DISKUZE K ČLÁNKU Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá
Podle Lotusu přišel Romain Grosjean o naději na slušný výsledek spíše kvůli Sebastiana Vettela než kvůli penalizaci, kterou obdržel v polovině Velké ceny Maďarska.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
17:57 30.07.2013 89.29.32.XXX
Srovnavat obe situace jako stejne mi prijde dost mimo.
1. v Madarsku se ta zatacka projizdi daleko rychleji, zatimco v Nemecku to byla snad nejpomalejsi zatacka.
2. Jenson Sebovi nechal aspon o metr vice mista na trati nez Massa Romainovi a Seb zvolil rajektorii ciste ucelove, mohl jet klidne jinak, zatimco Romain s Massou jinak jet prakticky nemohl.
1. v Madarsku se ta zatacka projizdi daleko rychleji, zatimco v Nemecku to byla snad nejpomalejsi zatacka.
2. Jenson Sebovi nechal aspon o metr vice mista na trati nez Massa Romainovi a Seb zvolil rajektorii ciste ucelove, mohl jet klidne jinak, zatimco Romain s Massou jinak jet prakticky nemohl.
Duncan66
17:45 30.07.2013 89.29.32.XXX
rychly asi bude, ale mohl bys byt aspon trochu objektivnejsi. V nedeli si zavod pokazil hodne sam kolizi s Jensnem, ta pentle byla v poradku, takze ikdyby nakrasne vyhral, dostal by 20s a skoncil by dost pravdepodobne max. pred Alonsem. V minuliosti se tu objevil clanek, ktery popisoval rozdil v jejich stylu, ze Kimi vice setri zadni a Romain predni pneu. Takze podle typu trate to jednou sedi vic jednomu a priste druhemu. napr. Bahrajn rikali, ze Romain by nebyl schopny zajet na stejny pocet zastavek jako Kimi atd. Ale jinak mi taky prijde, ze jezdi hodne rychle a setrne. Pokud se vyvaruje hloupych kolizi jako Monakoci ted Madarsko, ma urcite na to bojovat na podobnych tratich o vitezstvi. Pokud se mu bude i nadale darit porazet Kimiho v kvalde a startovat vysoko, je sance, ze pro Lotus vybojuje vitezstvi drive nez Kimi u ktereho je to hodne o nahode, kdy se za kym zasekne pri sve ekojizde.
Arnoux
16:11 30.07.2013 37.48.38.XXX
Ahoj
Přesně si to vybavuju,jak mu to na rovině vůbec nejelo a do rádia řvali,že drtí omezovač.Bylo to tehdy strašně riskantní a myslím,že motor to dost odskákal.
Na nastavení aut v Monze jsem taky moc zvědavej i když okruh zrovna moc rád nemám.Klepu se na Spa a Suzuku.Jestli nám vydrží forma mohla by to být užasná podívaná.
Vůbec se nám špička trochu rozdělila.V první části sezony mi připadalo,že Lotus a Ferrari mají stejnou strategii nižšího přítlaku.nevím jestli to tak bylo, ale měl jsem ten pocit.
Ted je Lotus spíš na straně RB tedy s velice vysokým, ale přitom efektivním přítlakem a jeho průjezd rychlou zákrutou je do učebnice konstruktéra F1.naprosto čistý průlet zatáčkou jako po kolejích.Bohužel na ukor top speedu, ale jinak to nejde.Vždycky, nebo většinou vyhraješ závod v zatáčkách a ne na rovině.Jde jen o to,zajistit ten nejlepší kompromis.
Medvěd je zase brutální svoji silou na rovinách,před a po projetí zatáček městského typu-tedy velmi pomalých.Někdy mi připadá,že mají o 100 koní víc.
U Červených je momentálně jednoduše všechno špatně.Jsou pomalý a při rychlých pasážích ztrácí už od začátku.Někde se stala chybička, ale jsem si jistý, že to vyřeší.Jen mně neskutečně se.. to, že Allison letos přejde k Ferrari a hned může začít dělat.Rozběhlou sezonu bych to zakázal,at si jde předávat moudra, ale po sezoně.
Jinak ale nádherná sezona a doufám,že se bude příští rok pokračovat ve stejným duchu.
Přesně si to vybavuju,jak mu to na rovině vůbec nejelo a do rádia řvali,že drtí omezovač.Bylo to tehdy strašně riskantní a myslím,že motor to dost odskákal.
Na nastavení aut v Monze jsem taky moc zvědavej i když okruh zrovna moc rád nemám.Klepu se na Spa a Suzuku.Jestli nám vydrží forma mohla by to být užasná podívaná.
Vůbec se nám špička trochu rozdělila.V první části sezony mi připadalo,že Lotus a Ferrari mají stejnou strategii nižšího přítlaku.nevím jestli to tak bylo, ale měl jsem ten pocit.
Ted je Lotus spíš na straně RB tedy s velice vysokým, ale přitom efektivním přítlakem a jeho průjezd rychlou zákrutou je do učebnice konstruktéra F1.naprosto čistý průlet zatáčkou jako po kolejích.Bohužel na ukor top speedu, ale jinak to nejde.Vždycky, nebo většinou vyhraješ závod v zatáčkách a ne na rovině.Jde jen o to,zajistit ten nejlepší kompromis.
Medvěd je zase brutální svoji silou na rovinách,před a po projetí zatáček městského typu-tedy velmi pomalých.Někdy mi připadá,že mají o 100 koní víc.
U Červených je momentálně jednoduše všechno špatně.Jsou pomalý a při rychlých pasážích ztrácí už od začátku.Někde se stala chybička, ale jsem si jistý, že to vyřeší.Jen mně neskutečně se.. to, že Allison letos přejde k Ferrari a hned může začít dělat.Rozběhlou sezonu bych to zakázal,at si jde předávat moudra, ale po sezoně.
Jinak ale nádherná sezona a doufám,že se bude příští rok pokračovat ve stejným duchu.
erdedy
13:21 30.07.2013 151.18.172.XXX
Ahoj!
Som zvedavy hlavne na Monzu, co zvoli RedBull ake nastavenie. Nepamätam minuly rok ale tusim dva roky dozadu tam siel VET s uplne prevratenou filozofiou - silnejsim pritlakom, kratkymi prevodmi atd. - co stratil na rovinkach neskutocne nahnal (vlastne predbehol) hlavne v Parabolice. Velmi zaujimavy pristup.
Som zvedavy hlavne na Monzu, co zvoli RedBull ake nastavenie. Nepamätam minuly rok ale tusim dva roky dozadu tam siel VET s uplne prevratenou filozofiou - silnejsim pritlakom, kratkymi prevodmi atd. - co stratil na rovinkach neskutocne nahnal (vlastne predbehol) hlavne v Parabolice. Velmi zaujimavy pristup.
Biblbrox
12:13 30.07.2013 94.138.104.XXX
Boulier to opravdu říkal, ale myslím, že tak dodatečně omlouval jeho upředňostnování. Na pneu je Grosjean daleko šetrnější i při rychlejší jízdě. Mrkni např. na předposlední závod, kolik toho ujel na měkkčích pneu a a v jakých časech. Naposled totéž, měnil pneu stejně jako Kimi a byl na nich ještě rychlejší než Kimi. Grosjean má prostě talent. Jen mu neházet klacky !inteligentní závodníky" pod nohy.
Kimi
11:56 30.07.2013 94.113.188.XXX
Kimi je schopen se i ze vzdálenějších startovních pozic dostat se na bednu. Kdežto Romain je schopen se z předních startovních pozic dostat se mimo bednu. Hold Kimi je zaslouženě mistrem a Romainovi do kvalit Kimiho hodně chybí. Už by se měl od něj začít učit...
A myslím, že Kimi zůstane u Lotusu.
A myslím, že Kimi zůstane u Lotusu.
sdm,sdopfvrepovm,rřčščř6541654165416
11:51 30.07.2013 93.99.142.XXX
Absolutně nepochopitelné, absolutně, to že Grosjean dostal takový trest, to jsem ještě neviděl. A vůbec všechno nasvědčuje tomu, že FIA je na straně Mercedesu jim projde vše i nelegální test, kde získají takovou výhodu, že z 10. místa dojíždí na 1. místě. Grosjeanovi nepovolí ani prd a Alonsovi vyčítají DRS, to je směšné. FIA protectet Mercedes, Mercedes protectet Hamilton.
Kapor
09:45 30.07.2013 194.160.178.XXX
Závodenie nie je o tom,... ...čo sa mohlo stať, ale čo sa stalo a už je jednoducho po tom a Romain aj tím Lotus, Hungaroring jednoducho prekaučovali a zahviezdil znovu Kimi, ktorý si pre seba uchmatol 2. priečku a znovu sa dostal na stupne víťazov a tak sa nenápadne z neho stáva znovu uchadzač o majstra sveta bez toho, že by to vykrikoval na plné hrdlo, alebo o tom zbytočne hovoril.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek