DISKUZE K ČLÁNKU Webber po sezóně končí v F1

Australský pilot oznámil ukončení kariéry ve Formuli 1, kterou opustí po této sezóně. Závodit bude v sérii Le Mans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber po sezóně končí v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 29.06.2013 01:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 28.06.2013 06:29
Webber Vettelovi nestačil proto, že každý z… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 27.06.2013 19:04
Na jedné straně mi bude chybět, na druhé straně… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 27.06.2013 20:27
V první lize jsou všechny sedačky obsazeny a na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    78.98.125.XXX
    Bude ho škoda osobne som si myslel že skončí v McLerene z Buttonom

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.83.XXX
    Je to škoda, Webber je výborný jezdec, jeho vystupování takové skromné až tiché. Doufám, že se mu tam bude dařit ačkoliv si myslím,že mohl zkusit i jiný tým v F1, ale je asi obsazeno a nemá to možná zapotřebí.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      V první lize jsou všechny sedačky obsazeny a na to, aby jezdil stabilně chvost, je příliš hrdý a taky příliš dobrý pilot.

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FSS

    FSS

    94.112.63.XXX
    další osobnost pryč :( jak tak koukám tak už nastal čas a pomalu odcházejí nejvýraznější osobnosti F1 Rubbens Schumi, Webber, už zbývá jen Alonso, Jenson, Hamilton a Kimi snad to ještě nějákou dobu potrvá 19 protože z těch mladých ještě není nikdo tak výraznej jako oni :( 20 apoň že bude pokračovat v motorsportu 01

    Tady posílám odkaz na video vytvořené pro jednu soutěž. [odkaz na stránku] je to ze hry F1 2012 a je to sestřihané dle oficiálního sestřihu F1.com akorát ze hry :) Většina konkurentů vsadila na ukázky ze stříleček já chtěl zkusit F1 tak kdyžtak koukněte

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      94.113.220.XXX
      Neviděl bych to tak černě. I v poli jsou jezdci kteří mají v top autě potenciál. A spousty dalších se přes F1 jen mihlo aniž dostali patřičnou šanci.
      Ostatně tak to je co je Formule Formulí. Odešel Lauda, Prost.............. atd a přišli jiní.
      Je to i o penězích, osobních vztazích, národnosti jezdce atd. atd. Určitě má Němec větší šanci v německo-rakouském týmu něž nějaký jinokrajec že ano03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      Odcházejí, no jo...
      A z jiného pohledu - myslím, že to po něm uvolněné místo ještě nějakej ten rok nepovede k tomu, aby se vylouplo nějaké další stálejší a navždy zapsané jméno.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FSS

      FSS

      94.112.63.XXX
      [odkaz na stránku] 03 03 03 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Na jedné straně mi bude chybět, na druhé straně uznávám, že je lepší odejít, když je člověk na vrcholu a nemuset se pak doprošovat u druholigových týmů o svezení. Je prostě kádr..01

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • P.N.

    90.180.3.XXX
    nápad Tohle asi není pravděpodobné, ale i tak se o to chci podělit, napadlo mě když je teď v Red Bullu volno, jestli by tam nemohl jezdit M.Schumacher, s Vettelem jsou velcí kamarádi, tak co kdyby mu to Vettel nabídl a prosadil to v Red Bullu. Vím, že tohle se stane asi težko, ale zajímavá představa.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      94.113.220.XXX
      Při vši úctě k Shumimu je můj skromný názor, že je již malounko za zenitem a auta a celá složitá alchymie kolem závodění o kousek dále. Kromě toho jde i o motivaci. Co by měl vlastně ještě dokazovat? Dělat Vettelovi domestika? Jediné co by mohlo být pro něj zajimavé budou nová auta. To je ale málo.
      Rozhodně je nápad velmi úsměvný 03 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tady se jedná i o pohled z druhé strany. Mercedes potřeboval vyvinout nové auto a proto byl Schummacher ideální. Měl bohaté zkušenosti pro testování a bohatě se Mercedesu vyplatil. RB dobré auto má, ale potřebuje mladého jezdce, který bude tváří značky a bude limonády propagovat u mladé generace. Z toho pohledu už byl Mark nevyhovující, i když dokázal týmu zajistit slušnou porci bodů. Proto vyhovuje Schumi ještě méně a s ohledem na jeho cenu je vize o místě v Red Bullu nereálná.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          94.113.220.XXX
          Ano, souhlasím. Je ovšem otázkou, tedy alespoň pro mne, jaká byla skutečná realita vůči očekávání. Tak zblízka do toho nevidí prakticky mimo týmu a jak jsem zmínil, alchymie závodění se od dob Shumiho posunula trochu jinam. Bazmekty pneu, aero a různé ofukovátka, trenažery...
          U Ferrari samozřejmě měl velký vliv na nastavení vozu a samozřejmě trvale až dotěrně komunikoval s techniky. Hlavně mi to ale připadalo, že byl takvý buldozer který všechny tlačil dopředu, dá se říci až umanutě. Jako dnes Alonso. Nejsem si jist, zda to u Němců tato fungovalo. Němci a jejich kolbenky jsou přece jen trochu jiní.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Němci jsou známi svou precizností, ale myslím si, že v době příchodu k Mercedesu byl Schumi už za zenitem. U Ferrari byl znám svou precizní přípravou, včetně fyzické, jenomže v době příchodu k Mercedesu už stejnou přípravu dělali snad všichni jezdci a pro většinu startovního pole je další výhodou jejich nižší věk. Prostě se přežil, ale i tak dokázal neskutečné a pořád bude velká ikona formule jedna.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              94.113.220.XXX
              11 Přesně tak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Mě jenom zaráží, že se Mercedes tak málo prosadil, když za ním stojí velké peníze. Přitom je ve formuli už čtvrtý rok a výsledky pořád nic moc. VW třeba začal letos jezdit mistrovství světa značek v automobilových soutěžích a dvojice jezdců Ogier-Latvala urvala v sedmi podnicích pět vítězství. Na začínající auto, které by mělo mít dětské nemoci, je to hodně dobrý počinek.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Harry

                  Harry

                  88.103.178.XXX
                  Moc se o rally nezajímám, ale mám za to, že ty dětské nemoci vychytala VW naše Škoda Fabia.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Ogier loni jezdil s Fábií aby nepřišel o formu a kromě toho testoval s Polem. Oni vlastně postavili úplně nový vůz, který s Fábií nemá moc společného.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000397

                  uzivatel000397

                  94.113.220.XXX
                  Nejsou první kolbenka ani poslední. Toyota a Honda jsou další které utratily neskutečné peníze s minimálními výsledky. Problém velkých institucí, což jsou i tyto kolbenky jsou velmi trefně popsané na příkladu britské admirality v knize Zákony profesora Parkinsona.
                  Je to systémem řízení a organizační strukturou. Navíc v kolbenkách fungují složité mocenské a karierní vztahy. Garážisté fungujij jednodušejí a přimočaře. Je tam jasný majitel a řídící struktura. Personální obsazení a vztahy i celá organizace se řeší jednodušeji než když do toho kecají nějaké zbubřelé těžkopádné správní rady.
                  Garážisté zase mají problém s financemi, což však není problém prodejce předražených limonád s výrobní cenou obsahu za korunu + plechovka.
                  Kolbenky na motorky to dělají chytřeji.Svěří motorky soukromým týmům a ti si je nastaví a upraví k svému obrazu. Nebo dodají jen motor v případě nižších tříd a v MotoGP u prototypu CRT. Ti kupodivu začínají šlapat na záda i továrním speciálům za ceny mnohonásobně nižší. I když mají v pár věcech jisté úlevy.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To jako že by velký Schumi dělal blonďákovi nosiče vody?12

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Schumi po skončení angažmá v Mercedesu říkal, že se tam naučil prohrávat. Třeba by na tuhle zkušenosti v RB navázal a naučil se dělat i domestika. 03

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama