DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Pneumatikám rozumíme lépe, některé týmy z toho zcela vypadly

Mercedes je podle svého šéfa Tota Wolffa přesvědčený, že se mu problémy s pneumatikami z loňska daří řešit, přestože se v Austrálii minulý víkend některé opakovaly. Na super-měkké směsi se jim v úvodu závodu dařilo, po nazutí středně-tvrdé se ale začali propadávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Pneumatikám rozumíme lépe, některé týmy z toho zcela vypadly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 21.03.2013 19:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Arnoux

    89.24.16.XXX
    Mercedesu se v úvodu dařilo? Někdy mám pocit,že koukají na jiné závody.Mercedesu se na superměkých gumách dařilo tak,že první kolo po startu ucpali dráhu a obě Ferrari s Vettelem vesele ujížděli.Ten štrůdl za Hamiltonem jim asi unikl.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Možno to chlapci z Mercedesu urobili úplne naopak,.. ...lebo ak stredne tvrdé pneumatiky vyžadujú väčší prítlak, mali obetovať kvalifikáciu a začať na stredne tvrdých, pri ťažkom aute, kedy by ich určite dostali do správneho režimu a naopak, pri ľahkom aute prezuli na mäkké a závod dokončili na dve výmeny, čo sa im nepodarilo. Možno nabudúce ! 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    současná F1 nemá koule Chci vidět pořádný závody na hraně. Chci vidět kterej pilot na to má. Chci vidět kterej motor na to má... Ne nějaký "pošetříme uvidíme" 02

    + 17 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.146.2.XXX
      Přesně tak, nechápu ty mínusáky... Umělý závodění je k zblití.. 7 různých vítězů kvůli gumám...no kde to sme? to hle neni F1 tohle je závod o pochopení pneu..

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Slimák

      194.213.42.XXX
      mínus není odpověď Raději mi místo těch mínusů něco konstruktivního odepište, srabi.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        O pneumatikách a vývoji F1 za posledních 30 let se toho napsalo tolik, že už není co dodat. V současnosti můžeme být rádi, že se F1 drží nad vodou a co víc, že se v posledních letech zvedla. Nelíbí se ti to? Nekoukej na to. To jediné může něco změnit (viz rychlé změny po 2004). Pskání v diskusích určitě nezmění vůbec nic, jen dělá zlou krev. 03

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • turbič

        31.28.144.XXX
        Zkus napsat Berniemu nebo začni sledovat motorky.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • zeto

      85.71.84.XXX
      Přesně tak, navíc když jsou gumy natolik citlivé, že je odrovná jedno blbě zajeté kolo... Tohle nejsou závody o rychlosti, ale o umění přizpůsobit auto gumám. Sorry, ale to je prostě špatně.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Co to je blbě zajeté kolo? Které pneu se dají odrovnat během jednoho kola? Konkrétně, prosím.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Tom

      193.41.42.XXX
      Nevim, proč bysme se o tomhle přístupu měli dohadovat my, když si to týmy samy vyžádaly a já jsem tomu jenom rád.
      Není to tak dávno, co jsem u F1 spokojeně usínal po nedělním obědě, po hodince se vzbudil, abych zjistil, že jsem vůbec o nic nepřišel. I dřív se pneu šetřily, jenom se o tom tak horlivě nediskutovalo. Dneska se neřeší motory (jsou zmražené), ani spousta dalších technických věcí, protože jsou standardizované, aby se snížily náklady... Tak se řeší pneu a to i přes to, že maj všichni stejné 04

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama