DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Situace kolem pneumatik je absolutně stupidní, umělé vytváření zastávek je špatné

Ředitel Mercedesu Niki Lauda zkritizoval současnou dění kolem pneumatik ve Formuli 1. Podle něj je umělá snaha o zvýšení počtu zastávek špatnou, podle Pirelli však vede k atraktivnějším závodům.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Situace kolem pneumatik je absolutně stupidní, umělé vytváření zastávek je špatné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 21.03.2013 17:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 22 lidí) 19.03.2013 09:36
Lauda Tak mi připadá, že jediným zmateným je… »
» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 19.03.2013 09:30
Kdo umí, ten umí Nechci se Nikiho nějak dotknout… »
» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 19.03.2013 09:55
Redakce F1 news - offtopík Nelze si nevšimnout,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Adi

          Adi

          81.19.5.XXX
          Tak tento průšvih je stál reputaci a tolik peněz, že ukončili působení v F1. A nejednalo se problém s rozdílnou kvalitou jedné směsi (jak si naznačoval výše), ale o konstrukční problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.18.XXX
            Ja som to neprirovnaval k USA 2005 ! Ja som naznacil ze to bol pruser hrubeho zrna, tam explodovala jedna pneumatika za druhou.

            Ja hovorim o konzistentnosti. A to sa tazko dokazuje. Mozes to skusat len na jednom aute a jednom pilotovi za pomerne rovnakych podmienok.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ala6

              82.36.170.XXX
              Pokud si to pamatuju dobre tak za to USA 2005 bych nehazel vinu na Michelin. Oni za to mohli asi tak jako ridic, ktery vjede do vytluku na silnici a urve kolo. Proste udelali vykone gumy na hrane a pos... to provozovatel trate.

              Jak si to pamatuju: Polozili tam novy asfalt. Jenze to hrozne klouzalo (prece jen US zavodni serie si hraji na zavodeni s plynem na podlaze) tak vymysleli, ze drahu zdrsni. Udelali to tak ze tam vyzezali drobne drazky. Protoze brusne kotouce se toci pozad stejnym smerem tak z jednoho smeru tam je nabeh z druheho hrana. No a jelikoz US serie jezdi(la) v opacnem smeru tak to F1 prozezavalo gumy.

              Michelin pouze udelal pneu na nejaky povrch (na hrane) a provozovatel zmenil jeho vlastnosti.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.18.XXX
            Hlavne veta:

            "We don’t decide how they’re distributed (to the teams), it’s an process that is done randomly,”

            Cim priznal ze gumy z viacerych liniek su rozdelovane NAHODNE.


            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.5.XXX
              Ta tvoje citace neříká nic o tom, že by sjížděly gumy s vícero linek. Já to chápu tak, že vyrobili za týden (např.) 100 pneumatik a ty jsou náhodně rozděleny do týmů - takže např. levá přední může být z pondělka, pravá zadní ze čtvrtka. Dále bych rád ocitoval, co říkal Hembery o výstupních kontrolách a kvalitě.

              "The possibility is very low due to our quality controls,” said the Briton. “Each tyre can be traced to the day it was manufactured, the process, the ingredients.

              “In terms of consistency, we have the most advanced quality control systems in the world,” added Hembery.

              Navíc, na rozdílnou kvalitu u jedné směsi si stěžoval pan doktor Marko z Red Bullu a ten si stěžuje (až pláče) na kde co



              04

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.167.115.XXX
        2005 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.5.XXX
          Ano, 2005, díky za opravu 01 (Ferrari po tomto "triumfálním dablu" vykřikovalo, že ještě zaútočí na tituly, ale souboj to byl Mclaren vs Renault, Kimi vs Fernando).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      toho bych se nebál, týmy si to pohlídají. Neboj se, že by se hned neozvaly, kdyby měly některé nějakou nevýhodu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    195.113.167.XXX
    At zavedou tankovani a jsou zastavky jiste, taky se jezdilo za schumiho ery na 1-2 zastavky a k tomu poradne gumy, a bylo by po problemu. Top ted jsem nepochopil ten system zakazat tankovani. K cemu to bylo dobre. Porad to auto spali stejne mnozstvi benzinu. Radsi zavedou nesmy¨slne tankovani

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ewo

      95.103.96.XXX
      Sumi vyhral svojho casu aj so 4 zastavkami..plus v casoch dvoch dodavatelov pneu..
      len tak naokraj niektorym diskutujucim so zmatenou vlahou slzou v ociach!

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.240.177.XXX
      na tu dobu si pamatuju, byly to nejnudnější závody, v podstatě jen kroužení

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Páni, jen to ne. Takovou nudu v F1 už nikdy, ta to málem zabila. Zlaté Pirelli.

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • nobody

    194.108.42.XXX
    S Laudou mimořádně souhlasím, závodit na gumách, po kterých je hov.. v rychlosti 300 je nesmysl. Pro rozvoj motoristického sportu navyužitelné, akorát tak pro blázny. Závody to celkově znehodnocuje.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    80.239.242.XXX
    . Úplný súhlas s exmajstrom sveta. Úmyselne nekvalitné pneumatiky v športe, ktorý je kvalitatívnou špičkou motoršportu je nonsens.

    + 11 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      80.239.242.XXX
      Na prispôsobovanie sa vkusu slaboduchej masy si mali vybrať inú súťaž.

      + 5 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.239.242.XXX
        Nechať hrať Messiho s handrovou loptou by bolo divácky zaujímavé, ja by som sa z toho poblil.

        + 5 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama