DISKUZE K ČLÁNKU Alonsa potěšily souboje s inteligentními piloty
Fernando Alonso řekl, že byl potěšen boji s inteligentními soupeři během Velké ceně Kanady .
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonsa potěšily souboje s inteligentními piloty
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
14:55 11.06.2013 194.160.178.XXXFernando predviedol pekný závod,... ...na rozdiel od chlapcov z Mercedesu, ktorý zase majú rýchlosť na pol závodu a potom im to auto viditeľne vedne. Mark pusil Fernanda už len preto, aby mu Sebastian nejako výrazne neušiel. Lotus je zas niekde v strede a chlapci s Toro Rosso ich skoro dajú na rýchlej trati, ako je Kanada. To je ale teda. -
Pepan
08:48 11.06.2013 89.24.157.XXXTo jsem nepochopil ...V minulosti - to jsem si vyhledával v Austrálii nebo v Malajsii - v posledních šesti nebo osmi letech, lidé zvládli smazat náskok 30 bodů při starém bodování, což jsou tři závody, takže je to nějakých 75 nebo 80 bodů," upozornil a dodal, že doufá, že se na taková čísla s Ferrari vyšplhají....
Mám snad chápat že Alonso doufá že se vyšplhají na rozdíl 70-80 bodů?-
uzivatel001051
09:34 11.06.2013 93.99.158.XXXNe, je to myšleno tak, že takový bodový náskok smažou.
-
-
anonym
01:16 11.06.2013 89.177.52.XXXdannak jojo, pravda, souboj s Lewisem byl paradni. a presne to se me libi, ze maji vuci seobe respekt a vi kde jsou hranice, ikdyz je to kolo na kolo tak si v kriticke chvili dokazou nechat aspon minimum mista. Ne jako jini, kteri se bezhlave pusti do manevru ikdyz vedi, ze obema pilotum muzou znicit zavod.
Respekt obema ;)-
odin
07:22 11.06.2013 77.240.96.XXXVšak to taky Hamíkovi trvalo pět let, než pochopil o čem závody jsou a jak přistupovat k soubojům. Ještě v r. 2011 to bral hlava-nehlava, body-nebody stylem Grosjeanovskoperézovskymaldonádovským. A pak následovaly nářky a obviňování soupeřů.
Formuli 1 by měli jezdit především mentálně dospělí piloti. A mentální dospělost zhruba 1/3 startovního pole chybí.
Lewis už snad je hotový závodník, který ví na co má a na co ne. A který to už dokáže včas vyhodnotit a podle toho svádět souboje. Loňská a letošní sezóna je toho důkazem.-
tom11
08:32 11.06.2013 77.48.94.XXXno právě. Lewis vyspěl. jak dlouho mu to trvalo? ještě před cca dvěma lety mu nemohli někteří přijít na jméno....
já bych ty mladé zase tak nezatracoval. pokud se budou zlepšovat a postupně nabírat zkušenosti, tak O.K., pokud ale budou jezdit pořád stejně bezhlavě, měli by po poznání toho, že komu není rady, tomu není pomoci, kolotoč F1 opustit. tohle ale je věc šéfů týmů a dnes bohužel, když donese "notorický bourač" dostatek financí, tak ať si klidně každý závod, jen tak pro radost, sestřelí jednoho či dva soupeře.-
odin
09:10 11.06.2013 77.240.96.XXXSouhlas se vším. Já jsem byl jeden z těch, kteří mu ještě před dvěma lety nemohli přijít na jméno. Dnes ho respektuji. Ale jen díky tomu, co předváděl tehdá a co předvádí dnes.
Osobně podezírám všechny ty "závodnické akademie", že dnešní mladé učí jezdit bezohledně a bez rozmyslu. Že preferují agresi na úkor techiky jízdy. Je to na delší rozbor, ale všichni "mladí" se chovají při svých manévrech stejně, nabo hodně podobně. A většinou končí s poškozenými auty oni, nebo jejich soupeři.-
dannak
13:51 11.06.2013 89.177.52.XXXjiste, to k tomu mladi asi patri. problem ale je, ze musi chapat, ze takhle muzou zavodit "mezi sebou", nemeli by ale vstupovat do sampionatu zpusobem ze "kandidat na titul me radsi pusti, protoze jinak se vymlatime oba a on titul neziska". Tohle je prachsprosty kalkul. A je to jen o umravneni tymovymi sefy, na tohle asi nejdou napsat pravidla, stejne jako nejde (primo) trestat za blbost.-
odin
14:48 11.06.2013 77.240.96.XXXPamatuji formuli, kdy ještě takovéto manévry znamenaly vysoké riziko smrti. A také si tehdá každý pečlivě rozmyslel, zda se někam nacpe, nebo ne. Tehdá nešlo pouze o body, ale i o život (jak o soupeřův, tak i o vlastní), proto se k sobě piloti chovali s větší ohleduplností a boje byly férovější.
Dnes je to přesně jak píšeš. Proto tu občas tvrdím, že dnešní F1 je sterilní a na dnešní šampiony hledím trochu s despektem.
-
-
-
-
PC
09:11 11.06.2013 212.47.2.XXXjenže tzv. "vyspělost" v dnešní době znamená, že pokud dotyčný není náhodou opravdová superhvězda, že se stáje pomalu začnou zaměřovat do mladších řad a už hledají náhradu. Říkají tomu hledání nových talentů, ale v dnešní době to spíš znamená hledání mladého a ještě hloupého a rychlého křena, s pořádným balíkem peněz pod zadkem. Tomu kdykoliv nabulíkují co chtějí, on si ještě ani neuvědomuje svou cenu a je navíc celý šťastný, že ho vůbec někdo pustil do kokpitu F1-ničky, že si ani nedovolí zeptat se na nějakou mzdu a "do práce" ještě peníze nosí. Všichni "vyspělí" jezdci - i superhvězdy, dávejte si pozor! Stačí jedna dvě neúspěšné sezóny ať už číkoliv vinou a můžete jít od válu!
Lewis, Kimi, Fernando a Seb jsou poslední superhvězdy. Ostatní jezdci jsou už stájemi bráni, buď jako "ti končící a na odchodu" -např.Weber, a nebo jako nějaká "poměrně bezcená a snadno nahraditelná součástka monopostu" -např. Massa.... nebo, když mají štěstí, tak jsou bráni jako tzv."talenti" -rozuměj mladej hloupej rychlej platící křen.......
Doba je čím dál hnusnější.......-
-
PC
12:13 11.06.2013 212.47.2.XXXJe to syrové. Pozoruji tohle chování dnes a denně kolem sebe ve vztahu MANAŽER - ZAMĚSTNANEC. Všichni omílají dokola, jak je důležité něco umět a držet "zdravé jádro firmy", ale skutek utek. Takový "zkušený" 25-30 letý manažer, co nikdy opravdu nepracoval, jen studoval a "šéfoval", se rozhlédne po firmě a vidí vrásčitý obličej postarší kolegyně a té hned dá padáka. Jen proto, že může a aby vykázal převratnou a revoluční činnost, kterou všem ukáže, co ještě lze ušetřit. Nezajímá ho co ta paní umí, ani co pro firmu udělala. Všude kolem sebe tak vidíme postarší paní zmalované a oblečené jako štětky a to jen proto, aby působily mladistvým a kreativním chováním a manažer byl spokojený. Dovolit si dobrotivý babičkovský výzor s fotkami vnoučků pod stolním sklem si dnes v práci nikdo nedovolí.
Jen si všiměte, že v F1 nikdo z jezdců neřekne, že to bude zase otrava, až pojedou jako vláček za sebou a jen pro potěchu pracháčů, že to nikomu nic nepřinese a budou to jen vyhozené peníze. Každý jen dokola blekotá jako záznamník, jak už se těší, jak ho to všechno baví jak ani nemohl spát, aby už byl zase na dráze..... Vždyť takový člověk by ani nebyl normální, kdyby to tak opravdu myslel. Každý má přeci občas náladu pod psa. Ale "manažerům", kteří si pletou kreativitu s neodpovědností a s nezkušeností a loajalitu s podlézavostí, to vyhovuje. Nechci všechny šéfy házet do jednoho pytle, ale ti postarší alespoň občas mívají pochopení a rozum, ti mladší jsou jak utržení ze řetězu.-
odin
14:37 11.06.2013 77.240.96.XXXTak s tím, co popisuješ, mám i osobní zkušenost. A to nejsem ani "stará kolegyně", ani nemám stůl s fotkami vnoučků. Jen je na mně na první pohled vidět, že už mám něco za sebou.
Řekl bych, že mladí "manažeři" často rozhodují bezmyšlenkovitě (jako ti mladí piloti) a pro svá rozhodnutí jim schází argumenty. Zodponvědnost za své "chyby" se pak snaží házet na podřízené. Pokud si to jejich zaměstnanci nenechají líbit (tak jako já), dostanou padáka. Protože to je jednodužší, než si přiznat chybu, nebo vyargumentovat svoji pravdu a nést za to odpovědnost.-
Nasir
23:34 12.06.2013 188.175.176.XXXA co jsi tomu "manažerskému esu" řekl tak škaredého, že tě vyhodil?
Tohle jsou přesně typy, které by nic velkého naopak řídit NEMĚLY. Protože je jasné, že jim nejde o rozvoj firmy, nějaké rozhodování a plánování, ale především o sebeprezentaci, vystavování svých úspěchů. Firma je více či méně rukojmí téhle prezentace. Je to stejné jako u mnoha českých (a možná i slovenských) novinářů, kteří využívají ty noviny ke hlásání svých názorů a komentářů. Snaha informovat, zjišťovat, je druhořadá. Proto tito magoři tak rádi radikálně překopávají zavedené věci - bohužel i ty, které fungují bez problémů. Protože chtějí ukazovat své ego, jak to oni sami umějí udělat lépe a vše vyřeší svou jedinečnou "reformou". Jenže reálný svět funguje jinak, než si to představují, takže to podle toho dopadá.-
odin
14:49 13.06.2013 77.240.96.XXXTam šlo o jeho osobní zájmy, které jsem nechtěl respektovat. Pracoval jsem jako stavbyvedoucí a nechtěl jsem "příjmout" nadbytečné UK pracovníky, s tím , že nepotřebuji mít na stavbě na jednoho zedníka dva přidavače. On byl nějak dohodnutý s"dýlerem" ukrajinských dělníků a asi z každého něco měl. Tak odstranil překážku.
Já jsem vždycky byl potížista. Však sis asi všiml i zde, že mám mnohdy zcela odlišný pohled na některé věci. Možná to máme společné, protože většinou býváš jedním z mála, kdo dokáže mé názory pochopit.-
Nasir
23:59 13.06.2013 188.175.176.XXXAha, klasické kšefty do vlastní kapsy. Bohužel mnoha lidem k tomu stačí jen příležitost - získat nějakou tu rozhodovací funkci, která zároveň není pod velkou kontrolou. Hlavně tam, kde majitel ví kulové, co se děje.
Za potížistu bych se nenazval, ale rozumím ti. Jednání podvodníků mě dokáže dopálit. Jak sis všiml, tak i v rámci F1 jsem na to vysazený více než je obvyklé.-
odin
09:31 14.06.2013 77.240.96.XXXPřesně tak. Podvody, lži a jiné unfair jednání nedokážu tolerovat. A když to tu ještě někteří obhajují, jsem s nimi okamžitě v konfliktu. A z toho plyne i můj vztah k M.Schumacherovi a také A.Sennovi a způsobům, jakými získali své tituly. Tyto piloty nikdy uznávat nebudu, protože si to jednoduše ani jeden nezaslouží.
To mne potížistou nazvali i moji kamarádi, tak že na tom možná troška pravdy bude. Občas bojuju bitvy předem prohrané. Ale držet hubu a krok mi nikdy nešlo a tak dělávám problémy sobě i druhým.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
09:17 11.06.2013 77.240.96.XXXSouboj to byl krásný a docela jsem si přál, aby se útok LH podařil a mohli jsme vidět další souboj a útok FA.
Jinak si myslím, že předjíždění ve druhé DRS se pouze zdálo být jednoduché. Respektive bylo jednoduché pro piloty s mozkem, kteří první DRS využili k maximálnímu přiblížení (ale nepředjeli i kdyby mohli) a teprve v druhé DRS předjetí provedli. Ti, kteří předjeli v první RDS, byli ve druhé opět předjeti.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek