DISKUZE K ČLÁNKU Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy

Současná kritika Pirelli ze strany týmů není fér a podle bývalého pilota Formule 1 Marca Surera odrazuje dodavatele pneumatik od Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 28.07.2013 03:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 19 lidí) 24.07.2013 14:02
souhlasím se Surerem Já velet Pirelli, tak… »
» Ferda (Hlasovalo 11 lidí) 24.07.2013 08:23
Proč vinit týmy. Ty přece za nic nemůžou. Právě… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 24.07.2013 12:55
Většina týmů už s Pirelli smlouvy na příští rok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            4 v jednom závodě, nebo utržené běhouny?
            Ano defekty se stávaly vždycky, ale kdyby se tohle samé stalo v době minulé, tak si ten výrobce v F1 už ani nevrzne a hned v dalším závodě by byl nahrazený konkurencí.

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              Ferdo, takhle to dopadá, když někdo (zde technické vedení týmů) chytráčkuje a nedodržuje doporučení výrobce pneu, protože se hloupě odvolává na to, že doporučení není příkaz. Typický jev zhlouplé euroamerické společnosti, ve které udávají tón právníci a zdravý rozum odfičel někam do stoupy...
              Pirelli jasně deklaruje, jaké jsou doporučené hodnoty geometrie (hlavně odklon předních kol) a tlaků v pneu. Taky bylo vidět, že po prvních defektech v Silvestronu týmy poslušně dofoukali kola na vyšší tlaky - a pak, že to nejde :)
              Pirelli plní podmínky zadavatele - zde FIA. A že to zadání, byť bylo doprovázeno dobrým úmyslem zatraktivnění závodů, je více než problematické, je problém právě onoho zadavatele, ne realizátora.
              A korunu tomu nasadí nedisciplinovaný uživatel - jako v reálném světě. Až budeš něco vyrábět nebo dovážet, tak zjistíš, jak se zákazníci k zakoupenému zboží chovají a nerespektují návody k použití. A potom fňukají a rozčilují se. F1 je v tomto ohledu pouze věrným obrazem celé společnosti :)

              + 6 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Souhlasil bych, ale třeba McLaren si na otáčení pneu do protisměru vyžádal "písemný" souhlas zda je to možné a zda nehrozí žádné nebezpečí.
                A jak se k tomu postavilo Pirelli? Světe div se, ale souhlas dali a ještě se nestyděli pak házet špínu na týmy, že nedodržují jejích doporučení.

                Co k tomu říct? Snad jen to, že týmy Hadrrelli už nevěří ani slovo a raději si od těch komediantů nechají na všechno vystavit gléjt, aby sami nebyli za podvodníky.
                Přiznal to i samotný Hembery, tak to není jedna bába povídala.

                + 2 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Chasnik

                  217.117.213.XXX
                  Pokud Pirelli takový dokument vystavilo, tak máš pravdu, že si pořádně nakydalo do vlastního hnízda...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Vytaženo z jiného webu.

                    "Musím říct, že za minulý víkend neseme zodpovědnost my," řekl sportovní šéf italské značky Paul Hembery. "Týmům jsme umožnili přehazovat pneumatiky, a to jsme neměli."

                    "Všechno, co můžu říct, je za McLaren, a McLaren použil správné specifikace u všech svých pneumatik nasazených v Silverstonu, včetně těch, které selhaly," uvedl sportovní šéf týmu Sam Michael pro Sky Sports.


                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Čo sa čudujú, keď pristúpili na hlúpe podmienky = úmyselne nekvalitné gumy testované na veteránoch.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama