DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: Pirelli se snaží o správný kompromis mezi sportem a zábavou

Bývalý pilot Formule 1 Martin Brundle reaguje na kritiku Pirelli: podle něj se italská společnost snaží najít ten správným kompromis mezi sportem a zábavou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle: Pirelli se snaží o správný kompromis mezi sportem a zábavou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 05.04.2013 20:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 05.04.2013 19:09
Tohle že je sport? Předjíždění je hodně, to ano,… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 05.04.2013 19:19
Nemohli, hadráky by tu zátěž nevydržely.05 »
» TarAg (Hlasovali 2 lidé) 05.04.2013 11:24
Sorry, zapomněl jsem se přihlásit. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Tohle že je sport? Předjíždění je hodně, to ano, ale kam zmizelo napětí? "Asi s Mlíkařem".12
    Dnes si pilot počká na rovinku, zapne DRS a KERS a šup před soupeře. Když na to jeho vůz nestačí, tak si za soupeřem pár kol zakrouží a vyčká až mu kleknou hadráky.
    Hlavně aby neprobrzdil a hadry nepřehřál, nebo mu náhodou nezmrzly.02

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    88.103.60.XXX
    Sport nebo komedie? Otázka nestojí "sport nebo by se měl brát ohled i na zábavu?" Otázka nestojí, zda sport, nebo zábavu, ale jestli sport, nebo zábavnou komedii. Úžasně napínavé a zábavné by bylo, kdyby všechny souboje byly dopředu secvičené a tajně určen vítěz. Tak by se dosáhlo napětí, protože každý závod by vyhrával někdo jiný. A na konci roku by o titul bojovalo 5 jezdců. To by bylo napětí a zábava! Ale je to to co chceme" Chceme sport, někdy třeba nudný (ani fotbal, nebo atletika není vždy zábavná), nebo napínavou a zábavnou frašku?
    Všichni co jsme zažili 70 a 80 léta, vzpomínáme na závody jako vrchol Formule1. Tenkrát nebyly speciální gumy které měly přinést napětí ani povinná zastávka na výměnu. Formule 1 jde směrem k umělým nástrojům jako je DRS, nebo již zmiňované gumy, místo aby se vrátila k čistému sportu s jednoduchými a lehce kontrolovatelnými předpisy.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mark Webber má úplnú pravdu,.. ...lebo F1 je závodenie v aute na limite a nie o tom, ako šetriť pneumatiky a udržať ich v ich pomyselnom okne, kde pracujú. Prvoradé je auto a tiež jeho prvotriedny jazdec a pneumatiky sú len príslušenstvo, ktoré to všetko dopĺňa, ale nemá to biť rozhodujúci komponent na monopste. Ten bol vždy motor a na rok to bude celá pohonná jednotka a samozrejme nové šasi. Pneumatiky sú len príslušenstvo, ktoré celok vhodne dopĺňa a preto nielen tímy, ale aj jazdci po tom volajú a ak je Bernie hluchý a Martin krátkozraký, lebo nedovidí do doby kedy on jazdil a bola možnosť si vybtať pneumatiky od viacerých výrobcov a tie plne vyhovovali požiadavkám jazdcov a tímov, aby mohli jazdiť na hrane, preto nie je sa čo čudovať Markovi a iným, že bijú na poplach, čo im to vlastne tento rok Pirelli dodalo ? 02

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.115.58.XXX
      Piloti jezdí s tím, co dostanou. Jezdí na hraně i teď, na hraně, co jim pneumatiky dovolí. Jasně, jsou měkký a oni by chtěli dávat v závodě jedno kvalifikační kolo za druhým. Nedivme se, jsou to piloti F1.
      Akorát pro vítězství je třeba nejřív dovézt auto do cíle. Tak to bylo vždycky. Akorát se podělávaly jiný věci než pneu. Také vyhrávali piloti, kteří uměli pošetřit auto a zároveň byli nejrychlejší. Vzpomínám na závod, kdy vyhrál Prost a jeho týmový kolega skončil s propáleným pístem. Když Prostův motor rozebrali, měl na pístech tam úplně stejnou vadu, akorát uměl pošetřit auto a vyhrál...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Omni

      88.103.99.XXX
      Kdyby Pirelli teda udělali pneumatiky, které by vydržely, řekněme 20 kol v kvalifikačním tempu, tak by asi nejeden tým zjistil, že kdyby jeli trochu pomaleji, tak by pneumatiky vydržely třeba 30 kol. Kdyby je opravdu šetřili, tak třeba i 40 kol atd. atd. Zkrátka v závodě se nehraje na nejrychlejší kolo a když je nejrychlejší cesta do cíle v závodě jezdit pomaleji, týmy se touto cestou bude vydávat.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001256

        uzivatel001256

        90.177.201.XXX
        Kdyby FIA dala povinné dvě zastávky,tak by piloti s letošníma pneumatikama mohli jezdit nadoraz.V jedný z nich by museli nasadit jinou směs a nazdar07

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Áno a tento názor si cením najviac,.. ...lebo je zo všetkých nielen najrozumnejší, ale vychádza zo zdravej úvahy ! 01 01 01

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nemohli, hadráky by tu zátěž nevydržely.05

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          pro letošní pneu jsou dvě zastávky málo03 Ono by bylo taky lepší kdyby vozy kvůli palivu nemusely přecházet do šetřicího režimu(což mě hodně vadí).Takže za mě by bylo dobré vrátit tankovaní01

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama