DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Velké Británie: Spiknutí černého zlata

Silverstone je pro fanoušky motoristického sportu totéž, co pro fotbalisty pražský Eden či madridský Santiago Bernabéu. Jméno se hodí na vývěsní štít tradic, ale jeho tvář se postupně mění a stírá ona místa, která z něj vytvořila legendu. To ale neznamená, že se tu nadále nejezdí rychle a že by tu chyběla patřičná divácká kulisa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE - GP Velké Británie: Spiknutí černého zlata

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 04.07.2013 10:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2013 08:27
Já mám pocit, že komentátoři jedou v duchu Novy… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 03.07.2013 09:09
Asi tuším, co jsi chtěl říci tím zastáním se… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2013 08:35
Víte, já beru to že Richtr pro F1 žije, ale to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza65

    46.167.201.XXX
    70 léta To RoBertino: nesouvisí to s tímto závodem, jen jsem před nějakou dobou ještě na původním konkurenčním serveru zaregistroval Váš záměr sepsat obsáhlejší stať o F1 v 70. letech. Vzhledem k tomu, že je to i moje nejoblíbenější období F1 (možná je to tím, že jsem v tomto období coby dítě a puberťák s F1 začínal), chtěl bych se zeptat, jestli je to ještě aktuální. Díky..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Zdravím, Honzo.
      Záměr nejenže trvá, ale je prakticky v poslední fázi před dokončením, tedy opravdu akutální. To znamená, že by šlo o materiál sezónu po sezóně a závod po závodu. Má to ale dvě drobné vady - tou první je věc v dnešní době běžná a obvyklá: kdo by to vydal. Existují nějaké eventuality, ale na ty je ještě příliš brzo. Druhou je rozsah, protože by to vydalo na cca 10 knih o cca 150 - 250 stranách. Nicméně vzdávat se je nesmysl, určitě s tím něco v budoucnu provedu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.227.XXX
        Budu stát ve frontě :-)
        Nad papírovými knihami bych zajásal, ale pokud by třeba došlo jen na pdf vydání, koupil bych i to.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    178.255.168.XXX
    Opět kvalitní článek!!!!01
    A co se týče komentování na TV Nova-To už dávno nesleduji.To nesmyslné tlachání o ničem na úkor závodu.
    Nemám možnost sledovat angl.Sky,ale za to mám BBC!
    Vřele doporučuji poslechnout si Bena Edwardse!
    11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    81.30.248.XXX
    Komentátoři novy Nova by měla pana Richtra vyměnít co nejdřív, jeho rádoby vtipné komentáře a průpovídky za každou cenu jsou hrozné a jízlivé poznámky k některým pilotům nevyznívyjí nestranně jak se pan Richter snaží prezentovat sám sebe. O přebreptech a špatných informacích již bylo napsáno mnoho. Možná by se měl držet pravidla, že méně může znamenat více......Dělat ze závodu F1 hokejový zápas není potřeba a sledovat přenos s vypnutým zvukem taky nebude to nejlepší. Honza

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno tento okruh má úžasnú tradíciu,... ...a veľmi by som sa divil, ak by sa tu okrem F1 nekonali aj ďalšie motoristické podujatia. Je výborný po každej stránke a a vždy sú tu zaujímavé preteky, výborný fanúšikovia, bohatá návštevnosť a tiež zázemie s infraštruktúrov. 01

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.226.XXX
    ... Hezkej text.

    ad moderátoři a historie: buď mají mít precizně nachystané podklady, nebo v hlavě databanku jak (tuším) Karun Chandhok, anebo se na tenhle terén vůbec nepouštět, protože ze sebe tak akorát dělají voly. To už jsem -možná- schopen odpustit přebrept v komentování aktuálního děje, kdy se toho občas může odehrávat moc a moderátor to třeba nepobere (i když jsou tam dva, mohou si to rozdělit a -pravda- Grosjean na Grosjeana by fakt útočit neměl, taky mi to trhlo ušima)

    ad zajímavosti: ještě bych zmínil hned 7 pilotů (ve strojích 4 různých značek) s nejrychlejším kolem závodu v r. 1954

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Parádní článek, děkuju RoBertino 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    89.24.23.XXX
    článek RoBertino super čtení se spoustou zajímavostí.Na některý věci člověk za roky uplně zapomene, tak se u historie vždycky trochu pousměju.
    Máš i velice objektivní náhled na dění v závodě a navíc čtivá forma,takže opravdu super.

    Jen bych se trochu zastal komentátorů.Sleduju i hokej a fotbal a někteří komentátoři dávají přednost komentáři v širších souvislostech proto,že divák prostě vidí to, co je na obrazovce.Mám pocit,že to dělají tímto způsobem.Máš pravdu,že informace třeba z historie by mely být na 100% a nekdy mají opravdu hlášky, na druhou stranu mám pocit,že Tomáš pro F1 žije a tak by to mělo být.

    A kdo zažil na Nově dvojici Poulíček-Tittelbach komentující fotbal,jistě mi dá za pravdu, že to je snad nejvíc. 04

    P.S.Pro celou redakci - začne nám nová turbo éra, nebyl by nějaký seriál o pilotech a autech z její historie.Byla to fascinující doba a mohlo by to trochu přiblížit historii těm mladším generacím.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      83.208.82.XXX
      Komentátoři a pan Pecháček Já rozhodně nechci nijak extra shazovat práci dvojice Richtr/Fabry, ale přeci jenom stejně jako nikdo nemůže považovat MS v hokeji či fotbale za bulvár, nejde to ani u F1. Chápu, že chtějí být asi podle značně ošoupaného mustru poněkud žoviálnější, ale jak se tu píše, nemělo by to být na úkor odpovídajících a hlavně správných informací. To nechme na skvosty typu Superstar nebo VyValení.
      Co se pana Pecháčka týče, věnoval jsem mu ještě na starém serveru vlastní vzpomínku po jeho úmrtí a velice milé bylo, že ač jsem ho nechválil od začátku do konce, přišlo mi poděkování od jeho syna, což byl jeden z nejkrásnějších mailů, který mi kdy přišel. Někdo mi třeba řekne, že doba jde dál a chci srovnávat nesrovnatelné, já bych jen dodal, že kvalita by se měla prosadit vždy a v každé době bez ohledu na zrovna probíhající módní tendence.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Víte, já beru to že Richtr pro F1 žije, ale to ještě neznamená, že svoji práci dělá dobře. Možná jsem zmlsaný internetem, kde F1 sleduji. Mám tak možnost porovnání a když vidím D. Hilla nebo M. Brundla jak komentují průběh přípravy závodu, tak z toho Richtr nevychází zrovna lichotivě. Ale je to pouze můj názor, možná hodně něčím ovlivněný a tudíž ne zrovna objektivní.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Asi tuším, co jsi chtěl říci tím zastáním se komentátorů Novy. Klidně ať si blafou mimo dění na obrazovce (informovaní diváci se z TV obrazovky orientují i bez stupidních komentářů Richtera). Ale když už se odváží mluvit "k věci", měly by být informace přesné. A jak píše RoBertino, nikdo nejsme neomylný, ale tolik nesmyslů, kolik jich dokáže vypotit Tomyš za jeden víkend, nenadělá nikdo z nás za měsíc.
      Jinak ti musím malinko odporovat: nejvíc byl komentář zmíněných pánů Poulíčka s Tittelbachem při MS v hokeji. Tehdá si stále pletli Švédsko s Finskem, Norskem i Dánskem a USA s Kanadou a do konce mistrovství nezjistili, kdo s kým vlastně hrál.
      Za P.S. 01 , ale myslím si, že se tu jistě něco objeví v časech "okurkové sezóny"03

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.9.XXX
        No asi tak jsem to myslel.Jinak souhlasím,že by měli kluci zamakat na vstupních informacích, které předávají.Musí být přesné a pravdivé.Tušim,že třeba říkali že byl Perez v Montrealu minulý rok druhý a mám pocit že byl třetí za Grosjeanem.To je neomluvitelné.Zvlášt s ohlédnutím např.na zdejší forum, kde jsou Vaše znalosti někdy neuvěřitelné a přitom bych se vsadil že příspěvky jsou psané na ostro a ne po předchozím študování nějakých odborných pramenů.

        Pravda je taky to,že sám Tomys psal článek o přístupu Novy k přenosům, který není uplně ukázkový, ale pokud je tedy uroven komentáře taková asi se není co divit.

        Podle mně bude nutné aby se kluci komentátorský zařadili do fora na tomhle webu a pochytali co jen pujde. 04

        P.S.Ještě k oblíbené dvojici Poulíček Tittelbach.Hokej bez diskusí-to byl mazec, já měl na mysli první fotbal na Nově Brno-Sparta kdy Sparta nastoupila v bílém a klukům trvalo asi 12 minut, než zjistili realitu.Přitom se divili jak Brnáci tlačí.To byl nářez.Pan Táborský-trenér pak vždy říkal fotbal na nově ano, ale vždy s vypnutým zvukem.Takže tradice tady jistě je. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Tak tenhle první fotbal si pamatuju taky. Ale myslím, že komentátorům trvalo celý první poločas, než zjistili, že je Brno v červeném (nikoliv rudém) a Sparta v bílém. Do té doby to komentovali opačně. Chvíli jsem byl též zmaten, protože šlo o první zápas sezóny a já nevěděl, zda Sparťané nemají nové sady dresů. Ale po pár detailech na hráče mi bylo jasné oč jde.18 Jen jedna poznámka, myslím si, že jedním z komentátorů byl jistý Svoboda. Ale nevím to určitě.
          A aby to nebylo jen o komentování fotbalu. Vzpomínám na Luboše Pecháčka. Znám lidi, kteří mu dodnes nemohou přijít na jméno, kvůli jeho "nepřesnostem" v komentářích. Já jsem mu občas též u TV nadával, protože z časopisů jsem měl "větší" přehled, než on. Ale teď, když srovnám jeho dobu a jeho možnosti k získávání informací se současnými možnostmi a úrovní komentářů, hluboce se mu omlouvám, že jsem ho občas nazval nelichotivě. Tohleto Nováckým komentátorům odpustit nemohu. Na druhou stranu, jsem rád, že se F1 vysílá v naší TV. Za to patří Nově dík. (Když mám čas, snažím se sledovat i trénink a Q. A můj dojem z komentáře je v těchto podnicích daleko lepší, než dojem z komentáře při závodech.)
          Za sebe mohu říci, že píšu vše z voleje, bez studování odborných parametrů. Proto se také občas mýlím a pak se omlouvám. Ona moje paměť už nějak vynechává a zkresluje.03 18

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Jak to tak čtu, tak si říkám, že je dobře, že fotbal nesleduju. Při komentáři toho zápasu bych asi dospěl k závěru, že jsem se definitivně zbláznil.
            A ještě taková drobná historka z dob pana Pecháčka. Kdysi (to už je hóóódně dávno), když jsem chodil se svou současnou manželkou, zlobila je doma televize. Pozvali si opraváře zrovna na dobu, kdy jsem byl u nich doma. Opravář pustil televizi (byl zrovna nějaký sportovní přenos komentovaný panem Pecháčkem), zanořil se zezadu do přístroje a když vyklopil desku na které byly elektronky, pan Pecháček řekl:" Tak děkuji." My jsme vyprskli smíchy a chudák opravář se nedozvěděl, že jsme se nesmáli jemu. Tady aspoň vidíte, že jsem very old větev.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak trochu jsem předpokládal, že jsi poněkud starší a leccos už pamatuješ. Dělám si o každém úsudek. A podle jeho názorů se snažím otipovat věk. A zatím mě šokoval pouze Nasir, kterého jsem měl zařazeného mezi zkušené "padesátníky" a on se přiznal, že je mladší18 To bylo poprvé a naposled, co mě zklamal.03 18

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.226.XXX
      Mě turboéra nebavila 0314
      (příliš velké rozdíly, příliš velká závislost na motoru, příliš velká poruchovost obecně - vše vztaženo k mému subjektivnímu vkusu).

      Ovšem na druhou stranu, mnou nejobdivovanější pilot historie získal polovinu svých titulů s turbem za zadkem, tak je beru na milost 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.9.XXX
        Tak to mně bavila moc i když právě z důvodů,který uvádíš můj pilot nezískal titul žádný, protože mu to každej druhej závod zdechlo a bylo po srandě.
        Přesto nemůžu zapomenout a trošku doufám,že by se mohla ta atmosféra částečně vrátit.
        A hlavně k motorsportu přeci nějaká ta porucha přeci patří ne? Je to souhra jezdce a stroje,tak doufám,že nějaké plamínky z motorů uvidíme.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama