DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků

Mercedes požádalo FIA, aby mu zmírnila trest a umožnila zapojit se do testu mladíků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 10.07.2013 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 24 lidí) 08.07.2013 13:01
Hra na city... Mercedesu stále míň a míň přeji… »
» odin (Hlasovalo 24 lidí) 08.07.2013 14:21
Typická drzost Pro všechny obhájce Mercedeského… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 08.07.2013 13:42
BOZEeee, Mynono co to tu zas "rozohravas… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A v čem FIA ohrožuje životy jezdců? Kdo jim brání závodit tak, aby jeli na limitu a ne za ním?

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    ... Mám Mercedes rád, ale Brawna nemůžu vystát, měl by šupat pryč ... a jestli ne, tak doufam, že tam Hamilton dlouho nevydrží ... Zasloužil by si Ferrari nebo Redbull, ale kdo ví, jak to bude příští rok vypadat :)

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    Tak to je fakt síla, ten Mercedes a lidé kolem něj snad neznají stud. Nic bych jim nezmírnil, protože jejich trest je mírný naopak bych ještě přitvrdil. Podvádějí, obcházejí pravidla jednají protiprávně a ještě vyskakují, to je už moc!

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      To by bylo zajímavé, kdyby jejich žádost o den testování v Silverstone FIA znovu přezkoumala a sebrala jim třeba všechny body do VC Španělska s tím, že trest předtím opravdu nebyl adekvátní. 12

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        To by jim, byť soukromě, nesměl říkat závodní šéf FIA, že si takový test dokáže představit. To je jako přijít za generálním ředitelm firmy a zeptat se ho zda si můžete jít v pracovní době zaběhat a pak dostat padáka, protože ředitel není kompetentí o tom rozhodovat. Chyba byla podle mě na třech stranách. FIA zastoupená závodním šéfem CH.Whitingem, který neměl vůbec odpovídat na dotaz o legálnosti testu, pokud k tomu není kompetentní, Pirelli, která byla iniciátorem a organizátorem testu a která měla zajistit informovanost a plnou legálnost testu. Samozřejmě je vina i na straně Merglu, který neměl hrát tichého brouka ale ověřit i zajistit transparentnost testu. Nicméně je mi jasné, že by takový test ostatní neschválili, přitom by se všeobecného transparentního testování vývojových pneumatik účastnit nechtěli. I když tady trochu podsouvám, nicméně na nářky Pirelli o absenci testu na současných vozech a problémy s letošními gumami nikdo do té doby neslyšel. A kdo z nás ví, jestli je test na vývojových gumách prospěšnější než dané prostředky a čas strávit třeba v aero-tunelu ?

        + 6 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          195.47.24.XXX
          Závodní šéf FIA si soukromě může říkat co chce. Pokud není jeho vyjádření podpořeno razítkem FIA, jedná se pouze o jeho soukromý názor, který nic neznamená.

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Typická drzost Pro všechny obhájce Mercedeského podvodu bych rád připomenul:
    Nebyl to náhodou Mercedes, kdo porušil pravidla a kdo byl v té komedii uznán vinným?
    Nebyl to Mercedes, kdo si sám v té komedii navrhl trest "Napomenutí a zákaz účasti v Silverstonském testu?"
    Pro všechny slušné lidi to znělo jako výsměch.
    A najednou má tenhle Mercedes tu drzost žádat zmírnění vlastními lidmi navrženého (ne)trestu?
    To je vrchol. Šmejd zůstane šmejdem; gauner, gaunerem; a podvodník podvodníkem. Jak jsem už několikrát napsal, podobnost se Schumacherovskými podvody roku 1994 je až nápadně přesná. Tehdá se také vydávaly tresty-netresty, které se ještě zmírňovaly. Když schází schopnosti dostat se na vrchol, musí nastoupit podvody. To platilo tehdá a platí i dnes.
    A pak spoustě slušným lidem, kteří si tu dobu už nevybavují, připadám jako paranoik postižený stihomamem Schumachera. To tedy nejsem, jen nesnáším podvody ani v případě Schumiho, ani v případě Merglu a ani v případě kohokoliv jiného. A Mergl se tímto definitivně zařadil na černou listinu.02

    + 24 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      195.47.24.XXX
      Jaká drzost? Prostě zkoušejí, jestli si nechají FIA a ostatní týmy kálet na hlavu.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        12 03 To nemusejí zkoušet. Povím ti to naprosto přesně. Nechaj.
        Scénář je jasně dán. A jak jsem napsal hned po provalení toho Barcelonského podvodu, FIA a mocní v F1 potřebovali Mercedes vytáhnout výš, tak jej prostě vytáhli. Trest-netrest byl toho důkazem a zmírnění bude následovat. Lidé, kteří si nedělají iluze o čistotě způsobů v F1, to moc dobře chápou. A tak nám nezbývá, než alespoň bojovat s podvodníky o možnost nazývat jejich jednání pravým jménem - PODVOD.
        A jestli sis všiml, lidí, kteří sdílejí tu Mercedeskou drzost a obdivují, či se stotožňují s podvody, je celkem dost. I nu obraz společnosti.02

        + 14 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          195.47.24.XXX
          Já si myslím že tentokrát jim to neprojde. Už k minulému verdiktu se hodně kriticky vyjadřoval RB a ten je kapitálově silnější než celý Meďour. No a protože peníze hýbou světem, tak ty si FIA nebude chtít rozházet a proto ten návrh zamítne.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • prcák

      212.109.191.XXX
      no nevím,ale v sezóně 94 Schumachera 2x diskvalifikovali a navíc měl zákaz startu ve 2 závodech...a nikdo mu tyto tresty neprominul....takovýto trst by byl v dnešní F1 nepředstavitelný

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        To máš sice pravdu a dokonce souhlasím i s tím, že něco takového je dnes nemyslitelné. Ale už neříkáš, že trest za nerespektování černé vlajky mu byl stále odkládán (cca dva měsíce) a až když si všichni mysleli, že už ho nikdo nemůže ohrozit( vedl s 76-ti body před Hillem 45b.), mu byl teprve udělen. V té době zbývalo do konce 6 GP a za vítězství se dávalo 9.bodů. Náskok měl 31 bodů.
        Za nelegální používání systému kontroly trakce jemu, ani Benettonu nikdo nic neudělal. A to s tím jezdil půlku sezóny, než se to komisaři odhodlali vyšetřovat. A když už konečně začala FIA něco dělat, vyhodili zaměstnanci Benettonu komisaře z garáží. Než si sehnali souhlas vedení sáje, byl systém odstraněn. A v autě zbyl jen maskovaný software k ovládání systému. Nepřímý důkaz, který zametli pod koberec. Schumi s Flaviem a Rossem (tři nejčestnější z čestných v F1) dali čestné slovo, že nic takového nepoužívali.18 A jelo se dál.02
        No a události v posledním závodě netřeba rozebírat.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • prcák

          212.109.191.XXX
          tak ani Hill nebyl bůhvíjaký andílek,ale na jeho "čisté" manévry si už nikdo nevzpomene

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Máš naprostou pravdu, že i Hill dokázal dokázal způsobit incidenty právě se Schumacherem (např. v GP Anglie a Itálie 1995). Což mu zase Schumi vrátil v roce 1997. V případě "účtů" těchto dvou bych řekl, že jsou vyrovnané. Otázkou ale zůstává. Staly by se následné incidenty, kdyby nebylo Adelaide 1994? Nebyly následné události jakousi "mstou", nebo "souboji se shozenými rukavicemi"? Nevím, jak ty, ale mě když někdo podrazí, (ublíží) tak si na něho už vždycky dávám pozor a bojuji s ním "jeho zbraněmi". Tak že celkem Hilla chápu.
            Ale tady nejde o vyčítání Schumacherovi, nebo Hillovi jejich prohřešky. Tady jde o postoj FIA a komisařů F1, k těmto incidentům. Já jsem přesvědčen, že kdyby byly všechny tyto prasárny po zásluze potrestány, k dalším by ani nedocházelo.03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        89.29.72.XXX
        A Grosjean, znáš? 04

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          212.109.191.XXX
          tak ten jeho trest je v porovnání se Schumacherovym úsměvný

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Pravdu díž, Schumacher si zasloužil mnohem tvrdší za ty čuňárny.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    test mladíků Mercedes má právo požadovat snížení trestu. Ano byli odsouzení a dostali trest, ale ten zněl...že mají zákaz testovat na testu mladíků. Ale FIA ten test změnila po tomto rozsudku na úplně jiný test. Kde můžou jezdit i závodní piloti, takže Mercedes cítí oprávněnou šanci vydolovat alespoň jeden den. Ale celkově je tato sezona jen blamáž s gumama....Pirelli by se mělo raději samo stáhnout, tohle co se poslední roky děje je hnus.....

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Proč by se mělo stahovat, když dodává kvalitní gumy, které konečně zabily nudu v F1? Kvůli tomu, že týmy nerespektovaly jejich doporučení? Nebo kvůli tomu, že se Mercedes rozhodl podvádět?

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      Pohoda, ale este jedna info - Mercedes (oficialne) akceptoval, ze nebude "pripusteny" (vies, ako "zivocisnej vyrobe") ani k "zmenenym" testom... 03

      Preto to divadlo.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama