DISKUZE K ČLÁNKU Pérez: McLarenu nepomůže ani zázrak
Sergio Pérez v lepší výsledky v této sezoně už jenom doufá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pérez: McLarenu nepomůže ani zázrak
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Eracer
11:46 14.06.2013 62.168.11.XXXTenhle vůz měli hned po Barceloně poslat za výlohu do Wokingu k nepovedeným anomáliím a vytáhnout vůz z minulého roku a upravit na tu letošní. S tímhle opravdu nic nevykouzlí. Já tohle nechápu jeden rok postaví skvělé vítězné auto ,aspiranta na titul a další rok postaví popelnici která má sotva na body. Prostě utopie, samý inženýr ,machr, hlava nahoře ,plat k nezaplacení ale výsledky nikde.-
eR
14:00 14.06.2013 94.113.56.XXXNo tak nejsou v tom sami, to samé se stalo i Williamsu a Sauberu, kteří měli loni taky výborná auta. A musím říct, že při téměř stejných pravidlech jako loni, jsem nečekal tak velký pokles výkonnosti u tolika stájí.
Problém McL je dle mého v tom, že v projektu formule na rok 2014, jsou už poměrně daleko a počítají pro ni s předním pull-rodem. Proto se zuby nehty snaží zlepšit letošní monopost a zjistit proč nefunguje tak, jak jim to v zimních simulacích vycházelo. Kdyby se vrátili k loňské formuli, a problémy současného auta nepochopili, museli by změnit i formuli pro rok 2014. A na to už je možná pozdě.
Stejně jako se loni v prvních závodech trápilo Ferrari, jsem to očekával letos i u McL. Přeci jen změna zavěšení je, v dnešní době, jednou z těch největších změn, jaké na autě můžete udělat a než tým auto pochopí a dokáže nastavit jak potřebuje chvíli trvá. Nicméně vzhledem k tomu, že se jim těch problémových obastí sešlo víc, tak se jim nedaří zvolit správný směr.
Největší problém, u auta s více problémy, je, že když tým přijde s novým řešením, tak jedna oblast se zlepší, zatímco jiná se téměř o to samé zhorší. Tudíž rychlost formule zůstane více méně stále stejná a tým neví jak dál. Vrátit se k minulé konfiguraci a zkusit to jiným směrem, nebo zůstat u nejnovější a zkusit to řešení vylepšit? Tímto způsobem se před pár lety Williams po půl sezóně dostal do slepé uličky k naprosto nekonkurenceschopnému autu a museli veškeré "vylepšení" za půl roku zahodit, vrátit se k původnímu konceptu ze začátku roku a vydat se jiným směrem. Což bych tedy McLarenu nepřál, protože za 5.-6. místo v poháru konstruktérů jsou o dost menší peníze, než na co je McL zvyklý, a v době kdy se sponzoři zrovna do F1 nehrnou, je každý výpadek financí problém.-
-
Arnoux
20:20 14.06.2013 89.24.15.XXXAno vystihl jsi to velmi dobře.F1 je v tomhle ohledu velice krutá a většinou po druhých testech tým ví, jestli se auto povedlo nebo ne.Výborný základ auta je velice snadné zlepšovat a někdy se zdá, že to jde samo.A přesně naopak střep je téměř nemožné zrychlit, protože tempo ostatních bývá vražedné.
Taky jak píšeš cesta ke staršímu typu bývá slepou uličkou.Osobně nepamatuju nikoho komu by to přineslo nějaký zisk.Většinou je nutné se sezonou protrápit,tvrdě makat a doufat ve zlepšení v té další.V paměti mi zůstává sezona mé oblíbené stáje Renault, který po mistrovském modelu R25,R26 dospěl k typu R28 o kterém Alonso myslím prohlásil,že jde o nejhorší auto které řídil.Ke konci sezony sice přišlo určité zlepšení a Fernando 2x zvítězil, ale první půlka byla strašná.
To co se povedlo minulý rok Ferrari,kdy z auta které nemělo v kvaldě na desítku udělali vůz který bojoval do posledního závodu o titul-to nepamatuju.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek