DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků
Mercedes požádalo FIA, aby mu zmírnila trest a umožnila zapojit se do testu mladíků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Slimák
13:20 08.07.2013 194.213.42.XXXKvůli bezpečnosti byly nasazeny staré gumy čili podvod Mercedesu se rázem rozplynul, vydržel na dva závody (Monaco, Silverstone). Ze začátku to vypadalo, že s tím pěkně vy..., ale nakonec se to obrátilo proti nim. Teď viděj že jsou v ř... a kvičej ... V žádném případě nepovolovat!
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Adi
13:01 08.07.2013 81.19.5.XXXHra na city... Mercedesu stále míň a míň přeji úspěch (omluva jeho fandům), najeli 1000 Km regulérního testování (kdo tvrdí, že ne, tak lže), od té doby vyhráli 2 závody ze 4. V posledním Lewis spadl "až" na strašlivé 5. místo a tady se objevují hlasy ve stylu: "Tak proč jim to nepovolit, zas tolik jim to přece nepomohlo". NE dámy a pánové, tady platí jasná pravidla a ty byly jasně porušena, za mě NEEXISTUJE, že by se Mercedes měl zúčastnit nadcházejících testů! Můžou si říkat, co chtějí, můžou žadonit, můžou hrát na city s nějakou bezpečností... však tu bezpečnost nových pneumatik těch zbývajících 11 týmu otestuje dostatečně, z toho bych neměl strach. Takže znovu opakuji, Mercedes porušil pravidla a dostal nejmenší možný trest (já osobně bych mu dal stop 1000 km - tedy 3 závody), že to jsou takoví analfabeti a ani 1000 Km jim nestačilo k tomu, aby pirrelky dokonale pochopili, to je přece neomlouvá a už vůbec nedává jakési morální právo ještě dále zmírňovat už tolik mírný trest... Mercedes-
-
Adi
13:18 08.07.2013 81.19.5.XXXO tom, jak moc to pro ně byly "slepé" gumy, bych opravdu nerad polemizoval. To ví pouze Mercedes a Pirreli. Že jim ten test výrazně pomohl s pneumanagmentem je neoddiskutovatelné nehledě na poslední závod. Před tímto testem se z první řady propadali na nebodované pozice a klidně dostali i kolo...-
Mynona
13:32 08.07.2013 165.72.200.XXXJak nehledě na poslední závod ? Tam se přece potvrdilo, že stále neumí pracovat s gumami za teplejšího počasí. Monako je hodně specifická trať, která absolutně neprověří tyres managment a v Silverstone bylo poměrně studená trať, která Merglům sedí. Takže se nic nezměnilo min. od Číny loňského roku. Mercedes je schopen vyhrát max. kvalifikaci a závod pouze za specifických podmínek. Jakmile nastanou standartní podmínky tak jsou opět tam kde záda ztrácí slušný název. Když vezmu výkon Rosberga, tak to byla dokonce hodně velká bída i když nakonec nějaké body urval.
Všimněte si jedné zajimavé věci, v drtivé většině tam kde se daří Lotusu tam se nedaří Merglům a naopak. -
anonym
13:35 08.07.2013 85.193.24.XXXK tomu bych dodal vyjádření Rosberga (...):
Kauze testu ale nepomohl sám Rosberg, když nejdříve řekl, že všechno řídilo Pirelli a Mercedes nevěděl, co testuje, proto nemohl nic získat. V Montrealu ale pak uvedl něco jiného. "Samozřejmě jsem věděl, jaké jsou jejich nápady a co testují, protože jsem to potřeboval vědět, abych jim mohl říct, co se děje." K informaci, že on i Hamilton testovali v anonymních helmách, se ale vyjádřit nechtěl.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
Mynona
12:21 08.07.2013 165.72.200.XXXTo tady bude zase nablito. :-)
Ale pokud FIA rozšíří testy nad rámec definovaného trestu, tak by bylo na místě, aby se onoho rozšíření Mergl mohl zúčastnit, zvláště pokud se nasadí do dalšího závodu úplně "nové" gumy.
Doufám, že už všichni včera na vlastní oči viděli, že Mergl nevyřešil všechny problémy jako mávnutím kouzelného proutku, během "Pirelli" testu, o čemž nás někteří ultras snažili přesvědčit, jako o jasné věci.-
-
Mynona
12:37 08.07.2013 165.72.200.XXXPřesně tak, snad krom Duncana tady všichni žvanili co si o tom, že Mergl vyřešil problémy v Pirelli testu a psali to jako hotovou věc. Já tvrdil, že jak se trochu ohřeje asfalt tak jsou v závodě skoro tam kde byly, tj. v (i) . Takže si na rozdíl od vás co mi dávali mínusy, můžu smát těm vašim "plkům" Kdyby jste měli aspoň trochu charakteru, tak by jste se uznali, že jste se zmýlili, ale to od vás nečekám. -
-
-
Mynona
13:15 08.07.2013 165.72.200.XXXJá jsem netvrdil, že mají gumy vyřešené, to vy, tak nevím proč mám na tuhle otázku odpovídat. Otáčet gumy přece nemohli ani ostatní ? Tlaky a odklony taky, tak proč by to mělo brát jen Merglům, když to podle vás vyřešili v testu ? Copak to podobně nemohli řešit i ostatní ?-
XR
14:02 08.07.2013 109.81.245.XXX"Já jsem netvrdil, že mají gumy vyřešené, to vy, tak nevím proč mám na tuhle otázku odpovídat. "
Já netvrdím, žes to tvrdil, proč ta zbytečná věta? Odpovídat na ní máš proto, že jsem se tě na ní ptal. Když tady něco pustíš, tak bys sis za tím taky měl stát a umět to obhájit, takže proč to dotčení? Když se tady někdo ostatních lidí něco zeptá, tak bez zbytečných cavyků odpoví.
"Otáčet gumy přece nemohli ani ostatní ? Tlaky a odklony taky, tak proč by to mělo brát jen Merglům, když to podle vás vyřešili v testu ? Copak to podobně nemohli řešit i ostatní ?"
Nikdo netvrdí, že by to mělo brát jen Merglům. Ostatní taky prohazovat směrové gumy nemohli, jenže Mercedes měl na tom postavený svůj pneu-management a nejvíce z toho těžil - proto jej to logicky taky nejvíce postihlo (ostatně to přiznal i sám Brawn).
Netvrdím, že v tom nehrálo svou roli, ale tvrdit tady, že Mercedes testem nic nezískal, to je úplna hovadina, kterou popíráš jenom ty. Nediv se, že máš tolik mínusů.-
Mynona
15:27 08.07.2013 165.72.200.XXXProč bych měl odpovídat na hypotézu, kterou jsem si nevymyslel ? Většina tvých klikařů považuje vítězství v Monaku a Silverstone za nezvratný důkaz o tom, že Mergl testem vyřešil problém s managmentem pneumatik. Nikdo z nic nebere do úvahy specifika trati a podmínek za kterých se dané závody jeli. Gumy v Německu jim měli jít na ruku, neboť výsledkem měla být nižší provozní teplota gum, což byl průvodní jev onoho problému. Nicméně se stal pravý opak a Mergl spolu s FI utrpěl za vyšších teplot tratě největší problém. Pokud měl Mergl dík nelegálnímu testu hypoteticky výhodu ve znalosti chování různých specifikací připravovaných pneumatik, což byl hlavní program onoho testu, tak proč byl výsledkem pravý opak ? Ano byl zde zákaz prohazování gum, což týmy využívali, hlavně z důvodu rozložení opotřebení již použitých gum, než by to samo o sobě bylo výkonnější řešení. Ale to znevýhodnilo všechny, kteří si takto pomáhali a pochybuji že třeba u RBR to bylo jinak. Tlaky gum měli u Merglu v mezích doporučení Pirelli už před tím dle vyjádření Brawna a neshledali v podhuštěných gumách žádnou výhodu. A co se týče odklonů, tak by "extremní" odklon logicky ničil gumy více, tak pochybuji, že by to byla hlavní zbraň Merglu o kterou díky kontrole přišla. Zvláště když větší odklon způsobuje větší lokální zatížení gumy a tím i větší zahřívání dané části a větší opotřebení, což je zásadní problém právě u Merglu. A větší odklony jsou určitě účinnější na tratích s rychlejšími zatáčkami a tou určitě Nurburgring v porovnání ze Silverstone není. Z toho všeho plyne pro mě jediné, Mergl stále nedokáže pracovat s gumami za stnadrtních a teplejších podmínek, takže žádnou zásadním změnu po nelegálním testu v tomto směru nevidím.
-
-
-
Mynona
15:33 08.07.2013 165.72.200.XXXDokážete slušně diskutovat s lidmi jiného názoru ?
Já netvrdím, že nelze zvolit extremní nastavení odklonu zadních kol, já jen tvrdím, že na nich pak nelze zásadně profitovat :D Ale pokud považujete rozdíl 0.1 stupně za extrém pak máte pravdu.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek