DISKUZE K ČLÁNKU FIA bude prošetřovat soukromý test Pirelli a Mercedesu, podle soupeřů vážně porušili pravidla
Mercedes bude čelit vyšetřování ze strany Mezinárodní automobilové federace poté, co jej Ferrari a Red Bull zažalovali z účasti v nelegálním testování.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA bude prošetřovat soukromý test Pirelli a Mercedesu, podle soupeřů vážně porušili pravidla
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
27.05.2013 09:56
Pokuta Bohužel nikdo si nedovolí je vyloučit… »
» uzivatel001000
(Hlasovali 2 lidé)
27.05.2013 14:55
To je teda pěkná konina. Sezóna 2008 měla 18… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mynona
17:38 27.05.2013 165.72.200.XXXJe trochu rozdíl nedojet protože selhala technika či jezdec, ale když někdo zrežíroval závod za pomoci nehody tak v tom vidím trošku něco jiného. Pokud by Piquet havaroval nechtíc tak to beru jako smůlu či neumění Ferrari, ale pokud se dostali do této situace z důvodu kalkulu jiného, tak to nebylo zhůry dáno. Navíc tenkrát byly pravidla resp. zavřené boxy, takže natom prodělali hlavně ti co nestihli zajet do boxu, protože už byly v dalším kole. Takže byly potrestáni za to, že jeli moc rychle. S tím ta "taktika" Briatoreho hlavně počítala. Být normální pravidla, tedy otevřené boxy, tak by to Alonsovi tolik nepomohlo a Massu a jiné tolik nepoškodilo a hlavně by k tomu ani nedošlo, protože by k tomu nebyl důvod. To je zásadní rozdíl.-
Mr.B
18:04 27.05.2013 188.92.13.XXXA co s tímhle vším má Hamilton, který v ten rok titul vyhrál? Ten měl snad úplně stejné podmínky a McLaren se s tím musel zrovna tak vyrovnat. Prostě nastala nějaká situace a Ferrari na ní nedokázalo zareagovat. Jestli to bylo zrežírované nebo ne, je otázka jiná, ale z pohledu šampionátu to bylo pro všechny kandidáty stejné.
-
-
-
uzivatel001000
14:55 27.05.2013 46.39.185.XXXTo je teda pěkná konina. Sezóna 2008 měla 18 závodů. Tak, jako říkáš, že za to může Singapur, ostatní mohou říci, že za nezískáním titulu stojí Massovo nedojetí v Austrálii, Malajsii nebo Maďarsku. Taktéž ale může být na vině to, že Massa dojel druhý ve Španělsku a v Číně. Nebo že by za to mohlo třetí místo v Monaku?? Takle můžu pokračovat dále a vyjmenovat dalších 5 závodů, které Massa v té sezóně nevyhrál.
To, že se zbrzdil v pitu v Singapuru díky urvané hadici má naprosto stejnou váhu, jako např. důvod, proč nevyhrál v Německu. Uvědom si, že každý závod má svůj průběh a na jeho konci se raduje ten, který se s tím vypořádá nejlépe. A na konci sezóny se raduje ten, kdo má nejvíce bodů. Tak to prostě je. Takže házet vinu na výsledek jednoho závodu je naprosto zoufalé.
-
-
-
Olda
11:16 27.05.2013 89.203.220.XXXKvantifikace přínosu Jeden zde tvrdí, že přínos testu byl veliký a proto by měl být závod anulován, druhý zase tvrdí, že přínos je nulový vzhledem k Monacké trati. :-)
Já si myslím, že kvantifikovat přínos z našeho pohledu nelze a tak můžem diskutovat pouze o (ne)porušení pravidel. Můj názor je ten, že pravidla porušena byla a proto bych z tohoto testu vyvodil důsledky.
Pravidla o testování hovoří jasně, myslím, že zde není jakákoliv pochybnost o jejich porušení.-
-
Adi
13:29 27.05.2013 81.19.5.XXXČlánek 22 neumožňuje testování během sezóny. FIA a Pirelli mají smlouvu o testování během sezóny za mimo jiné následujících podmínek: Testování je pouze v režii dodavatele pneumatik, tým pouze dodá auto a eventuálně pilota (testovacího), rozhodně né komplet technické zázemí - nedodrženo. Dodavatel pneu MUSÍ oslovit VŠECHNY týmy - nedodrženo. Použití aktuálního modelu je taktéž velice kontroverzní a např. Ferrari čeká na stanovisko FIA v této věci. Když k tomu všemu přičtu tragický "pneumanagment" Mercedesu, snahu o utajení jak ze strany Mercedesu, tak Pirelli a pohádky o tom, že Mercedes netušil, jaké pneu testuje, a jak onichudáčci vlastně JENOM zachránili Pirelli, protože to je bezradné - vychází mi z toho pouze jediné - podvod jak sviňa! -
Olda
13:31 27.05.2013 89.203.220.XXXTesty v průběhu sezóny nejsou povoleny. Až na několik výjimek, viz. strana 10.
[odkaz na stránku]
-
-
F1fan
10:30 27.05.2013 85.237.227.XXXmb Musím sa smiať všetkým expertom ktorý tvrdia že vdaka tomu testu MB vyhrali Monako, svedčí to o ich (ne)vedomostiach z oblasti vývoja... Na druhú stranu, pokiaľ sa preukáže, že ten test bol skutočne porušením pravidiel, budem dosť sklamaný, lebo by to bolo vcelku zúfalý a neskutočne amatérsky pokus vyriešiť svoje problémy a dosť by im poškodil meno. A tiež všetkým tým 'profesionálom' ktorých majú vo vedení. Potenciálna diskvalifikácia by výrazne poškodila meno značky (zároveň by to bola aj príležitosť zbaviť sa Brawna...).-
anonym
13:11 27.05.2013 178.41.246.XXXTu nie je otazka, ci im to pomohlo v Monaku! Uvedom si, ze tri dni nikym nerusenych testov za plnej podpory dodavatela gum v dnesnych barcelonskych podmienkach, ma mozno daleko vacsiu technicku hodnotu ako cele to predsezonne testovanie v chlade a dazdi. Tak to ostatnych skutocne nasrdi!-
zatracene
17:32 27.05.2013 195.12.133.XXXPřečti si ještě jednou příspěvek, na který jsem reagoval. Tedy: "Musím sa smiať všetkým expertom ktorý tvrdia že vdaka tomu testu MB vyhrali Monako, svedčí to o ich (ne)vedomostiach z oblasti vývoja..." Čili tě poprosím, aby jsi nepřekrucoval můj příspěvek. Nikde netvrdím, že to nemůže ovlivnit další závody. To je pochopitelně více než pravděpodobné anonyme.
-
-
Partyzán
10:00 27.05.2013 46.13.36.XXXAnulovat závod! Dle mého n., by se mělo celé Monoka, tedy výsledky té VC, anulovat. Ten vliv byl (náhlézlepšení trvanlivosti pnumatik u Mercedesu) zřejmý a o vlivnilo to celý průběh závodu, žádné dodatečné odebrání bodů a umístění u Mercedesu nestačí..., celý závod byl od počátku, z výše uvedený důvodů v článku, neregulerní.-
-
XR
10:27 27.05.2013 109.81.245.XXXSouhlasim.. to, co se naucili, jim sice v nastaveni mohlo trochu pomoci, ale v Monaku by zrejme stejne vyhrali (asi jsi myslel "pouzite smesi," ale to je detail, ktery na tom nic nemeni). Rosberg byl od prvniho treninku bezkonkurencni, zaslouzil si to.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek