DISKUZE K ČLÁNKU Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy
Současná kritika Pirelli ze strany týmů není fér a podle bývalého pilota Formule 1 Marca Surera odrazuje dodavatele pneumatik od Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Negativní reklama odrazuje dodavatele pneumatik od F1, Surer viní týmy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adam P.
14:02 24.07.2013 46.47.136.XXXsouhlasím se Surerem Já velet Pirelli, tak udělám F1 pápá. Opravdu při způsobu vyjadřování týmů k pneumatikám v posledních letech, to není opravdu o co stát. Ať se pak všichni ohánějí a shánějí nového dodavatele. Navíc podle mě Pirelli odvádí dobrou práci. Možná to není na výbornou, ale zadání splnili takřka stoprocentně. -
Pavel A.
10:37 24.07.2013 88.103.60.XXXsmlouva Týmy musí s Pirelli uzavřít smlouvu. Moc by mě zajímalo, co je tedy náplní té smlouvy, když se nic neplatí, Pirelli určuje směsi na závod a vzhledem k tomu, že jde o monopolního dodejce, jiný možný výběr nemají. Co by se stalo, kdyby některý tým smlouvu neuzavřel?-
Pepan
12:55 24.07.2013 89.24.157.XXXVětšina týmů už s Pirelli smlouvy na příští rok uzavřené má. Teď je na řadě FIA, ale strejcové z vedení této obskurní organizace bůhvíproč to doposud neudělali. Takže může nastat situace, kdy Pirelli zainvestuje do vývoje pneumatik na příští rok nemalé peníze, FIA se rozhodne pro jiného dodavatele a Pirelli bude ve ztrátě a s pošpiněným jménem. Já fakt ty manažery Pirelli nechápu.-
Pavel A.
13:09 24.07.2013 88.103.60.XXXMá otázka zní, co by se stalo, kdyby některý tým smlouvu neuzavřel. A další otázka, co by se stalo, kdyby všechny týmy měly smlouvu a FIA pak zvolila jiného dodavatele? Asi je tam nějaká klauzele, která to řeší, ale tyhle smlouvy jsou naprosto postavené na hlavu a u monopolních dodavatelů nemají smysl...-
Pepan
13:18 24.07.2013 89.24.157.XXXSmlouvu s Pirelli mají uzavřenu ty největší týmy a co se týče těch malých, tak ty si nedovolí smlouvu nepodepsat. Fakt už se čeká jenom na vedení FIA. Jiní dodavatelé se, díky politice FIA, do F1 nehrnou a pokud to FIA podělá, nevím, na čem budou příští rok formulky jezdit.
-
-
-
-
-
Kapor
09:28 24.07.2013 194.160.178.XXXKritika bude pokračovať aj na druhý rok,... lebo je to úplne s testvaním na hlavu. Testuje sa nie s aktuálnymi autami na danú sezónu, ale veteránmi, čo by sa dalo ako tak pretrpieť aj s tým, že sa testovalo za chladného a daždivého počasia a výsledok bol z toho nulový, ale na rok prídu úplne iné autá a ich vlastnosti nik nevie odhadnúť, preto vyvíjať pneumatiky a testovať ich na súčastných je riziko, lebo autá v r. 2014 budú mať celkom iné jazdné vlastnosti a budú využívať iné noanse aerodynamiky, lebo výfukové plyny sa už nadobro v F1 nebudú dať v žiadnom prípade využiť. Čo vymyslia konštruktéri nových áut sa nám môže len snívať, lebo postaviť auto pre r. 2014, okolo pneumatík vyvinutých v tomto roku s úplne novými pohonnými jednotkami s väčšou záťažou ión-lítiových batérií, ktoré musia mať dvojnásobnú kapacitu, na pohon raz tak silného trakčného motora ako v tomto roku a zvýšeným nárokom na chladenie v motorovom priestore, to bude pre konštruktérov poriadna výzva a som zvedavý ako to jednotlivé tímy vyriešia, ak ešte len výrobcovia testujú motory a monokok a ostatné diely sú len v polohe návrhu neodskúšané, čo koniec tohoto a začiatok budúceho roka riadne nahustí a bude to náročné najmä pre malé tímy, ktoré ale už nebudú môcť prísť s minuloročnými autami, ako to urobil Caterham a dokonca aj Williams na začiatku tohoto roku . -
Ferda
08:23 24.07.2013 46.47.176.XXXProč vinit týmy. Ty přece za nic nemůžou. Právě naopak, Pirelli by je mělo velebit za notnou dávku trpělivosti a nesmírnou toleranci.
Investice týmů do vývoje svých vozů aby si s těmi šmejdy rozuměli byly mnohem vyšší, než kdyby si gumy samy kupovaly. A to vůbec neberu v úvahu, kolik financí a úsili týmy vložily do toho, aby postavili rychlý vůz, který nakonec svou rychlost díky šetření gum nebude moci využít.
Je logické, že další výrobci se do F1 nehrnou. Nikdo si přece nechce dělat reklamu tím, že budou vyrábět šmejdy, které se závoděním nemají vůbec nic společného.
Nutnost smlouvy na další roky se už pomalu dostává do kritické fáze a nejspíše by už byla podpsána, kdyby FIA netrvala na svém bláznivém požadavku a stále nechtěla po výrobcích šmejdy. Prostě FIA nechce ztratit svou tvář a nechce přiznat, že že největší chyba je na jejích bedrech.
Doufám, že si FIA konečně uvědomí, že k závodům patří závodní pneumatiky a že své šílené požadavky urychleně přehodnotí.-
anonym
11:41 24.07.2013 213.160.185.XXXTrpezlivosti a nesmiernu toleranciu??? Pirelli ich nema preco velebit.
Ved timy vrieskali ako hystericke, hlavne Red Bull a Mercedes, ze im Pirelli dodava zle gumy, pritom problem je na strane FIA, ktora taketo zle pneumatiky chce a vyzaduje. Tu vobec nie je chyba na strane Pirelli. -
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek