DISKUZE K ČLÁNKU Co se povídá na Hungaroringu: Návrat Michelinu, širší gumy či vítězství Webbera?

Přinášíme pár postřehů z paddocku - věci, které se probírají mezi týmy na Hungaroringu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co se povídá na Hungaroringu: Návrat Michelinu, širší gumy či vítězství Webbera?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 29.07.2013 11:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 28.07.2013 12:00
Ať už Pirelli vypadne. Kde se nasejou, tak po… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 28.07.2013 12:52
Pamětníci co viděli skutečné závodění ještě… »
» McMatej (Hlasovali 4 lidé) 28.07.2013 15:51
Testy?? Tak kdepak nám testoval Mercedes před… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • anonym

              90.183.82.XXX
              To mají v domově důchodců Ferdo,kde ty asi pobýváš,i přístup k internetu?

              + 12 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Pamětníci co viděli skutečné závodění ještě opravdu nevymřeli.

                + 5 / − 13

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  193.179.208.XXX
                  vedecke studie jiz mnohokrat dokazaly, ze mozek funguje logicky zamerne tak, ze si pamatuje hlavne to dobre a to spatne, pokud to neni pro zivot nejak zasadni ma tendenci zapominat. Proto neni prekvapive, kdyz drtiva vetsina senioru vzpomina na minulost jako na ty lepsi casy. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Netvrdím, že vždycky byla F1 napínavá k prasknutí, ale vždycky byla o technice, rychlosti a pilotech. A dnes? Gumy, žmolky, puchýře, drolení, trhání a praskání.
                    Kdysi se diskutovalo o tom, jak je ten či ten vůz rychlý na rovinkách a ten druhý perfektně sedí v zatáčkách. Dnes jak umí šetřit gumy a rychlost je podružná. Však co, stačí počkat až zajede do boxů, nebo zapnout KERS či DRS.
                    Můj odpor není pouze k současným gumám, ale k tomu jakým směrem se F1 vydává.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • hixaxon

                      hixaxon

                      86.49.108.XXX
                      Každá éra měla svoje plusy a mínusy, neříkám, že se mi v aktuální f1 vše líbí, ale pořád mi to přijde o dost zajímavější než doba pár let zpět, kdy mělo ferrari gumy na míru.

                      Občas mi přišlo (s nadsázkou samozřejmě), že schumi zmáčkl nějaké tlačítko, zajel 10-20 kvalifikačních kol a všichni ostatní si mohli zajít na kafe.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Taky se mi nelíbilo když Ferrari dominovalo s rozdílem třídy, ale dokázal jsem se kochat i slabšími vozy a nezřídka poskakoval nervozitou kousek od televize, aby mi nic neuniklo. Obzvláště v starší éře, kdy telky mezi největší nepatřily. 12 ...
                        To poskakování bylo i docela dobrým sportem. Souboje trvaly i několik kol plných napětí a vzájemných předjíždění o kterých si dnes současný divák může nechat pouze zdát. Dnes je to drnk do DRS a je po souboji.
                        Příspěvek byl redakčně upraven.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Chasnik

                        217.117.213.XXX
                        On nezmáčkl tlačítko, prostě měl gumy úplně jiné kategorie. Nedávno jeden z pilotů (nebo manažerů? už nevím) v rozhovoru řekl, že Bridgestone dávalo Schumacherovy pneušky, o kterých se ostatním ani nezdálo...
                        Ale jak říkáš, každá doba měla svoje plusy a mínusy. Jako fanda McL jsem byl rád za dominanci Prosta a Senny v 80. letech, ale je pravda, že závody, kdy třetí v cíli měl např. kolo ztrátu za touto dvojicí, moc záživné asi nebyly ;)

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Mi třeba ty kolové rozdíly moc nevadily. Podobné je to ve vytrvalostních závodech a ani by mě nenapadlo kvůli tomu se na tuhle sérii nedívat.
                          To že Schumi dostával gumy na které nemohl nikdo jiný ani šáhnout se mi taky nelíbilo.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama