DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy před startem omluvil

Společnost McLaren Electronics Systems se nakonec omluvila Markovi Webberovi a Red Bull za potíže bezprostředně před startem Velké ceny Austrálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy před startem omluvil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 20.03.2013 17:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 20.03.2013 12:15
Hlavně že mělo včera skoro 50 lidí jasno v tom,… »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2013 09:05
Akze, ved vcera si tusim pisal, ze ich vozy… »
» uzivatel000190 (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2013 09:23
Chápu, že se snažíš asi bránit svůj tým, ale v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Hlavně že mělo včera skoro 50 lidí jasno v tom, že chce RB házet špínu na nevinné. 11

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.237.227.XXX
    ak som správne pochopil -tak problem nebol v riadiacej jednotke, ale v softe v boxoch - a prišli o telemetriu
    v boxoch - ako teda mohol prísť o KERS?
    Veď nastavenie /softverové/ monopostu z boxov je počas pretekov zakázané či?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ale nechápem jedno,.. ...ako je možné, že to fungovalo Sebovi, veď ten s tým nemal žiadne problémy a pritom je to ten istý balík programov a hardwer je tiež ten istý, tak potom nevidím spojitosť, prečo to jednému funguje a druhému nie. 08

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      Akze, ved vcera si tusim pisal, ze ich vozy niesu stejne...ci nie?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Sabre

        88.101.169.XXX
        Tak pokud jde o problém v SW potom mohlo dojít k nečekanému zacyklení, což mohl spustit nepříliš zdařený řádek v programu. K tomu však musejí nastat podmínky, které nastali u Webberova monopostu ale nemuselo k tomu dojít u Sebba - mohlo jít pouze o jeden konkrétní příkaz nebo test. Většinou jde ale o shodu několika faktorů najednou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Môže sa to stať,.. ...ale keď tú jednotku reštartuješ, tak by systém mal nabehnúť znovu bez problémov. Dúfam, že to Mar skúšal, aj keď o tom nik nič nepíše. Zrejme sa ho na to novinári zabudli opýtať. Mark musel zúriť, lebo sa mu to stalo práve doma. 10

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • elrik

            195.122.192.XXX
            vsak psali ze mu vypadla telemetrie ze zahrivaciho kola. nasledoval restart systemu, tzn. ze se pri restatu vybil Kers a v prvnim kole ho musel znovu nabit, aby jej mohl pouzivat. proto ten propad na startu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Nakoniec je to možné a logické,.. ...že ak je chyba v programe, systém po reštarte miesto toho, aby ho testoval, ho nesprávne prepojil a tým KERS stratil určitú časť svojej menovitej hodnoty tak, že nie je na potrebných menovitých parametroch a tým pádom to blokuje jeho spustenie a treba ho po štarte znovu dobiť na stanovenú hodnotu, aby perfektne fungoval. Aké jednoduché ! 01

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.91.8.XXX
    :-) Vivat McLaren+Micro$oft... 03 (znova musim konstatovat)12

    Povodne (po prvom obvineni zo strany RedBullu) som myslel, ze McLaren uz hadam moze aj za pad meteoritu v Celjabinsku, ale vidim, ze mrkvosoft zas nesklamal.

    Na druhej strane - neni to nahodou tak, ze mozu stale pouzit TAG310 (320 neni "povinna")? Chapem, ze sa kazdy chce pripravit na 2014, zaroven sa vsak daju ocakavat u noveho vyrobku nejake tie detske choroby. Je to skor taky "test rezim". 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Povinná asi nebyla, ale většina už TAG-320 raději chtěla nasadit, vyzkoušet si nový SW i HW - podle McLarenu měla být dostatečně spolehlivá. TAG-310 byla léta neprůstřelná, týmy si na to zvykly. V testech a na začátku se něco může objevit, ale pokud to schválí i pro závod, musí už ECU podle mě 100% fungovat. Těch různých potíží kolem bylo na počátku příliš.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Moc nechápu proč hned, že to není u nich a pak tohle, o to více vypadají jako oslové. 02

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Ahoj.

        Jj. Ale predpokladam, ze s MB pohonmi sa neobjavi/l sebemensi problem. Skor s ostatnymi vyrobcami (tretia strana). Toš majkrosoft...06

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Jo a zabudol som - kedze ma nova 320 asi tak o "milion" funkcii navyse... Ale obhajovat ich nechcem! Len nech si "vyzeru" pekne co navarili. Mohlo to byt ako predtym (kazdy pouziva to co chce a od koho chce) - videlo by sa, kto je schopnejsi. Jedine prikazanie by bolo povinne "standardizovane vystupy pre kontrolu FIA".

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000190

          uzivatel000190

          194.228.20.XXX
          Chápu, že se snažíš asi bránit svůj tým, ale v tomhle to opravdu nemá cenu. Oni dodávají hw i sw a dostávají za to zaplaceno. Navíc ujišťovali všechny, že do prvního závodu bude vše šlapat.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.91.10.XXX
            ? Ako to myslis - moj tym?

            Ze si Ty si si "neklikol" (na mysku) na moje meno...? 18
            Rozhodne mam blizsie k RedBullu ako k McL. 03

            Ale pravdu mas - chcu prachy, chcu byt monopolny dodavatel (ok, to chce aj FIA), tak nech sa snazia este viac!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama