DISKUZE K ČLÁNKU Grafika: Startovní rošt v Silverstone po Di Restově diskvalifikaci (aktualizováno)

Jak se piloti seřadí na startu Velké ceny Británie a jaké časové odstupy je dělily v kvalifikaci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Grafika: Startovní rošt v Silverstone po Di Restově diskvalifikaci (aktualizováno)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 02.07.2013 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 14 lidí) 29.06.2013 16:26
jestli on nedělá Raikonen pokusného králíka… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 29.06.2013 21:17
Proč dostává novinky jako první Kimi? … »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 30.06.2013 07:38
Já si myslím že ten bodový rozdíl není ani tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Waltteri,... ...zase dal buldozeristovi nafrak. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Kdo chápe, proč má Raikkonen vždy a ve všech dosavadních závodech 2013 novější komponenty než Grosjean. Když už to mají vymyšleno a vyrobeno, je opravdu takový velký problém to šoupnout i Grosjeanovi? Nebo Raikkonen musí být lepší ža každou cenu?

    + 5 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      jestli on nedělá Raikonen pokusného králíka týmové jedničce Gousjeanovi...03

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • AAA

      178.41.52.XXX
      Za prvé nie vždy stihnú vyrobiť nové diely pre oba monoposty. Za druhé, myslím si, že je to filozofia tímu. Jeden jazdí so starou špecifikáciou, druhý s novou aby mal tým čo najviac dát na analyzovanie. Je to veľmi výhodné pre stajňu, ktorá trpí nedostatkom financií. Nemôžu si dovoliť veľký vývoj a preto je testovanie veľmi dôležité a kde najlepšie otestovať nové diely ak nie rovno v závode, ktorý trvá 1,5h. Okrem toho ak sa nové diely neosvedčia tak idú do koša a keby vyrobili nové diely pre obe autá tak do koša by zbytočne išlo viac ako je potrebné.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Přesně tak, šetří se. Pro obě auta se vyrobí to, co je dostatečně otestované a funkční.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.224.XXX
        Asi máš pravdu, ale prečo novinky dostáva stále ako prvý výhradne Kimi? Ja by som z Lotusu nerobil chudákov, ak si môžu dovoliť vyvíjať to ich slávne DDRS, alebo kýho frasa, tak na tom nebudú s financiami až tak zle, hoc by to malo byť aj na sekeru, teda na dlh.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Proč dostává novinky jako první Kimi?
          Raikkonen - 88 bodů, Grosjean - 28 vodů. Proto.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            To je celkem logické, když zatím ve všech závodech 2013 měl Raikkonen lepší auto než Grosjean. Snad jednou dostanou auto oba dva stejné. Myslel jsem, že to bude ale už teď, měli na to dost času.

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Já si myslím že ten bodový rozdíl není ani tak o lepším autu, jako spíše o vyzrálosti a stylu jízdy. Stačí se podívat za poslední dvě sezóny na počet crashů Kimiho a Jeana. Tam je ten počet zase opačný a Grosjean výrazně vede.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Chasnik

                217.117.213.XXX
                Klonil bych se k názoru Pepana: jestli chcete v závodním režimu otestovat nějaké díly, tak je lepší, když je dostane auto, které dojede až do cíle ;)
                Samozřejmě, že v tom může být i politika a náklonnost týmu k jednomu z jezdců. Ale tady bych na tuhle kartu nesázel, protože nasazení nového dílu není vždy zárukou lepších časů...
                Další důvod může být flexibilita pilota. Jsou jezdci, kteří jedou jako dráha, když mají dobře doladěné nastavení, ale pokud něco nevyhovuje, tak jdou s výkony prudce dolů. Jiní se dokáží lépe vyrovnat s faktem, že auto není úplně na optimu.
                A hlavně, vzhledem ke zkušenosti Kimiho jde i o kvalitu zpětné vazby. Různá čidla dají inženýrům plno dat, ale pocit pilota z jízdy a schopnost vyjádřit je srozumitelně týmu, aby pochopil, co je dobře a co je potřeba vylepšit - to je stále pro tým důležité!
                Samozřejmě jsou to jenom dohady, ale něco z toho bude zřejmě důvodem, proč nové díly strkají do závodu Kimimu.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000792

              uzivatel000792

              88.212.36.XXX
              No pozor... Mat novinky neznamena automaticky mat aj lepsie auto. To uz vyplyva predsa aj z diskusie, kedze sa tie nove diely SKUSAJU...03 A uz neraz sa stalo, ze tim doniesol novy balik, ktory na trati nefungoval.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • AAA

          178.41.52.XXX
          Ako vieš, že vývoj DDRS je drahší ako vývoj hocičoho iného? Pokiaľ viem, tak o tom, že to je drahé len špekulovali ostatné stajne minulý rok s tým, že nasadenie takéhoto systému na monopost uprostred sezóny by bolo finančne náročné. Vývoj sa ohodnotiť moc ani nedá. Ak más šikovného človeka, ktorému málo platíš a ktorý to vymyslí tak, že to funguje na prvý pokus tak potom je vývoj lacný. Lotus má so systémom DDRS najväčšie skúsenosti. Možno, že vyriešili najväčšiu časť minulý rok a už sa snažia iba dokončiť projekt do úspešného konca.

          Určite to sám poznáš keď niečo robíš a už si iba hovoríš, že za 5 min to máš hotové ale za 5 min sa vyskytne ďalší problém a tak si povieš, že tak odteraz za 5 min to už bude hotové, ale znova sa vyskytne ďalší problém. Možno preto to vyvíjali tak dlho a nechceli sa toho vzdať lebo si možno mysleli, že už to skoro majú.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Když je to tak, udivuje mně, že testovací jezdec je Raikkonen. Grosjean musí mít pořádnou tlačenku, že může jezdit s osvědčenou specifikací, kterou mu připravuje daleko zkušenější testman. Volil bych ale opak, Grosjean toho má ještě dost před sebou, Raikkonen už je dost starý.

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • AAA

          178.41.52.XXX
          Keď Lotus niečo nasadí tak očakáva, že to bude fungovať, ale nie vždy tomu tak bolo. Niekedy bol Kimi s novými dielmi pomalší, ale to je skôr ojedinelé. Máš pravdu Kimi je testovač, ale keďže je viac pravdepodobné, že nové diely budú fungovať dostáva ich Kimi ako tímová jednotka. Ako som povedal filozofia tímu a tak trocha aj moja špekulácia.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama