DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků

Mercedes požádalo FIA, aby mu zmírnila trest a umožnila zapojit se do testu mladíků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 10.07.2013 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 24 lidí) 08.07.2013 13:01
Hra na city... Mercedesu stále míň a míň přeji… »
» odin (Hlasovalo 24 lidí) 08.07.2013 14:21
Typická drzost Pro všechny obhájce Mercedeského… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 08.07.2013 13:42
BOZEeee, Mynono co to tu zas "rozohravas… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Kvůli bezpečnosti byly nasazeny staré gumy čili podvod Mercedesu se rázem rozplynul, vydržel na dva závody (Monaco, Silverstone). Ze začátku to vypadalo, že s tím pěkně vy..., ale nakonec se to obrátilo proti nim. Teď viděj že jsou v ř... a kvičej ... V žádném případě nepovolovat!
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      Naštěstí o tom rozhodují lidi, kteří umějí ovládat emoce i mozek :D

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    195.47.24.XXX
    Nechápu že žádají o den testů s mladíky Ať si zase udělají nějaký soukromý test závodních pilotů. Kdyby se to prfláklo, FIA už jim nemá co zakázat. maximálně jim k vánocům nepošle blahopřání.12

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.5.XXX
    Hra na city... Mercedesu stále míň a míň přeji úspěch (omluva jeho fandům), najeli 1000 Km regulérního testování (kdo tvrdí, že ne, tak lže), od té doby vyhráli 2 závody ze 4. V posledním Lewis spadl "až" na strašlivé 5. místo a tady se objevují hlasy ve stylu: "Tak proč jim to nepovolit, zas tolik jim to přece nepomohlo". NE dámy a pánové, tady platí jasná pravidla a ty byly jasně porušena, za mě NEEXISTUJE, že by se Mercedes měl zúčastnit nadcházejících testů! Můžou si říkat, co chtějí, můžou žadonit, můžou hrát na city s nějakou bezpečností... však tu bezpečnost nových pneumatik těch zbývajících 11 týmu otestuje dostatečně, z toho bych neměl strach. Takže znovu opakuji, Mercedes porušil pravidla a dostal nejmenší možný trest (já osobně bych mu dal stop 1000 km - tedy 3 závody), že to jsou takoví analfabeti a ani 1000 Km jim nestačilo k tomu, aby pirrelky dokonale pochopili, to je přece neomlouvá a už vůbec nedává jakési morální právo ještě dále zmírňovat už tolik mírný trest... Mercedes 02

    + 24 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      Analfabeti to nejsou protože za 1000 km na slepých gumách nepochopili gumy, ale že gumy nepochopili za dvě sezóny a mezitím ujeli cca. 80x tolik

      O snížení trestu mají morální právo žádat stejně jako všichni jiní odsouzení :D

      + 7 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.5.XXX
        O tom, jak moc to pro ně byly "slepé" gumy, bych opravdu nerad polemizoval. To ví pouze Mercedes a Pirreli. Že jim ten test výrazně pomohl s pneumanagmentem je neoddiskutovatelné nehledě na poslední závod. Před tímto testem se z první řady propadali na nebodované pozice a klidně dostali i kolo...

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          165.72.200.XXX
          Jak nehledě na poslední závod ? Tam se přece potvrdilo, že stále neumí pracovat s gumami za teplejšího počasí. Monako je hodně specifická trať, která absolutně neprověří tyres managment a v Silverstone bylo poměrně studená trať, která Merglům sedí. Takže se nic nezměnilo min. od Číny loňského roku. Mercedes je schopen vyhrát max. kvalifikaci a závod pouze za specifických podmínek. Jakmile nastanou standartní podmínky tak jsou opět tam kde záda ztrácí slušný název. Když vezmu výkon Rosberga, tak to byla dokonce hodně velká bída i když nakonec nějaké body urval.
          Všimněte si jedné zajimavé věci, v drtivé většině tam kde se daří Lotusu tam se nedaří Merglům a naopak.

          + 5 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.193.24.XXX
          K tomu bych dodal vyjádření Rosberga (...):

          Kauze testu ale nepomohl sám Rosberg, když nejdříve řekl, že všechno řídilo Pirelli a Mercedes nevěděl, co testuje, proto nemohl nic získat. V Montrealu ale pak uvedl něco jiného. "Samozřejmě jsem věděl, jaké jsou jejich nápady a co testují, protože jsem to potřeboval vědět, abych jim mohl říct, co se děje." K informaci, že on i Hamilton testovali v anonymních helmách, se ale vyjádřit nechtěl.
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, ja som za zmiernenie trestu,.. ...pre Mercedes, medvede sú predsa chránené. 18 11

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    To tady bude zase nablito. :-)

    Ale pokud FIA rozšíří testy nad rámec definovaného trestu, tak by bylo na místě, aby se onoho rozšíření Mergl mohl zúčastnit, zvláště pokud se nasadí do dalšího závodu úplně "nové" gumy.
    Doufám, že už všichni včera na vlastní oči viděli, že Mergl nevyřešil všechny problémy jako mávnutím kouzelného proutku, během "Pirelli" testu, o čemž nás někteří ultras snažili přesvědčit, jako o jasné věci.

    + 8 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Od Monaka (včetně) dále bylo naprosto jasné, že Mercedes své problémy z velké části vyřešil a získal nefér výhodu. Podobných plků "doufám, že všichni" nás můžeš ušetřit - vypadá to spíše, že "všem kromě tebe" to dochází.

      + 22 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Přesně tak, snad krom Duncana tady všichni žvanili co si o tom, že Mergl vyřešil problémy v Pirelli testu a psali to jako hotovou věc. Já tvrdil, že jak se trochu ohřeje asfalt tak jsou v závodě skoro tam kde byly, tj. v (i) . Takže si na rozdíl od vás co mi dávali mínusy, můžu smát těm vašim "plkům" Kdyby jste měli aspoň trochu charakteru, tak by jste se uznali, že jste se zmýlili, ale to od vás nečekám.

        + 7 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Od Monaka ? Bože, jak můžeš vědět že vyřešili gumy od Monaka, kde se to poznat nedá, zvláště, pokud byl závod rozdělen defacto na dva ? Sorry hoši, myslel jsem si, že máte trochu více přehledu.

        + 7 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Většinový názor není vždy pravdivý názor. Zvláště když v tomhle případě je to naprosto jasné. Mergly měli vždy problémy když bylo tepleji a jestli jste to včera postřehli, tak moc se toho nezměnilo.

        + 7 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Jak víš, že to bylo teplem, a ne třeba novými jednorázovými specifikacemi gum, tím, že nemohli přehazovat pneu z levé na pravou stranu, nastavovat odklon do větších extrémů nebo něčím jiným, jak tady sebejistě tvrdíš a všechny obviňuješ?

          + 14 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mynona

            165.72.200.XXX
            Já jsem netvrdil, že mají gumy vyřešené, to vy, tak nevím proč mám na tuhle otázku odpovídat. Otáčet gumy přece nemohli ani ostatní ? Tlaky a odklony taky, tak proč by to mělo brát jen Merglům, když to podle vás vyřešili v testu ? Copak to podobně nemohli řešit i ostatní ?

            + 5 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              "Já jsem netvrdil, že mají gumy vyřešené, to vy, tak nevím proč mám na tuhle otázku odpovídat. "
              Já netvrdím, žes to tvrdil, proč ta zbytečná věta? Odpovídat na ní máš proto, že jsem se tě na ní ptal. Když tady něco pustíš, tak bys sis za tím taky měl stát a umět to obhájit, takže proč to dotčení? Když se tady někdo ostatních lidí něco zeptá, tak bez zbytečných cavyků odpoví.

              "Otáčet gumy přece nemohli ani ostatní ? Tlaky a odklony taky, tak proč by to mělo brát jen Merglům, když to podle vás vyřešili v testu ? Copak to podobně nemohli řešit i ostatní ?"
              Nikdo netvrdí, že by to mělo brát jen Merglům. Ostatní taky prohazovat směrové gumy nemohli, jenže Mercedes měl na tom postavený svůj pneu-management a nejvíce z toho těžil - proto jej to logicky taky nejvíce postihlo (ostatně to přiznal i sám Brawn).

              Netvrdím, že v tom nehrálo svou roli, ale tvrdit tady, že Mercedes testem nic nezískal, to je úplna hovadina, kterou popíráš jenom ty. Nediv se, že máš tolik mínusů.

              + 10 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Proč bych měl odpovídat na hypotézu, kterou jsem si nevymyslel ? Většina tvých klikařů považuje vítězství v Monaku a Silverstone za nezvratný důkaz o tom, že Mergl testem vyřešil problém s managmentem pneumatik. Nikdo z nic nebere do úvahy specifika trati a podmínek za kterých se dané závody jeli. Gumy v Německu jim měli jít na ruku, neboť výsledkem měla být nižší provozní teplota gum, což byl průvodní jev onoho problému. Nicméně se stal pravý opak a Mergl spolu s FI utrpěl za vyšších teplot tratě největší problém. Pokud měl Mergl dík nelegálnímu testu hypoteticky výhodu ve znalosti chování různých specifikací připravovaných pneumatik, což byl hlavní program onoho testu, tak proč byl výsledkem pravý opak ? Ano byl zde zákaz prohazování gum, což týmy využívali, hlavně z důvodu rozložení opotřebení již použitých gum, než by to samo o sobě bylo výkonnější řešení. Ale to znevýhodnilo všechny, kteří si takto pomáhali a pochybuji že třeba u RBR to bylo jinak. Tlaky gum měli u Merglu v mezích doporučení Pirelli už před tím dle vyjádření Brawna a neshledali v podhuštěných gumách žádnou výhodu. A co se týče odklonů, tak by "extremní" odklon logicky ničil gumy více, tak pochybuji, že by to byla hlavní zbraň Merglu o kterou díky kontrole přišla. Zvláště když větší odklon způsobuje větší lokální zatížení gumy a tím i větší zahřívání dané části a větší opotřebení, což je zásadní problém právě u Merglu. A větší odklony jsou určitě účinnější na tratích s rychlejšími zatáčkami a tou určitě Nurburgring v porovnání ze Silverstone není. Z toho všeho plyne pro mě jediné, Mergl stále nedokáže pracovat s gumami za stnadrtních a teplejších podmínek, takže žádnou zásadním změnu po nelegálním testu v tomto směru nevidím.

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              to je ten ..., který tvrdil, že nelze zvolit extrémní hodnoty odklonu u zadních kol, že? 12
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Dokážete slušně diskutovat s lidmi jiného názoru ?
                Já netvrdím, že nelze zvolit extremní nastavení odklonu zadních kol, já jen tvrdím, že na nich pak nelze zásadně profitovat :D Ale pokud považujete rozdíl 0.1 stupně za extrém pak máte pravdu.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama