DISKUZE K ČLÁNKU Webber po sezóně končí v F1
Australský pilot oznámil ukončení kariéry ve Formuli 1, kterou opustí po této sezóně. Závodit bude v sérii Le Mans.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber po sezóně končí v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
FSS
19:25 27.06.2013 94.112.63.XXXdalší osobnost pryč :( jak tak koukám tak už nastal čas a pomalu odcházejí nejvýraznější osobnosti F1 Rubbens Schumi, Webber, už zbývá jen Alonso, Jenson, Hamilton a Kimi snad to ještě nějákou dobu potrvá protože z těch mladých ještě není nikdo tak výraznej jako oni :( apoň že bude pokračovat v motorsportu
Tady posílám odkaz na video vytvořené pro jednu soutěž. [odkaz na stránku] je to ze hry F1 2012 a je to sestřihané dle oficiálního sestřihu F1.com akorát ze hry :) Většina konkurentů vsadila na ukázky ze stříleček já chtěl zkusit F1 tak kdyžtak koukněte-
uzivatel000397
11:20 28.06.2013 94.113.220.XXXNeviděl bych to tak černě. I v poli jsou jezdci kteří mají v top autě potenciál. A spousty dalších se přes F1 jen mihlo aniž dostali patřičnou šanci.
Ostatně tak to je co je Formule Formulí. Odešel Lauda, Prost.............. atd a přišli jiní.
Je to i o penězích, osobních vztazích, národnosti jezdce atd. atd. Určitě má Němec větší šanci v německo-rakouském týmu něž nějaký jinokrajec že ano -
-
-
P.N.
19:00 27.06.2013 90.180.3.XXXnápad Tohle asi není pravděpodobné, ale i tak se o to chci podělit, napadlo mě když je teď v Red Bullu volno, jestli by tam nemohl jezdit M.Schumacher, s Vettelem jsou velcí kamarádi, tak co kdyby mu to Vettel nabídl a prosadil to v Red Bullu. Vím, že tohle se stane asi težko, ale zajímavá představa.-
uzivatel000397
11:29 28.06.2013 94.113.220.XXXPři vši úctě k Shumimu je můj skromný názor, že je již malounko za zenitem a auta a celá složitá alchymie kolem závodění o kousek dále. Kromě toho jde i o motivaci. Co by měl vlastně ještě dokazovat? Dělat Vettelovi domestika? Jediné co by mohlo být pro něj zajimavé budou nová auta. To je ale málo.
Rozhodně je nápad velmi úsměvný-
Pepan
12:36 28.06.2013 89.24.157.XXXTady se jedná i o pohled z druhé strany. Mercedes potřeboval vyvinout nové auto a proto byl Schummacher ideální. Měl bohaté zkušenosti pro testování a bohatě se Mercedesu vyplatil. RB dobré auto má, ale potřebuje mladého jezdce, který bude tváří značky a bude limonády propagovat u mladé generace. Z toho pohledu už byl Mark nevyhovující, i když dokázal týmu zajistit slušnou porci bodů. Proto vyhovuje Schumi ještě méně a s ohledem na jeho cenu je vize o místě v Red Bullu nereálná.-
uzivatel000397
13:20 28.06.2013 94.113.220.XXXAno, souhlasím. Je ovšem otázkou, tedy alespoň pro mne, jaká byla skutečná realita vůči očekávání. Tak zblízka do toho nevidí prakticky mimo týmu a jak jsem zmínil, alchymie závodění se od dob Shumiho posunula trochu jinam. Bazmekty pneu, aero a různé ofukovátka, trenažery...
U Ferrari samozřejmě měl velký vliv na nastavení vozu a samozřejmě trvale až dotěrně komunikoval s techniky. Hlavně mi to ale připadalo, že byl takvý buldozer který všechny tlačil dopředu, dá se říci až umanutě. Jako dnes Alonso. Nejsem si jist, zda to u Němců tato fungovalo. Němci a jejich kolbenky jsou přece jen trochu jiní.-
Pepan
13:49 28.06.2013 89.24.157.XXXNěmci jsou známi svou precizností, ale myslím si, že v době příchodu k Mercedesu byl Schumi už za zenitem. U Ferrari byl znám svou precizní přípravou, včetně fyzické, jenomže v době příchodu k Mercedesu už stejnou přípravu dělali snad všichni jezdci a pro většinu startovního pole je další výhodou jejich nižší věk. Prostě se přežil, ale i tak dokázal neskutečné a pořád bude velká ikona formule jedna.-
-
Pepan
17:07 28.06.2013 89.24.157.XXXMě jenom zaráží, že se Mercedes tak málo prosadil, když za ním stojí velké peníze. Přitom je ve formuli už čtvrtý rok a výsledky pořád nic moc. VW třeba začal letos jezdit mistrovství světa značek v automobilových soutěžích a dvojice jezdců Ogier-Latvala urvala v sedmi podnicích pět vítězství. Na začínající auto, které by mělo mít dětské nemoci, je to hodně dobrý počinek.-
-
uzivatel000397
20:18 28.06.2013 94.113.220.XXXNejsou první kolbenka ani poslední. Toyota a Honda jsou další které utratily neskutečné peníze s minimálními výsledky. Problém velkých institucí, což jsou i tyto kolbenky jsou velmi trefně popsané na příkladu britské admirality v knize Zákony profesora Parkinsona.
Je to systémem řízení a organizační strukturou. Navíc v kolbenkách fungují složité mocenské a karierní vztahy. Garážisté fungujij jednodušejí a přimočaře. Je tam jasný majitel a řídící struktura. Personální obsazení a vztahy i celá organizace se řeší jednodušeji než když do toho kecají nějaké zbubřelé těžkopádné správní rady.
Garážisté zase mají problém s financemi, což však není problém prodejce předražených limonád s výrobní cenou obsahu za korunu + plechovka.
Kolbenky na motorky to dělají chytřeji.Svěří motorky soukromým týmům a ti si je nastaví a upraví k svému obrazu. Nebo dodají jen motor v případě nižších tříd a v MotoGP u prototypu CRT. Ti kupodivu začínají šlapat na záda i továrním speciálům za ceny mnohonásobně nižší. I když mají v pár věcech jisté úlevy.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek