DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes: V této fázi šampionátu to je stupidní

Bernie Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes za používání týmové režie během Velké ceny Malajsie. V teprve druhém závodě sezóny to je podle něj neomluvitelné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes: V této fázi šampionátu to je stupidní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 26.03.2013 19:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001303 (Hlasovalo 10 lidí) 26.03.2013 09:17
Závody jsou o závodění a ne o režijích již 15… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Reg36

    90.181.46.XXX
    a který pilot to tehdy vlastně odskákal? Zajímalo by mne, komu tenkrát Bernie nechal natankovat méně paliva? Nemáte prosím tušení, který rok a které jezdce měl Bernie na mysli?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • marty

    78.45.77.XXX
    ... Na tymovou rezii je brzy o tom zadna, ale co kdyz v posledni ctvrtine sezony k zadne dalsi takove moznosti nedojde a Mark by tak zadnym zpusobem Vettelovi nemohl pomoci a on by prohral o tech nekolik malo bodu? Vettelovo predjeti bylo spatne z duvodu prikazu, ktere dostal Webber, tedy snizit otacky motoru, setrit palivou, jet opatrne. Kdyby mel Webber moznost jet na plno, treba by k tomu predjeti vubec nedoslo. Ostatne i pres tyto prikazy mel Vettel co delat Webbera predjet.

    U Mercedesu do toho mohl take promluvit nedostatek paliva. Kdyby Rosberg Hamiltona predjet, ucitil by sanci, ze muze dohnat RBs, tlacil by na to a kvuli palivu by nedojel do cile. Takhle ho vlastne donutili setrit palivo a ujistili se, ze dojede do cile. Cele je to ale pritazene za vlasy, protoze kdyz Rosberg uposlech prikaz Hamiltona nepredjizdet, urcite by uposlech prikaz nestihat RBs a setrit palivo. Vic v tom tak hrala role fair play, tedy ze si Hamilton nezaslouzi ztrati podiove umisteni pouze kvuli problemum s technikou. Ale i to je znacne hloupy duvod tymovych prikazu.

    Posledni Bernieho veta ohledne nedostatku paliva druheho pilota mi automaticky evokuje situace ve Ferrari. Jsou to jen spekulace, ale vzhledem k charakteru staje si myslim, ze neco podobneho funguje i tam, ze je Massa umyslne hendikepovany na ukor Alonsa.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • bernie

    85.163.114.XXX
    rezia Bernie rozprava to co sa mu aktualne hodi. Je logicke ze v tejto faze sampionatu to verejnost vnima negativne. A ja tiez. Ale je velmi nekonzistentne odsudzovat reziu na zaciatku sezony a podporovat ju na konci. Ak chcem dosiahnut co najlepsie vysedky a rozhodnem sa pre nejaku strategiu tak sa jej drzim od zaciatku do konca. A to presne spravil mercedes. Akokolvek to odsudzujem, je to asi nutne zlo. Brawn mi je vrcholne nesympaticky, ale sleduje ciel a robi vsetko preto aby ho dosiahol. Aj taketo nepopularne rozhodnutia. Je to raz povolene v pravidlach, tak preco to nevyuzit.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001303

    uzivatel001303

    212.183.96.XXX
    Závody jsou o závodění a ne o režijích již 15 kol před koncem závodu. Všechny výmluvy jsou hloupé stejně jako ti, kteří si dovolí dospělým lidem říkat "rozmazlený spratek" atp. Ecclestone má do písmene pravdu, která je neoddiskutovatelná!!!!!!!!!!

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      Hmm, Bernie má do písmene pravdu, a proto je správné "nežádoucímu" jezdci dát méně paliva, aby v závodě nerušil kruhy jiným 12
      Jinak závodění není jenom o rychlosti a tlačení na pilu za každou cenu. Taktika je dnes součástí téměř každého sportu a je potřeba si uvědomit, že na sezónu mají týmy omezený počet motorů, převodovky musí vydržet určitý počet závodů a určitě je spousta dalších omezujících nařízení. I když to pro fanoušky není potom tak atraktivní, je potřeba pochopit, že taktické omezení bratrovražedného souboje v momentě, kdy má tým téměř jasné double v závodě, prostě do dnešních závodů patří.
      Taky by se mi líbilo, kdyby si až do cíle jezdci mezi sebou měnili pozice a bojovali v každém kole o ten post nejvyšší. Bylo by to mnohem atraktivnější. Ale šampionát nevyhrává ten, kdo jezdí atraktivněji, ale ten, kdo posbírá nejvíc bodů...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bernie je úplne vedľa,.. ...k tým trom titulom ani raz Mark nemusel pomáhať Sebastianovi, dokonca ani nezdržiaval Fernanda, lebo majú spoločného managera Flávia Briatoreho. Je to úplný výmysel, naopak Seb pomohol na konci sezóny 2011 Markovi, aby získal 3. miesto, ktoré nevedel ani v r. 2012 potvrdiť, lebo kazil štarty jeden za druhým. V Mercedese pokyny zo strany tímu boli naopak správne, lebo ak by bol došiel Nicovi benzín pred cieľom, nebola by to len ostuda, ale aj druhý nedokončený závod hneď na úvod sezóny. 14

    + 10 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama