DISKUZE K ČLÁNKU Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone se má podle německých médií dnes kvůli motorům sejít v Paříži s předsedou představenstva Renaultu - s Carlose Ghosnem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 17.05.2013 13:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2013 08:48
Motor má mnoho charakteristik podle kterých by… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2013 09:53
cena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 16.05.2013 08:22
12 01 tak preco si potom RedBull nevybral… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      85.248.149.XXX
      ano renault su najslabsi a preto zatial mali v kazdom zavode niekoho na podiu, to ferrari ani mercedes nemali ;)

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        Ano, tak už to ve sportu a v F1 obzvlášť chodí: vyhrávají nejslabší či nejpomalejší 04

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Red Bull si vyberal Renault už vtedy,... ...keď bolo dôležté motor dobre mapovať, čo urobilo s ich dokonalou aerodynamikou najrýchlejšie auto na tratiach F1 a aj preto, lebo tento motor hoci nemá najvyšší výkon, krivka krútiaceho momentu sa vhodne prekrýva s výkonovou krivkou motora v širokom rozmedzí otáčok, pri optimálnej spotrebe a to je u motora najdôležitejšie, hovoríme, že je veľmi pružný. 01

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      90.176.210.XXX
      Nic o tom nevíš a meleš blbosti. Renault je nejúspěšnější výrobce motorů v atmosferické éře, má nejvíc titulů, spolu s Alonsem dokázali ukončit nadvládu Ferrari. Honda byla při posledním vystoupení v F1 k smíchu spolu s Toyotou. Mercedes má možná o něco vyšší výkon, ale má horší spotřebu a průběh a podstatně horší nároky na chlazení. Ferrari taktéž ničím nevyniká. 6 let zmražené motory jejich rozdíly defakto smazaly. Dokud byl jejich vývoj nezmražen, tak Mercedes byla pojízdná dýmovnice a poruchovostí větší, než Renault a Ferrari dohromady. Ani BMW defakto nic v F1 v poslední éře nedokázalo. Slávu Williamsu přineslo spojení s Renaultem, né s BMW. A poslední perlička, víš, kdo vymyslel turbomotor v F1?03 Ještě se musíš hoodně učit. Za kvalitu se platí a Renault si to uvědomuje, avšak s cenou pujdou dolů... tak na těch 17-19 mil. Eur.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.102.205.XXX
        První turbodmychadlo sestrojil doktor Alfred Buchi a v roce 1915 nabídl svůj první prototyp naftového motoru s turbodmychadlem k využití.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          90.176.210.XXX
          Turbodmychadlo a motor přeplňovaný turbodmychadlem jsou dvě různé věci. Na faktu, že Renault v r. 1976 jako první ve formuli 1 použil turbodmychadlem přeplňovaný motor (tedy vymyslel a použil motor konstrukce V6 Turbo), tvůj příspěvek NIC nezmění 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        To že má renault nejvíc titulů, ještě neznamená, že je to jenom zásluhou motoru, před zmrazením se renaulty taky pěkně sraly,ještě když měly v/111 stupňů, naopak motory ferrari byly hodně spolehlivý(až na tu nešťastnou Suzuku 2006), kde schumacher pravděpodobně přišel o titul.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          90.176.210.XXX
          Samozřejmě, nikdy nejde jen o motor, ale spojení jmen Adrian Newey a Renault přineslo v poslední éře F1 největší úspěch. Co se týče V8 ve 111 stupních od Renaultu, ten testovali v r. 2001, od r. 2002 měli standartní úhel sevření válců. V r. 2006 měl Alonso poruchu motoru v Monze a Schumi v Suzuce, takže na motory 1:1 - takže nemluv, že Suzuka rozhodla o titulu. Od roku 2002 až 2003 byl motor Renault nejspolehlivější. I tituly z let 2005 a 2006 jsou taktéž zásluhou velmi dobré spolehlivosti.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama