DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %

Pirelli od VC Kanady změní pneumatiky, po výhradách ze strany FIA dojde k menší změně. Kimi Räikkönen i tak nevěří, že dojde k nějaké velké změně v rozložení sil. Každá větší změna by totiž byla neférová.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 24.05.2013 09:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001331 (Hlasovalo 20 lidí) 22.05.2013 23:48
Jen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 22.05.2013 23:58
Ano, presne o to co pises sa snazia ti, co im… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 23.05.2013 09:52
... a sme doma... 04 Ja mam v pr.. casy v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    80.239.243.XXX
    . Kimi má proste šťastie na auto. Veľmi pochybujem, že by urobil viac ako Michal Schumacher, keď ho bez problému predbiehali druhotriedni jazdci.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nakoniec to s tou úpravou pneumatík bude ako správa z rádia Jerevan,.. ...že budú upravovať nie tie 1:1, ale tie 3:5. 18

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Myslím, že Kimi to vystihl úplně přesně... Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu. V letošní sezóně se k tomu přidaly velkou mírou i gumy. Celý problém je v tom, že ne všichni tuto skutečnost jsou schopní přijmout.

    Ohledně oddělování běhounu - částečně si myslím, že problémy pramení i z přetěžování těch gum ze strany týmů. Snaží se na trati zůstat co nejdéle a tím pádem k tomu dochází. Ano, již se prokázalo, že k těmto problémům mohlo dojít najetím na nějaké úlomky, ale upřímně si myslím, že samotné úlomky za tyto problémy nemůžou.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      "Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu."

      To bych si dovolil poopravit. Jednak se šetřilo i v předchozích letech, ale hlavně i dávno předtím, byť to třeba nebylo tak výrazné jako teď. Už jsem to tu dřív psal, ale opakování je matkou moudrosti, takže znovu: např. takový "profesor" Prost uměl získávat výhodu nad soupeři tím, že pošetřil pneumatiky s těžkým vozem a mohl je tak víc ždímat, když byl lehký. To se bavíme o době někdy před čtvrt stoletím, kdy se, stejně jako v posledních letech, nesmělo dotankovávat. Takže tvrzení, že doposud to bylo tak a teď je to najednou úplně jinak, je liché.

      Jinak souhlas.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Ruská ruleta - delaminace pneu Bylo by zajímavé, kdyby nějaká začala opět závodit a ve třetině závodu by to zabalila, protože by ji došly pneumatiky. Mám ale dojem, že se bude s pneumatikami tak dlouho blbnout, až se na závody bude dívat jenom Pirelli nebo se někdo zabije. V Monaku bude na to celkem šance. Dívat se ale stejně nebudu, eko mě nezajímá. Příští rok to snad bude o už o něčem jiném. Pirelli zkrachuje, protože kdo by so koupil pneu, které se delaminatují a vydrží 3 kola.

    + 3 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001331

      uzivatel001331

      93.92.49.XXX
      Jen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před Pirelli tě zajímala víc. Mě se teda rozhodně víc líbí současné závody.

      + 20 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.71.36.XXX
        Já se klidně přiznám, že mě to taky díky Pir a DRS prostě nebaví. To prostě nejsou závody hodné F1.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          165.72.200.XXX
          Já se taky přidávám. I když na to stejně čumím, tak mě nebaví koukat na auta, která jezdí tak pomalu. Letos jsem si poprvé v životě u závodu na chvíli zdřimnul.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Žasnu, jak lidé rychle zapomínají...

            + 10 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Svatá pravda! Možná byli v první půli minulé dekády moc mladí, aby u TV usínali. Já se přiznám, že v 2002 jsem klimbnul snad u každého druhého závodu a v 2004 jsem někdy před polovinou sezóny přestal sledovat F1 úplně.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • zeto

                85.71.36.XXX
                Právě, že mladý už dávno nejsem a pamatuji opravdu dost. Ano, nadvláda MSch a Ferr byla z velké části nuda, ale pokud se na trati předjíždělo, byl to alespoň boj. Dnes přezují o 3 kola později, zapnou DRS a frrrr, jako po dálnici v rychlejším pruhu. Ano, fanoušci si stěžovali, že se málo předjíždí, ale tohle, to je hnus. Ještě by mohli namontovat blinkry a bylo by to dokonalé.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  No právě, pokud... Jinak ale je fakt, že letos už jsem taky klimbnul. 19

                  Nicméně přestože jsou teď závody hodně eko a občas je to pěkná bramboračka, pořád jsou pro běžného diváka mnohem zajímavější než většina závodů mezi 2000 - 2004.

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • zeto

              85.71.36.XXX
              Spíš mám pocit, že někteří zapomněli, jak vypadaly závody F1. Tedy - jak vypadá závodění vůbec.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Řekl bych, že problém bude spíš v tom, že hledáš v F1 něco, co v ní sice kdysi bylo, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou už se to nikdy nevrátí. Čisté závodění bylo v F1 naposledy někdy na začátku 70. let. Teď je to v první řadě obchod. Jestli chceš čisté závodění, samotného mě mrzí, že to říkám, ale musíš se poohlédnout po jiné disciplíně. 07

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • zeto

            85.71.36.XXX
            Já na to taky koukám, ale teď naposledy se mi stalo totéž - asi na půl hodiny jsem usnul.05

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      78.99.206.XXX
      Ano, presne o to co pises sa snazia ti, co im gumy nefunguju - vyvolat dojem "prisernej pomalosti" a ked to nezabera, tak "skutocne" obavy o bezpecnost.

      Ze sa oddeluje behun, je sice pravda a teoreticky by mohla vzniknut nejaka kolizia.
      Ale povedzme si otvorene:

      - na akej trati sa to stalo doteraz? Odpoved znie: na ktorej su extremne namahane. (Barcelona a svojim sposobom aj Bahrain) Stale sa hovori (hlavne) o Barcelone, ze je extremne narocna na gumy.
      Ci zrazu je to nejaka novinka? Nie! Vzdy to tak bolo!

      - je Monako to iste? Nie. Inak by napr. tiez neboli zvolene softy a supersofty.

      Ked to tak zratam od oka - ano, treba asi jemne vylepsit zadne (odstranit strukturalny problem) ale urcite nie samotnu zmes.
      To nema nic spolocne s bezpecnostou - ide len o politiku a jasny vlastny profit.
      Nevidim ziadny dovod na zmenu.

      Posledna vec - Mercedes - oni maju iny problem ako RedBull alebo dalsi. U nich sa nejedna (podla mna) o to iste ako u ostatnych.

      Nic (z vplyvov "vonkajsich") nebrani Mercedesu ist do kvalifikacie s nastavenim "viac na preteky". Tak ako to robia (alebo snazia sa) ostatny.
      Lenze... vyzera to tak, ze Mercedes sa sekol prave v zakladnej filozofii pre dnesne podmienky/pomery - oni vyrobili sice uzasne rychle auto, ale len na jedno kolo a este k tomu s "prazdnou" nadrzou. A vyzera to tak, ze tak skoro to ani nebudu vediet "opravit", zrejme je to uz v zaklade vozu. Takze sudim, ze ich moznosti/rozsah/nejaka skala nastaveni "viac na preteky" su pravdepodobne "prikratke".
      Dam 96:4, ze do toho vstupuje urcite aj ten ich motor (presnejsie - zakonzervovana/e mapa/y z minuleho roku).

      P.S.: tym netvrdim, ze ma bavi hodinu pozerat tri kola v kvalde. Ale priznam sa, kaslem na to, podstatna je pre mna nedela.03

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Ten tvůj "dojem prisernej pomalosti", není jen dojem, stačí se podívat na časy kol v závodě a porovnat si to třeba s GP2.

        Mercedes minulý závod nezajel v trénincích jediné rychlé kolo, takže tvá rada ohledně preference nastavení na závod je trošku jako radit maratónci, aby neběžel na začátku tak rychle, že se brzy unaví.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Je tu někdo tak naivní, že si myslel, že se budou v F1 časy na kolo snižovat rok co rok donekonečna? Občas prostě zpomalení, ať už z jakékoliv příčiny, přijít musí. Chápu, že se fandům Michaela mohla líbit jeho jízda na hraně v roce 2004, ale pro fandy ostatních jezdců a týmů to byl dost frustrující ročník a pro běžného TV diváka nejnudnější dvouhodinový pořad, který v té době TV stanice vysílaly.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          ... a sme doma... 04
          Ja mam v pr.. casy v GP2 - co ja viem? Trebars sa v GP2 natolko zlepsili, ze uz atakuju F1, nie...? 12
          A mimochodom, nedavno tu bola niekde tab. s porovnanim casov z minulych rokov. Zaujimave, ze tam to nebolo "tak zle"...

          A s Mercedesom - tu vobec nejde o to, co jazdili alebo co skusali v treningoch, jasne, ze chceli (skusali) nastavit "viac na preteky". To nijak neodporuje tej mojej "vycucanej" teorii. 03
          Jednoducho sme videli vysledok (toho treningu) v nedelu a ci je "toto" ich zavodne tempo, nema na svedomi Pirelli! Jednoducho maju problem a snazia sa ho/to vyriesit.

          Ked uz spominas maratonca - jemu predsa nikto nic radit nemusi - ved on si velmi dobre vie spocitat, ako ma davkovat svoj vykon aby mu to "vyslo". Stejhne tak napr. cyklista. Ale to sem hadam neptri,ci?

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Fakta: F1 vs GP2 - Monako Nejrychlejší čas Rosberga (F1) včera: 1:14,759 vs. nejrychlejší čas Cecotta (GP2) včera: 1:21,141 min.
        Rozdíl: 6,382 s.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama