DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Pirelli do Číny směsi změní
Sportovní šéf Mercedesu, Toto Wolff, v Malajsii překvapil tím, že Pirelli chce brzy přivést nové pneumatiky. Dodavatel gum o tom však nic neví: "Analyzujeme situaci. Ale ještě nepadlo žádné rozhodnutí," řekl Paul Hembery, sportovní šéf Pirelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Pirelli do Číny směsi změní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nasir
14:55 24.03.2013 188.175.176.XXXLobování, politika, výhoda pro méně schopné To je politika a lobování. Chtějí pneu změnit, aby vyhovovaly více jejich autu. Doufám, že Pirelli nepodlehne zákulisním čachrům, protože s novými pneu mohli testovat všichni a přizpůsobit jim nastavení svých vozů. Ti, kteří svou práci zvládli lépe, jako Lotus, z toho logicky teď těží více. Lobování za změnu pneu v rozjeté sezóně je snahou pomoci těm méně schopným, aby zadarmo dohnali ty, kteří zatím pracovali lépe.
Buď se shodnou všichni, jaké chtějí mít pneu, nebo nic. -
-
-
anonym
11:02 24.03.2013 178.255.168.XXXZase nesmysly. Pirelli dělá, co chce FIA a týmy (většina) a dělá to dobře (rozuměj plní zadané požadavky), takže o ostudě nemůže být řeč. Pokud jsou podle tebe současné pneu ostudou F1, není to ostuda Pirelli, je to ostuda FIA. O dodavateli pneu rozhoduje FIA a dokud bude FIA s prací Pirelli spokojená, jakože je, nebude mít důvod dodavatele měnit.-
-
anonym
14:18 24.03.2013 178.255.168.XXXAd Bridgestone - můj názor je, že zkrátka neměli koule na plnění nových požadavků, se kterými FIA přišla. Asi si spočítali, že je na světě dost různých Ferdů a jim podobných, kteří zkrátka nepochopí, že výrobce nenese odpovědnost za zadavatelem dané požadavky na vlastnosti výrobku, a nekvalitní výrobek si tak chybně spojují se značkou výrobce místo se zadavatelem.
Michelin nechtěl setrvat v F1 jako monopolní dodavatel. Pokud by zůstali aspoň dva dodavatelé pneu a byla tak zachována soutěž, je dost pravděpodobné, že by v F1 zůstal.
-
-
-
-
Ferda
13:12 24.03.2013 46.47.176.XXXNesplňuje. Copak někdo si přál 4 výměny gum, když takové množství Pirelli ani nedodává?
Někdo chtěl, aby týmy musely gumy šetřit už v trénincích?
Někdo chtěl takové hromady žmolků kolem celé tratě?
Někdo chtěl, aby piloti museli celý závod jet EKO jízdu?
Na čem by vozy dojely tento závod, kdyby alespoň část závodu a kvaldy nepoužili mokré gumy? Asi by musel vyjet SC aby nedocházelo k hromadným kolizím i v padesátikilometrvé rychlosti.
Tohle se Ti vážně líbí nebo jsi pouze zaslepený?-
anonym
14:07 24.03.2013 90.179.165.XXXJsi úplně mimo, tak zaslepený svou záští k současné situaci, že si pleteš fakta s pocity. Nebo horší varianta, že prostě jen nadáváš, aniž by ses nějakými fakty vůbec obtěžoval.
Původní požadavek na pneumatiky byla kratší životnost v jejímž průběhu se bude výrazněji měnit výkonnost, k čemuž se přidal zákaz dotankování - vše za účelem míchat pořadím, aby bylo na trati vidět víc akce, což mělo zvýšit diváckou atraktivitu. Další požadavky od té doby byly měkčí směsi, větší rozdíl mezi směsmi, rychlejší zahřívání atd., vše zadáno ve spolupráci s týmy. Pirelli to do puntíku SPLNILO a co víc, vesměs to všechno funguje, jak bylo zamýšleno.
Šetření, žmolky, udržbová jízda atd. jsou bohužel nezbytným vedlejším efektem zvolené strategie ke zvýšení sledovanosti a určitě nejsi sám, komu se nelíbí. Za to ale Pirelli nemůže.-
Ferda
15:18 24.03.2013 46.47.176.XXXNemáš pravdu, já se snažím fakta přidávat automaticky a žádné si nevymyšlím a co se mi většinou vrací? Tak to FIA chtěla a basta. Je mi to celkem jedno a která strana má pravdu se stejně časem ukáže až Pirelli novou smlouvu nedostatne. Už teď to mají dost nahnuté.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek