DISKUZE K ČLÁNKU Grafika: Startovní rošt v Silverstone po Di Restově diskvalifikaci (aktualizováno)
Jak se piloti seřadí na startu Velké ceny Británie a jaké časové odstupy je dělily v kvalifikaci?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Grafika: Startovní rošt v Silverstone po Di Restově diskvalifikaci (aktualizováno)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Biblbrox
15:55 29.06.2013 94.138.104.XXXKdo chápe, proč má Raikkonen vždy a ve všech dosavadních závodech 2013 novější komponenty než Grosjean. Když už to mají vymyšleno a vyrobeno, je opravdu takový velký problém to šoupnout i Grosjeanovi? Nebo Raikkonen musí být lepší ža každou cenu?-
AAA
16:50 29.06.2013 178.41.52.XXXZa prvé nie vždy stihnú vyrobiť nové diely pre oba monoposty. Za druhé, myslím si, že je to filozofia tímu. Jeden jazdí so starou špecifikáciou, druhý s novou aby mal tým čo najviac dát na analyzovanie. Je to veľmi výhodné pre stajňu, ktorá trpí nedostatkom financií. Nemôžu si dovoliť veľký vývoj a preto je testovanie veľmi dôležité a kde najlepšie otestovať nové diely ak nie rovno v závode, ktorý trvá 1,5h. Okrem toho ak sa nové diely neosvedčia tak idú do koša a keby vyrobili nové diely pre obe autá tak do koša by zbytočne išlo viac ako je potrebné.-
anonym
20:23 29.06.2013 85.237.224.XXXAsi máš pravdu, ale prečo novinky dostáva stále ako prvý výhradne Kimi? Ja by som z Lotusu nerobil chudákov, ak si môžu dovoliť vyvíjať to ich slávne DDRS, alebo kýho frasa, tak na tom nebudú s financiami až tak zle, hoc by to malo byť aj na sekeru, teda na dlh.-
-
-
-
Chasnik
10:00 30.06.2013 217.117.213.XXXKlonil bych se k názoru Pepana: jestli chcete v závodním režimu otestovat nějaké díly, tak je lepší, když je dostane auto, které dojede až do cíle ;)
Samozřejmě, že v tom může být i politika a náklonnost týmu k jednomu z jezdců. Ale tady bych na tuhle kartu nesázel, protože nasazení nového dílu není vždy zárukou lepších časů...
Další důvod může být flexibilita pilota. Jsou jezdci, kteří jedou jako dráha, když mají dobře doladěné nastavení, ale pokud něco nevyhovuje, tak jdou s výkony prudce dolů. Jiní se dokáží lépe vyrovnat s faktem, že auto není úplně na optimu.
A hlavně, vzhledem ke zkušenosti Kimiho jde i o kvalitu zpětné vazby. Různá čidla dají inženýrům plno dat, ale pocit pilota z jízdy a schopnost vyjádřit je srozumitelně týmu, aby pochopil, co je dobře a co je potřeba vylepšit - to je stále pro tým důležité!
Samozřejmě jsou to jenom dohady, ale něco z toho bude zřejmě důvodem, proč nové díly strkají do závodu Kimimu.
-
-
uzivatel000792
13:57 30.06.2013 88.212.36.XXXNo pozor... Mat novinky neznamena automaticky mat aj lepsie auto. To uz vyplyva predsa aj z diskusie, kedze sa tie nove diely SKUSAJU... A uz neraz sa stalo, ze tim doniesol novy balik, ktory na trati nefungoval.
-
-
-
AAA
00:26 30.06.2013 178.41.52.XXXAko vieš, že vývoj DDRS je drahší ako vývoj hocičoho iného? Pokiaľ viem, tak o tom, že to je drahé len špekulovali ostatné stajne minulý rok s tým, že nasadenie takéhoto systému na monopost uprostred sezóny by bolo finančne náročné. Vývoj sa ohodnotiť moc ani nedá. Ak más šikovného človeka, ktorému málo platíš a ktorý to vymyslí tak, že to funguje na prvý pokus tak potom je vývoj lacný. Lotus má so systémom DDRS najväčšie skúsenosti. Možno, že vyriešili najväčšiu časť minulý rok a už sa snažia iba dokončiť projekt do úspešného konca.
Určite to sám poznáš keď niečo robíš a už si iba hovoríš, že za 5 min to máš hotové ale za 5 min sa vyskytne ďalší problém a tak si povieš, že tak odteraz za 5 min to už bude hotové, ale znova sa vyskytne ďalší problém. Možno preto to vyvíjali tak dlho a nechceli sa toho vzdať lebo si možno mysleli, že už to skoro majú.
-
-
Biblbrox
21:46 29.06.2013 94.138.104.XXXKdyž je to tak, udivuje mně, že testovací jezdec je Raikkonen. Grosjean musí mít pořádnou tlačenku, že může jezdit s osvědčenou specifikací, kterou mu připravuje daleko zkušenější testman. Volil bych ale opak, Grosjean toho má ještě dost před sebou, Raikkonen už je dost starý.-
AAA
00:14 30.06.2013 178.41.52.XXXKeď Lotus niečo nasadí tak očakáva, že to bude fungovať, ale nie vždy tomu tak bolo. Niekedy bol Kimi s novými dielmi pomalší, ale to je skôr ojedinelé. Máš pravdu Kimi je testovač, ale keďže je viac pravdepodobné, že nové diely budú fungovať dostáva ich Kimi ako tímová jednotka. Ako som povedal filozofia tímu a tak trocha aj moja špekulácia.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek