DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone Sauber nepodpoří: "Není jediným týmem, který utrácí více, než má"

Bernie Ecclestone se odmítá podílet na záchraně Sauberu, který se utápí ve finančních problémech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone Sauber nepodpoří: "Není jediným týmem, který utrácí více, než má"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 12.07.2013 10:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    81.90.163.XXX
    Jasně, že utrácí víc než má, protože jinak by nepřežil v F1. Nakonec to dopadne tak, že bude jezdit jen Red Bull a Ferrari, protože mají dost peněz na utrácení. jestli se něco nestane ohledně financování, tak to pro F1 bude konec.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.221.XXX
    Domek z karat sa uz zacina rucat kriza F1. Zopar teamov uz je total v minuse a to tak ze sa nedokazu dostat z cervenych cisel.
    Eclestone si je toho vedomy a preto nemoze pomoct ani jednemu teamu lebo hned by dalo ziadost dalsich 5 na zachranu pred bankrotom

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja sa o Sauber nebojím,... ...lebo Monischa je dostatočne šikovná a skúsená v jednaní s budúcimi partnermi, ktorí by mali do Sauberu vstúpiť. Ja sa obávam najmä o Caterham a Marusia, ktorý budú na tom horšie ako tohoto roku, aj keď pohonné jednotky budú mať špičkové. Je otázne, či budú mať na nákup SW, alebo ľudí v tíme, ktorí ho budú pre tím vyvíjať a zavádzať a tiež, či budú v tíme ľudia zaoberajúci sa aerodynamikou vedieť postaviť konkurencie schopné auto úplne novej koncepcie, ak sa ešte definitívne nerozhodlo, aké budú v r. 2014 pneumatiky, čo je pre aerodynamikov rozhodujúce. 14 Vo veľkých tímoch majú tieto práce na starosti celé silné tímy, preto tam problémy nevidím. Ale aj tak by mala byť už teraz situácia dodávateľa pre r. 2014 jasná aj so špecifikáciou produktov s tým, ake pneumatiky bude tento dodávateľ pre sezónu 2014 vyrábať, aby všetko stihli včas aj malé tímy. 11

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.40.XXX
      ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.103.221.XXX
        vsetko len kecy. ziadny partner nevstupi do krachujuceho teamu bez vysledkov. je kriza sponzori ako potkany utekaju z potapajucej sa lode a nie aby si vyrabali dalsie minusy.
        mozu pocitat jedine s ruskymi spekulantami alebo inymi tunelarmi ktore si za par supov spravia reklamu a polozia to nacisto

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          Na druhou stranu, F1 je prestižní záležitost, úžasné vysílací časy a TV reklama. A pokud je tým v těžkostech, musí si nechat spoustu věcí líbit. Takže se sponzoři určitě zase najdou. A že to budou tuneláři? A kdo z majetných dneska není?
          Spíš se bojím, že Bernie chce přímo několik týmů z F1 úplně odstranit. F1 rozšířil před lety jen pro to, že mu hrozil odchod několika týmů. Teď už nic nehrozí a "slaboši" mu jen ukusují ze společného krajíce. Když odejdou, zbude víc pro silnější týmy. Silný sežere slabého - běžné v našem kapitalistickém světě. Žádné hodnoty nikoho nezajímají, jen zisk.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.103.221.XXX
            ale tu je aj druha strana mince. celosvetova kriza sposobila ze ludia maju ine aj existencne starosti a F1 klesa sledovanost.
            platia hypoteky na doraz a v F1 maju sa pozerat na banky a firmy na reklamach co ich ozobracuju :)
            alebo na svatbu eclestonovej dcerky za 9 milionov eur ?
            trosku to pani premanagovali dobre uz bolo :D

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • eR

            94.113.56.XXX
            Úžasné vysílací časy? V neděli ve 14:00 v Evropě a kolem snídaně v USA?

            Od jara do podzimu je v tuto dobu většina polulace na zahradě, kole, houbách atd. a na TV se dívá minimum lidí. V ČR se v tuto dobu na F1 dívá 400-600 tisíc lidí, což je asi tolik, kolik byla sledovanost filmu Rosamunde Pilcher: Druhá šance, nebo kolik je sledovanost Vylomenin a 2x méně než kolik měla v tomto roce Kriminálka Anděl.

            A nedělejte si iluze, že je to v ostatních Evropských zemích jiné. V USA je to ještě o dost horší a v Asii jsou to jen zlomky toho co v Evropě. F1 rozhodně není pro většinu sponzorů natolik zajímavá, aby ospravedlnila ty desítky milionů vložených Eur. Je třeba si sundat růžové brýle, protože sponzory v USA a Asii F1 moc neláká, arabové, které to zajímá, už F1 sponzorují a pro Evropské firmy je v dnešní době nepřijatelné dávat do formule miliony €, když nezaměstnanost v EU už 5 let roste a většina obyvetelstva EU to vidí jako vyhazování peněz v době, kdy jsou potřeba jinde, což lidi přiměje spíš k bojkotování takové firmy, než k její podpoře. A hlavně vyřešení ekonomických problémů v Evropě je stále v nedohlednu, tudíž firmy vyčkávají až přijde růst. Proč inzerovat, když lidi nekupují, protože se buď bojí o budoucnost nebo nemají co utrácet?

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • PC

              212.47.2.XXX
              to je samozřejmě všechno pravda, ale v neposlední řadě jde práve u sponzoringu i o prestiž. Že sledovanost klesá nikoho z majetných moc nezajímá, když klesá všechno. Vidím to v naší firmě - prémie a platy radikálně šéf ostrouhal, pořád pláče, že má málo, ale stále sponzoruje opičáka v ZOO, různé regionální závody i brněnskou Kometu. A proč? Protože by o něm ostatní podobní mohli říct, že chudne a upadá (a to by nepřežil) a navíc by se na něj radnice dívala škaredě a měl by horší přístup k věřejným zakázkám.
              Tohle všechno je třeba brát v úvahu taky.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.225.XXX
          " ziadny partner nevstupi do krachujuceho teamu bez vysledkov"

          No, naposledny tak Mallya (alespoň dočasně) udržel nad vodou krachující Jordan/Midland/Spyker (a dneska jsou v polovině sezóny před McLarenem) a Mateschitz zachránil Minardi.

          Najdou se i zajímaví sponzoři a partneři.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.103.221.XXX
            vtedy bola ina doba. F1 je globalny biznis a ten ma pred sebou dlhorocnu stratu.

            si trosku nastuduj o kolko penazi prisli investori.

            alebo akcie wiliamsku kolko stratili hodnoty od emisie.

            uz vidis ako sa biju investori :)


            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Třeba Petronas, kterej sype prachy do F1 ve velkým stylu někdy od r. 1995, má za posledních 10 let zhruba trojnásobnou hodnotu akcií 03

              Dá se -někdy- zjistit, kolik některá konkrétní společnost do F1 investovala, ale nikdy nezjistíš kolik se jí vrátilo na reklamě - takže mluvit o nutných ztrátách je, to jsou silácký slova vycucaný z prstu. Kdo je šikovnej, vydělat dokáže.

              K těm akciím Williamsu - na začátku tohoto roku byly zhruba na stejné hodnotě, možná i výš, než v době jejich vydání. - a ti, co nakoupili a prodali ve správnou dobu, mohli vydělat klidně 50% nad úroveň původní investice. Pak přišla mizerná sezóny a jsou zase o 20% níž. Ale nikdo netvrdí, že je to sázka na jistotu. Ukázalo se, že stačí jediná dobrá sezóna, aby se jejich hodnota dostala do plusu

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Je len jasné ak Sauber už uzavrel dohodu,... ...s bankovým domom, ktorý spravuje peniaze Gazpromu, tak Sauber je z blata vonku a netreba mi tu preto nadávať, lebo ja ako aj ostatní majú Petra Saubera radi, lebo je to úctihodný starý pán, ktorý svoj život venoval motoristickému športu a F1 a nik s fanúškov si neželá, aby jeho tím v F1 skončil pre finančné problémy. Všetko to bolo o pneumatikách a po nasadení minuloročných sa situácia o hodne pre ich monoposty zlepšila, preto si myslím, že sa to bude do konca sezóny len vylepšovať. 11

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama