DISKUZE K ČLÁNKU Pérez: McLarenu nepomůže ani zázrak

Sergio Pérez v lepší výsledky v této sezoně už jenom doufá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pérez: McLarenu nepomůže ani zázrak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 16.06.2013 14:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 30 lidí) 14.06.2013 15:30
Poměrně přesně popsané01. Ještě bych doplnil,… »
» Gustav Anděl (Hlasovalo 28 lidí) 14.06.2013 15:46
Naprosto vystihující 01 »
» CaesarF1 (Hlasovalo 28 lidí) 16.06.2013 14:25
Auto je prostě krám jak cíp. Tenkrát v dávných… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.82.XXX
    Auto je prostě krám jak cíp. Tenkrát v dávných dobách řekl jeden špičkový pilot, že jezdit s ferrari je stejný jako jezdit s nákladákem12 a oni ho vyhodili. Sergio se nebojí a řekne to na plno01

    + 28 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Tenhle vůz měli hned po Barceloně poslat za výlohu do Wokingu k nepovedeným anomáliím a vytáhnout vůz z minulého roku a upravit na tu letošní. S tímhle opravdu nic nevykouzlí. Já tohle nechápu jeden rok postaví skvělé vítězné auto ,aspiranta na titul a další rok postaví popelnici která má sotva na body. Prostě utopie, samý inženýr ,machr, hlava nahoře ,plat k nezaplacení ale výsledky nikde.

    + 45 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      94.113.56.XXX
      No tak nejsou v tom sami, to samé se stalo i Williamsu a Sauberu, kteří měli loni taky výborná auta. A musím říct, že při téměř stejných pravidlech jako loni, jsem nečekal tak velký pokles výkonnosti u tolika stájí.

      Problém McL je dle mého v tom, že v projektu formule na rok 2014, jsou už poměrně daleko a počítají pro ni s předním pull-rodem. Proto se zuby nehty snaží zlepšit letošní monopost a zjistit proč nefunguje tak, jak jim to v zimních simulacích vycházelo. Kdyby se vrátili k loňské formuli, a problémy současného auta nepochopili, museli by změnit i formuli pro rok 2014. A na to už je možná pozdě.

      Stejně jako se loni v prvních závodech trápilo Ferrari, jsem to očekával letos i u McL. Přeci jen změna zavěšení je, v dnešní době, jednou z těch největších změn, jaké na autě můžete udělat a než tým auto pochopí a dokáže nastavit jak potřebuje chvíli trvá. Nicméně vzhledem k tomu, že se jim těch problémových obastí sešlo víc, tak se jim nedaří zvolit správný směr.

      Největší problém, u auta s více problémy, je, že když tým přijde s novým řešením, tak jedna oblast se zlepší, zatímco jiná se téměř o to samé zhorší. Tudíž rychlost formule zůstane více méně stále stejná a tým neví jak dál. Vrátit se k minulé konfiguraci a zkusit to jiným směrem, nebo zůstat u nejnovější a zkusit to řešení vylepšit? Tímto způsobem se před pár lety Williams po půl sezóně dostal do slepé uličky k naprosto nekonkurenceschopnému autu a museli veškeré "vylepšení" za půl roku zahodit, vrátit se k původnímu konceptu ze začátku roku a vydat se jiným směrem. Což bych tedy McLarenu nepřál, protože za 5.-6. místo v poháru konstruktérů jsou o dost menší peníze, než na co je McL zvyklý, a v době kdy se sponzoři zrovna do F1 nehrnou, je každý výpadek financí problém.

      + 35 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        Poměrně přesně popsané01. Ještě bych doplnil, že ( pokud se to již nezměnilo ) tak má McL dva vy vývojové týmy, které se střídají. Letos je patrně na řadě ten méně úspěšný03

        + 30 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Gustav Anděl

        Gustav Anděl

        212.111.12.XXX
        Naprosto vystihující 01

        + 28 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.15.XXX
        Ano vystihl jsi to velmi dobře.F1 je v tomhle ohledu velice krutá a většinou po druhých testech tým ví, jestli se auto povedlo nebo ne.Výborný základ auta je velice snadné zlepšovat a někdy se zdá, že to jde samo.A přesně naopak střep je téměř nemožné zrychlit, protože tempo ostatních bývá vražedné.
        Taky jak píšeš cesta ke staršímu typu bývá slepou uličkou.Osobně nepamatuju nikoho komu by to přineslo nějaký zisk.Většinou je nutné se sezonou protrápit,tvrdě makat a doufat ve zlepšení v té další.V paměti mi zůstává sezona mé oblíbené stáje Renault, který po mistrovském modelu R25,R26 dospěl k typu R28 o kterém Alonso myslím prohlásil,že jde o nejhorší auto které řídil.Ke konci sezony sice přišlo určité zlepšení a Fernando 2x zvítězil, ale první půlka byla strašná.
        To co se povedlo minulý rok Ferrari,kdy z auta které nemělo v kvaldě na desítku udělali vůz který bojoval do posledního závodu o titul-to nepamatuju.

        + 25 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako hovorí Jenson,... ...tohoto ročný Mclaren je veľmi pekné auto, len je pomalé. 08

    + 19 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama