DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků
Mercedes požádalo FIA, aby mu zmírnila trest a umožnila zapojit se do testu mladíků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes chce zmírnit trest, žádá FIA o den testování v nadcházejícím testu mladíků
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mynona
15:53 08.07.2013 165.72.200.XXXTo by jim, byť soukromě, nesměl říkat závodní šéf FIA, že si takový test dokáže představit. To je jako přijít za generálním ředitelm firmy a zeptat se ho zda si můžete jít v pracovní době zaběhat a pak dostat padáka, protože ředitel není kompetentí o tom rozhodovat. Chyba byla podle mě na třech stranách. FIA zastoupená závodním šéfem CH.Whitingem, který neměl vůbec odpovídat na dotaz o legálnosti testu, pokud k tomu není kompetentní, Pirelli, která byla iniciátorem a organizátorem testu a která měla zajistit informovanost a plnou legálnost testu. Samozřejmě je vina i na straně Merglu, který neměl hrát tichého brouka ale ověřit i zajistit transparentnost testu. Nicméně je mi jasné, že by takový test ostatní neschválili, přitom by se všeobecného transparentního testování vývojových pneumatik účastnit nechtěli. I když tady trochu podsouvám, nicméně na nářky Pirelli o absenci testu na současných vozech a problémy s letošními gumami nikdo do té doby neslyšel. A kdo z nás ví, jestli je test na vývojových gumách prospěšnější než dané prostředky a čas strávit třeba v aero-tunelu ?
-
-
-
odin
14:21 08.07.2013 77.240.96.XXXTypická drzost Pro všechny obhájce Mercedeského podvodu bych rád připomenul:
Nebyl to náhodou Mercedes, kdo porušil pravidla a kdo byl v té komedii uznán vinným?
Nebyl to Mercedes, kdo si sám v té komedii navrhl trest "Napomenutí a zákaz účasti v Silverstonském testu?"
Pro všechny slušné lidi to znělo jako výsměch.
A najednou má tenhle Mercedes tu drzost žádat zmírnění vlastními lidmi navrženého (ne)trestu?
To je vrchol. Šmejd zůstane šmejdem; gauner, gaunerem; a podvodník podvodníkem. Jak jsem už několikrát napsal, podobnost se Schumacherovskými podvody roku 1994 je až nápadně přesná. Tehdá se také vydávaly tresty-netresty, které se ještě zmírňovaly. Když schází schopnosti dostat se na vrchol, musí nastoupit podvody. To platilo tehdá a platí i dnes.
A pak spoustě slušným lidem, kteří si tu dobu už nevybavují, připadám jako paranoik postižený stihomamem Schumachera. To tedy nejsem, jen nesnáším podvody ani v případě Schumiho, ani v případě Merglu a ani v případě kohokoliv jiného. A Mergl se tímto definitivně zařadil na černou listinu.-
-
odin
15:02 08.07.2013 77.240.96.XXXTo nemusejí zkoušet. Povím ti to naprosto přesně. Nechaj.
Scénář je jasně dán. A jak jsem napsal hned po provalení toho Barcelonského podvodu, FIA a mocní v F1 potřebovali Mercedes vytáhnout výš, tak jej prostě vytáhli. Trest-netrest byl toho důkazem a zmírnění bude následovat. Lidé, kteří si nedělají iluze o čistotě způsobů v F1, to moc dobře chápou. A tak nám nezbývá, než alespoň bojovat s podvodníky o možnost nazývat jejich jednání pravým jménem - PODVOD.
A jestli sis všiml, lidí, kteří sdílejí tu Mercedeskou drzost a obdivují, či se stotožňují s podvody, je celkem dost. I nu obraz společnosti.
-
-
-
odin
20:49 08.07.2013 77.240.96.XXXTo máš sice pravdu a dokonce souhlasím i s tím, že něco takového je dnes nemyslitelné. Ale už neříkáš, že trest za nerespektování černé vlajky mu byl stále odkládán (cca dva měsíce) a až když si všichni mysleli, že už ho nikdo nemůže ohrozit( vedl s 76-ti body před Hillem 45b.), mu byl teprve udělen. V té době zbývalo do konce 6 GP a za vítězství se dávalo 9.bodů. Náskok měl 31 bodů.
Za nelegální používání systému kontroly trakce jemu, ani Benettonu nikdo nic neudělal. A to s tím jezdil půlku sezóny, než se to komisaři odhodlali vyšetřovat. A když už konečně začala FIA něco dělat, vyhodili zaměstnanci Benettonu komisaře z garáží. Než si sehnali souhlas vedení sáje, byl systém odstraněn. A v autě zbyl jen maskovaný software k ovládání systému. Nepřímý důkaz, který zametli pod koberec. Schumi s Flaviem a Rossem (tři nejčestnější z čestných v F1) dali čestné slovo, že nic takového nepoužívali. A jelo se dál.
No a události v posledním závodě netřeba rozebírat.-
-
odin
08:14 09.07.2013 77.240.96.XXXMáš naprostou pravdu, že i Hill dokázal dokázal způsobit incidenty právě se Schumacherem (např. v GP Anglie a Itálie 1995). Což mu zase Schumi vrátil v roce 1997. V případě "účtů" těchto dvou bych řekl, že jsou vyrovnané. Otázkou ale zůstává. Staly by se následné incidenty, kdyby nebylo Adelaide 1994? Nebyly následné události jakousi "mstou", nebo "souboji se shozenými rukavicemi"? Nevím, jak ty, ale mě když někdo podrazí, (ublíží) tak si na něho už vždycky dávám pozor a bojuji s ním "jeho zbraněmi". Tak že celkem Hilla chápu.
Ale tady nejde o vyčítání Schumacherovi, nebo Hillovi jejich prohřešky. Tady jde o postoj FIA a komisařů F1, k těmto incidentům. Já jsem přesvědčen, že kdyby byly všechny tyto prasárny po zásluze potrestány, k dalším by ani nedocházelo.
-
-
-
-
-
-
-
Hr3bec
14:11 08.07.2013 85.135.106.XXXtest mladíků Mercedes má právo požadovat snížení trestu. Ano byli odsouzení a dostali trest, ale ten zněl...že mají zákaz testovat na testu mladíků. Ale FIA ten test změnila po tomto rozsudku na úplně jiný test. Kde můžou jezdit i závodní piloti, takže Mercedes cítí oprávněnou šanci vydolovat alespoň jeden den. Ale celkově je tato sezona jen blamáž s gumama....Pirelli by se mělo raději samo stáhnout, tohle co se poslední roky děje je hnus.....
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek