DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Pirelli do Číny směsi změní

Sportovní šéf Mercedesu, Toto Wolff, v Malajsii překvapil tím, že Pirelli chce brzy přivést nové pneumatiky. Dodavatel gum o tom však nic neví: "Analyzujeme situaci. Ale ještě nepadlo žádné rozhodnutí," řekl Paul Hembery, sportovní šéf Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Pirelli do Číny směsi změní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 24.03.2013 15:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001256 (Hlasovalo 21 lidí) 24.03.2013 01:01
Pirelli nemá mít z čeho ostudu13 P. »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 24.03.2013 12:40
pneu svou kvalitou splnuje prakticky do puntiku… »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2013 00:18
Hembery je na omylu. Od týmů to nejsou prosby,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Lobování, politika, výhoda pro méně schopné To je politika a lobování. Chtějí pneu změnit, aby vyhovovaly více jejich autu. Doufám, že Pirelli nepodlehne zákulisním čachrům, protože s novými pneu mohli testovat všichni a přizpůsobit jim nastavení svých vozů. Ti, kteří svou práci zvládli lépe, jako Lotus, z toho logicky teď těží více. Lobování za změnu pneu v rozjeté sezóně je snahou pomoci těm méně schopným, aby zadarmo dohnali ty, kteří zatím pracovali lépe.
    Buď se shodnou všichni, jaké chtějí mít pneu, nebo nic.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Toto Wolf To je neskutečný debil, on si myslí že když si pískne tak bude po jeho, ať radši řeší problémyy než ukazovat na ostatní

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hembery je na omylu. Od týmů to nejsou prosby, ale ultimátum.
    Pokud se Pirelli nevzpamatuje, tak má před sebou už jen 17 posledních závodů v F1 a potáhnou s velkou ostudou.

    + 8 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001256

      uzivatel001256

      90.177.201.XXX
      Pirelli nemá mít z čeho ostudu13 P.

      + 21 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Zase nesmysly. Pirelli dělá, co chce FIA a týmy (většina) a dělá to dobře (rozuměj plní zadané požadavky), takže o ostudě nemůže být řeč. Pokud jsou podle tebe současné pneu ostudou F1, není to ostuda Pirelli, je to ostuda FIA. O dodavateli pneu rozhoduje FIA a dokud bude FIA s prací Pirelli spokojená, jakože je, nebude mít důvod dodavatele měnit.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • marhula

        195.168.210.XXX
        tak moment : goodyear odišiel z F1, pretože ich účasť v F1 boli vyhodené peniaze do vzduchu...podobne tak Bridgestone a Micheline...žiadna FIA ich nevyhodila...

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Ad Bridgestone - můj názor je, že zkrátka neměli koule na plnění nových požadavků, se kterými FIA přišla. Asi si spočítali, že je na světě dost různých Ferdů a jim podobných, kteří zkrátka nepochopí, že výrobce nenese odpovědnost za zadavatelem dané požadavky na vlastnosti výrobku, a nekvalitní výrobek si tak chybně spojují se značkou výrobce místo se zadavatelem.

          Michelin nechtěl setrvat v F1 jako monopolní dodavatel. Pokud by zůstali aspoň dva dodavatelé pneu a byla tak zachována soutěž, je dost pravděpodobné, že by v F1 zůstal.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A kde vidíš nějaké vyjádření FIA, že je spokojená?
        Pokud vím, tak Pirelli má dodávat pneu pro F1 a to svou kvalitou jednoznačně nesplňuje.

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          pneu svou kvalitou splnuje prakticky do puntiku pozadavky FIA. Takze stejne jako dalsi nechapu kydani hnoje na Pirelli.

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nesplňuje. Copak někdo si přál 4 výměny gum, když takové množství Pirelli ani nedodává?
            Někdo chtěl, aby týmy musely gumy šetřit už v trénincích?
            Někdo chtěl takové hromady žmolků kolem celé tratě?
            Někdo chtěl, aby piloti museli celý závod jet EKO jízdu?

            Na čem by vozy dojely tento závod, kdyby alespoň část závodu a kvaldy nepoužili mokré gumy? Asi by musel vyjet SC aby nedocházelo k hromadným kolizím i v padesátikilometrvé rychlosti.
            Tohle se Ti vážně líbí nebo jsi pouze zaslepený?

            + 0 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.179.165.XXX
              Jsi úplně mimo, tak zaslepený svou záští k současné situaci, že si pleteš fakta s pocity. Nebo horší varianta, že prostě jen nadáváš, aniž by ses nějakými fakty vůbec obtěžoval.

              Původní požadavek na pneumatiky byla kratší životnost v jejímž průběhu se bude výrazněji měnit výkonnost, k čemuž se přidal zákaz dotankování - vše za účelem míchat pořadím, aby bylo na trati vidět víc akce, což mělo zvýšit diváckou atraktivitu. Další požadavky od té doby byly měkčí směsi, větší rozdíl mezi směsmi, rychlejší zahřívání atd., vše zadáno ve spolupráci s týmy. Pirelli to do puntíku SPLNILO a co víc, vesměs to všechno funguje, jak bylo zamýšleno.

              Šetření, žmolky, udržbová jízda atd. jsou bohužel nezbytným vedlejším efektem zvolené strategie ke zvýšení sledovanosti a určitě nejsi sám, komu se nelíbí. Za to ale Pirelli nemůže.

              + 8 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Nemáš pravdu, já se snažím fakta přidávat automaticky a žádné si nevymyšlím a co se mi většinou vrací? Tak to FIA chtěla a basta. Je mi to celkem jedno a která strana má pravdu se stejně časem ukáže až Pirelli novou smlouvu nedostatne. Už teď to mají dost nahnuté.

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Reg36

    90.181.46.XXX
    Red Bull A když Pirrelli gumy nezmění, Mates koupí celou továrnu, pneumatiky budou modré a Vettel bude zase létat i bez křídel11

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama