DISKUZE K ČLÁNKU Problémy s DRS v Číně: Proč nebyl nikdo potrestán a proč platil zákaz i pro druhou zónu?
Osm pilotů aktivovalo své systémy pro omezení přítlaku (DRS) na zadním křídle, i když to bylo zakázáno. Proč jej FIA zakázala v obou DRS zónách a hříšníky nakonec nepotrestala?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Problémy s DRS v Číně: Proč nebyl nikdo potrestán a proč platil zákaz i pro druhou zónu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001081
(Hlasovali 5 lidé)
16.04.2013 17:58
Znizovanie nakladov, zvysovanie bezpecnosti Mne… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001081
17:58 16.04.2013 85.237.230.XXXZnizovanie nakladov, zvysovanie bezpecnosti Mne to krasne dotvara obraz o sucasnej F1. Znizovanie nakladov a zvysovanie bezpecnosti, ktore vlastne ani nefunguje. FIA by mala prevziat zodpovednost za zly vyber dodavatela a v tomto pripade aj ohrozenie pilotov. Mohli by sa sankcionovat...napriklad zaplatit maldonadovi kozmetiku, fetelovi kadernika a alonsovi kurz anglickej vyslovnosti -
FanF1
16:28 16.04.2013 193.110.186.XXXTak to som zvedavý, kedy to vlastne začne fungovať. Snáď tomu do novembra vychytajú všetky muchy. Čudujem sa FIA, že vôbec uzavreli nejakú zmluvu s takýmzo nezodpovedným dodávateľom. Zrejme aj tam sa niekto nabalil a za ťažké peniaze dodal totálny šunt. -
tom11
15:34 16.04.2013 77.48.94.XXXsprávné rozhodnutí za správné považuji to, že FIA netrestala, protože to bylo podle toho popisu opravdu dosti zmatečné. podivuji se nad tím, že takováhle organizace "využívá" systém, který není ověřený a který nefunguje. to je skoro, jako kdyby ten tendr dělali čeští policici.
co se mi také příliš nepozdává, je vysvětlení, proč "vypnuli" obě DRS zóny. teoreticky, pokud jsem jezdcem, který má před sebou auto, které chce předjet, tak se mu snaží přiblížit ať už s, nebo bez DRS. a pokud vím, že mám k dispozici alespoň jednu DRS, tak v té zrušené jedu tak, abych byl do té 1s a ve druhé předjedu. pokud nemám k dispozici žádnou, jedu v té první na co nejmenší rozdíl, abych v té druhé předjel i bez DRS. žádný výrazný rozdíl pro tu první zónu v tom nevidím....
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek