DISKUZE K ČLÁNKU Jsem v životní formě, varuje Alonso soupeře

Sebevědomí před letošní sezonou má Fernando Alonso jistě dostatek. Varuje totiž své soupeře, že jeho forma je ještě lepší, než byla loni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jsem v životní formě, varuje Alonso soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 06.03.2013 19:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Meky81 (Hlasovalo 29 lidí) 04.03.2013 16:27
At si mluvi kazdy kdo chce co chce, ale… »
» Meky81 (Hlasovalo 9 lidí) 04.03.2013 20:41
JJ, taky hodne udela nejlepsi auto a v tom mel… »
» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 04.03.2013 21:24
Tu PP si nejprve musíš nějak vyjet. Všichni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • anonym

              95.103.200.XXX
              uz 3 rok to konzistentne pos***

              + 1 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Meky81

              Meky81

              90.178.58.XXX
              JJ, taky hodne udela nejlepsi auto a v tom mel Fetl stesti. Jak muzes nebyt konzistentni kdyz vyjizdis z PP a drzis se tam diky rychlosti az do konce zavodu?

              + 9 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • skejpa

                skejpa

                89.102.107.XXX
                Tu PP si nejprve musíš nějak vyjet. Všichni tvrdili, jak to měl vždycky jednoduchý ale není tomu tak. Umí dobře předjíždět a má rychlost. Jen to předjíždění tolik občas nepotřeboval protože všem (i týmovému kolegovi) ujel hned na startu. Brazílie loňské sezóny budiž příkladem...

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.176.67.XXX
                  Deštivá Brazílie, kde měl Vettel z prdele kliku ? Sebastian udělal na začátku chybu, která ho měla stát titul, ale nestála.

                  + 7 / − 11

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Celou sezónu jsem Alonsovi titul přál, protože si myslím, že byl opravdu ve startovním poli nejlepším pilotem. Ale Brazílie mi ukázala, že si Vettel ten titul zaslouží. Takhle se totiž o titul bojuje. Alonso dostal díky chybě Vettela šanci, kterou nedokázal využít i přes pomoc svého rychlejšího týmového kolegy. Vettel se dvakrát musel dostávat na pozice zajišťující mu titul. A dokázal to. Pravda, díky velké podpoře svých soupeřů-nesoupeřů, kteří na něho místy snad i čekali a nechávali jej předjet bez sebemenšího náznaku odporu. Jaký rozdíl v pojetí Alonsova marného boje o titul Abu Dhabi 2010. A tak se ptám. Mají soupeři, kterým už o nic nejde bojovat o každou pozici s těmi, kteří o titul usilují,jako např Petrov, nebo jim mají uhýbat jako to předvedli piloti STR a Schumacherovic Míša? Ono totiž takovéto chování soupeřů v jediném závodě významně ovlivní výsledky celé sezóny. Tím nezpochybňuji Vettelovy tituly. Ale tvrdím, že Alonso je lepším pilotem, když bojoval v horším autě až do posledního závodu s Vettelem s lepší technikou a o titulu rozhodovalo chování Petrova, potažmo Schumachera a obou pilotů STR.

                    + 4 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • tom11

                      tom11

                      77.48.94.XXX
                      no, ono je ještě trošku rozdílné předjíždět na ohruzích v Abu Dhabi a v Brazílii. Petrov věděl, že si svoji pozici může dobrou jízdou uhájit. Ti všichni v Brazílii by byli předjeti i kdyby se snažili sebevíc. To ovšem nedělá z Vettela génia s fantastickými předjížděcími manévry a z Alonsa ňoumu, co neumí předjed pomalejšího jezdce. Ovšem není tomu ani opačně.03

                      + 5 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.176.XXX
                        A nejde jen o trať, ale i o to, že 2010 nebyly Pirellky a DRS, které některým sterilním okruhům hodně pomohly. Když srovnáš Abu Dhabi 2010 a 2012 tak to je jako závody ze svou různých světů. Ten první jeden z absolutně nejhorších 2009/2010, kde se jel celý závod vláček, prakticky jenom Alonso to marně zkoušel, a ten druhý jeden z nejlepších 2012, kde bylo soubojů plno a taky plno kolizí.

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Souhlasím s tomem i s Nasirem. Spíše mi šlo o jakýsi "morální" kodex chování pilotů v poslední GP, kterým už nejde o titul. Jistě že se najdou argumenty pro nezapojování se do soubojů s kandidáty na titul i pro zapojení se. Sám nevím k jakému názoru se přiklonit. Byl bych spíše pro normální "boj" o každou pozici. I když vím, že existují jakési nepsané dohody mezi piloty o přenechání souboje jen na uchazeče o titul. Ale mělo by se to ctít všechny sezóny stejně.
                          Ještě k tomově poznámce. Nejsem si až tak jist, že by např. souboj Vettela se Schumacherem dopadl stejným předjetím, kdyby do toho Schumi šel jako později v souboji s Kobajašim. Klidně mohl na mokré trati skončit v trávě Seb.

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • ja

                            178.40.252.XXX
                            Byl bych spíše pro normální "boj" o každou pozici. Ano, toto by bolo úplne to" naj"!!
                            Alonsa netreba vôbec ľutovať a ani v jeho prípade hovoriť o smole. Podľa mňa mal v ročníku 2012 viac šťastia a prejavov rešpektu(kolegiality) na trati, ako si vôbec zaslúži!!(napr. GP Malajsie- Pérez). Ako si vyššie poznamenal, čo je aj môj názor, Alonso v Brazílii dostal šancu, ktorú nevyužil. Už som to tu viac krát spomenul, bolo mi jedno, kto titul získa a po pretekoch som bol úplne presvedčený o tom že titul je v správných rukách a to Vettelových. Tu Vettel naozaj bojoval, kdežto Alonso nie len že nevyužil ponúknutu šancu,ale ani potenciál autu a že tam bol, to nám ukázal Massa, ale radšej sa spoliehal- dúfal na mechanickú poruchu RB_Vet..Jednoducho, pre zisk titulu neurobil všetko a tak tomu bolo aj v roku 2010.(tu sa mohol aspoň posnažiť Petrova vytlačiť rovnakým spôsobom, ako Grosjena , alebo Kimiho v sezóne 2013. Schumacherovi by sa to nemohlo stať03 18 )

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Alonsa nelituju a Vettelův titul uznávám. Ale nemyslím si, že Alonso požíval nějaký projev kolegiality od Peréze v Malajsii. Podle mne tam na něho Peréz neměl. Vždycky, když se snažil zatlačit a přiblížit se mu více, tak končil mimo trať. Zkrátka mu to nešlo a lidi od Sauberu, když toto zjistili, tak mu nahlásili do vysílačky, aby udržel 2.místo. Z čehož novináři udělali aféru a spekulovali, že Sauber s motorem od Ferrari nesmí předjet Ferrari. Jinak jsi to napsal dobře (až na tu sezónu 2013, ta nás teprve čeká)12 18 18

                              + 3 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.176.XXX
                            Piloti by měli i v posledním závodě bojovat normálně, jako v každém jiném. Zaprvé od toho tam jsou, zadruhé je to férové a není to napadnutelné jako možné zvýhodnění jednoho nebo druhého. Představ si, že jeden aspirant na titul udělá chybu a propadne se na 10. místo. Zatímco v předchozích závodech by se mu to vymstilo a soupeři by mu nic nedarovali, v posledním závodě by mu najednou měli ustupovat, aby nezasahovali do boje o titul? To je nesmysl. Zásah do boje o titul je právě to ustupování, protože to umožní chybujícímu dotáhnout se někam, kam by se normálně nedostal. Proto je v pořádku, že Petrov jel naplno, šlo mu i o vlastní flek. Alonsovi to tehdy podělala strategie Ferrari. Naopak neférově a intrikánsky se zachoval Schumacher, který se najednou "zapomněl bránit", zatímco vzápětí mu nedělalo problém soupeře vyhnat z trati.

                            Když jsi to nakousl, tak dodám tohle. Někdo si možná myslí, že Schumiho návrat byl propadák, někdo to vnímá jako realitu jeho stáří, to je jedno, ale já myslím, že svůj návrat nepošpinil svými výsledky, ale právě intrikánstvím ve svém posledním závodě. Protože to, co mu nikdo nemůže upřít, byla bojovnost. I když s Mercedesem neměl na špici, vždycky se tvrdě bránil, někdy na hraně, protože byl na tvrdé souboje zvyklý celý život a nerad prohrával. V Brazílii najednou zapřel sám sebe a upřednostnil intrikánství ve prospěch svého kamaráda. Nejsou to jeho špatné výsledky, ale právě tahle špína, která boří mýtus o velkém bojovníkovi.

                            + 4 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              K tomu opět není co dodat. Cítím to stejně, včetně odstavce o Schumacherovi. Nadhodil jsem tohle téma právě z důvodu, že vím o nepsaných dohodách pilotů v posledních závodech sezón, které mají nejspíše vyloučit úmyslné odstranění jednoho z uchazečů o titul. Na druhou stranu, po celou sezónu probíhají nekompromisní souboje na které někteří aspiranti na titul doplatí. Podle mě by se měla po celou sezónu posuzovat odpovědněji férovost každé kolize a trestat bez ohledu o koho jde. Aby se i v posledním závodě nemusel nikdo obávat o čistotu soubojů a mohlo se bojovat naplno.

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • ja

                              178.40.252.XXX
                              01

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • McMatej

                            McMatej

                            82.113.183.XXX
                            O nepsaných dohodách konkrétně v případě Vettela bych si nebyl tak jistý, protože v roce 2007 v Brazílii svým předjetím Lewise skoro připravil o titul.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Netvrdím že dohody každý respektuje ani, že to znamená, že se nemůže vůbec předjíždět, či naopak, že piloti nebojující o titul musí umožnit předjetí těm, kteří o titul bojují. Spíše jde o úpornost, či tvrdost s jakou do soubojů jdou. A když se Vettel cítil na to, že Lewise bezpečně předjede, tak jej také předjel. Což asi nikdo nepovažoval za porušení. Asi jde spíše o to, aby se "zamezilo" ostatním pilotům ovlivnit boj o titul tím, že nějakého aktéra vyřadí kolizí z boje.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama