DISKUZE K ČLÁNKU Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone se má podle německých médií dnes kvůli motorům sejít v Paříži s předsedou představenstva Renaultu - s Carlose Ghosnem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Drahý Renault: Ecclestone jej vykázal z paddocku, Williams zvažuje přechod k Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 17.05.2013 13:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2013 08:48
Motor má mnoho charakteristik podle kterých by… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2013 09:53
cena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 16.05.2013 08:22
12 01 tak preco si potom RedBull nevybral… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • g0dlike

    g0dlike

    88.103.93.XXX
    Ferrari skoro za hubičku12 Ne vážně, to jsem nečekal, že jejich cena bude nejnižší...

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Pozor, je to cena pohonnej jednotky bez prevodovky,.. ...najlepšiu cenu dáva Mercedes, je vtom pohonná jednotka +prevodovka za 17 tis. eur a to je rozdiel. 01

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    213.210.156.XXX
    cena/výkon Je zajímavé, že se řeší cena bez znalosti výkonu pohonu. Co když právě Renault bude rozdílový prvek pro 2014? Potom si myslím, že těch pár M navíc je malá cena, ale samozřejmě může být nejhorší... Každopádně diktovat někomu cenu to je totální blbost prostě to je trh ať si to prodávají za kolik chtějí.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      ...mozno by nebolo odveci prizvat k tomu este ten ich "Renault Finance" ci leasing ci co to tam maju...
      S vhodne "nastavenym" uverom... 18

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nech je to ako chce,... ...malo by byť jasne uvedené, čo je súčasťou ceny dodávky. Lebo niektorý odberatelia, nepožadujú celý balík, ale len pohonnú jednotku bez prevodovy a ak Mercedes za 17 tis. eur ponúka aj prevodovku, tak je to cena top a vôbec sa nečudujem Williamsu a možno aj Caterhamu, že siahne po tom všetkými desiatimi a Toro Rosso ostane pri Ferrari. Nakoniec sa Renaul sám odpíše svojou nenažratosťou a Honda ak by prišla na začiatku r. 2014, tiež by z toho len profitovala. 14

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    RENAULT je nejtragičtější dodavatel v F1. Mají zdaleka nejslabší agregáty, to že s nimi Red Bull vítězí je jen zásluhou party aerodynamiků v Red Bullu nic víc. Mercedes , Ferrari , Honda tito budou dávat mnohem, mnohem kvalitnější a silnější motory nežli žabožrouti.

    + 6 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001128

      uzivatel001128

      89.203.165.XXX
      a lotus? :)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.85.26.XXX
      to je pěkná blbost.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.14.XXX
      12 01 tak preco si potom RedBull nevybral niekoho ineho ale zas ten tragicky Renault?

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        To víš, Red Bull je stejný tragéd jako Renault. Kdyby měli Filipa, jdou do Cosworthu. 04

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Protože nemají na výběr, Ferrari ani Mercedes jim své motory neposkytnou protože by se stali ještě silnějšími. Vím že Red Bull ode šel o d Ferrari díky tomu že chtěli větší chlazení pro svou agresivní aerodynamiku ale snažili se pak nahradit Renault ale nikdo jiný krom Renaultu jim motory nedá 12 Nedá se nic dělat. 11

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          Vidis, tak ma napada, mohli by teda uplatnit tie svoje aerodynamicke "chutky" s inym motorom (ak by mali moznost)?
          Vlastne - sam tvrdis, ze tie naroky na chladenie maju zrejme top.
          Na co este si spomenies?04

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eracer

            62.168.11.XXX
            Top to jsem nikde netvrdil, jen to zřejmě více v tu dobu vyhovovalo red Bullu ale když před rokem chtěl jiného dodavatele motorů (mercedes) tak měli pešky, kdyby ty motory za něco stáli tak by od nich nechtěli prchnout. Ale neříkám že jsou špatné, jen se mi zdá dost platit za žabožrouty takové cifry, když pořádně ani nedisponují nějakým oslnivým výkonem.

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Netvrdil priamo. Tvrdil ale, ze potrebovali chladenie... atd.

              Ale nechajme teda slovickarenie.

              Chceli ineho dodavatela? Ok a nepripada Ti to tak trochu ako take male "vyjednavanie" s Renaultom?
              Fikcia? Ok, ale stejne ako cele Tvoje tvrdenie, vcitane toho ich "prchnutia" od nich. 03
              Za cely cas nikto z RedBullu neuviedol jediny (*relevantny) problem s ich motorom.

              * - relevantny - myslene ako: "mame tech. problem s tymto atadatd."
              Pri tych zlyhaniach (Sebastianovych) sa stale sa len "mlzilo" aby nahodou nemuseli priznat, ze mu asi dali pekne "cecat" (akokolvek - agresivnym mapovanim, chladenim apod.)
              Alternator? To uz vyriesili TAG-om.
              Tak kde mas este problem?

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Motor má mnoho charakteristik podle kterých by se dala hodnotit jeho kvalita. Ono to není pouze o špičkovém výkonu. Renault výkonově na špici není, vyniká ale jinými vlastnostmi o kterých by si jiní výrobci mohli nechat zdát. Údajně je motor velmi dobrý v oblasti spotřeby a rovněž je prý výborný v oblasti mapování výkonu.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        To je pravda (až na to mapování výkonu - to, že používá jiné řešení škrticích klapek, má jiné důsledky). Krom mírně lepší spotřeby je dobrý v oblasti chlazení, zástavby do vozu (z toho následně plynoucí aerodynamické výhody) a degradace. A co se týče výkonu, tak tam zas není takový deficit, jak se někteří snaží vykreslit (totéž platí o "mnohem" lepší spotřebu).

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        No jelikož je mapování zakázáno, tak mají peška. Jinak ta spotřeba o to jsem slyšel už několik fám, ale nikde jsem neviděl že by se jim o vyplácelo, co si pamatuji minulý rok tak Red Bull také hodněkrát stavěl po skončení závodu ihned za cílovou čárou. Dle mě "nyní" nejhorší výrobce motorů. Dovolil bych si označit za nejlepšího zřejmě Ferrari.

        + 3 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          No tak to, že několikrát dojeli sotva za čáru nevypovídá absolutně nic o spotřebě motoru. Mohli to mít napočítané na minimum. Pokud bys to chtěl takto posuzovat, museli by všichni na začátku závodu startovat s absolutně stejným množstvím paliva a na konci bys mohl změřit kolik komu zůstalo. Samozřejmě za předpokladu, že by všichni dojeli do cíle ve stejném čase.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          To by mě tedy zajímalo, jaké mapování je podle tebe zakázáno a jak bez něj motory asi fungují.

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama