DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o změnách aerodynamiky v roce 2014, o motorech a šetření pneumatik
Technický ředitel Marussie Pat Symonds přibližuje, jak velké změny nás čekají příští rok v oblasti aerodynamiky. Vyjadřuje se také k otázce současné situace kolem pneumatik - jejich šetření podle něj není nic nového.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds o změnách aerodynamiky v roce 2014, o motorech a šetření pneumatik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
12:05 30.04.2013 178.255.168.XXX"Nejdůležitější je poskytovat dobrou podívanou. Nemyslím si, že by proti tomu mohl někdo něco namítat. Během posledních několika let je závodění lepší - zejména díky Pirelli, ale i díky zákazu tankování. OK, znamená to, že Fernando nemůže jezdit naplno 56 kol? Ano, znamená. Je to špatné? Je to jiné. A není to nové. Že já už jsem tady dostatečně dlouho na to, abych si vzpomněl na dny, kdy jsme změnili pneumatiky a tankování vozů - a rozhodně jste se tehdy snažili pneumatiky šetřit. A také jste se v turbo éře snažili šetřit palivo."
Zlatá slova, do kamene tesat a s ním pak mlátit po hlavě všechny diskusní prskaly a plačky, co pořád kopou do Pirelli nebo do zákazu tankování.-
Mynona
13:58 30.04.2013 165.72.200.XXXKdo má jiný názor tak toho mlátit po hlavě ? Vím že je to nadnesený, ale přesto to hovoří o charakteru.
Někdo má prostě rád závody v šetření gum a někdo raději v rychlosti. Já bych např. uvítal, aby jezdci mohli jet na hraně a to i za cenu menšího strategického chaosu.
Za dob pneumatikářské konkurence se každý snažil najít kompromis mezi trvanlivostí a gripem. Teď už konkurence není, tak bych uvítal snížení gripu a posílení vydrže, aby každý jezdec nebyl limitován a mohl jezdit celý závod na hraně.
Předjíždění přece už řeší DRS, tak co řeší gumy ? Možná to, že žmolky z gum znemožňují jezdit jinou stoupu než tu ideální a tím znesnadňují klasické předjíždění.
A když už jsme u toho DRS, přijde mi hrozné, když někdo někoho předjede klasicky (bez DRS) a předjetý mu to vrátí na rovince pomocí čudlíku. Tohle by se mělo taky vyřešit, např. tím, že pro aktivaci DRS musí jezdec vzadu splnit podmínku sekundového odstupu po delší čas než jen v jednom měřeném místě. Např. pokud se udrží v odstupu sekundy po dobu celého jednoho kola.-
Duncan66
10:20 01.05.2013 89.29.32.XXX1. v kalendari je spousta okruhu, kde s tvymi pneumatikami ani s DRS neni prakticky mozne predjizdet. => pokud by neprselo, videli bysme v sezone kazdy druhy zavod krouzeni bez predjizdeni, kde by se poradi menilo z 95% strategii zastavek v boxech ci chybach pri vymene pneu.
2. myslis si, ze ti, kterym se dnesni zavody libi si nepreji aby piloti jezdili cely zavod na hrane?
3. prumerny divak a tech je drtiva vetsina si jednoduse preje podivanou a nebude se divat na zavod, kde se sice "jezdi na hrane" ale v zavode se nic nedeje. Nekdo ty miliardy dolaru musi zaplatit. A kdyz odejde prumerny divak, tak to 10% zbyvajicich zaryctych fandu nevytrhne. Nebudou sponzori, nebudou penize, nebude F1. Problem proste neni tak cernobily jak ho nekteri z vas vidite stylem "ja bych chtel" a vsechno ostatni se poresi nejak samo. Takhle jednoduse dnesni svet nefunguje. Mozna bohuzel, ale je to realita a je s tim treba pocitat, kdyz rikam svuj nazor. Protoze ten nazor potom zni hloupe a nesmyslne. Viz. napr kydani hnoje na Pirelli, ktere pouze plni objednavky, ze neumi delat pneu apod.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek