DISKUZE K ČLÁNKU Dietrich Mateschitz sa hnevá na Pirelli

Šef Red Bullu Dietrich Mateschitz zaútočil na stav v F1. Hovorí, že to už nie je o pretekaní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dietrich Mateschitz sa hnevá na Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 16.05.2013 09:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 21 lidí) 13.05.2013 13:00
A ani cesky... 01 06 »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 19 lidí) 13.05.2013 15:43
jen tak dál Nejvíce potěší to, když pánové z rb… »
» uzivatel000949 (Hlasovalo 14 lidí) 13.05.2013 16:59
R.B, neumí nic jineho než plakat at jsou to … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • eR

    94.113.56.XXX
    No jasně jakmile nevyhraju, tak je všechno špatně a musí se to změnit (samozřejmě v můj prospěch). Ale toto jsou aspoň stejné podmínky pro všechny. Co má například říkat Mercedes s evidentně nejrychlejším autem, které ale nedokáže gumy pošetřit. Kdyby Pirelli přivezlo opravdu tvrdé směsi, které na Mercedesech vydrží, tak nemá RB v závodě šanci. RB je prostě zvyklé vítězit, jen když má na autě něco, co mu dává konkurenční výhodu, ať už jde o dvojité difuzory, mapování motoru, výfukové kanálky atd. V okamžiku, kdy žádnou výhodu nad ostatními nemá a závodí se za stejných podmínek pro všechny, tak mají v RB tendenci uchylovat se k takovému tomu dětskému kňourání "to je nefér, nechte mě vyhrát, mě už to nebaví".

    + 27 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Až na "malinkatý" detail logická úvaha. Jen vedou šampionát a na gumy si stěžují už delší dobu. 03

      + 3 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Opravdu? Myslíš, že Mateschitz volá po každém závodě Berniemu? Všechny týmy si více či méně stěžovaly, že s novými pneu je to těžké a musí se znovu učit s nimi zacházet. Jedna věc jsou ale stížnosti do médií, druhá věc je politický nátlak. Myslím, že se nakonec shodneme, o co Mateschitzovi jde.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Citace: "jakmile nevyhraju, tak je všechno špatně..."
          1. Na špatné gumy si stěžovali už před Španělskem, to asi popírat nebudeš. 03 Takže ta citace není pravdivá a stěžují si delší dobu. To je fakt.
          2. Vet 89, Rai 85, Alo 72. RB 131, Fer 117, Lot 111. Takže vedou šampionát. Fakt.

          Kde že se pletu?

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Vypsal jsi sem věci, na které jsem nenarážel. Nevím, proč jsi to dělal. Zopakuju, co jsem napsal: "Jedna věc jsou ale stížnosti do médií, druhá věc je politický nátlak..." Opravdu nevíš, o co mi šlo?
            Ano, RB už předtím nebyl s pneu spokojen, stejně jako jiné týmy, ale pochybuju, že by jejich majitel kvůli tomu běžně volal Berniemu. Pokud je článek pravdivý a RB svůj tlak stupňuje, tak není zrovna košér tvrdit, že si stěžují pořád, takže tohle není nic nového, co by vybočovalo z řady.

            Loni si taky museli zvykat na Pirelli a tvrdili snad, že díky těmto pneu hrozí nehoda a ničí to závodění? Pokud to netvrdili, proč? Najednou až teď jim leží na srdci bezpečnost? Tohle je typický problém mezi tebou a mnou. Ty různé věci hážeš povrchně do jednoho pytle, zatímco mě spíš zajímá, co se děje a dělá konkrétně (v pozadí), a proto máme z podobných událostí většinou odlišné závěry a nemůžeme se shodnout.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Stejně jako ty píšeš věci, na které jsem nenarážel já. Proč? Reagoval jsem na tvrzení eR a nehodnotil jsem stupeň stížností. Jen že byly už předtím.
              Ale jestli to mám komentovat... RB kritizoval gumy už loni, nejsem si teď jistý, kdo to vyhrál titul. Když to dělají účelově, proč to loni dělali? Jsou jediní, kdo je kritizuje? Montezemolo nikdy nemluvil s Berniem? Whitmarsh taky ne? Co má Bernie společného s technickými předpisy? Není členem FIA ani v představenstvu Pirelli, pokud vím. A bezpečnost přehánějí? Nepřipadá ti těch defektů v posledních závodech trochu moc?
              Proč by nemohly gumy trochu víc vydržet a jezdci mohli závodit naplno? Co by na tom bylo špatného?

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                Co proč? Podle toho, co jsi napsal, jsi mě předtím nepochopil, nebo jsi dělal, že mě nechápeš, takže jsem to rozvedl.
                RB loni opravdu tvrdil to, co tvrdí teď, že díky těmto pneu hrozí nehoda a ničí to závodění? O tom silně pochybuju.
                Víš velice dobře, že Bernie má velký vliv, takže mít ho na své straně je prospěšné, když chceš prosadit nějaké větší změny. Oni samozřejmě nečekají, že to Bernie rozhodne sám. Nevím přesně, co se snažíš o Berniem naznačit. Chceš to bagatelizovat v tom smyslu, že mluvit s ním nemá vlastně velký význam? Proč se s tím teda Mateschitz namáhá, když je to k ničemu? Něco ti v té logice hapruje. 03

                Gumy - nikde jsem nepsal, že by gumy nemohly vydržet déle. Ale neměli by je měnit uprostřed sezóny na něčí nátlak, když s tím některé týmy nesouhlasí. Karty už jsou rozdány, takže by to s nimi měli dohrát. A pak se rozmyslet, jak to chtějí na 2014.

                Defekty - ne, nepřipadá. Drtivá většina defektů posledních let byla způsobena proříznutím velkými předními křídly (úplně jiná záležitost). Co se mi zdá, že poslední cca 2 roky naopak přibývá, jsou nedotažená kola, která odletují od vozů. A pokud vím, v Číně se toto povedlo i mechanikům RB. Takže když se Helmut náhle tak stará o bezpečnost, možná by udělal lépe, kdyby si místo řečí taky zametl před vlastním prahem. 03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nevím, možná to bagatelizuju, ale nevidím na tom nic neobvyklého. Řekl bych, že všichni majitelé stájí občas lobují za své zájmy. Jestli zveličují možnost nehody nebo ne, asi nemůžu odborně posoudit a je mi to jedno. 03
                  Jak už jsem psal: vadí mi, že jezdí na půl plynu. Jestli to spraví od roku 2014, budu rád. Ikdyž bych rád viděl "závodění" co nejdřív.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    No koukám podle dnešních článků, že RB není jediný komu to vadí. Máš tam hned představitele dalších 4 stájí. To co řekl Button, nebo Hamilton by se ve vrcholové disciplíně stávat nemělo. O to přesně mi jde. Ne o to kdo s kým kecá po telefonu.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Chufu

      90.181.47.XXX
      No, teda je pravda, že pokud se musí přezouvat po 7 kolech (Bahrajn), je to opravdu úlet. Ale jinak na 100% souhlasím. Podmínky jsou stejné pro všechny, tak ať Prsteníček ukáže co v něm opravdu je. 01

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nebo po 5-ti kolech jako v Číně. Nevím, kdo je prsteníček, ale kdokoliv může ukázat co v něm je, když ovšem nebude muset jezdit na půl plynu, aby nemusel přezouvat 10x za závod.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chufu

          90.181.47.XXX
          no... možná to fakt byla Čína 03 . Prsteníček je Ukazováček, když nekrouží na špici 06 12

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Protože máš třeba auto,které žere gumy.
          V F1 se mění tlaky odklony a vš možné, zkus to osobáku a uvidíš pokud to uděláš blbě jak dlouho budeš jezdit...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • folo

      86.61.235.XXX
      Je to smutné ,ale pirelli v podstatě přiznalo ,že nechtějí aby RB vyhrál. Mates by jim měl okamžitě dat nůž na krk.02

      + 2 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • alienGT

    213.192.39.XXX
    Pište česky Nic proti slovenštině, ale její čtení mi zabere a 50% více času, než když čtu čestinu. Zpomaluje mě to podvědomé překládání a občas se i zaseknu ve větě a musím se vrátit, abych to pobral. CZ sever si zaslouží CZ jazyk. SVK komentáře kolikrát ani nečtu, pač se mi to nechce louskat (tím nechu říct, že jsou hloupé). Mier braťa 12

    + 9 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      CZ sever (Pán se asi ve své úžasné češtině uklepl, co? Ale stejně jsi mi nahrál.) si zaslouží CZ jazyk? A co potom CZ jih? Nebo východ? Západ? Nebo celá ČR?

      Já zase nesnáším idiotské příspěvky v jakémkoli jazyce. Slušné osazenstvo omluví, ale už jsem se fakt nasral.

      Jo a není to náhodou "mier bratia"?

      Ach jo.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Inkognito

    78.157.167.XXX
    kecy Podmínky mají všechny týmy stejné, tečka.

    Když loni a předloni vyhráli šampionát, neměli na pneumatiky ani půl slova a to se některé týmy či jezdci snimi trápili. Jak se říká, potrefená husa nejvíc kdáká.

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Stejné podmínky mají i u motokár a přesto je nesledují miliony lidí. Na co vyvíjet super motory, když stejně pojedou pomalu, aby šetřili gumy?

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        78.157.167.XXX
        Veř mi, že mě taky štve že nemůžou jet naplno, ale podmínky stejné jsou a Pirelli nemůže za to že někomu se s jejich obutím daří a někomu ne.

        Daší otázkou je, co by přinesly trvanlivější gumy? Pamatuješ jak to vypadalo na konci ŕy Bridgestonu? Mohli klidně jet na jednu zastávku a můžeme spekulovat jestli na to mohli více tlačit nebo ne, jestli by se jim vyplatilo jezdit na limitu.

        Motory se nevyíjí už asi 6 let, maximálně co se týče spotřeby a spolehlivosti. Na co vyvíjeli motory 50 let před tím, když je nakonec zakázali?

        Srovnáni s motokárami naprosto nechápu. Chceš tím říct, že když Formule sledují miliony či možná miliardy lidí, stejné podmínky být nemusí? Že když se někomu nedaří tak jako v minulosti tak je něco špatně a mělo by se to změnit?

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama