DISKUZE K ČLÁNKU Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy

Současná kritika Pirelli ze strany týmů není fér a podle bývalého pilota Formule 1 Marca Surera odrazuje dodavatele pneumatik od Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 28.07.2013 03:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 19 lidí) 24.07.2013 14:02
souhlasím se Surerem Já velet Pirelli, tak… »
» Ferda (Hlasovalo 11 lidí) 24.07.2013 08:23
Proč vinit týmy. Ty přece za nic nemůžou. Právě… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 24.07.2013 12:55
Většina týmů už s Pirelli smlouvy na příští rok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adam P.

    Adam P.

    46.47.136.XXX
    souhlasím se Surerem Já velet Pirelli, tak udělám F1 pápá. Opravdu při způsobu vyjadřování týmů k pneumatikám v posledních letech, to není opravdu o co stát. Ať se pak všichni ohánějí a shánějí nového dodavatele. Navíc podle mě Pirelli odvádí dobrou práci. Možná to není na výbornou, ale zadání splnili takřka stoprocentně.

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    88.103.60.XXX
    smlouva Týmy musí s Pirelli uzavřít smlouvu. Moc by mě zajímalo, co je tedy náplní té smlouvy, když se nic neplatí, Pirelli určuje směsi na závod a vzhledem k tomu, že jde o monopolního dodejce, jiný možný výběr nemají. Co by se stalo, kdyby některý tým smlouvu neuzavřel?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Většina týmů už s Pirelli smlouvy na příští rok uzavřené má. Teď je na řadě FIA, ale strejcové z vedení této obskurní organizace bůhvíproč to doposud neudělali. Takže může nastat situace, kdy Pirelli zainvestuje do vývoje pneumatik na příští rok nemalé peníze, FIA se rozhodne pro jiného dodavatele a Pirelli bude ve ztrátě a s pošpiněným jménem. Já fakt ty manažery Pirelli nechápu.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Myslím, že nový dodavatel gum je už určený a teď se dává Pirelli prostor k tomu, aby samo mohlo takticky vycouvat a utrpělo co nejmenší ostudu ze svého debaklu.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        88.103.60.XXX
        Má otázka zní, co by se stalo, kdyby některý tým smlouvu neuzavřel. A další otázka, co by se stalo, kdyby všechny týmy měly smlouvu a FIA pak zvolila jiného dodavatele? Asi je tam nějaká klauzele, která to řeší, ale tyhle smlouvy jsou naprosto postavené na hlavu a u monopolních dodavatelů nemají smysl...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Smlouvu s Pirelli mají uzavřenu ty největší týmy a co se týče těch malých, tak ty si nedovolí smlouvu nepodepsat. Fakt už se čeká jenom na vedení FIA. Jiní dodavatelé se, díky politice FIA, do F1 nehrnou a pokud to FIA podělá, nevím, na čem budou příští rok formulky jezdit.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • gtz

    88.100.224.XXX
    Cena Nebylo snad ve článku o ceně auta psané, že se platí cca 1300 liber za sadu? Komu to tedy týmy platí (nebo jak to tedy je) (Platí to tedy týmy FIA)?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      To bude výrobní cena gum, které Pirelli dodává týmům zadarmo v rámci reklamy, za kterou Pirelli taky nic neplatí.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jaros

        86.49.188.XXX
        Jestli myslíš tu antireklamu kterou nyní Pireli má..super byznys!!18

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • zeto

      85.71.36.XXX
      Myslím, že takhle to tam napsané nebylo.04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nebylo to myšleno jako cena, kterou týmy momentálně platí, ale spíše jaká je hodnota pneumatik. Týmy je mají zdrama, Pirelli za to dostává reklamní prostor.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Kritika bude pokračovať aj na druhý rok,... lebo je to úplne s testvaním na hlavu. Testuje sa nie s aktuálnymi autami na danú sezónu, ale veteránmi, čo by sa dalo ako tak pretrpieť aj s tým, že sa testovalo za chladného a daždivého počasia a výsledok bol z toho nulový, ale na rok prídu úplne iné autá a ich vlastnosti nik nevie odhadnúť, preto vyvíjať pneumatiky a testovať ich na súčastných je riziko, lebo autá v r. 2014 budú mať celkom iné jazdné vlastnosti a budú využívať iné noanse aerodynamiky, lebo výfukové plyny sa už nadobro v F1 nebudú dať v žiadnom prípade využiť. Čo vymyslia konštruktéri nových áut sa nám môže len snívať, lebo postaviť auto pre r. 2014, okolo pneumatík vyvinutých v tomto roku s úplne novými pohonnými jednotkami s väčšou záťažou ión-lítiových batérií, ktoré musia mať dvojnásobnú kapacitu, na pohon raz tak silného trakčného motora ako v tomto roku a zvýšeným nárokom na chladenie v motorovom priestore, to bude pre konštruktérov poriadna výzva a som zvedavý ako to jednotlivé tímy vyriešia, ak ešte len výrobcovia testujú motory a monokok a ostatné diely sú len v polohe návrhu neodskúšané, čo koniec tohoto a začiatok budúceho roka riadne nahustí a bude to náročné najmä pre malé tímy, ktoré ale už nebudú môcť prísť s minuloročnými autami, ako to urobil Caterham a dokonca aj Williams na začiatku tohoto roku . 08 20 19

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Moje řeč. Týmy budou mít se svými neodzkoušenými vozy starosti až nad hlavu, natož aby se ještě zabývali nějakými maglajzy na kterých ani nebudou schopni vyzkoušet zda je jejích vůz dostatečně rychlý.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.102.205.XXX
    Barum se toho zkušeně ujme.04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Proč vinit týmy. Ty přece za nic nemůžou. Právě naopak, Pirelli by je mělo velebit za notnou dávku trpělivosti a nesmírnou toleranci.
    Investice týmů do vývoje svých vozů aby si s těmi šmejdy rozuměli byly mnohem vyšší, než kdyby si gumy samy kupovaly. A to vůbec neberu v úvahu, kolik financí a úsili týmy vložily do toho, aby postavili rychlý vůz, který nakonec svou rychlost díky šetření gum nebude moci využít.

    Je logické, že další výrobci se do F1 nehrnou. Nikdo si přece nechce dělat reklamu tím, že budou vyrábět šmejdy, které se závoděním nemají vůbec nic společného.

    Nutnost smlouvy na další roky se už pomalu dostává do kritické fáze a nejspíše by už byla podpsána, kdyby FIA netrvala na svém bláznivém požadavku a stále nechtěla po výrobcích šmejdy. Prostě FIA nechce ztratit svou tvář a nechce přiznat, že že největší chyba je na jejích bedrech.
    Doufám, že si FIA konečně uvědomí, že k závodům patří závodní pneumatiky a že své šílené požadavky urychleně přehodnotí.

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.160.185.XXX
      Trpezlivosti a nesmiernu toleranciu??? Pirelli ich nema preco velebit.
      Ved timy vrieskali ako hystericke, hlavne Red Bull a Mercedes, ze im Pirelli dodava zle gumy, pritom problem je na strane FIA, ktora taketo zle pneumatiky chce a vyzaduje. Tu vobec nie je chyba na strane Pirelli.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama