DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: Pirelli se snaží o správný kompromis mezi sportem a zábavou
Bývalý pilot Formule 1 Martin Brundle reaguje na kritiku Pirelli: podle něj se italská společnost snaží najít ten správným kompromis mezi sportem a zábavou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle: Pirelli se snaží o správný kompromis mezi sportem a zábavou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
19:09 05.04.2013 46.47.176.XXXTohle že je sport? Předjíždění je hodně, to ano, ale kam zmizelo napětí? "Asi s Mlíkařem".
Dnes si pilot počká na rovinku, zapne DRS a KERS a šup před soupeře. Když na to jeho vůz nestačí, tak si za soupeřem pár kol zakrouží a vyčká až mu kleknou hadráky.
Hlavně aby neprobrzdil a hadry nepřehřál, nebo mu náhodou nezmrzly. -
Pavel A.
15:03 05.04.2013 88.103.60.XXXSport nebo komedie? Otázka nestojí "sport nebo by se měl brát ohled i na zábavu?" Otázka nestojí, zda sport, nebo zábavu, ale jestli sport, nebo zábavnou komedii. Úžasně napínavé a zábavné by bylo, kdyby všechny souboje byly dopředu secvičené a tajně určen vítěz. Tak by se dosáhlo napětí, protože každý závod by vyhrával někdo jiný. A na konci roku by o titul bojovalo 5 jezdců. To by bylo napětí a zábava! Ale je to to co chceme" Chceme sport, někdy třeba nudný (ani fotbal, nebo atletika není vždy zábavná), nebo napínavou a zábavnou frašku?
Všichni co jsme zažili 70 a 80 léta, vzpomínáme na závody jako vrchol Formule1. Tenkrát nebyly speciální gumy které měly přinést napětí ani povinná zastávka na výměnu. Formule 1 jde směrem k umělým nástrojům jako je DRS, nebo již zmiňované gumy, místo aby se vrátila k čistému sportu s jednoduchými a lehce kontrolovatelnými předpisy. -
Kapor
09:45 05.04.2013 194.160.178.XXXMark Webber má úplnú pravdu,.. ...lebo F1 je závodenie v aute na limite a nie o tom, ako šetriť pneumatiky a udržať ich v ich pomyselnom okne, kde pracujú. Prvoradé je auto a tiež jeho prvotriedny jazdec a pneumatiky sú len príslušenstvo, ktoré to všetko dopĺňa, ale nemá to biť rozhodujúci komponent na monopste. Ten bol vždy motor a na rok to bude celá pohonná jednotka a samozrejme nové šasi. Pneumatiky sú len príslušenstvo, ktoré celok vhodne dopĺňa a preto nielen tímy, ale aj jazdci po tom volajú a ak je Bernie hluchý a Martin krátkozraký, lebo nedovidí do doby kedy on jazdil a bola možnosť si vybtať pneumatiky od viacerých výrobcov a tie plne vyhovovali požiadavkám jazdcov a tímov, aby mohli jazdiť na hrane, preto nie je sa čo čudovať Markovi a iným, že bijú na poplach, čo im to vlastne tento rok Pirelli dodalo ?-
anonym
11:22 05.04.2013 85.115.58.XXXPiloti jezdí s tím, co dostanou. Jezdí na hraně i teď, na hraně, co jim pneumatiky dovolí. Jasně, jsou měkký a oni by chtěli dávat v závodě jedno kvalifikační kolo za druhým. Nedivme se, jsou to piloti F1.
Akorát pro vítězství je třeba nejřív dovézt auto do cíle. Tak to bylo vždycky. Akorát se podělávaly jiný věci než pneu. Také vyhrávali piloti, kteří uměli pošetřit auto a zároveň byli nejrychlejší. Vzpomínám na závod, kdy vyhrál Prost a jeho týmový kolega skončil s propáleným pístem. Když Prostův motor rozebrali, měl na pístech tam úplně stejnou vadu, akorát uměl pošetřit auto a vyhrál... -
Omni
12:30 05.04.2013 88.103.99.XXXKdyby Pirelli teda udělali pneumatiky, které by vydržely, řekněme 20 kol v kvalifikačním tempu, tak by asi nejeden tým zjistil, že kdyby jeli trochu pomaleji, tak by pneumatiky vydržely třeba 30 kol. Kdyby je opravdu šetřili, tak třeba i 40 kol atd. atd. Zkrátka v závodě se nehraje na nejrychlejší kolo a když je nejrychlejší cesta do cíle v závodě jezdit pomaleji, týmy se touto cestou bude vydávat.-
uzivatel001256
17:05 05.04.2013 90.177.201.XXXKdyby FIA dala povinné dvě zastávky,tak by piloti s letošníma pneumatikama mohli jezdit nadoraz.V jedný z nich by museli nasadit jinou směs a nazdar
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek