DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %
Pirelli od VC Kanady změní pneumatiky, po výhradách ze strany FIA dojde k menší změně. Kimi Räikkönen i tak nevěří, že dojde k nějaké velké změně v rozložení sil. Každá větší změna by totiž byla neférová.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001331
(Hlasovalo 20 lidí)
22.05.2013 23:48
Jen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001000
09:06 23.05.2013 46.39.185.XXXMyslím, že Kimi to vystihl úplně přesně... Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu. V letošní sezóně se k tomu přidaly velkou mírou i gumy. Celý problém je v tom, že ne všichni tuto skutečnost jsou schopní přijmout.
Ohledně oddělování běhounu - částečně si myslím, že problémy pramení i z přetěžování těch gum ze strany týmů. Snaží se na trati zůstat co nejdéle a tím pádem k tomu dochází. Ano, již se prokázalo, že k těmto problémům mohlo dojít najetím na nějaké úlomky, ale upřímně si myslím, že samotné úlomky za tyto problémy nemůžou.-
anonym
11:38 23.05.2013 178.255.168.XXX"Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu."
To bych si dovolil poopravit. Jednak se šetřilo i v předchozích letech, ale hlavně i dávno předtím, byť to třeba nebylo tak výrazné jako teď. Už jsem to tu dřív psal, ale opakování je matkou moudrosti, takže znovu: např. takový "profesor" Prost uměl získávat výhodu nad soupeři tím, že pošetřil pneumatiky s těžkým vozem a mohl je tak víc ždímat, když byl lehký. To se bavíme o době někdy před čtvrt stoletím, kdy se, stejně jako v posledních letech, nesmělo dotankovávat. Takže tvrzení, že doposud to bylo tak a teď je to najednou úplně jinak, je liché.
Jinak souhlas.
-
-
Biblbrox
22:54 22.05.2013 94.138.104.XXXRuská ruleta - delaminace pneu Bylo by zajímavé, kdyby nějaká začala opět závodit a ve třetině závodu by to zabalila, protože by ji došly pneumatiky. Mám ale dojem, že se bude s pneumatikami tak dlouho blbnout, až se na závody bude dívat jenom Pirelli nebo se někdo zabije. V Monaku bude na to celkem šance. Dívat se ale stejně nebudu, eko mě nezajímá. Příští rok to snad bude o už o něčem jiném. Pirelli zkrachuje, protože kdo by so koupil pneu, které se delaminatují a vydrží 3 kola.-
uzivatel001331
23:48 22.05.2013 93.92.49.XXXJen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před Pirelli tě zajímala víc. Mě se teda rozhodně víc líbí současné závody.-
-
-
-
-
zeto
09:48 23.05.2013 85.71.36.XXXPrávě, že mladý už dávno nejsem a pamatuji opravdu dost. Ano, nadvláda MSch a Ferr byla z velké části nuda, ale pokud se na trati předjíždělo, byl to alespoň boj. Dnes přezují o 3 kola později, zapnou DRS a frrrr, jako po dálnici v rychlejším pruhu. Ano, fanoušci si stěžovali, že se málo předjíždí, ale tohle, to je hnus. Ještě by mohli namontovat blinkry a bylo by to dokonalé.
-
-
-
anonym
10:13 23.05.2013 178.255.168.XXXŘekl bych, že problém bude spíš v tom, že hledáš v F1 něco, co v ní sice kdysi bylo, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou už se to nikdy nevrátí. Čisté závodění bylo v F1 naposledy někdy na začátku 70. let. Teď je to v první řadě obchod. Jestli chceš čisté závodění, samotného mě mrzí, že to říkám, ale musíš se poohlédnout po jiné disciplíně.
-
-
-
-
-
-
erdedy
23:58 22.05.2013 78.99.206.XXXAno, presne o to co pises sa snazia ti, co im gumy nefunguju - vyvolat dojem "prisernej pomalosti" a ked to nezabera, tak "skutocne" obavy o bezpecnost.
Ze sa oddeluje behun, je sice pravda a teoreticky by mohla vzniknut nejaka kolizia.
Ale povedzme si otvorene:
- na akej trati sa to stalo doteraz? Odpoved znie: na ktorej su extremne namahane. (Barcelona a svojim sposobom aj Bahrain) Stale sa hovori (hlavne) o Barcelone, ze je extremne narocna na gumy.
Ci zrazu je to nejaka novinka? Nie! Vzdy to tak bolo!
- je Monako to iste? Nie. Inak by napr. tiez neboli zvolene softy a supersofty.
Ked to tak zratam od oka - ano, treba asi jemne vylepsit zadne (odstranit strukturalny problem) ale urcite nie samotnu zmes.
To nema nic spolocne s bezpecnostou - ide len o politiku a jasny vlastny profit.
Nevidim ziadny dovod na zmenu.
Posledna vec - Mercedes - oni maju iny problem ako RedBull alebo dalsi. U nich sa nejedna (podla mna) o to iste ako u ostatnych.
Nic (z vplyvov "vonkajsich") nebrani Mercedesu ist do kvalifikacie s nastavenim "viac na preteky". Tak ako to robia (alebo snazia sa) ostatny.
Lenze... vyzera to tak, ze Mercedes sa sekol prave v zakladnej filozofii pre dnesne podmienky/pomery - oni vyrobili sice uzasne rychle auto, ale len na jedno kolo a este k tomu s "prazdnou" nadrzou. A vyzera to tak, ze tak skoro to ani nebudu vediet "opravit", zrejme je to uz v zaklade vozu. Takze sudim, ze ich moznosti/rozsah/nejaka skala nastaveni "viac na preteky" su pravdepodobne "prikratke".
Dam 96:4, ze do toho vstupuje urcite aj ten ich motor (presnejsie - zakonzervovana/e mapa/y z minuleho roku).
P.S.: tym netvrdim, ze ma bavi hodinu pozerat tri kola v kvalde. Ale priznam sa, kaslem na to, podstatna je pre mna nedela.-
Mynona
09:37 23.05.2013 165.72.200.XXXTen tvůj "dojem prisernej pomalosti", není jen dojem, stačí se podívat na časy kol v závodě a porovnat si to třeba s GP2.
Mercedes minulý závod nezajel v trénincích jediné rychlé kolo, takže tvá rada ohledně preference nastavení na závod je trošku jako radit maratónci, aby neběžel na začátku tak rychle, že se brzy unaví.-
anonym
09:45 23.05.2013 178.255.168.XXXJe tu někdo tak naivní, že si myslel, že se budou v F1 časy na kolo snižovat rok co rok donekonečna? Občas prostě zpomalení, ať už z jakékoliv příčiny, přijít musí. Chápu, že se fandům Michaela mohla líbit jeho jízda na hraně v roce 2004, ale pro fandy ostatních jezdců a týmů to byl dost frustrující ročník a pro běžného TV diváka nejnudnější dvouhodinový pořad, který v té době TV stanice vysílaly. -
erdedy
09:52 23.05.2013 195.80.165.XXX... a sme doma...
Ja mam v pr.. casy v GP2 - co ja viem? Trebars sa v GP2 natolko zlepsili, ze uz atakuju F1, nie...?
A mimochodom, nedavno tu bola niekde tab. s porovnanim casov z minulych rokov. Zaujimave, ze tam to nebolo "tak zle"...
A s Mercedesom - tu vobec nejde o to, co jazdili alebo co skusali v treningoch, jasne, ze chceli (skusali) nastavit "viac na preteky". To nijak neodporuje tej mojej "vycucanej" teorii.
Jednoducho sme videli vysledok (toho treningu) v nedelu a ci je "toto" ich zavodne tempo, nema na svedomi Pirelli! Jednoducho maju problem a snazia sa ho/to vyriesit.
Ked uz spominas maratonca - jemu predsa nikto nic radit nemusi - ved on si velmi dobre vie spocitat, ako ma davkovat svoj vykon aby mu to "vyslo". Stejhne tak napr. cyklista. Ale to sem hadam neptri,ci?
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek