DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi: Marussia se přes zimu zlepšila

Nový závodní pilot týmu Marussia, Jules Bianchi, je s týmem jen krátkou dobu. Přesto si myslí, že zimní testování dobře zvládla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bianchi: Marussia se přes zimu zlepšila

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 06.03.2013 09:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Qay

    5.102.48.XXX
    je to těžké.... ba skoro blbé, dříve byly týny z chvostu pole líhní pro talenty, posledních pár let ovšem fungují jako "odkladiště" z různých příčin nepříliš úspěšných - řekněme prúměrných - jezdců, tito jsou tam nejprve nalákáni na novou výzvu v podobě budování nového teamu, a když se tyto týmy ocitnou ve finanční tísni jsou tito piloti vyhozeni, protože nepřinášejí dostatek financí a jsou nahrazeni jezdci platícími, takto podle mě nemůže efjednička dlouho vydržet, Julesovi samozřejmě přeju, aby se z Marušky někdy dostal do lepší stáje, ale zároveň se bojim jestli je z týmu tohoto ražení jiná cesta, než ven z F1, pokud jsem na někoho zapomněl, tak prosím o připomenutí, který z jezdců Super Aguri, HRT, Caterhamu, nebo Marussie se dostal někam výš (prosím nezmiňovat Pedra de la Rosu, který se na stará kolena v době bez testování dostal na místo testovače SF)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      213.220.234.XXX
      Když tvoje auto ztrácí 0,5 s, tak se to dá eliminovat hvězdným jezdcem, ale s tou ztrátou, jakou nové stáje mají, by jim nepomohl ani Alonso. Trullimu, Kovalainenovi, Petrovovi ani Glockovi se nedá nic vyčíst, ti jezdili na hranici svých možností a pokud to jen trochu šlo, vedli si dost dobře. Dřív mohli tyhle týmy bodovat kvůli problémům ostatních, do TOP6 se někdy dostala i pomalejší auta. Dnes? Spolehlivost okolo 90%. Pokud někdo dřív poškodil na startu křídlo, nabral gigantickou ztrátu. Dnešní variabilnější strategie může i takového závodníka vrátil do závodu. Ztráta okolo 3 vteřin na kolo pak znamená nulovou šanci na body. Nemyslím, že by někdy v moderní f1 převažovali v malých týmech z konce pole opravdu talentovaní jezdci nad "platiči". To se jen s odstupem času zdá, protože na ty, co odjeli třeba jeden rok si nikdo nevzpomene.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Jales je naozaj dobrý,.. ...lebo ako sadol do monopostu Marusia dosahoval dobré časy. Môže byť dobrým následníkom Tima, aj keď ešte nemá jeho skúsenosti a prehľad. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    tipovačka v anketě, kdo bude letos lepší, bych to více přál "kaťákům", ale spíš si myslím, že to nakénec bude "maruška".
    taky si myslím, že letos by jeden z těchto týmů mohl nějaký ten bodík získat. tipuji, že při nějakém divočejším, počasím poznamenaném závodě by si na historický úspěch sáhnout mohli a už za tu výdrž a trpělivost bych jim to opravdu přál.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama