DISKUZE K ČLÁNKU Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone se má podle německých médií dnes kvůli motorům sejít v Paříži s předsedou představenstva Renaultu - s Carlose Ghosnem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 10 lidí)
16.05.2013 08:48
Motor má mnoho charakteristik podle kterých by… »
» uzivatel000190
(Hlasovalo 10 lidí)
16.05.2013 09:53
cena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
10:42 16.05.2013 195.80.165.XXXsorry za OT.
toto je super: [odkaz na stránku]
(este jedna paradicka cca minuta 5:00 - 500 OHV? asi ano)
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
10:14 16.05.2013 194.160.178.XXXRed Bull si vyberal Renault už vtedy,... ...keď bolo dôležté motor dobre mapovať, čo urobilo s ich dokonalou aerodynamikou najrýchlejšie auto na tratiach F1 a aj preto, lebo tento motor hoci nemá najvyšší výkon, krivka krútiaceho momentu sa vhodne prekrýva s výkonovou krivkou motora v širokom rozmedzí otáčok, pri optimálnej spotrebe a to je u motora najdôležitejšie, hovoríme, že je veľmi pružný. -
Adi
12:02 16.05.2013 90.176.210.XXXNic o tom nevíš a meleš blbosti. Renault je nejúspěšnější výrobce motorů v atmosferické éře, má nejvíc titulů, spolu s Alonsem dokázali ukončit nadvládu Ferrari. Honda byla při posledním vystoupení v F1 k smíchu spolu s Toyotou. Mercedes má možná o něco vyšší výkon, ale má horší spotřebu a průběh a podstatně horší nároky na chlazení. Ferrari taktéž ničím nevyniká. 6 let zmražené motory jejich rozdíly defakto smazaly. Dokud byl jejich vývoj nezmražen, tak Mercedes byla pojízdná dýmovnice a poruchovostí větší, než Renault a Ferrari dohromady. Ani BMW defakto nic v F1 v poslední éře nedokázalo. Slávu Williamsu přineslo spojení s Renaultem, né s BMW. A poslední perlička, víš, kdo vymyslel turbomotor v F1? Ještě se musíš hoodně učit. Za kvalitu se platí a Renault si to uvědomuje, avšak s cenou pujdou dolů... tak na těch 17-19 mil. Eur.-
-
Adi
17:35 16.05.2013 90.176.210.XXXTurbodmychadlo a motor přeplňovaný turbodmychadlem jsou dvě různé věci. Na faktu, že Renault v r. 1976 jako první ve formuli 1 použil turbodmychadlem přeplňovaný motor (tedy vymyslel a použil motor konstrukce V6 Turbo), tvůj příspěvek NIC nezmění
-
-
anonym
17:49 16.05.2013 89.190.61.XXXTo že má renault nejvíc titulů, ještě neznamená, že je to jenom zásluhou motoru, před zmrazením se renaulty taky pěkně sraly,ještě když měly v/111 stupňů, naopak motory ferrari byly hodně spolehlivý(až na tu nešťastnou Suzuku 2006), kde schumacher pravděpodobně přišel o titul.-
Adi
11:34 17.05.2013 90.176.210.XXXSamozřejmě, nikdy nejde jen o motor, ale spojení jmen Adrian Newey a Renault přineslo v poslední éře F1 největší úspěch. Co se týče V8 ve 111 stupních od Renaultu, ten testovali v r. 2001, od r. 2002 měli standartní úhel sevření válců. V r. 2006 měl Alonso poruchu motoru v Monze a Schumi v Suzuce, takže na motory 1:1 - takže nemluv, že Suzuka rozhodla o titulu. Od roku 2002 až 2003 byl motor Renault nejspolehlivější. I tituly z let 2005 a 2006 jsou taktéž zásluhou velmi dobré spolehlivosti.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek