DISKUZE K ČLÁNKU Coughlan: Williams veze do Monaka několik vylepšení, doufá v pokrok

Technický ředitel Williamsu Mike Coughlan doufá, že jeho tým začne v Monaku konečně dělat pokroky. O víkendu chce nasadit několik novinek navržených speciálně pro tuto klikatou městskou trať.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Coughlan: Williams veze do Monaka několik vylepšení, doufá v pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 22.05.2013 10:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mike blúzni,.. ...lebo Monaco je špecifická trať, kde ktorej aerodynamika nie je vôbec podstatná, ale dobrá trakcia, správna volba prevodov, vyváženie a samozrejme brzdy. 18

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      K trakci - proto taky mluví o potřebě správné mechanické platformy. Jinak kdyby aerodynamika nebyla "vobec podstatná," proč by tam jezdili s maximálním přítlakem?

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        Ale to je právě ono, aerodynamika se neřeší, nastaví se naplno, protože ve třech zatáčkách pomůže a jinde neuškodí, v monacu není žádná čistá rovinka, kde by max. přítlak vadil a max. rychlost je relativně malá. Taky myslím, že záleží hodně na mech. gripu, tj. zavěšení, správná svornost dif. a pak na brzdách, zpřevodování, ale to si snad každej lehko spočítá. Taky je tady výhoda kratší rozvor.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Ano, záleží na mechanickém gripu, ale to, že se aerodynamika neřeší, je pěkná hloupost: řeší se hodně. Kdyby ne, tak by nevyvíjeli speciální křídla a aero prvky! A už před sezónou své okno nastavují podle Monaka (jeho horní rámec pro nastavení, max. přítlak).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        V tých rýchlostiach nezáleží na tvare,.. ...ale na ploche krídel. Či tam dáš tácky od obeda na obe strany vpredu, je úplne jedno, hlavná vec je ich veľkosť sklon a plocha a vtedy sa o fukncii aerodynamiky nedá hovoriť. Preto sú krídla pre Monaco omnoho jednoduchšie, ako pre iné trate.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Jak to že ne? Přítlak není funkcí aerodynamiky? Kdyby na ní vůbec nezáleželo, tak by tam neměly ani ty "tácky od obeda." Jinak mě křídla pro Monako o moc jednodušší nepřijdou.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Podrobne som to popísal v inom príspevku,.. ...ako sa mení aerodynamika auta počas závodu u ťažkého a ľahkého auta spôsobená prevalením boku pneumatiky Pirelli a že dôležitejší ako aerodynamický základ vozu je kompromis, ktorý fnguje počas celého závodu a nedá sa urobiť presne aerodynamický balík pre každý závod, na čo prišli už aj v Red Bulle a veľkému guru A. Neweyovi to určite zamotalo hlavu, keď si obzeral riešenie Lotusu a ich prepojenie predných a zadných tlmičou a nastavenie podvozku, ktoré začína byť dominantné nad aerodynamikou u ktorej sa volí kompromis a s tými táckami som to trochu pritiahol za uši, ale v podstate, ak si si všimol v Barcelóne žiaden z nových dielov tím Ferrari pre závod nepoužil, hoci jeho technici a inžinieri zahriali počítač s metódou CFD na maximum a ofukovali v tuneli do zbláznenia, aj keď dielov do Barcelóny doniesli požehnane, nepoužily žiaden nový, čo o niečom svedčí, že na tom mám aspoň trochu pravdy. 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • vprmn

      85.248.149.XXX
      napisal si dost hlupost, kde si nechal gumy? to su najvacsi faktor tejto sezony. preto sa aj williams trapi.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        přesně tak oni mají špatně sladěnou aerodynamiku z pneu a nedokážou je dát do toho provozního rámce tak,aby podaly maximalní výkon.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama