DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy před startem omluvil
Společnost McLaren Electronics Systems se nakonec omluvila Markovi Webberovi a Red Bull za potíže bezprostředně před startem Velké ceny Austrálie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren se nakonec Webberovi a Red Bullu za problémy před startem omluvil
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovali 3 lidé)
20.03.2013 09:23
Chápu, že se snažíš asi bránit svůj tým, ale v… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Sabre
10:49 20.03.2013 88.101.169.XXXTak pokud jde o problém v SW potom mohlo dojít k nečekanému zacyklení, což mohl spustit nepříliš zdařený řádek v programu. K tomu však musejí nastat podmínky, které nastali u Webberova monopostu ale nemuselo k tomu dojít u Sebba - mohlo jít pouze o jeden konkrétní příkaz nebo test. Většinou jde ale o shodu několika faktorů najednou.-
Kapor
11:36 20.03.2013 194.160.178.XXXMôže sa to stať,.. ...ale keď tú jednotku reštartuješ, tak by systém mal nabehnúť znovu bez problémov. Dúfam, že to Mar skúšal, aj keď o tom nik nič nepíše. Zrejme sa ho na to novinári zabudli opýtať. Mark musel zúriť, lebo sa mu to stalo práve doma.-
-
Kapor
17:43 20.03.2013 194.160.178.XXXNakoniec je to možné a logické,.. ...že ak je chyba v programe, systém po reštarte miesto toho, aby ho testoval, ho nesprávne prepojil a tým KERS stratil určitú časť svojej menovitej hodnoty tak, že nie je na potrebných menovitých parametroch a tým pádom to blokuje jeho spustenie a treba ho po štarte znovu dobiť na stanovenú hodnotu, aby perfektne fungoval. Aké jednoduché !
-
-
-
-
-
-
erdedy
08:26 20.03.2013 195.91.8.XXX:-) Vivat McLaren+Micro$oft... (znova musim konstatovat)
Povodne (po prvom obvineni zo strany RedBullu) som myslel, ze McLaren uz hadam moze aj za pad meteoritu v Celjabinsku, ale vidim, ze mrkvosoft zas nesklamal.
Na druhej strane - neni to nahodou tak, ze mozu stale pouzit TAG310 (320 neni "povinna")? Chapem, ze sa kazdy chce pripravit na 2014, zaroven sa vsak daju ocakavat u noveho vyrobku nejake tie detske choroby. Je to skor taky "test rezim".-
Petr
08:34 20.03.2013 109.81.245.XXXPovinná asi nebyla, ale většina už TAG-320 raději chtěla nasadit, vyzkoušet si nový SW i HW - podle McLarenu měla být dostatečně spolehlivá. TAG-310 byla léta neprůstřelná, týmy si na to zvykly. V testech a na začátku se něco může objevit, ale pokud to schválí i pro závod, musí už ECU podle mě 100% fungovat. Těch různých potíží kolem bylo na počátku příliš.-
uzivatel000190
08:51 20.03.2013 194.228.20.XXXMoc nechápu proč hned, že to není u nich a pak tohle, o to více vypadají jako oslové. -
erdedy
09:04 20.03.2013 195.80.165.XXXJo a zabudol som - kedze ma nova 320 asi tak o "milion" funkcii navyse... Ale obhajovat ich nechcem! Len nech si "vyzeru" pekne co navarili. Mohlo to byt ako predtym (kazdy pouziva to co chce a od koho chce) - videlo by sa, kto je schopnejsi. Jedine prikazanie by bolo povinne "standardizovane vystupy pre kontrolu FIA".-
uzivatel000190
09:23 20.03.2013 194.228.20.XXXChápu, že se snažíš asi bránit svůj tým, ale v tomhle to opravdu nemá cenu. Oni dodávají hw i sw a dostávají za to zaplaceno. Navíc ujišťovali všechny, že do prvního závodu bude vše šlapat.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek