DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes: V této fázi šampionátu to je stupidní
Bernie Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes za používání týmové režie během Velké ceny Malajsie. V teprve druhém závodě sezóny to je podle něj neomluvitelné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone kritizuje Red Bull a Mercedes: V této fázi šampionátu to je stupidní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001303
(Hlasovalo 10 lidí)
26.03.2013 09:17
Závody jsou o závodění a ne o režijích již 15… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
marty
17:17 26.03.2013 78.45.77.XXX... Na tymovou rezii je brzy o tom zadna, ale co kdyz v posledni ctvrtine sezony k zadne dalsi takove moznosti nedojde a Mark by tak zadnym zpusobem Vettelovi nemohl pomoci a on by prohral o tech nekolik malo bodu? Vettelovo predjeti bylo spatne z duvodu prikazu, ktere dostal Webber, tedy snizit otacky motoru, setrit palivou, jet opatrne. Kdyby mel Webber moznost jet na plno, treba by k tomu predjeti vubec nedoslo. Ostatne i pres tyto prikazy mel Vettel co delat Webbera predjet.
U Mercedesu do toho mohl take promluvit nedostatek paliva. Kdyby Rosberg Hamiltona predjet, ucitil by sanci, ze muze dohnat RBs, tlacil by na to a kvuli palivu by nedojel do cile. Takhle ho vlastne donutili setrit palivo a ujistili se, ze dojede do cile. Cele je to ale pritazene za vlasy, protoze kdyz Rosberg uposlech prikaz Hamiltona nepredjizdet, urcite by uposlech prikaz nestihat RBs a setrit palivo. Vic v tom tak hrala role fair play, tedy ze si Hamilton nezaslouzi ztrati podiove umisteni pouze kvuli problemum s technikou. Ale i to je znacne hloupy duvod tymovych prikazu.
Posledni Bernieho veta ohledne nedostatku paliva druheho pilota mi automaticky evokuje situace ve Ferrari. Jsou to jen spekulace, ale vzhledem k charakteru staje si myslim, ze neco podobneho funguje i tam, ze je Massa umyslne hendikepovany na ukor Alonsa. -
bernie
11:31 26.03.2013 85.163.114.XXXrezia Bernie rozprava to co sa mu aktualne hodi. Je logicke ze v tejto faze sampionatu to verejnost vnima negativne. A ja tiez. Ale je velmi nekonzistentne odsudzovat reziu na zaciatku sezony a podporovat ju na konci. Ak chcem dosiahnut co najlepsie vysedky a rozhodnem sa pre nejaku strategiu tak sa jej drzim od zaciatku do konca. A to presne spravil mercedes. Akokolvek to odsudzujem, je to asi nutne zlo. Brawn mi je vrcholne nesympaticky, ale sleduje ciel a robi vsetko preto aby ho dosiahol. Aj taketo nepopularne rozhodnutia. Je to raz povolene v pravidlach, tak preco to nevyuzit. -
uzivatel001303
09:17 26.03.2013 212.183.96.XXXZávody jsou o závodění a ne o režijích již 15 kol před koncem závodu. Všechny výmluvy jsou hloupé stejně jako ti, kteří si dovolí dospělým lidem říkat "rozmazlený spratek" atp. Ecclestone má do písmene pravdu, která je neoddiskutovatelná!!!!!!!!!!-
Chasnik
16:39 26.03.2013 78.24.10.XXXHmm, Bernie má do písmene pravdu, a proto je správné "nežádoucímu" jezdci dát méně paliva, aby v závodě nerušil kruhy jiným
Jinak závodění není jenom o rychlosti a tlačení na pilu za každou cenu. Taktika je dnes součástí téměř každého sportu a je potřeba si uvědomit, že na sezónu mají týmy omezený počet motorů, převodovky musí vydržet určitý počet závodů a určitě je spousta dalších omezujících nařízení. I když to pro fanoušky není potom tak atraktivní, je potřeba pochopit, že taktické omezení bratrovražedného souboje v momentě, kdy má tým téměř jasné double v závodě, prostě do dnešních závodů patří.
Taky by se mi líbilo, kdyby si až do cíle jezdci mezi sebou měnili pozice a bojovali v každém kole o ten post nejvyšší. Bylo by to mnohem atraktivnější. Ale šampionát nevyhrává ten, kdo jezdí atraktivněji, ale ten, kdo posbírá nejvíc bodů...
-
-
Kapor
09:11 26.03.2013 194.160.178.XXXBernie je úplne vedľa,.. ...k tým trom titulom ani raz Mark nemusel pomáhať Sebastianovi, dokonca ani nezdržiaval Fernanda, lebo majú spoločného managera Flávia Briatoreho. Je to úplný výmysel, naopak Seb pomohol na konci sezóny 2011 Markovi, aby získal 3. miesto, ktoré nevedel ani v r. 2012 potvrdiť, lebo kazil štarty jeden za druhým. V Mercedese pokyny zo strany tímu boli naopak správne, lebo ak by bol došiel Nicovi benzín pred cieľom, nebola by to len ostuda, ale aj druhý nedokončený závod hneď na úvod sezóny.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek