DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen ve druhém tréninku potvrzuje výbornou formu Lotusu, neblíže mu jsou Red Bully

BAHRAJN - 2. TRÉNINK; Kimi Räikkönen s Lotusem udával tempo ve druhém tréninku a ukázal. Druhý a třetí nejrychlejší čas patří Red Bullům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen ve druhém tréninku potvrzuje výbornou formu Lotusu, neblíže mu jsou Red Bully

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 20.04.2013 09:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2013 14:52
BahRaining 04 »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2013 14:55
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2013 22:39
Vyborneee!!!11 Este maly navrh - tie casti … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rorys

    82.202.116.XXX
    Lotus Snad Romain Grosjean dostane konečně stejný materiál co má Raikkonen.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    89.24.15.XXX
    Lotus Krásný titulek článku a sen pro nás fanoušky pokračuje dále.Jsem opravdu rád za další potvrzení, že E21 je superautem a ve spojení se superpilotem je to fakt raketa.Pokud vydrží technika a nedojde k nějakému incidentu můj tip je Kimiho vítězství a dvojité podium.Okruh a podmínky budou hrát do karet.Pro špičkové a rychlé auto je sucho a horko nejlepší.Zlobit bude RB. Ferrari v Bahrajnu moc nevěřím, tak podobný obrázek jako dnes?
    Takže "rakve" at to frčí a uštveme zbytek pole!

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Double určitě nebude, nevěřím, že by se náhle Grosjean a jeho nastavení zmátořilo, ale Kimi vypadá vepředu dobře i sám. 03
      A Kimi není raketa, ale Raikketa. 14

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      158.195.4.XXX
      Tak s tým názvom, super auto, by som bol opatrny! Stačilo by, Lotus E21 v rukách superpilota je veľmi konkurencie schopný!03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.15.XXX
        Velmi konkurenceschopný je Mercedes, ale auto, který jednou vyhraje, jednou je druhý a v neděli zase vyhraje je superauto.03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          89.177.88.XXX
          Tvůj optimismus je nakažlivý 03 .. ale GRO nevěřím v tak silný comeback. Pokud by celý víkend probíhal podle dneška, kimi by měl mít alespoň na podium.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            89.24.15.XXX
            Spíš tady trošku provokuju kluky, ale myslím to naprosto vážně.V Evropě dojde určitě k menšímu návratu na zem, ale v Bahrajnu to fakt vidím na uspěch.Důležitým faktorem budou prostě gumy a další věcí je motor Renault takže Lotus a RB vezou o 25kg benzínu mín než Medvědi a Ferrari.To je pro charakter trati velice důležité a proto myslím,že se bude bojovat právě mezi Lotusem a RB.Navíc jsem ještě koukal,že má Kimi mimo dva nejlepší časy v sektorech ještě nejvyšší maximálku a to bych tipnul na vyborný kompromis v nastavení ohledně přítlaku.Bude to fakt tvrdý oříšek pro konkurenci a pro mně umístění mimo vítězství bude zklamání.Romainovi tady taky věřím, a pokud neuvaříme alternátory, tak to dopadne dobře. 04

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              89.177.88.XXX
              Jo, nastavení se zatím tváří ok (i s ohledem na kimiho kritiku), proto jsem taky jemně optimistický (stále, pouze tréninky, nikoli kvalifikace a závod). Použiju parafrázi kimiho: "let's wait and see".

              25kg? To je hodně, můžeš prosím odkázat na nějaký zdroj?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              Tos teda pěkně přestřelil, 25 kg je samozřejmě hloupost. V Bahrajnu představuje 25 kg téměř 1 sekundu na kolo.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                No asi jo, jen jsem to odhadl, ale RS27 je opravdu extremně usporný a v Bahrajnu to je snad největší výhoda ze všech okruhů.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                Ještě k té spotřebě.Před dvěma lety udával RB, že využívá 10% spotřeby na ohřívání difuzoru a pokud tedy uvážíme,že o těch 10% je spotřeba RS 27 nižší vychází mi na VC 20litrů paliva tedy asi 16kg.Když budeme předpokládat, že Mercedes tankuje o něco více aby se neopakovala Malajsie a mohli závodit může to být u Lotusu a RB o 18kg paliva méně? Já bych tipnul že jo.U Ferrari nemám ponětí, nikdy ani nenaznačí.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Ja E21 nepodceňujem, len definícia super auto, môže v konečnom dôsledku najviac uškodiť Kimimu a to spôsobom takým, "že aj napriek tomu, že mal Kimi v rukách super auto, aj tak titul nezískal"! Nechcem byť zlým prorokom, lebo Kimimu titul veľmi prajem a za svoje výkony si ho zaslúži viac ako Alonso s Vettelom do hromady, ale stat sa môže kadečo.Vo Frrari radšej zhovadia seba, respektíve auto, len aby neutrpel Alonso. 04 Tým nechcem povedať, že E21 by bolo lepšie podceňovať, ako chváliť.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            89.24.15.XXX
            Já s tebou v podstatě souhlasím.To superauto jsem myslel spíš nadneseně ve smyslu vývoje, kdy se někdy prostě zrodí základ, který je opravdu vynikající a pouze drobnosti ho neustále zrychlují a zlepšují.To je případ E21, která se chovala skvěle už v testech.Má ale samozřejmě slabiny např.na mokru, kdy je to katastrofa.Nejdůležitější je ale samozřejmě jestli Lotus stačí dalšímu vývoji a to hlavně finančně.Mám ale z auta dobrý pocit jako jsem měl např. v roce 2005 z R25, se kterou nakonec Fernando vyhrál MS a její evoluce byla opět mistrem světa.Pak přišla R27 a sám Fernando psal,že se s tím nedá jezdit.O podobném křápu by asi letos vyprávěli u MCL a Williamsu,Catterhamu.Proto je základ auta tak strašně důležitý.
            Ted si fakt užívám titulek ve smyslu "Lotus nejrychlejší v závěsu jsou RB".To je super, ale moc dobře vím,že v F1 to může být za 14 dnů ztráta 0,5s a boj o kvalifikační desítku. Koukám na to už přes 30 let.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            91.127.41.XXX
            Dost bolo skromnosti! Musime uz raz roztrhat hegemoniu tych namyslencov na cimprcapr!06 (aj na cele s Helmutom)

            Sme tu skoro vsetci (kto chyba? Tusim uz len "monsiňor" Odin? 04) - "Klub priatelov Espoo", alebo Lotus uderka (alebo podla mojej malej slecny "Kimiho klubík" 04), tak sa nase modlitby dufam dostanu az do nebies v Enstone (aj do Bahrajnu)!
            Vsak "anjel Petr" 12 to uz nejak hadam zariadi a zvestuje im nase poziadavky!15 18

            A inak - E21 sa mi hodne pozdava - vsak uvidime, ale uz chcem chodit "pyšný", vsade mudrovat "ake to bolo super" atdatd. aj ja po dlhom case.03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              91.127.41.XXX
              Upps.. 04

              Za slovami "... nase poziadavky!" mali byt - 14 18

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              89.177.88.XXX
              Modlitby myslíš ve smyslu:

              Ayrtone Senno, jenž jsi na nebesích, posvěť se jméno tvé a jméno Kimiho Räikkönena. Přijď v F1 tvou. Buď vůle tvá, jak v nebi, tak i v Bahrainu. Přítlak náš vezdejší dej nám dnes. A odpusť nám naši vodku, jakož i my jsme odpustili Perézovi. A neuveď nás v pokušení nadávat na Pirelli, ale zbav nás nadměrného opotřebení. Neboť tvá je F1 i moc a sláva navěky. Amen.

              PS: Věřící, prosím neberte to jako urážku Vašeho náboženství či ironii. Rozhodně to tak není míněno.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                91.127.41.XXX
                Vyborneee!!!11
                Este maly navrh - tie casti "...Kimiho Raikkonena" a "Amen" by mohli byt takym dvoj-trojhlasnym kánonom.18


                P.S.: pozri, minimalne ja a "ja" sme veriaci a mozem povedat, ze toto nema nic spolocne s nejakym zosmiesnovanim alebo urazanim nabozenstva.

                P.S.2: Inak raz som niekde cital podobnu "modlitbu ortodoxneho Ferraristu"!01 (radsej ju tu nebudem pisat, mohlo by to vyznievat trochu rasisticky. (v tom case jazdil Ham v McL a bojoval o titul)03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • hixaxon

                  89.177.88.XXX
                  Díky 03 , já jsem jasný od roku 2001 a když dva roky nejezdil, tak jsem nevěděl komu vlastně mám fandit, díval jsem se na formule, ale bez nadšení. A furt mě štvou roky 2003/4/5, kde problémy většinou byly spíše typu deus ex machina (když už jsme v této rovině 04 ), než jeho vlastní chyby. Grr, McLarene!

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.15.XXX
                Super a jistě budou držet pomyslně palce i Ronie Peterson a Elio de Angelis.Tihle kluci uměli černozlatý rakve taky pěkně vodit.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama