nových okruhů, a proč se muví i např o Mexiku nebo JAR. Když bude na světě 40 okruhů certifikovaných pro F1, tak se nabízí situace, kde se tyto okruhy budou přeplácet za možnost pořádání VC o což, dle mého, Berniemu hlavně jde. Jednou ta ekonomika zase růst začne a pokud v té době bude postaveno dost okruhů, tak mu začnou každoroční žně.

    Jinak nevím jak Vám, ale mně se letošní program závodů, kdy jsou dva závody těsně po sobě a potom delší pauza, vůbec nelíbí. Pravidelnost, která byla při systému závod každý druhý týden, se mi líbila víc. Teď během té pauzy často úplně ztratím zájem o F1, protože se nic neděje.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Zkuste se vžít do té pravidelnosti jako mechanik týmu. V té přestávce má šanci se podívat domů a odpočinout si. Pokud by byly velké ceny co dva týdny, byli by na cestách zhruba osm měsíců v roce. Takový život se přejí i svobodným, nehledě na to, že ty jejich platy zase tak astronomické nejsou. A to nemluvím o tom, že i když jsou přestávky dvoutýdenní, týmy toho zase na autech tak moc opravit nestihnou, protože to pár dní trvá, než se dostanou do svého mateřského servisu.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Hm to chápu.
        Spousta lidí musí dělat dvou,tří týdení turnusy a to že je to nelegální nikoho nezajímá.Papír snese všechno.
        Nechceš dělat tak běž...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Taky by se mi líbilo, kdyby se okruhy střídaly ve víceletém cyklu. Ani by mě tolik nemrzelo kdyby se nejelo každý rok v Monaku, ale tam je ta tradice spolu s Monzou dost velká. Takže si dokážu představit tyto dvě výjimky a zbytek točit.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    178.41.47.XXX
    Nedáva mi to vôbec zmyseľ. Tímy predsa nechcú viac ako 20 GP lebo je to veľa cestovania, logistiky a nákladov. Ani by som nechcel vidieť tie diskusie keby sa napr. konal minulý rok po sezóne kde Alonso skončil 3b za Vettelom "bonusová" GP ktorú by Alonso vyhral. To by zas bolo názorov kto by mal a kto nemal byť majstrom. Podľa mňa za každú GP by víťaz mal dostať 25b ktoré sa mu pripíšu do majstrovskej tabuľky, inak by bola motivácia nižšia. Nehovoriac o tom, že by na spomínanú "bonusovú" GP dorazilo len 5 tímov. Kto by sa na to pozeral? Mal by vôbec taký Hamilton radosť keby vyhral GP v ktorej sa nezúčastnia Vettel ani Alonso? Mal by potom motiváciu vyhrať takúto GP?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.22.116.XXX
      Podle mě to až tak špatnej nápad není, ve fotbale jsou přece taky přatelské zápasy, vím že je to velký rozdíl ale hlavně ten nápad se staršími jezdci se mi hodně líbí a myslím že tými by si vynechat možnost otestovat před sezónou auto nedovolily.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    88.103.97.XXX
    Že by se vrátila tradice? Nemistrovské závody bývaly časté... :-)

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to dobrá myšlienka,... ...ale bývalí jazdci by asi museli štartovať na budúcich autách 1,6 V6 Turbo s ERS, kde by museli byť na to extra vyčlenené komponenty, t.j. motorry, prevodovky a iné, mimo limit pre aktívnych jazdcov, lebo ak by svoje pôvodné autá rozsekali, už nik by ich nedal nik do poriadku a vtip je aj v tom, že ak aj každý zo závodných veteránov vlastní nejaký ten monopost, každý je z iného roku a závodenie rôznych ročníkov by bolo neobjektívne, lebo by nevypovedalo nič o momentálnej forme bývalých jazdcov F1. Ak by to bolo ale veľmi nahustené medzi závodmi F1, minulo by sa to záujmu. Bolo by to však možné nielen pred, po, ale aj počas sezónnej prestávky uprostred a to na aktuálnych autách tímov, ktoré v F1 pôsobia. 11

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      A aby som nezabudol,.. ...aj mechanici a ostatní členovia tímov veteránov, by boli seniori, ktorí sa tým už neživia, ale robili by to pre zábavu a za povedzme odmenu so zisku, ktorá by im pokryla osbné náklady tohoto koníčka. Tak by sme tam mohli zbadať aj kľajúcich vyslúžilcov mechanikov, ktorí to koleso nevynenia za 4 sekundy, ale napr. za 8. Bola by to riadna sranda. 18

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Roberto

    84.47.2.XXX
    nemyslím si Tímy samotné nechcú ďalšie GP lebo by museli najať ďalší tím ľudí alebo preťažovať tých súčasných. Pred sezónou sa pretekový tím venuje testom, potom sa autá zabalia a putujú do Austrália, nie je tam žiadny priestor na ďalšie preteky. No a po sezóne ktorá končí 24.11 sú všetci radi že je koniec. Kto a kde by ešte pretekal uprostred decembra? Nemajstrovský pretek po sezóne by už ani fanúšikov nezaujímal a presvedčiť Schumachera alebo Häkkinena aby sa v polke decembra pachtili niekam do Indie či Kóreji... dedkovia tam rozflákajú autá a to tiež niečo stojí12

    Keď už dodatočné preteky tak severoamerické majstrovstvá F1, aowr tam má krízu, sú tam tímy ktoré by ochotne jazdili s rok starými autami, sú tam diváci, je tam kúpna sila, sú tam okruhy, tímy by radi svoje staré šasi ešte rok využili v USA alebo predali Penskemu, Mercedes i Honda i ostatní by s radosťou dodali motory a bola by to živná pôda pre výchovu americkýcj jazdcov pre MS, v amerike chýba F1 poriadna juniorka.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama