DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen ve druhém tréninku potvrzuje výbornou formu Lotusu, neblíže mu jsou Red Bully

BAHRAJN - 2. TRÉNINK; Kimi Räikkönen s Lotusem udával tempo ve druhém tréninku a ukázal. Druhý a třetí nejrychlejší čas patří Red Bullům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen ve druhém tréninku potvrzuje výbornou formu Lotusu, neblíže mu jsou Red Bully

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 20.04.2013 09:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2013 14:52
BahRaining 04 »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2013 14:55
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2013 22:39
Vyborneee!!!11 Este maly navrh - tie casti … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rorys

    82.202.116.XXX
    Lotus Snad Romain Grosjean dostane konečně stejný materiál co má Raikkonen.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    89.24.15.XXX
    Lotus Krásný titulek článku a sen pro nás fanoušky pokračuje dále.Jsem opravdu rád za další potvrzení, že E21 je superautem a ve spojení se superpilotem je to fakt raketa.Pokud vydrží technika a nedojde k nějakému incidentu můj tip je Kimiho vítězství a dvojité podium.Okruh a podmínky budou hrát do karet.Pro špičkové a rychlé auto je sucho a horko nejlepší.Zlobit bude RB. Ferrari v Bahrajnu moc nevěřím, tak podobný obrázek jako dnes?
    Takže "rakve" at to frčí a uštveme zbytek pole!

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Double určitě nebude, nevěřím, že by se náhle Grosjean a jeho nastavení zmátořilo, ale Kimi vypadá vepředu dobře i sám. 03
      A Kimi není raketa, ale Raikketa. 14

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      158.195.4.XXX
      Tak s tým názvom, super auto, by som bol opatrny! Stačilo by, Lotus E21 v rukách superpilota je veľmi konkurencie schopný!03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.15.XXX
        Velmi konkurenceschopný je Mercedes, ale auto, který jednou vyhraje, jednou je druhý a v neděli zase vyhraje je superauto.03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          89.177.88.XXX
          Tvůj optimismus je nakažlivý 03 .. ale GRO nevěřím v tak silný comeback. Pokud by celý víkend probíhal podle dneška, kimi by měl mít alespoň na podium.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            89.24.15.XXX
            Spíš tady trošku provokuju kluky, ale myslím to naprosto vážně.V Evropě dojde určitě k menšímu návratu na zem, ale v Bahrajnu to fakt vidím na uspěch.Důležitým faktorem budou prostě gumy a další věcí je motor Renault takže Lotus a RB vezou o 25kg benzínu mín než Medvědi a Ferrari.To je pro charakter trati velice důležité a proto myslím,že se bude bojovat právě mezi Lotusem a RB.Navíc jsem ještě koukal,že má Kimi mimo dva nejlepší časy v sektorech ještě nejvyšší maximálku a to bych tipnul na vyborný kompromis v nastavení ohledně přítlaku.Bude to fakt tvrdý oříšek pro konkurenci a pro mně umístění mimo vítězství bude zklamání.Romainovi tady taky věřím, a pokud neuvaříme alternátory, tak to dopadne dobře. 04

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              89.177.88.XXX
              Jo, nastavení se zatím tváří ok (i s ohledem na kimiho kritiku), proto jsem taky jemně optimistický (stále, pouze tréninky, nikoli kvalifikace a závod). Použiju parafrázi kimiho: "let's wait and see".

              25kg? To je hodně, můžeš prosím odkázat na nějaký zdroj?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              Tos teda pěkně přestřelil, 25 kg je samozřejmě hloupost. V Bahrajnu představuje 25 kg téměř 1 sekundu na kolo.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                No asi jo, jen jsem to odhadl, ale RS27 je opravdu extremně usporný a v Bahrajnu to je snad největší výhoda ze všech okruhů.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                Ještě k té spotřebě.Před dvěma lety udával RB, že využívá 10% spotřeby na ohřívání difuzoru a pokud tedy uvážíme,že o těch 10% je spotřeba RS 27 nižší vychází mi na VC 20litrů paliva tedy asi 16kg.Když budeme předpokládat, že Mercedes tankuje o něco více aby se neopakovala Malajsie a mohli závodit může to být u Lotusu a RB o 18kg paliva méně? Já bych tipnul že jo.U Ferrari nemám ponětí, nikdy ani nenaznačí.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Ja E21 nepodceňujem, len definícia super auto, môže v konečnom dôsledku najviac uškodiť Kimimu a to spôsobom takým, "že aj napriek tomu, že mal Kimi v rukách super auto, aj tak titul nezískal"! Nechcem byť zlým prorokom, lebo Kimimu titul veľmi prajem a za svoje výkony si ho zaslúži viac ako Alonso s Vettelom do hromady, ale stat sa môže kadečo.Vo Frrari radšej zhovadia seba, respektíve auto, len aby neutrpel Alonso. 04 Tým nechcem povedať, že E21 by bolo lepšie podceňovať, ako chváliť.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            89.24.15.XXX
            Já s tebou v podstatě souhlasím.To superauto jsem myslel spíš nadneseně ve smyslu vývoje, kdy se někdy prostě zrodí základ, který je opravdu vynikající a pouze drobnosti ho neustále zrychlují a zlepšují.To je případ E21, která se chovala skvěle už v testech.Má ale samozřejmě slabiny např.na mokru, kdy je to katastrofa.Nejdůležitější je ale samozřejmě jestli Lotus stačí dalšímu vývoji a to hlavně finančně.Mám ale z auta dobrý pocit jako jsem měl např. v roce 2005 z R25, se kterou nakonec Fernando vyhrál MS a její evoluce byla opět mistrem světa.Pak přišla R27 a sám Fernando psal,že se s tím nedá jezdit.O podobném křápu by asi letos vyprávěli u MCL a Williamsu,Catterhamu.Proto je základ auta tak strašně důležitý.
            Ted si fakt užívám titulek ve smyslu "Lotus nejrychlejší v závěsu jsou RB".To je super, ale moc dobře vím,že v F1 to může být za 14 dnů ztráta 0,5s a boj o kvalifikační desítku. Koukám na to už přes 30 let.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            91.127.41.XXX
            Dost bolo skromnosti! Musime uz raz roztrhat hegemoniu tych namyslencov na cimprcapr!06 (aj na cele s Helmutom)

            Sme tu skoro vsetci (kto chyba? Tusim uz len "monsiňor" Odin? 04) - "Klub priatelov Espoo", alebo Lotus uderka (alebo podla mojej malej slecny "Kimiho klubík" 04), tak sa nase modlitby dufam dostanu az do nebies v Enstone (aj do Bahrajnu)!
            Vsak "anjel Petr" 12 to uz nejak hadam zariadi a zvestuje im nase poziadavky!15 18

            A inak - E21 sa mi hodne pozdava - vsak uvidime, ale uz chcem chodit "pyšný", vsade mudrovat "ake to bolo super" atdatd. aj ja po dlhom case.03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              91.127.41.XXX
              Upps.. 04

              Za slovami "... nase poziadavky!" mali byt - 14 18

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              89.177.88.XXX
              Modlitby myslíš ve smyslu:

              Ayrtone Senno, jenž jsi na nebesích, posvěť se jméno tvé a jméno Kimiho Räikkönena. Přijď v F1 tvou. Buď vůle tvá, jak v nebi, tak i v Bahrainu. Přítlak náš vezdejší dej nám dnes. A odpusť nám naši vodku, jakož i my jsme odpustili Perézovi. A neuveď nás v pokušení nadávat na Pirelli, ale zbav nás nadměrného opotřebení. Neboť tvá je F1 i moc a sláva navěky. Amen.

              PS: Věřící, prosím neberte to jako urážku Vašeho náboženství či ironii. Rozhodně to tak není míněno.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                91.127.41.XXX
                Vyborneee!!!11
                Este maly navrh - tie casti "...Kimiho Raikkonena" a "Amen" by mohli byt takym dvoj-trojhlasnym kánonom.18


                P.S.: pozri, minimalne ja a "ja" sme veriaci a mozem povedat, ze toto nema nic spolocne s nejakym zosmiesnovanim alebo urazanim nabozenstva.

                P.S.2: Inak raz som niekde cital podobnu "modlitbu ortodoxneho Ferraristu"!01 (radsej ju tu nebudem pisat, mohlo by to vyznievat trochu rasisticky. (v tom case jazdil Ham v McL a bojoval o titul)03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • hixaxon

                  89.177.88.XXX
                  Díky 03 , já jsem jasný od roku 2001 a když dva roky nejezdil, tak jsem nevěděl komu vlastně mám fandit, díval jsem se na formule, ale bez nadšení. A furt mě štvou roky 2003/4/5, kde problémy většinou byly spíše typu deus ex machina (když už jsme v této rovině 04 ), než jeho vlastní chyby. Grr, McLarene!

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                Super a jistě budou držet pomyslně palce i Ronie Peterson a Elio de Angelis.Tihle kluci uměli černozlatý rakve taky pěkně vodit.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama