DISKUZE K ČLÁNKU Testy v Barceloně II: Druhý den zajel nejrychlejší kolo na osýchající dráze Lotus, Ferrari poslední (+ foto)

V pátek pokračovalo v Katalánsku druhým dnem poslední předsezónní testování. Za proměnlivých podmínek byl nejrychlejší Romain Grosjean s Lotusem, nejpomalejší domácí Fernando Alonso s Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testy v Barceloně II: Druhý den zajel nejrychlejší kolo na osýchající dráze Lotus, Ferrari poslední (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 01.03.2013 22:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 01.03.2013 11:51
U mě v šuplíku :-) »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 01.03.2013 11:31
http://f1news.cz/pictures/photo/2013/03/01… »
» jako (Hlasovali 4 lidé) 01.03.2013 10:53
To pocasi je dost na prd..Nebo testy v prubehu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že výroba pneumatík v Rumunsku má perspektívu z dôvodu, že tam umiestnia menej aklogickú výrobu, ktorou výroba pneumatík je a majú hneď aj lacnú pracovnú silu a tiež nižšie náklady na energie. Suma sumárum, tie pneumatiky sú za babku, pritom môžu byť ešte kvalitnejšie, ako z ostrovov,lebo linka na výrobu bude určite nová a Rumuni sú pracanti, ak vedia pokriť aj dopyt po ich autách Dácia v celej Európe aj na Slovensku a ľudia si ich zatiaľ pochvaľujú, lebo v ničom nezaostávajú za Renaultami. Ak pneumatiky neboli označené, je to len overovacia séria. 01

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    85.70.135.XXX
    Hm... Zajímavé, že když je to poslední, je to Ferrari a když je to první, tak je to Alonso.12 03

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      A co je na tom zajímavé? 02

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.70.135.XXX
        Neber všechno tak vážně. A ten paleček si můžeš strčit víš kam, že jo.13

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.157.160.XXX
      A když je první Grosjean, tak napíšou jen Lotus, ale když Raikkonen, tak Kimi. Další bulvární titulek. 04 Páni, kde na takové blbosti chodíš...

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.70.135.XXX
        Zprvu jsem si myslel, že jsi to pochopil. Poslední věta mě vyvedla z omylu.04

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.102.191.XXX
    Dobrééé!!!18
    " Neoznačené pneumatiky su vyrobené v Rumunsku". Len aby aj tie označené neboli vyrobené v Rumunsku03 To by znamenalo, že o zábavu máme postarané! 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Podle mě Pirelli zkouší co na ty rumunský gumy týmy řeknou a když si nebudou moc stěžovat, tak to bude v Rumunsku dělat všechno. Přeci jen, snižování nákladů se hodí v každé době a v té současné o to víc.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        95.102.191.XXX
        Súhlasím! Presne na toto som myslel aj ja, ale čo ak predsa?! Ale ono to kvalitatívne bude vychádzať na jedno, či to je vyrobené v Taliansku, alebo v Rumunsku03 Tu asi fakt pôjde len o zníženie nákladov *09

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.40.95.XXX
          Turecke ci Rumunske... To je jedno, hlavne aby s/plnili to, co maju... 03

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            95.102.191.XXX
            Veď to!!03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • gtz

            88.100.224.XXX
            Nyní se to vyrábí pokud vím někde u Izmitu a pokud Pirelli zkouší vyrábět jinde tak asi aby ušetřil nějakou korunu na nákladech, ale myslím, že to zase nebude tak horké. Je těžké přesunout něco žijícího na nějaké jiné místo tak, aby nebylo něco narušeno.
            Hlavně je aby kvalita zůstala stejná.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Rovnice o dvou neznámých

    90.179.19.XXX
    Pravda o Ferrari Jestli se potvrdí to co říkal Gary, tak Ferrari opět bude spoléhat na spolehlivost a um obou jezdců. 02 10

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Aclaim

    Aclaim

    90.178.196.XXX
    Kdy a Kdo Nevíte prosím někdo jak mají piloti rozdělené testy? Někde to tu bylo, ale nemohu to najít.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    Za teplem/výfuky S tím počasím, je to skoro pravidlo což moc nechápu, proč si neudělají dva kratší testy v Evropě na jihu a pak jeden delší finální někde v teple, ty náklady navíc nebudou tak velké.
    K výfukům a křidélkům - proč vlastně neudělají ty kanálky z nějakého materiálu který se teplem roztahuje, takže by se po nějaké době roztáhl a tím by se uzavřel (aspoň částečně) ?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Tak na Austrálii se můžeme těšit Vzhledem k chladnému počasí, častým dešťům a vypadávání dat; zřejmě ani jeden z týmů nedokončí své testovací programy tak, jak by si představoval a nebude mít na první závod optimálně vyladěné auto. Spíš to zatím vypadá, že někteří do té doby své auto ani nepochopí 12 . A díky malému množství relevantních dat pro simulátor, bude zajímavé sledovat jak se s tím týmy poperou.

    Zatím to vypadá, že výhodu budou mít stáje, které mají auto víceméně beze slabin "out-of-the-box" i když nemusí být zrovna nejrychlejší, jako Ferrari nebo RedBull. Naopak u McL to zatím vypadá, že auto funguje jen ve velmi úzkém provozním rámci, což mně připomíná Buttonovo hledání nastavení z minulého roku, a Lotus, prý, za určitých podmínek žere gumy.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      81.201.62.XXX
      To pocasi je dost na prd..Nebo testy v prubehu roku v Silverstone-taky blbost. Nevim proc netestuji nekde ,kde maji devadesatideviti procentni jistotu ze bude slunecno..O penezich to urcite moc nebude,i kdyz by to nekdo od FIA nebo z F1 zminil..(Abu Dhabi nebo Bahrain,ten hlasi dnes 27 stupnu 14 ).

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama