DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Někteří mají krátkou paměť, vítězství po čtyřech zastávkách není nic nového
Ferrari je po Lotusu dalším týmem, který nepodporuje rozhodnutí Pirelli změnit pneumatiky. Připomínají, že čtyři zastávky v boxech nejsou ničím neobvyklým.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Někteří mají krátkou paměť, vítězství po čtyřech zastávkách není nic nového
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 16 lidí)
17.05.2013 16:23
A jsme u toho rozdílu, že nikdo pneu uprostřed… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000190
16:00 17.05.2013 194.228.20.XXXVzal jsi si z toho co se ti hodí. Oni tím chtěli říct, že 4 zastávky není nic co se nikdy předtím nestalo a ne, že pneu vydrží stejně jako před tím.
Spíše je zajímavá ta reakce RB před tím když vyhrával a jel na 4 zastávky a teď.-
Mynona
16:11 17.05.2013 165.72.200.XXXRB se chovají stejně jako např. Ferrari loni, když se nedaří tak řvou a když na řešení vydělávají tak buď mlčí nebo si dokonce mlaskají, podobně jako letos Lotus. Vsadíl bych boty a nešel bych bos, kdyby se Lotus výsledkově propadnul, tak bude na hadráky nadávat taky. Tady nejde o nějakou férovost, tady prostě každý bojuje za to co mu vyhovuje.
Nicméně, jezdit na gumách, které si udrží rozumný výkon několik málo kol a to za podmínky, že na nich pojedu opatrně a raději pomaleji, nepojedu těsně za soupeřem, bude se vyhýbat nějakým soubojům a ještě se budu obávat, že mi nevydrží, je prostě hnus.-
uzivatel000190
16:23 17.05.2013 194.228.20.XXXA jsme u toho rozdílu, že nikdo pneu uprostřed sezóny nepředělával, prostě se s tím musel vyrovnat. Tuším, že předminulou sezónu to bylo vidět u mcl, nakonec jejich auto bylo podobně rychlé jako rb, ale nedokázali v závodě v tom tempu urazit stejnou vzdálenost na pneu jako rb. No a tak prostě si s tím museli poradit.
-
-
Mike17
16:20 17.05.2013 147.229.7.XXXPrávě, že stejně nevydrží ani omylem. Zatímco tenkrát jel Alonso na 3 zastávky a jel celou dobu naplno, tak letos podle jeho vlastních slov jel na 90%, aby mohl jet na 4 zastávky. Kolik opravdu vydrží bylo vidět v Číně u Vettela a Buttona. Rychlé jízdy nevydržely ani 2 kola. Prostě závodí o co nejrychlejší pomalá kola.-
uzivatel000190
16:27 17.05.2013 194.228.20.XXXTy jsi jak kolovrat, zkus se nad tím článkem ještě jednou zamyslet a hlavně si ho celý přečíst. Nikdo tam nesrovnává pneu, ale počet zastávek.
A když se podíváme na výdrž penu tak proč si vybíráš jezdce/stroje, které se ti hodí a nepodíváš se třeba na lotus kolik rychlých kol na nich zvládne?-
Mynona
16:50 17.05.2013 165.72.200.XXXNikdo nejezdí do boxu pro nic jiného než pro gumy, když se jaksi palivo nesmí doplňovat. Takže počet nutných zastávek je přímo uměrný opotřebení pneumatik. Jestli sis toho nevšimnul, nikdo nestojí jezdit do boxů dobrovolně a každý se tam snaží jezdit co nejméně. Když se ještě mohlo doplňovat palivo, tak někdo mohl zajíždět do boxu častěji, protože krom čerstvých gum, mohl jezdit v průběhu závodu na lehčím voze, což samo sebou neslo jistou výhodu a čas ztraávený v boxech se dal tímto vynahradit. Tím, že odpadlo tankování, tak min. polovina důvodu, proč zajíždět do boxu pominula, takže se dá zcela jistě říci, že vozy jezdí do boxu zcela z nutnosti a ne kvůli jiné strategie.
Ale máš pravdu, kolovrat je zbytečný, když to nejste sto pochopit a tak triviální věc, že nejen letos vozy jezdí do boxu z drtivé většiny, protože je limitují gumy -
uzivatel000552
17:04 17.05.2013 83.208.115.XXXJenže Ferrari tam zmiňuje něco, co tehdá provedli jen a jen oni a co nikdy předtím ani potom v té době nikdo nepoužil. Tehdy byl to pro ně obrovský risk, zatímco teď to byla nutnost při které se jede tempo, při kterém by tu zastávku v roce 2004 možná nepotřebovali ani jednu. A ikdyž se mi občas nelíbí to, jak RedBull nadává, souhlasím s Hamiltonem, že když jezdí o 2 vteřiny pomaleji než GP2 v kvalifikaci a o 3 vteřiny rychleji než GP3 v závodě, tak bude asi někde něco špatně. -
Mike17
19:26 17.05.2013 78.108.101.XXXNikdo nesrovnává pneu??? Tvoje citace: "...že pneu vydrží stejně jako před tím." Z toho se dá pochopit něco jiného, než že tvrdíš, že vydrží tehdejší a dnešní pneu stejně? No tak dobře, když to říkáš....
Já bych se podíval na nějaká rychlá kola Lotusu, ale to bych nějaká musel vidět. Vettela a Buttona jsem vybral proto, že oba vyměnili pár kol před koncem závodu a proto mohli zajíždět RELATIVNĚ rychlá kola. To relativně jsem zvýraznil proto, že nejrychlejší kolo závodu bylo i tak skoro o 2,5s pomalejší než v kvalifikaci. A i přes to, že nejel na maximum, začaly mu odcházet už ve druhém kole. Co je to proboha za závodění, když pilot nemůže zajet ani jedno opravdu rychlé kolo v závodě?-
odin
10:43 19.05.2013 77.240.96.XXXPánové, podle mě je jedno, jestli se jede na jedinou (povinnou) zastávku a nebo na dest zastávek. Ať si každý tým udělá zastávek tolik, kolik musí, a nebo kolik má strategicky naplánovaných.
Podstata tkví v tom, že se v průběhu sezóny pravidla nepředělávají ani neupravují ku prospěchu některým zámožným učinkujícím. Tedy alespoň mezi slušnými lidmi a v seriózním prostředí.
Tak že by se s tím měli všechny týmy vyrovnat. A podobně bychom se s tím měli vyrovnat i my na diskuzi. Bohužel nejvíc si stěžují ti, kteří mají pocit, že se jim to nedaří a jejich fanoušci zde.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek