DISKUZE K ČLÁNKU Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone se má podle německých médií dnes kvůli motorům sejít v Paříži s předsedou představenstva Renaultu - s Carlose Ghosnem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 10 lidí)
16.05.2013 08:48
Motor má mnoho charakteristik podle kterých by… »
» uzivatel000190
(Hlasovalo 10 lidí)
16.05.2013 09:53
cena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000190
09:53 16.05.2013 213.210.156.XXXcena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez znalosti výkonu pohonu. Co když právě Renault bude rozdílový prvek pro 2014? Potom si myslím, že těch pár M navíc je malá cena, ale samozřejmě může být nejhorší... Každopádně diktovat někomu cenu to je totální blbost prostě to je trh ať si to prodávají za kolik chtějí. -
Kapor
09:30 16.05.2013 194.160.178.XXXNech je to ako chce,... ...malo by byť jasne uvedené, čo je súčasťou ceny dodávky. Lebo niektorý odberatelia, nepožadujú celý balík, ale len pohonnú jednotku bez prevodovy a ak Mercedes za 17 tis. eur ponúka aj prevodovku, tak je to cena top a vôbec sa nečudujem Williamsu a možno aj Caterhamu, že siahne po tom všetkými desiatimi a Toro Rosso ostane pri Ferrari. Nakoniec sa Renaul sám odpíše svojou nenažratosťou a Honda ak by prišla na začiatku r. 2014, tiež by z toho len profitovala. -
Eracer
08:12 16.05.2013 62.168.11.XXXRENAULT je nejtragičtější dodavatel v F1. Mají zdaleka nejslabší agregáty, to že s nimi Red Bull vítězí je jen zásluhou party aerodynamiků v Red Bullu nic víc. Mercedes , Ferrari , Honda tito budou dávat mnohem, mnohem kvalitnější a silnější motory nežli žabožrouti.-
-
-
Eracer
08:32 16.05.2013 62.168.11.XXXProtože nemají na výběr, Ferrari ani Mercedes jim své motory neposkytnou protože by se stali ještě silnějšími. Vím že Red Bull ode šel o d Ferrari díky tomu že chtěli větší chlazení pro svou agresivní aerodynamiku ale snažili se pak nahradit Renault ale nikdo jiný krom Renaultu jim motory nedá Nedá se nic dělat.-
-
Eracer
08:53 16.05.2013 62.168.11.XXXTop to jsem nikde netvrdil, jen to zřejmě více v tu dobu vyhovovalo red Bullu ale když před rokem chtěl jiného dodavatele motorů (mercedes) tak měli pešky, kdyby ty motory za něco stáli tak by od nich nechtěli prchnout. Ale neříkám že jsou špatné, jen se mi zdá dost platit za žabožrouty takové cifry, když pořádně ani nedisponují nějakým oslnivým výkonem.-
erdedy
09:06 16.05.2013 195.80.165.XXXNetvrdil priamo. Tvrdil ale, ze potrebovali chladenie... atd.
Ale nechajme teda slovickarenie.
Chceli ineho dodavatela? Ok a nepripada Ti to tak trochu ako take male "vyjednavanie" s Renaultom?
Fikcia? Ok, ale stejne ako cele Tvoje tvrdenie, vcitane toho ich "prchnutia" od nich.
Za cely cas nikto z RedBullu neuviedol jediny (*relevantny) problem s ich motorom.
* - relevantny - myslene ako: "mame tech. problem s tymto atadatd."
Pri tych zlyhaniach (Sebastianovych) sa stale sa len "mlzilo" aby nahodou nemuseli priznat, ze mu asi dali pekne "cecat" (akokolvek - agresivnym mapovanim, chladenim apod.)
Alternator? To uz vyriesili TAG-om.
Tak kde mas este problem?
-
-
-
-
uzivatel001000
08:48 16.05.2013 46.39.185.XXXMotor má mnoho charakteristik podle kterých by se dala hodnotit jeho kvalita. Ono to není pouze o špičkovém výkonu. Renault výkonově na špici není, vyniká ale jinými vlastnostmi o kterých by si jiní výrobci mohli nechat zdát. Údajně je motor velmi dobrý v oblasti spotřeby a rovněž je prý výborný v oblasti mapování výkonu.-
XR
08:54 16.05.2013 109.81.245.XXXTo je pravda (až na to mapování výkonu - to, že používá jiné řešení škrticích klapek, má jiné důsledky). Krom mírně lepší spotřeby je dobrý v oblasti chlazení, zástavby do vozu (z toho následně plynoucí aerodynamické výhody) a degradace. A co se týče výkonu, tak tam zas není takový deficit, jak se někteří snaží vykreslit (totéž platí o "mnohem" lepší spotřebu). -
Eracer
08:55 16.05.2013 62.168.11.XXXNo jelikož je mapování zakázáno, tak mají peška. Jinak ta spotřeba o to jsem slyšel už několik fám, ale nikde jsem neviděl že by se jim o vyplácelo, co si pamatuji minulý rok tak Red Bull také hodněkrát stavěl po skončení závodu ihned za cílovou čárou. Dle mě "nyní" nejhorší výrobce motorů. Dovolil bych si označit za nejlepšího zřejmě Ferrari.-
uzivatel001000
19:29 16.05.2013 46.39.185.XXXNo tak to, že několikrát dojeli sotva za čáru nevypovídá absolutně nic o spotřebě motoru. Mohli to mít napočítané na minimum. Pokud bys to chtěl takto posuzovat, museli by všichni na začátku závodu startovat s absolutně stejným množstvím paliva a na konci bys mohl změřit kolik komu zůstalo. Samozřejmě za předpokladu, že by všichni dojeli do cíle ve stejném čase. -
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek